Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
gilbert
13. Aug 2015, 22:30 #13861

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3134

Braucu ar:

Problēma sekojoša.
Iepriekšējais saimnieks bijis ielicis parasto maģi un pirms pārdošanas, štekeri vnk nogriezis nost, atstājot plikus vadus.
Pēc vin'a, no rūpnīcas nāca business cd rds, nopirku business cd ar štekeriem, tikai maģis bez telefona funkcijas. Tas mazākais štekeris, kas nāk uz bc atšķirās, un ir ar 4 vadiem, bet autiņā ir ar 5iem
Kā zināt, kurš vads ir kam domāts? Atradu pinoutus, bet reāli, kā saprast kurā krāsā vads kam ir domāts
Offline
OskarsArE39
13. Aug 2015, 23:33 #13862

Kopš: 10. Jul 2015

Ziņojumi: 315

Braucu ar:

Mans e39( kurš jau vairs nav) Rīga - Balvi kruīza 90km/h pilna mašīna ( 4 pieaugušie (1 bērns 10gadi)) ēda 5.5litrus, cauri visai Rīgai
No Balvi uz Rīgu 4,9 litri, Rīga palielināja līdz 5.1litrs
Pilsētā bez sastrēgumiem varēja 7 litros ieguties , bet pārsvarā 8, 9, vairāk točna ne. Ja nu vienīgi aizmugurējie riteni griežas ātrāk nekā priekšējie
530d 1999 beigās.
Mašīna tiešām skaista un ekonomiska , ja es dzīvotu NERIGA es noteikti ar to braukātu komforts ar labs
P. S degvielu mediju ar pilnu bagāžnieku ( daudz kravas ap 100kg)

[ Šo ziņu laboja OskarsArE39, 13 Aug 2015, 23:34:10 ]

Offline
artE46
13. Aug 2015, 23:39 #13863

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 449

Braucu ar: E46


13 Aug 2015, 22:30:03 gilbert rakstīja:
Problēma sekojoša.
Iepriekšējais saimnieks bijis ielicis parasto maģi un pirms pārdošanas, štekeri vnk nogriezis nost, atstājot plikus vadus.
Pēc vin'a, no rūpnīcas nāca business cd rds, nopirku business cd ar štekeriem, tikai maģis bez telefona funkcijas. Tas mazākais štekeris, kas nāk uz bc atšķirās, un ir ar 4 vadiem, bet autiņā ir ar 5iem
Kā zināt, kurš vads ir kam domāts? Atradu pinoutus, bet reāli, kā saprast kurā krāsā vads kam ir domāts

www.bmw-planet.com
ieskaties šajā sadaļa diagrams
tur visu var atras
Offline
Mateus
14. Aug 2015, 14:26 #13864

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16


13 Aug 2015, 21:27:22 zardoss rakstīja:
kaads ir e39 3.0 d realais paterins braucot uz 100kmh?


Automāts ar restaurētu kārbu un sprauslām... Ogres robeža - Rīgas robeža 5,2litri/100km
Ogre-Klaipeda-Ogre, pa ceļam vizinoties pa attiecīgajām pilsētām, visādi stopi un apskates punkti = 7,2litri/100km

Viss kopā ar ikdienu pa Ogri, pa Rīgu = 8.7litri/100km

Oi...atvainojos... tas nav uz 100km/h jo leišos vietām pie 2vīša bij, bet LV šoseja ap 114 un pilsētās kā jau pilsētās.

[ Šo ziņu laboja Mateus, 14 Aug 2015, 14:27:40 ]

Offline
Mateus
14. Aug 2015, 15:05 #13865

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Vai ir iespējams, kaut kā atjaunot saplaisājušu laku, E39 koka stūrei?
Offline
PASSATizhi
14. Aug 2015, 15:12 #13866

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

slīpē līdz kokam nost, un lako pa jaunam. pie viena var pamainīt koka toni ja gribas
Offline
Mateus
14. Aug 2015, 15:17 #13867

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

ā... tik brutāli vienkārši to dara.
Varbūt ir zināms arī kāds lietpratējs kas to prot akurāti paveikt?
Es pats 100% sabojātu stūri, jo nav man talants uz tādiem darbiem.
Offline
aleks-cer
14. Aug 2015, 21:40 #13868

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da

Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Offline
Araajz
14. Aug 2015, 21:48 #13869

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
Offline
Mateus
14. Aug 2015, 21:53 #13870

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16


14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7


Sodien man ar mērenu klimu bij 93-95 grādi
Offline
Peecis
14. Aug 2015, 22:12 #13871

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:

14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt

E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim

[ Šo ziņu laboja Peecis, 14 Aug 2015, 22:20:35 ]

Offline
Tiai
14. Aug 2015, 22:30 #13872

Kopš: 14. Aug 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki.
Velejos dzirdet kada gudraka cilveka par mani padomu.
Bmw 528 96 gads. Kas par problemu, ka braucot peksni sak radit paneli ka sofera durvis ir vala un radio beidz darboties, vispar nesledzas ieksa. Kad noslape un pagriez aizdedzes atslegu un pakustini atslegu viss sak darboties. Un sac braukt uz kadas bedrites uzsit un paradas atkal ka durvis vala. Un vel sodien sakas problemas ar signalizaciju. Aizsledzot masinu salona paliek degt salona apgaismojums un sak darboties signalizacija. Kadi varianti? Paldies.
Offline
aleks-cer
14. Aug 2015, 22:38 #13873

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


14 Aug 2015, 22:12:40 Peecis rakstīja:

14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:

14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt

E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim

hmm man ar rada uz 12 bet isteniba temperatura svarstas no 86-96 interesanti ka tada liela skala vinam sanak 75-115

[ Šo ziņu laboja aleks-cer, 14 Aug 2015, 22:39:19 ]

Offline
trupo
14. Aug 2015, 22:39 #13874

Kopš: 27. Apr 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 40

Braucu ar: E39 525i


14 Aug 2015, 21:59:49 AB1304 rakstīja:
Priekšējos amjus mainot derēs jebkurš atsperu savilcējs vai arī vajag kādu high-end ierīci ?

Pietiek parastas smalkas ķēdes - pacēli,saskrūvēji un ņem nost...
Offline
aleks-cer
14. Aug 2015, 22:40 #13875

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:

14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt

kapec nevari izlasit pikseli izskusa
Offline
Peecis
14. Aug 2015, 22:42 #13876

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Aug 2015, 22:38:08 aleks-cer rakstīja:

14 Aug 2015, 22:12:40 Peecis rakstīja:

14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:

14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt

E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim

hmm man ar rada uz 12 bet isteniba temperatura svarstas no 86-96 interesanti ka tada liela skala vinam sanak 75-115

Esmu pārbaudījis caur septīto testu. Pie 116 grādiem bultiņa strauji aiziet pa labi.
Offline
Araajz
15. Aug 2015, 00:24 #13877

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


14 Aug 2015, 22:40:21 aleks-cer rakstīja:

14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:

14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt

kapec nevari izlasit pikseli izskusa

Kur tas laiks, kad visu varēja salasīt
Offline
dzuris
15. Aug 2015, 13:07 #13878

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Šodien piemeklēja kaut kāda huinja, pareguleju lielākus apgriezienus klimatam un šīs izdomāja nepust. Uz paneļa var visu sledzelet un darboties bet nepus. Wtf?
Offline
artE46
15. Aug 2015, 13:10 #13879

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 449

Braucu ar: E46

Klimata ezis
Offline
edzhaans
15. Aug 2015, 13:18 #13880

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


14 Aug 2015, 22:42:23 Peecis rakstīja:

14 Aug 2015, 22:38:08 aleks-cer rakstīja:

14 Aug 2015, 22:12:40 Peecis rakstīja:

14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:

14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7

Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt

E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim

hmm man ar rada uz 12 bet isteniba temperatura svarstas no 86-96 interesanti ka tada liela skala vinam sanak 75-115

Esmu pārbaudījis caur septīto testu. Pie 116 grādiem bultiņa strauji aiziet pa labi.

Tā bulta nav 100% precīza, daudzi no jums tak vnk apmīztos, ja viņa visu laiku staigātu pie tik minimālām izmaiņām Bulta stāvēs visu laiku pa vidu kamēr temperatūra būs darba.
Pa labi viņa sāk konkrēti iet un tad pilnīgi panelī iedegas ar lielo obc COOLANT TEMP. lai atgādinātu, vecīt, bik pa karstu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo