Autors | Ziņojums |
gilbert | |
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3134
Braucu ar:
| Problēma sekojoša.
Iepriekšējais saimnieks bijis ielicis parasto maģi un pirms pārdošanas, štekeri vnk nogriezis nost, atstājot plikus vadus.
Pēc vin'a, no rūpnīcas nāca business cd rds, nopirku business cd ar štekeriem, tikai maģis bez telefona funkcijas. Tas mazākais štekeris, kas nāk uz bc atšķirās, un ir ar 4 vadiem, bet autiņā ir ar 5iem
Kā zināt, kurš vads ir kam domāts? Atradu pinoutus, bet reāli, kā saprast kurā krāsā vads kam ir domāts |
Offline | |
|
OskarsArE39 | |
Kopš: 10. Jul 2015
Ziņojumi: 315
Braucu ar:
| Mans e39( kurš jau vairs nav) Rīga - Balvi kruīza 90km/h pilna mašīna ( 4 pieaugušie (1 bērns 10gadi)) ēda 5.5litrus, cauri visai Rīgai
No Balvi uz Rīgu 4,9 litri, Rīga palielināja līdz 5.1litrs
Pilsētā bez sastrēgumiem varēja 7 litros ieguties , bet pārsvarā 8, 9, vairāk točna ne. Ja nu vienīgi aizmugurējie riteni griežas ātrāk nekā priekšējie
530d 1999 beigās.
Mašīna tiešām skaista un ekonomiska , ja es dzīvotu NERIGA es noteikti ar to braukātu komforts ar labs
P. S degvielu mediju ar pilnu bagāžnieku ( daudz kravas ap 100kg) [ Šo ziņu laboja OskarsArE39, 13 Aug 2015, 23:34:10 ] |
Offline | |
|
artE46 | |
Kopš: 03. May 2011
No: Baldone
Ziņojumi: 449
Braucu ar: E46
|
13 Aug 2015, 22:30:03 gilbert rakstīja:
Problēma sekojoša.
Iepriekšējais saimnieks bijis ielicis parasto maģi un pirms pārdošanas, štekeri vnk nogriezis nost, atstājot plikus vadus.
Pēc vin'a, no rūpnīcas nāca business cd rds, nopirku business cd ar štekeriem, tikai maģis bez telefona funkcijas. Tas mazākais štekeris, kas nāk uz bc atšķirās, un ir ar 4 vadiem, bet autiņā ir ar 5iem
Kā zināt, kurš vads ir kam domāts? Atradu pinoutus, bet reāli, kā saprast kurā krāsā vads kam ir domāts
www.bmw-planet.com
ieskaties šajā sadaļa diagrams
tur visu var atras |
Offline | |
|
Mateus | |
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
|
13 Aug 2015, 21:27:22 zardoss rakstīja:
kaads ir e39 3.0 d realais paterins braucot uz 100kmh?
Automāts ar restaurētu kārbu un sprauslām... Ogres robeža - Rīgas robeža 5,2litri/100km
Ogre-Klaipeda-Ogre, pa ceļam vizinoties pa attiecīgajām pilsētām, visādi stopi un apskates punkti = 7,2litri/100km
Viss kopā ar ikdienu pa Ogri, pa Rīgu = 8.7litri/100km
Oi...atvainojos... tas nav uz 100km/h jo leišos vietām pie 2vīša bij, bet LV šoseja ap 114 un pilsētās kā jau pilsētās.[ Šo ziņu laboja Mateus, 14 Aug 2015, 14:27:40 ] |
Offline | |
|
Mateus | |
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| Vai ir iespējams, kaut kā atjaunot saplaisājušu laku, E39 koka stūrei? |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| slīpē līdz kokam nost, un lako pa jaunam. pie viena var pamainīt koka toni ja gribas |
Offline | |
|
Mateus | |
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| ā... tik brutāli vienkārši to dara.
Varbūt ir zināms arī kāds lietpratējs kas to prot akurāti paveikt?
Es pats 100% sabojātu stūri, jo nav man talants uz tādiem darbiem. |
Offline | |
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
| Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7 |
Offline | |
|
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt |
Offline | |
|
Mateus | |
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
|
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Sodien man ar mērenu klimu bij 93-95 grādi |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim[ Šo ziņu laboja Peecis, 14 Aug 2015, 22:20:35 ] |
Offline | |
|
Tiai | |
Kopš: 14. Aug 2015
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki.
Velejos dzirdet kada gudraka cilveka par mani padomu.
Bmw 528 96 gads. Kas par problemu, ka braucot peksni sak radit paneli ka sofera durvis ir vala un radio beidz darboties, vispar nesledzas ieksa. Kad noslape un pagriez aizdedzes atslegu un pakustini atslegu viss sak darboties. Un sac braukt uz kadas bedrites uzsit un paradas atkal ka durvis vala. Un vel sodien sakas problemas ar signalizaciju. Aizsledzot masinu salona paliek degt salona apgaismojums un sak darboties signalizacija. Kadi varianti? Paldies. |
Offline | |
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
14 Aug 2015, 22:12:40 Peecis rakstīja:
14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim
hmm man ar rada uz 12 bet isteniba temperatura svarstas no 86-96 interesanti ka tada liela skala vinam sanak 75-115 [ Šo ziņu laboja aleks-cer, 14 Aug 2015, 22:39:19 ] |
Offline | |
|
trupo | |
Kopš: 27. Apr 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 40
Braucu ar: E39 525i
|
14 Aug 2015, 21:59:49 AB1304 rakstīja:
Priekšējos amjus mainot derēs jebkurš atsperu savilcējs vai arī vajag kādu high-end ierīci ?
Pietiek parastas smalkas ķēdes - pacēli,saskrūvēji un ņem nost...
|
Offline | |
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
kapec nevari izlasit pikseli izskusa |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
14 Aug 2015, 22:38:08 aleks-cer rakstīja:
14 Aug 2015, 22:12:40 Peecis rakstīja:
14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim
hmm man ar rada uz 12 bet isteniba temperatura svarstas no 86-96 interesanti ka tada liela skala vinam sanak 75-115
Esmu pārbaudījis caur septīto testu. Pie 116 grādiem bultiņa strauji aiziet pa labi. |
Offline | |
|
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
14 Aug 2015, 22:40:21 aleks-cer rakstīja:
14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
kapec nevari izlasit pikseli izskusa
Kur tas laiks, kad visu varēja salasīt |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Šodien piemeklēja kaut kāda huinja, pareguleju lielākus apgriezienus klimatam un šīs izdomāja nepust. Uz paneļa var visu sledzelet un darboties bet nepus. Wtf? |
Offline | |
|
artE46 | |
Kopš: 03. May 2011
No: Baldone
Ziņojumi: 449
Braucu ar: E46
| Klimata ezis |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
14 Aug 2015, 22:42:23 Peecis rakstīja:
14 Aug 2015, 22:38:08 aleks-cer rakstīja:
14 Aug 2015, 22:12:40 Peecis rakstīja:
14 Aug 2015, 21:48:26 Araajz rakstīja:
14 Aug 2015, 21:40:09 aleks-cer rakstīja:
Cik jābūt e39 3.0d (m57) normālai darba dzesēšanas šķidruma temperatūrai ar un bez kondicioniera? Varbūt kāds paskatās ja nav grūti ja nemaldos Tests nr7
Man nemainās - kā ir uz 12 tā ir uz 12, protams, milimetrs tudi sudi, tik sīki neskatos, bet nu testus nevaru izlasīt
E39 un tās paaudzes BMW temperatūru rāda ''pa vidu'' no 75-115 grādiem.
Normāla temperatūra ir 90-105 dīzelim
hmm man ar rada uz 12 bet isteniba temperatura svarstas no 86-96 interesanti ka tada liela skala vinam sanak 75-115
Esmu pārbaudījis caur septīto testu. Pie 116 grādiem bultiņa strauji aiziet pa labi.
Tā bulta nav 100% precīza, daudzi no jums tak vnk apmīztos, ja viņa visu laiku staigātu pie tik minimālām izmaiņām Bulta stāvēs visu laiku pa vidu kamēr temperatūra būs darba.
Pa labi viņa sāk konkrēti iet un tad pilnīgi panelī iedegas ar lielo obc COOLANT TEMP. lai atgādinātu, vecīt, bik pa karstu |
Offline | |
|