Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Z1000sx
| Varbūt viņš i no Ventiņiem. Te autoskolā māca braukt tikai un vienīgi pa pirmo joslu. Redz, mums šajā galā pārāk mazi apļi. | Offline | | |
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Palasot te komentarus radaas jautajums. Interesanti, ko dara 1. joslu braucēji, ja 2. joslas braucēji sabremzējas? Bremzē līdzi, lai netiktu veikts "pretlikumīgais" "Apsteigšanas" manevrs?
Tajos noteikumos taa apsteigsanas jeega manuprat ir tajaa, ka nav labi piebraukt otraas joslas braucejam pakalaa un tad parkartoties uz 1., lai apsteigtu, jo ir bistami, 2.joslaa esosais var veleties pats parkartoties redzot, ka auto aizmugure. Savukart nekas neaizliedz braukt pa 1.joslu visiem garam, ja esi tur laicigi un brauc tuvak labajai malai, ka paredzets csn. T.i. priekšā esošie nav tajā pašā joslā, kur tu. Ja kads par to ir dabujis sodu, tad labprat apskatitu kaads pants piemērots.[ Šo ziņu laboja hint, 18 Dec 2019, 14:32:42 ] | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3039
Braucu ar: imperialblau
|
18 Dec 2019, 13:45:46 @Miiix rakstīja:
@JankyLV
Ar kādu mērķi vispār ieliki video?
Lai palasītu powera lietotāju viedokļus
Iepriekš es (pēc #poweraLikumiem) biju vainīgs kad iebraucu otrajā joslā no otrās joslas, un man piebrauca priekšā, tagad es biju vainīgs, ka pa pirmo joslu braucot man izbrauca priekšā aplī
Ir interesanti palasīt kādu argumentāciju katrs savā žilbinošajā paurī izdomās. | Online | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Šodien pilsēta pilnīgi nebraucama. Visur mikro avārijas un sastrēgumi...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
18 Dec 2019, 13:04:43 @markelis rakstīja:
18 Dec 2019, 12:59:27 @sn rakstīja:
18 Dec 2019, 12:53:51 @RenegadeX rakstīja:
18 Dec 2019, 11:55:42 @sn rakstīja:
vismaz labi, ka "braucēji", kas nemāk mainīt joslas aplī, vairs nevar tikt pie tiesībām un izkrīt eksāmenos.
derētu ieviest vienkāršu braukšanas eksi ar apli, braukšanu pa šoseju (labo joslu) vienlaikus ar medkomisiju un arī būtu daudz baudāmāka satiksme
tā taču jau sen ir, Janky vienkārši eksāmenu kārtoja pilsētā, kurā nav apļu ar vairākām joslām un beidzot ir atbraucis uz lielpilsētu
tieshi par teemu. vakar braucot maajaas pa kautkaadu raadzinju taisni bij runa par apljiem un zvaniija dzeks no Talsiem: juus runaajat par apljiem, braukshanu, bet es maaciijos Talsos un liku tiesiibas Talsos. Te tiesiibas liek puse kurzemes. Nu nav mums te neviena aplja - kaa lai iemaacaas pa to braukt?
Ir ir, vienam aplim tochna divas joslas, pilsētā mazajiem gan tikai pa vienai! Bet nu kā jau laukos, visi kurbulē pa ārējo visu apli. | Offline | | |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Šo krustojumu/apli braucu nez cik reizes nedēļā un vairumā gadījumu situācija ir šāda:
1) Lielai daļai braucot lejā no Salu tilta uz Mūkusalas apli ir grūti pārkārtoties uz pirmo joslu, lai iebrauktu aplī un uzreiz pārkārtotos uz otro joslu - attiecīgi jāpaliek 2. joslā.
2) Aplī pirmajā joslā tur var iebraukt ar ātrumu, jo pa apli braucošie var pārkārtoties uz šo joslu tikai pēc iebrauktuves, kas rada zināmas priekšrocības turpmāko manevru izvēlē
Attiecīgi 90%-95% gadījumu man tur manevrs ir šāds:
- pa pirmo joslu aplī un uzreiz uz otro joslu (jo otrajā joslā stāvošie kaut ko gaida vai ir pietiekami liela ātrumu starpība, lai izveiktu manevru pietiekami ātri, vai ja ir tukšs, tad tāpat uzreiz uz 2. joslu aplī)
- pēc video redzamās uzbrauktuves atpakaļ uz pirmo joslu
Apmēram 10% šo manevru nevar izpildīt, jo 2. joslā braucošais vienlaicīgi iebrauc 2. joslā aplī (ļoti reti kāds tur uzreiz iebrauc 3. joslā aplī) un tad blakus pabraucu garām šai uzbrauktuvei (kas ir slikti pēc bmwpower standartiem, bet nav slikti, ja nedaudz padomā un parēķina)
Tiem, kas apgalvo, ka man vajadzētu piebremzēt un pārkārtoties uz 2. joslu tāpat - es teiktu, ka 80-90% gadījumu tam nav jēgas, jo nākamajā uzbrauktuvē 1. joslā stāvošais to tāpat nesaprot un pagaida, kamēr pabrauc garām visi pa 2. joslu braucošie (novērots visās tajās reizēs, kad tiek izmantota 2. josla).
Līdz ar to - droši vien sanāk, ka 1-2% no visiem gadījumiem nepalaižu kādu uzbraukt nākamajā uzbrauktuvē, kas spētu to izdarīt, tajā pašā laikā šādi braucot noteikti uzlaboju kopējo apļa caurlaidību salīdzinot ar situāciju, kad visas reizes nobrauktuvē no Salu tilta uz Mūkusalas apļa paliktu 2. joslā un gaidītu kaut ko aiz tiem, kas tur ir sastājušies, lai no 0 varētu iekļauties plūsmā uzreiz 2. joslā. | Offline | | |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| dari ko darīdams, powerī esi lohs. jau sākot ar to ka tev ir video reģistrators
viens saka ka vajag piebremzēt lai tiktu PIRMS mašīnas blakus joslā nevis uzgāzēt lai tiktu PRIEKŠĀ, citam piebremzējot nokrīt krāns.. neviens no šiem, kas laikam nekad nav aplī braukuši nesaprot, ka var gadīties, ka blakus joslā brauc vairākas mašīnas ar niecīgām distancēm un bremzēt, lai pārkārtotos nav opcija, jo tas beigsies, ka stāvēsi otrajā (vai trešajā) joslā ar ieslēgtu pagriezienu un tādu lohu toč neviens neielaidīs - kr4 atkal lohs... beigās te sanāk, ka vojažers te visu izdarija vispareizāk...
aplī pa pirmo joslu braukt ir atļauts, vari braukt kaut līdz vēmienam, tas protams nav laipni pret citiem, bet tas nav aizliegts, atšķirībā no braukšanas pa 3.joslu apdzīvotā vietā, ja 1.2. ir brīvas (krasta iela, ulmaņa g., salu, dienvidu tilti utt utjp) bet tas jau ir tā 'es braucu ātrāk, tas uz mani neattiecas, visi pis malā' tas pats ar papildjoslu uz A1 A7 utt
un ja vojažers būtu izlīdis 2. joslā uzreiz un apstājies? kurš tad būtu lohs? | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3039
Braucu ar: imperialblau
| Es, jo nebūtu to paredzējis, un neatrastos trešajā joslā | Online | | |
|
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Vēl ir maģiska iespēja pabraukt lēnāk, ja viss aplis pilns tā, ka jabrauc pa arejo un var arī uzmidzinat Vojageram, lai drosi brauc aplī, ja ar to iebraukšanu ir kā ir.
Bet nu labāk braukt savādāk, tā, lai rodas problēmas un ir par ko pabrīnīties. | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3039
Braucu ar: imperialblau
| Ok, brīnāmies par to, ka es iebraucu aplī un turpinu kustību, nevis par to ka kāds cits izbrauc priekšā | Online | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
18 Dec 2019, 12:20:38 @DeeCee rakstīja:
113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
vienīgi
112. Lai pievērstu apdzenamā transportlīdzekļa vadītāja uzmanību, atļauts signalizēt ar lukturu gaismu pārslēgšanu saskaņā ar šo noteikumu 170. punktā minētajām prasībām.
Kad kādam daleks, divi termini CEĻŠ un JOSLA ???
Kas aizliedz apsteigt pa blakus joslu, po, labo vai kreiso ???
Pa to pašu joslu nevar iet garām (pieņemot, ka josla ir pietiekami plata). | Offline | | |
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Vnk saja gadijuma ta cita izbrauksana prieksa nav nekas tads par ko vajadzetu brinities noslogotā aplī, protams, ka vins ir vainigs. Bet ir vnk jarekinas, ka ir cilveki, kuriem tu besii, jo brauc visu laiku pa arejo, tapat var but cilveki, kuri akli, vai problemam galvaa, vai vnk grib majas, doma spiest pedali lidz galam, bet uz prieksu neiet t.i. daudz vairak sudu iespeju neka braucot pa otro visiem viniem garam, vai braucot, piemeram, lenak un palaižot. Un ja aplis bija tik noslogots, tad lenaka brauksana ir ok, jo citi tiek ara un ieksa mierigi. | Offline | | |
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Bija tomer interesanti teksti par to apsteigsanu pa blakus joslu (labo 1.), ja prieksa ir masina. Tik viennozimigi tas ari nav, vel jo vairak, gramataa 2.joslas brauceju apsteigsana pa 1.joslu bija noradita ka aizliegta darbiba. BET tur bija runa par PRIEKŠĀ tajā pašā JOSLĀ braucoša nevis par situaciju, kad brauc pa pirmo.
neatradu, ka kads jebkad butu dabujis sodu par so "parkapumu".
Kā arī pēdējā CSDD uzdevumu grāmatā bija norādīts, ka drikst stāvēt uz ieskrējiena joslām par ko joprojām ir paredzets sods, taka visadi var būt)[ Šo ziņu laboja hint, 18 Dec 2019, 16:44:59 ] | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
|
18 Dec 2019, 16:20:40 @hint rakstīja:
Vnk saja gadijuma ta cita izbrauksana prieksa nav nekas tads par ko vajadzetu brinities noslogotā aplī, protams, ka vins ir vainigs. Bet ir vnk jarekinas, ka ir cilveki, kuriem tu besii, jo brauc visu laiku pa arejo, tapat var but cilveki, kuri akli, vai problemam galvaa, vai vnk grib majas, doma spiest pedali lidz galam, bet uz prieksu neiet t.i. daudz vairak sudu iespeju neka braucot pa otro visiem viniem garam, vai braucot, piemeram, lenak un palaižot. Un ja aplis bija tik noslogots, tad lenaka brauksana ir ok, jo citi tiek ara un ieksa mierigi.
Vai busam trīsstūra zīme jātulko ""tu mani besī, gribu mājās...mani palaidīs...man taisnība, utt""?
Nē, tur ir Dodiet ceļu! Tad stāvi un gaidi. Lai arī pa kuru rindu apļa braucējs pārvietotos. | Offline | | |
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Tomer tas "tu man besī" apļa gadijuma pamatojas CSN normās un ari uzdevumos ir noradits, ka ta braukt nevajadzetu. Un es saku, ka Vojadzers butu vainigs un Vojadzers ta braukt nedrikst, protams. [ Šo ziņu laboja hint, 18 Dec 2019, 16:52:59 ] | Offline | | |
Zusurs | | Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| Paskaidro, ko šeit izdarīju nepareizi
https://streamable.com/qudgw
Es tā arī nesapratu, par ko daži uzkrita krāgā @JankyLV ? Nerunājot par to, kā 'VAJADZĒTU', vai kā 'ES GAN DARĪTU TĀ', te vienkāršs jautājums par to, kā ir pareizi pēc likuma, un tā spriežot Vojādžeris nepārliecinoties par situāciju izgrieza priekšā video autoram, kas pa savu otro joslu iebrauca aplī otrajā joslā. Kur likumā rakstīts, ka iebraucot aplī uzreiz jāpārkārtojas uz trešo/ceturto/hvz kuru iekšējo joslu? Ja grib, var līdz vēmienam riņķot pa pirmo.
Un par taurēšanu runājot - es gan parasti tā nedaru, ja vien nav tā ka kāds pilnīgi brutāli izgriež priekšā ka pa mēmajiem jādod, taču šad tad šitādiem braucējiem lieks atgādinājums vairāk skatīties spoguļos par ļaunu nenāk. [ Šo ziņu laboja Zusurs, 18 Dec 2019, 16:54:16 ] | Offline | | |
|
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Soda sankciju par to nav, bet likumā ir normas, kuras ieverojot ir saprotams, ka par pirmo joslu riņķot nedrīkst. Tapat tas ir skaidri saprotams dažadu normu kopsakarā. Bet tas, ka daudzi visko nesaprot, kamer nesola pērienu, tas ir cits stāsts. Ir normu prioritāte, nevis jāizliekas, ka normas nav.
[ Šo ziņu laboja hint, 18 Dec 2019, 17:04:28 ] | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Te redzējums par citu Rīgas apli | Offline | | |
Zusurs | | Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
|
18 Dec 2019, 16:56:53 @hint rakstīja:
[..] likumā ir normas, kuras ieverojot ir saprotams, ka par pirmo joslu riņķot nedrīkst. [..] Lūdzu konkrētu likuma pantu studijā.
Pēc CSN tu aplī vari riņķot pa kuru joslu vēlies, un cik ilgi vēlies. Pa ārējo joslu braucot nav jādod priekšroka nedz aplī iebraucošajiem, nedz no tā izbraucošajiem.
CSN 81.pants - Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus.[ Šo ziņu laboja Zusurs, 18 Dec 2019, 17:07:43 ] | Offline | | |
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Kā jau es teicu, ir normas, kurās norādīti vispārēji principi, piemēram, normā par pagrieziena rādītājiem ir uzsvērts princips ievērot piesardzību, kas ir vispārējs princips un nesākas un neizbeidzas tikai šajā normā.
64. Signāla lietošana nedod transportlīdzekļa vadītājam priekšroku un neatbrīvo viņu no pienākuma ievērot piesardzību.
Ir normas, kuras noteiktas citos likumos, piemēram no APK normām saprotams, ka pārējo auto vadītāju intereses ir būtiskas un arī ir jāievēro. Piemēram, no normām par agresīvu braukšanu. APK 149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana.
Tāpat ir normas, kuras uzliek par pienākumu neradīt bīstamas situācijas un netraucēt satiksmi. CSN 19.panta trešā daļa - (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi TRAUCĒJOŠAS situācijas un nenodarītu zaudējumus.
Un, ko tu dari braucot aplī pa ārejo joslu bezjēgā, ja ir iespēja pārkārtoties? Tieši tā, Tu traucē satiksmi.
Un ja vel nav saprotams, tad nākošreiz, kad dzīvojamā zonā gājējs ies pa braucamo daļu un tevi nelaidīs izbraukt, tad atceries kā brauc apli un samierinies un atceries pantu, kuri nosaka vina prieksrocibu, bet aizmirsti pantu, ka vins nedrikst traucet.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|