Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Normāls biznesmenis. Kjipa šrotam nebūs tas tavs 80ls nodoklis jāmaksā un par vienu polšu viņi tev savāks numurus.
Nē, tāds variants neeksistē.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
zubex | | Kopš: 18. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1050
Braucu ar: melnu Vitamīnu
|
19 Aug 2013, 11:56:54 Kaross rakstīja:
Normāls biznesmenis. Kjipa šrotam nebūs tas tavs 80ls nodoklis jāmaksā un par vienu polšu viņi tev savāks numurus.
Nē, tāds variants neeksistē.
es jau tikai painteresejos un šrotam nebūs nodoklis, jo mašīna skaitīsies utilizēta. | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
19 Aug 2013, 11:14:41 Kaross rakstīja:
19 Aug 2013, 08:53:42 halloween rakstīja:
Guru - pastāstiet kaut ko vairāk par inžektoriem.
Uz 2 atšķirīgiem 1996.g 528 esmu redzējis gan zaļus gan rozā inžektorus. Rozā, cik zinu, ir ražīgāki par zaļajiem. Ja viņus savā starpā nomaina, kas jāpārregulē, jeb tikai nomet adaptācijas un viss pats aiziet?
Pašam ir rozā inžektori (kuri uzvedas neadekvāti), bet mājās mētājas zili no 330xi. Tādus var swapot iekšā, vai būs problēmas?
Var kādu īsu apkopojumu, kas un kā ir ar viņiem?
Netā neko sakarīgu neatradu, neskaitot ražību:
BOSCH
Brown= 35
Red= 30
Blue= 24
Orange= 19
Grey= 14
Pink= 21.5
Green= 17
Black= ? Inžektorus tagad pa krāsām sāk dalīt?
Nomet adaptācijas? kas tie par Bosch cipariņiem? Ko nozīmē Brown =35? Kas ir 35?
Nākamais - Kā secināji, ka inžektori uzvedas neadekvāti?
Protams, ka inžektori ir jākalibrē vadības blokā. jebkurš kaut mazliet nepareizs inžektors pārlies dzinēju vai ies liesajā.
Lasu un brīnos, tik daudz muļķības sarakstītas, ka pat nezinu ar ko sākt skaidrot. Jajau muļķības, tad lūdzu, parādi, kur.
Jā, BOSCH inžektoriem plastmasas krāsa nosaka ražību, ja nezināji.
Tabulā, ko ieliku, ir ražība LBS/h, kas ir jāsareizina ar ~10.3 lai dabūtu cc/min ( http://www.injectorrx.com/fuel-injector-calculator/ )
Adaptacijas tabulas. Kas tur bija neskaidrs? Kur ir kkas muļķīgs paprasīt, vai pēc dzinēja darbiem vajag nomest adaptācijas tabulas? Pat MAF vai TPS mainot ir ieteicams to izdarīt.
Kā tad izpaužas tā kalibrēšana vadības blokā? Inpa? Carsoft? Jeb vajag ko nopietnāku?
Kā izpaužas neadekvāti? Bāka sen atpakaļ dabūja skābi (garš stāsts), 2 inžektorus nomainīju uzreiz, jo bija galīgi gatavi, citiem, pieļauju, ka tikai tagad sāk līst ārā problēmas. Engine roughness diezgan slikts, salīdzinot ar tādu pat mtoru paziņam.[ Šo ziņu laboja halloween, 19 Aug 2013, 12:13:12 ] | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
e46 320 benzīns
jautājums par dzesēšanu.
viss strādā ok. Temperatūra nostājas pa vidu un tā arī stāv, pečka pūš gan silto, gan auksto gaisu, viss kā vajag. Pēc būtības viss ir ok. Bet man tāda sajūta, ka termomufta daudz par ātru slēdzas iekšā.. pie šiem grādiem (+20) un vairāk pilsētā, ja 2 luksofori ik pa 100m, tad uzreiz ieslēdzas mufta... tagad vasarā braukājot tāda sajūta, ka gandrīz visu laiku viņa strādā, pārvietojoties pa pilsētu...
tā jābūt? cik mēģinu saklausīt citus auto, tad nav gandrīz nevienam dzirdama mufta strādājam (skaņa kā lielais putekļusūcējs ieslēgts)
pati termomufta ir uzlikta jauna. tādēļ šķiet, ka vienīgais iemesls varētu būt dzesēšanas škidruma apmaiņas lēnums? attiecīgi kaut kur aizsērējis vai ūdenssūknis par švaku pumpē?
karoč temperatūru rāda ok, viss strādā, bet no motora nāk baigais karstums, kad atver kapotu un līdz ar to mufta šķiet, ka par biežu strādā
| Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
19 Aug 2013, 12:46:51 raivis88 rakstīja:
e46 320 benzīns
jautājums par dzesēšanu..... Pačeko līmeni šķidrumam, un, iespējams, atgaiso.
Ja trubas augstākajā punktā sakrājies burbulis, tas nevienmēr visu apstādina pavisam - varbūt tikai lēnāk griežas. Ja tā turpinās, kkur var uzvārīties Parasti kādā korķī uz tilta | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
19 Aug 2013, 12:50:26 halloween rakstīja:
19 Aug 2013, 12:46:51 raivis88 rakstīja:
e46 320 benzīns
jautājums par dzesēšanu..... Pačeko līmeni šķidrumam, un, iespējams, atgaiso.
Ja trubas augstākajā punktā sakrājies burbulis, tas nevienmēr visu apstādina pavisam - varbūt tikai lēnāk griežas. Ja tā turpinās, kkur var uzvārīties Parasti kādā korķī uz tilta
Pirms muftas maiņas bija tikko atgaisots. Pēc maiņas līmenis ir normas robežās. Vienīgi pie muftas maiņas tika noņemta tā augšējā truba, kas no radiatora/bačoka iet uz termostatu, izlija kāds 1l antifrīza, atpakaļ vienkārši pielēju ~0,6l, ko neizlēju pa zemi tad vairs neatgaisoju... tas varētu būt par iemeslu? it kā jau nekas daudz tur gaisa nevarēja iekļūt... it kā | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
19 Aug 2013, 12:59:07 raivis88 rakstīja:
19 Aug 2013, 12:50:26 halloween rakstīja:
19 Aug 2013, 12:46:51 raivis88 rakstīja:
e46 320 benzīns
jautājums par dzesēšanu..... Pačeko līmeni šķidrumam, un, iespējams, atgaiso.
Ja trubas augstākajā punktā sakrājies burbulis, tas nevienmēr visu apstādina pavisam - varbūt tikai lēnāk griežas. Ja tā turpinās, kkur var uzvārīties Parasti kādā korķī uz tilta
Pirms muftas maiņas bija tikko atgaisots. Pēc maiņas līmenis ir normas robežās. Vienīgi pie muftas maiņas tika noņemta tā augšējā truba, kas no radiatora/bačoka iet uz termostatu, izlija kāds 1l antifrīza, atpakaļ vienkārši pielēju ~0,6l, ko neizlēju pa zemi tad vairs neatgaisoju... tas varētu būt par iemeslu? it kā jau nekas daudz tur gaisa nevarēja iekļūt... it kā
Tā jau arī ir tā sūdīgākā vieta. Pieliet atpakaļ bačokā daudz nepalīdz. Tas burbulis tieši tajā trubā rodas, kas ir augstākā vieta sistēmā. Burbulis tur var būt pat tad, ja bačoks ir pilns. Sūdi sākas tad, kad tas burbulis ir tāds, ka termostats vairs neveras.
Uzbrauc nelielā uzkalniņā (vēlams), attaisi to atgaisojamo skrūvi, un lej caur bačoku šķidrumu tik ilgi, līdz pa to skrūvi vairs nenāk burbuļi
Ideāli, ja atstāj aizdedzē (motors nepiešķilts, bet lai sūkņi rūc) un uzgriez pečku uz 32' un max pūtienu. Tad izdzīs tev vairāk gaisu [ Šo ziņu laboja halloween, 19 Aug 2013, 13:13:56 ] | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| vispār nekāds gaiss neiznāca ārā...
nāk tik antifrīzs...
pareizāk būtu - kā atskrūvēju skrūvi, tā satecēja šķidrums bačokā un pēc tam tik pavisam nedaudz varēju pieliet klāt...[ Šo ziņu laboja raivis88, 19 Aug 2013, 14:14:28 ] | Offline | | |
|
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Es vēlos iestāties bmw klubā kurā cik zinu daudziz poweristi jau ir : http://www.bmwclub.lv/
Apņemos popularizēt BMW marku , zināt no galvas modeļus utt.
Paskatījos saitā .. jā der , zēl tikai , ka niks 4ebypek jau aiņemts.
PM, kas kā. Varu uzmest pāris latus kluba tusiem utt.
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Aug 2013, 08:53:42 halloween rakstīja:
Guru - pastāstiet kaut ko vairāk par inžektoriem.
Uz 2 atšķirīgiem 1996.g 528 esmu redzējis gan zaļus gan rozā inžektorus. Rozā, cik zinu, ir ražīgāki par zaļajiem. Ja viņus savā starpā nomaina, kas jāpārregulē, jeb tikai nomet adaptācijas un viss pats aiziet?
Pašam ir rozā inžektori (kuri uzvedas neadekvāti), bet mājās mētājas zili no 330xi. Tādus var swapot iekšā, vai būs problēmas?
Var kādu īsu apkopojumu, kas un kā ir ar viņiem?
Netā neko sakarīgu neatradu, neskaitot ražību:
BOSCH
Brown= 35
Red= 30
Blue= 24
Orange= 19
Grey= 14
Pink= 21.5
Green= 17
Black= ?
dirsa tas krasas, skaties bosch numurus, kas bus 0 xxx xxx xxx un tikai tad razibu pec taa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
19 Aug 2013, 14:34:26 Driver rakstīja:
19 Aug 2013, 08:53:42 halloween rakstīja:
Guru - pastāstiet kaut ko vairāk par inžektoriem.
Uz 2 atšķirīgiem 1996.g 528 esmu redzējis gan zaļus gan rozā inžektorus. Rozā, cik zinu, ir ražīgāki par zaļajiem. Ja viņus savā starpā nomaina, kas jāpārregulē, jeb tikai nomet adaptācijas un viss pats aiziet?
Pašam ir rozā inžektori (kuri uzvedas neadekvāti), bet mājās mētājas zili no 330xi. Tādus var swapot iekšā, vai būs problēmas?
Var kādu īsu apkopojumu, kas un kā ir ar viņiem?
Netā neko sakarīgu neatradu, neskaitot ražību:
BOSCH
Brown= 35
Red= 30
Blue= 24
Orange= 19
Grey= 14
Pink= 21.5
Green= 17
Black= ?
dirsa tas krasas, skaties bosch numurus, kas bus 0 xxx xxx xxx un tikai tad razibu pec taa. Tiešām dirsā? Šos skaitļus vairākās vietās atradu (tas ir LBS/h, nevis cc/m).
Ok, izčekošu pēc nr. Bet man vairāk interesē jautājums - vai var likt lielākas ražības inžektorus? Ja var, vai pēc tam kkas jāpāršuj/jāčipo? Vai kompis pats pielāgosies pēc lambdas un pārējiem mērījumiem?[ Šo ziņu laboja halloween, 19 Aug 2013, 14:48:15 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| var ari likt nepareizu izmeru diskus + riepas, bet nedz to darit vajag, nedz inzektorus mainit uz tadiem, kam raziba atskiras
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
19 Aug 2013, 11:49:24 zubex rakstīja:
19 Aug 2013, 11:43:58 nagla rakstīja:
19 Aug 2013, 11:21:21 zubex rakstīja:
vajag norakstit mašinu, bet gribas viņu pārdot pa detaļām. varbūt ir zināms kāds šrots kas ir ar mieru savākt numurus un teh pasi un iedot sertifikātu par norakstīšanu par konjaku vai pāris desmit latiem?
kur problema? nummurus nes uz csdd un noraksti!??
tad man būs ceļa nodokli jāsamaksā apm 80Ls ko galīgi negribas darīt.
kadi vel nodokli,pat sodus man neprasija apmaksat,pats labpratigi samaksaju! padoma logiski,kapec tev butu jamaksa nodoklis par nakamo gadu ja tu masinu noraksti un vina nepiedalisies celu satiksme! [ Šo ziņu laboja nagla, 19 Aug 2013, 17:49:26 ] | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Kur sakarīgi taisa antikorozijas apstrādi? Apakakšai ar kaut kādu bitumenu.
Un ar kādām +/- izmaksām ir jārēķinās?[ Šo ziņu laboja viesulis, 19 Aug 2013, 18:03:13 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 Aug 2013, 14:46:34 halloween rakstīja:
19 Aug 2013, 14:34:26 Driver rakstīja:
19 Aug 2013, 08:53:42 halloween rakstīja:
Guru - pastāstiet kaut ko vairāk par inžektoriem.
Uz 2 atšķirīgiem 1996.g 528 esmu redzējis gan zaļus gan rozā inžektorus. Rozā, cik zinu, ir ražīgāki par zaļajiem. Ja viņus savā starpā nomaina, kas jāpārregulē, jeb tikai nomet adaptācijas un viss pats aiziet?
Pašam ir rozā inžektori (kuri uzvedas neadekvāti), bet mājās mētājas zili no 330xi. Tādus var swapot iekšā, vai būs problēmas?
Var kādu īsu apkopojumu, kas un kā ir ar viņiem?
Netā neko sakarīgu neatradu, neskaitot ražību:
BOSCH
Brown= 35
Red= 30
Blue= 24
Orange= 19
Grey= 14
Pink= 21.5
Green= 17
Black= ?
dirsa tas krasas, skaties bosch numurus, kas bus 0 xxx xxx xxx un tikai tad razibu pec taa. Tiešām dirsā? Šos skaitļus vairākās vietās atradu (tas ir LBS/h, nevis cc/m).
Ok, izčekošu pēc nr. Bet man vairāk interesē jautājums - vai var likt lielākas ražības inžektorus? Ja var, vai pēc tam kkas jāpāršuj/jāčipo? Vai kompis pats pielāgosies pēc lambdas un pārējiem mērījumiem?
To arī es maigi gribēju pateikt, bet nu Driver pateica, kā ir. Dirsā tās krāsas. un nē, es nezināju, ka iedala pēc krāsām, jo vienkārši tā nedara.
Piemēram, zaļie pēc tavas tabulas ir 180cc/min.
Es zinu zaļos ar 400cc/min kurus jau liek normāliem turbo motoriem.
tikai un vienīgi pēc Bosch koda.
Otrkārt neviena INPA, carsofti, launchi vai Autocomi nepalīdzēs. Kompis nevar pielāgoties jaunām sprauslām, jo citu sprauslu "pierakstīšana" ir diezgan sarežģīts process. Sprauslai ir vairāki raksturlielumi, ne tikai cc/min - ražība.
Pierakstīšana notiek tikai un vienīgi čipā - programmā.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Aug 2013, 18:28:55 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
aivis21 | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 353
Braucu ar: 3x AO
| Sveiki, gribetu uzzinat ar ko un kada seciba butu viss labak apstradat 34ta griidu arkas utt, lai nebutu ta ka pec gada viss sapust un izkritu cauri gridai,viss ir sametinats un domaju notirit gridu lidz metalam un nopust ar kaut ko.. Iesakat ka un ar ko man to darit.. | Offline | | |
|
SMOT | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| Sarkans vads ar dzeltenu strīpu ir patstāvīgais pluss? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| nu ar tādām iemaņām tu tikai nosvilināsi mašīnu.
var būt pastāvīgs pluss, var nebūt.
Pārbaudīt to var ar testeri par 3-5ls.
mēram pie izslēgtas aizdedzes, mēram pie ieslēgtas un viss būs skaidrs. Pēc krāsām nebūtu labi vadus meklēt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Aug 2013, 22:24:04 Kaross rakstīja:
nu ar tādām iemaņām tu tikai nosvilināsi mašīnu.
var būt pastāvīgs pluss, var nebūt.
Pārbaudīt to var ar testeri par 3-5ls.
mēram pie izslēgtas aizdedzes, mēram pie ieslēgtas un viss būs skaidrs. Pēc krāsām nebūtu labi vadus meklēt.
nu mashinas medz ari (ne)aizmigt, ne tikai atslega on/off jaslega un jamera
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| gan jau tur nav e60, e90. Bet E34 un tas jau no rūpnīcas ir aizmidzis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|