Online
Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 9.0
Autors | Ziņojums |
Ren | 04. Nov 2007, 20:00 |
#1381
|
| Kopš: 12. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: AUDI A5 Coupe, CL500 W215
|
2007-11-04 19:58, zhibis rakstīja:
viss tas pats kas filiālēs
Thanks !
----------------- ERJ-SOLUTIONS | Offline | | |
UR | 04. Nov 2007, 21:32 |
#1382
|
| Kopš: 01. Feb 2003
Ziņojumi: 1223
Braucu ar:
| Vai BMW var liet Statoila BIOETANOLU?
Kādiem modeļiem var? | Offline | | |
Modrs | 04. Nov 2007, 21:45 |
#1383
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
2007-11-04 21:32, UR rakstīja:
Vai BMW var liet Statoila BIOETANOLU?
Kādiem modeļiem var?
nevar | Offline | | |
Modrs | 04. Nov 2007, 21:52 |
#1384
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Bioetanolam sadegot rodas daudz sk;abeklis, to atkal saož zonde un per iekšā treknu maisījumu. arī spirts lēnāk uzliesmo, tādēļ aizdedzei jābūt agrākai.
No pieredzes:
Nopirku un iegāzu padomju džipā (LuAZ) - vajadzēja noraut čoku un tad motors strādā normāli. Tad ielēju 4T zāles[ļāvējā, norāvu bik čoku un devu vaļā. Svece pilnīgi bez piedeguma, izplūdes gāzes var ostīt.
Provēju arī 2T dzinējā liet, bet 2T eļļa slikti šķīst spirtā.
Bet jebkurā gad;ijumā, viņu var liet auto, kur tas paredzēts (Saab BioPower) un liet autiņos, kuros nav motronic (tur, kur var regulēt pats degmaisījumu un aizdedzi).
Bet nu varbūt šitā susla būtu interesanta uz MS, jo oktānskaitlis ir ~105 un varbūt daudzāk zirdziņus izdabūt ārā
Un arī tapēc es šobrīd vēl krāmējos gar veco labo M10 L-Jet, lai nākotnē to žļoru varētu pilināt iekšā | Offline | | |
GS | 04. Nov 2007, 22:07 |
#1385
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2007-11-04 21:52, Modricimus rakstīja:
Bioetanolam sadegot rodas daudz sk;abeklis, to atkal saož zonde un per iekšā treknu maisījumu. arī spirts lēnāk uzliesmo, tādēļ aizdedzei jābūt agrākai.
No pieredzes:
Nopirku un iegāzu padomju džipā (LuAZ) - vajadzēja noraut čoku un tad motors strādā normāli. Tad ielēju 4T zāles[ļāvējā, norāvu bik čoku un devu vaļā. Svece pilnīgi bez piedeguma, izplūdes gāzes var ostīt.
Provēju arī 2T dzinējā liet, bet 2T eļļa slikti šķīst spirtā.
Bet jebkurā gad;ijumā, viņu var liet auto, kur tas paredzēts (Saab BioPower) un liet autiņos, kuros nav motronic (tur, kur var regulēt pats degmaisījumu un aizdedzi).
Bet nu varbūt šitā susla būtu interesanta uz MS, jo oktānskaitlis ir ~105 un varbūt daudzāk zirdziņus izdabūt ārā
Un arī tapēc es šobrīd vēl krāmējos gar veco labo M10 L-Jet, lai nākotnē to žļoru varētu pilināt iekšā
Aizmirsi piebilst ka parasti sukni un sprauslas tam nav paredzetas, jo spirts saeed gumijas
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Modrs | 04. Nov 2007, 22:10 |
#1386
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu kvz, metilspirts saēd, bet par etilspirtu neesmu drošs, bet iespējams būs jānoskaidro universitātē | Offline | | |
GS | 04. Nov 2007, 22:15 |
#1387
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2007-11-04 22:10, Modricimus rakstīja:
nu kvz, metilspirts saēd, bet par etilspirtu neesmu drošs, bet iespējams būs jānoskaidro universitātē
ASV tagad visam benzinam klat 10% etanola, pec ieviesanas degvielu sistemu remonti pieaugusi N reizes
Parastam auto labak negazt vinu ieksa, bus tikai jaudas zudums Tjuneriem gan der
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Modrs | 04. Nov 2007, 22:27 |
#1388
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Cik nu man prepadi pastāstīja, ka spirtam ir laba tāda īpašība, ka viņu cilindros var pērt ļotri trekni iekšā - nepārliesies un neburbuļos, bet kad benzīnu pārlejam, tad visi zinam, kā tas ir
bet spirtam ir mazāka īpatnējā siltumietilpība pie vienāda degmaisījuma attiecībā pret benzīnu.
enivej, man dom;at likties, ka šajā virzienā ir nākotne | Offline | | |
|
Driver | 04. Nov 2007, 23:32 |
#1389
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kur tieshi to bioetanolu var nopirkt un cik vinjam ir cena par litru? varbut neesmu verigi skatijies, bet benzintankos neesmu manijis...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Siipols | 04. Nov 2007, 23:32 |
#1390
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
2007-11-04 15:00, marihuans rakstīja:
useris Driver specs baigais
Bļe neatraujiet viņu no mana Quattro ar saviem šrotiem! To sigu pats var izraut,tik japapisas ir mazuliet melnu muti ar knaiblem un nazi...un smadzenēm...
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Driver | 04. Nov 2007, 23:37 |
#1391
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| runajot par etanola radito launumu, tad kautkur biju lasijis, ka tas agresivi (agresivak ka benza) iedarbojas uz metalu. tobish benzinbaka un visas parejas melnaa metala dalas degvielas sistema sak ruset tapat. kaa ja tajas gaztu ieksha parastu udeni...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | 04. Nov 2007, 23:43 |
#1392
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kamer Tu, siipol, nedabusi man to 7A elektroshemu, tikmer varu paknaibit signalkas. atdzistas, kam ir pieejamas bosch ESItronic un audi elsa programmas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Siipols | 04. Nov 2007, 23:45 |
#1393
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
2007-11-04 23:37, Driver rakstīja:
runajot par etanola radito launumu, tad kautkur biju lasijis, ka tas agresivi (agresivak ka benza) iedarbojas uz metalu. tobish benzinbaka un visas parejas melnaa metala dalas degvielas sistema sak ruset tapat. kaa ja tajas gaztu ieksha parastu udeni...
Jaunajiem parsvara bakas no plastmasas,...
sūknī gan metala detaļas,un sprauslās..
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
marihuans | 04. Nov 2007, 23:47 |
#1394
|
| Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| man ir audi ETKA,tajaa nav?
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Siipols | 04. Nov 2007, 23:49 |
#1395
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
2007-11-04 23:32, Driver rakstīja:
kur tieshi to bioetanolu var nopirkt un cik vinjam ir cena par litru? varbut neesmu verigi skatijies, bet benzintankos neesmu manijis...
Sākot biobenzīna E85[1] tirdzniecību, SIA „Latvija Statoil” spēris soli tuvāk savam mērķim - kļūt par līderi biodegvielu mazumtirdzniecībā Latvijā, lai samazinātu oglekļa dioksīda izplūdi transporta sektorā. Pašreiz SIA „Jaunpagasts Plus” ražots E85 ir pieejams vienā „Statoil” DUS. Auto vadītāji to atpazīs pēc E85 logo uz degvielas sūkņa – margrietiņas zieda uz zila fona, un zilas degvielas padeves šļūtenes.
Biobenzīnu E85 lieto tikai automašīnām ar Flexible Fuel Vehicle (FFV)[2] tipa dzinēju. Tāpēc E85 piedāvājums „Statoil” tīklā tiks paplašināts līdz ar FFV auto skaita pieaugumu uz Latvijas ceļiem.
E85 lētāks par fosilo benzīnu
Biobenzīna E85 pašizmaksa, salīdzinot ar fosilo benzīnu, ir augstāka. Taču „Statoil” DUS tas maksās lētāk. Akcīzes nodoklis Latvijā E85 ir tikai 0,031 Ls/litru, jeb par 85% mazāks nekā fosilajam benzīnam. Samazinātā akcīzes nodokļa likme arī ir noteicošais faktors tam, ka E85 degvielas cena uzpildes stacijā būs zemāka par parastā benzīna cenu. Tāpēc te darbosies princips – jo dārgāks benzīns, jo jūtamāka cenu atšķirība.
E85 patēriņš augs lēni
Līdz ar E85 mazumtirdzniecības uzsākšanu Latvijā tiek uzsākta arī Saab 9-5 BioPower, kam ir FFV tipa dzinējs, tirdzniecība. Pārējie auto dīleri atturas precizēt, kad Latvijā varētu tikt uzsākta automašīnu ar FFV tipa dzinējiem tirdzniecība. Līdz ar to precīzi plānot E85 staciju skaitu iepretim auto skaitam pašreiz ir pāragri.
Tāpat, lai attīstītu pieprasījumu pēc E85 un citiem biodegvielas veidiem, nepieciešamas valsts un pašvaldību aktivitātes – ceļu un citu nodokļu atlaides, iespējas novietot bio auto bez maksas u.c.
Ne mazāks nosacījums ir sabiedrības izglītotība par biodegvielu veidiem un to īpašībām.
„Latvija Statoil” izglītos sabiedrību par biodegvielu
Pašreiz norit darbs pie tā, lai pircējiem visā „Statoil” DUS tīklā varētu piedāvāt arī biobenzīnu E5[3], kā arī dīzeļdegvielu ar 5% bio komponentes piedevu B5. Tam nepieciešams laiks, lai ražotāji un tirgotāji, bet galvenokārt sabiedrība, sagatavotos šo produktu ienākšanai Latvijas degvielas uzpildes stacijās.
Tuvākā gada laikā SIA „Latvija Statoil” iecerējis vairākus izglītojošus pasākumus. Tostarp sagatavoti vairāki prof. Aķīša izdales materiāli, kas būs pieejami visās. „Statoil” stacijās un izplatīšanai tiks piedāvāti arī auto dīleriem.
Prioritāte īstermiņā ir radīt izpratni par biobenzīnu un biodīzeli katru atsevišķi, to veidiem, pielietojumu un īpašībām. Patlaban tiek jauktas, piemēram, biobenzīna un biodīzeļa bioloģiskās izcelsmes sastāvdaļas, kā arī zināšanas par dažādu veidu pielietojumu ir virspusējas.
E85 – kāpina auto jaudu, saudzē vidi un novērš kondensātu
Apsverot iespējas, ar kādu – tradicionālo vai FFV tipa, dzinēju auto iegādāties, par labu ar E85 darbināmam dzinējam, ir vairāki būtiski argumenti.
* Lielāka auto jauda. E85 oktānskaitlis ir 104.
* Harmoniska dzinēja darbība visu gadu. E85 novērš kondensāta uzkrāšanos degvielas tvertnē un padeves sistēmā.
* Ekonomiski izdevīgi ilgtermiņā. E85 pašizmaksa ir lielāka, nekā fosilajai degvielai. Taču šai degvielai akcīzes nodoklis ir par 85% mazāks. Turklāt nākotnē, izmantojot citu valstu pozitīvo pieredzi, valsts E85 lietotājiem var piemērot arī atlaides ceļu un automašīnu nodokļiem, nodrošināt bezmaksas pašvaldību autostāvvietas, kā arī sniegt citas priekšrocības.
* Videi draudzīgi. No graudiem ražots E85 rada par 30-50% mazāk oglekļa dioksīda (CO2). Braucot ar E85 tiek kavēta globālā sasilšana.
* Lielāka valsts neatkarība no naftas tirgus.
* Tiek veicināta nodarbinātība lauksaimniecībā.
Biobenzīnam ir sena vēsture
Pirmo automašīnu, kas piemērota degvielai ar bioetanola piedevu, konstruēja Henrijs Fords 1908. gadā. H. Forda „Model T” bija paredzēts fermeriem, kas paši varēja saražot bioetanolu. H. Fords biobenzīnu dēvēja par „nākotnes degvielu”.
Savukārt Latvijā ar biobenzīnu automašīnas darbināja jau Ulmaņlaikos. Degvielu no benzīna un bioetanola dēvēja par latolu. Biobenzīnā, kas paredzēts braukšanai vasarā, bija 70% benzīna un 30% bioetanola, bet ziemā – 50% benzīna un 50% bioetanola.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Siipols | 04. Nov 2007, 23:50 |
#1396
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Sīkak TE! Pirmavots!
stopoil
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Driver | 04. Nov 2007, 23:52 |
#1397
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ja nemaldos, tad etka bija detalu katalogs, bet elsa remontu manualis ar bildem, shemam, utt.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Siipols | 04. Nov 2007, 23:53 |
#1398
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
2007-11-04 21:32, UR rakstīja:
Vai BMW var liet Statoila BIOETANOLU?
Kādiem modeļiem var?
Kādām automašīnām piemērotas biodegvielas?
Vai biodegviela parastiem dzinējiem ir tikpat laba kā parastā degviela? Vai biodegviela var bojāt automobiļu dzinējus vai citus dzinējus, kas darbojas, izmantojot benzīnu vai dīzeļdegvielu?
Eiropas benzīna (EN22 un dīzeļdegvielas (EN590) standarti pieļauj bioetanola piejaukumu benzīnam un biodīzeļdegvielas piejaukumu parastai dīzeļdegvielai līdz pat pieciem procentiem no kopējā apjoma.
Tas nozīmē, ka visi automobiļi var braukt ar degvielu, kurā ir līdz pat pieciem procentiem biodegvielas, tai skaitā automobiļi ar dīzeļa motoriem ar daļiņu filtru. Lai lietotu degvielu ar lielāku biodegvielas saturu, nepieciešami īpaši aprīkoti automobiļi.
Piemēram, autobusi un kravas automobiļi ar speciāliem dzinējiem var izmantot 100% biodīzeļdegvielu (B100). Savukārt biobenzīnu E85 var lietot tikai šim nolūkam ražotās speciālās automašīnās ar FFV (Flexible Fuel Vehicle) tipa motoriem.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
slick | 04. Nov 2007, 23:56 |
#1399
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
| kaada bija formula (reizreekjins un veel kaut kaada pieskaitiishana), lai apreekjinaatu kaadas riepas lien uz diska peec J platuma? esmu piemirisis..
vai vienkaarshaak - vai 205 platums lien uz 6J diska? | Offline | | |
Siipols | 04. Nov 2007, 23:58 |
#1400
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Bļe neatceros kur,bet bij saraksts ar auto kuri darbinami ar Bioetanolu..kautkadi tik 6 modeļi,viens no tiem SAAB
te ta apmeram.....
Uzziņa
Biobenzīns ir benzīna dzinējiem paredzēta degviela, kuras sastāvā ir denaturēts, dehidratēts bioetanols (spirts) un parastais fosilais benzīns. Latvijā patlaban pārdod "E85" markas biobenzīnu. Apzīmējums "E85" neuzrāda oktāna skaitli, bet gan bioetanola daudzumu degvielā procentos. Bioetanolu ražo no graudiem, cukurbietēm, kukurūzas vai citām augu kultūrām. Ar "E85" biobenzīnu darbina vien automašīnas, kurās ir FFV tipa dzinējs. Pasaules vadošie vieglo automašīnu ražotāji komplektāciju ar FFV tipa dzinēju piedāvā modeļiem, kas ražoti pēc 2006. gada.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|