Autors | Ziņojums |
kro | 08. Feb 2013, 19:00 |
#1381
|
|
Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
08 Feb 2013, 13:13:00 xtreme21 rakstīja:
1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav )
es liktu visu uz cirkulācijas sūkni un vārsti kuri nāk pie tā, jo man bija kas līdzīgs
līdz ar to rodas jautājums vai mainītos cirkulācijas sūkņus un vārstus pārbaudīji - izjauci un paskatījies kas lācītim vēderā? jo 95% viņi ir jau sapuvuši visiem [ Šo ziņu laboja kro, 08 Feb 2013, 19:08:15 ] |
Offline | |
|
kro | 08. Feb 2013, 19:07 |
#1382
|
|
Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
08 Feb 2013, 15:42:16 crime rakstīja:
08 Feb 2013, 13:46:33 Prusis rakstīja:
Jautājums no manas puses ļoti vienkārš!
e38 uz 16" ar standarta riepām ir mīksts un komfortabls un arī degvielas pateriņš atbilst normām, kā arī piekare pasakaini labi turās u.t.t.
Bet kā ir ar 18" uz standart riepām, cik trakāk vai necik trakāk, kāds ir tas "cukurs"
Un vis beidzot, cik liela starpība ir starp 18" un 19"!!!
Atbildi gaidu no tiem kuri ir to noprovējuši un teiks ko objektīvu!
16" ideaals variants, ar 235/60 riepaam starp 16" un 18" starpiiba ir jūtama, bedres vairaak juut, par ritoshaas daljas izturiibu nemaaku teikt, nesanaaca saliidzinaat, jo 16" ir diizelim, bez benziinam uzliku 18", tur ritoshaas atshkjiriigas. Kad pirku diizeli 2008.gadaa, tad bija virsuu style95 19", nobraucu 2 meeneshus un veiksmiigi atkratiijos no tiem diskiem, 500 Ls par diskiem ar plikaam riepaam un labi vien ir, ne uz celja normaali tureejaas, no riseem meta laukaa, bedres, sliedes, brugjis, utt. viss juutams salonaa... ritoshaa bija perfektaa staavoklii, nu pa 2 meeneshiem nekas tur nesabruka.
Domaaju, ka e38 neko lielaaku par 18" nevajag likt, nu v8, v12 var likt 18", bet r6 dzineeju versijaam 16" nu ikdienas lietoshanai, domaats.
ziemā braucu ar oginal 16" - sākumā liekas tā kā ar "dīvānu" pēc vasaras 18" ar 16" braucot tiešam ir mega konforti, bedres nejūt
18" vasarā ir pats labums - smukāks auto, tiesa bedres vairāk jūt un jābrauc bišk prātīgāk
pa lielākiem izmēriem nemāku komentēt - manuprāt uz e38 tas ir fetišss |
Offline | |
|
3AKOH | 08. Feb 2013, 19:21 |
#1383
|
|
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
08 Feb 2013, 14:00:02 gatioe28 rakstīja:
Starp R16 un R18 nejūt lielu atšķirību, bet ar R19 un R20 gan jutīsi atšķirību!
+1
Parlasiju velreiz ko nokomenteju. Precizeju Starp R16 un R18 nejūt lielu komforta (diskomforta) atšķirību, bet vadamiba gan par labu R18. Nosacijums 235/50R18 prieksa un ne zemak aimugure. Visi 245/235/45 u.c. garam. Katrs centimetrs ietekme komfortu. Runflat riepas ari garam komforta zina.[ Šo ziņu laboja 3AKOH, 08 Feb 2013, 19:28:12 ] |
Offline | |
|
deletman | 09. Feb 2013, 09:51 |
#1384
|
|
Kopš: 26. Apr 2010
No: Zilupe
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
| Vai kāds var pateikt kas par vainu, nevaru attaisīt e38 ar centralku, pults nereaģē, bet ar atslēgu atslēgt var centralka strādā. Bateriju jau nomainīju pultij, nekas nemainījās. |
Offline | |
|
3AKOH | 09. Feb 2013, 17:08 |
#1385
|
|
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
09 Feb 2013, 09:51:14 deletman rakstīja:
Vai kāds var pateikt kas par vainu, nevaru attaisīt e38 ar centralku, pults nereaģē, bet ar atslēgu atslēgt var centralka strādā. Bateriju jau nomainīju pultij, nekas nemainījās.
Ja ilgi mainiji bateriju, tad naksies pa jaunu piekodet atslegu. |
Offline | |
|
deletman | 09. Feb 2013, 17:16 |
#1386
|
|
Kopš: 26. Apr 2010
No: Zilupe
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
|
09 Feb 2013, 17:08:54 3AKOH rakstīja:
09 Feb 2013, 09:51:14 deletman rakstīja:
Vai kāds var pateikt kas par vainu, nevaru attaisīt e38 ar centralku, pults nereaģē, bet ar atslēgu atslēgt var centralka strādā. Bateriju jau nomainīju pultij, nekas nemainījās.
Ja ilgi mainiji bateriju, tad naksies pa jaunu piekodet atslegu.
Pats to varu izdarīt, vai jādodas pie elektorniķa [ Šo ziņu laboja deletman, 09 Feb 2013, 17:17:01 ] |
Offline | |
|
Gintons | 09. Feb 2013, 18:11 |
#1387
|
|
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| gribeju uzjautat kadas remonta izmaksas ir 750 autinjam salidzinajuma ar 730 (abi benzini) cik saprotu tad gazes iekartu tadam vellam nav lets prieks ielikt? cik plus minus tadam pilseta ir paterins? google.lv skatijos atskiras katrs sak savadaku paterinu tiesi pilsetas rezima nesportojot. |
Offline | |
|
sergis15 | 09. Feb 2013, 18:16 |
#1388
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
08 Feb 2013, 19:21:39 3AKOH rakstīja:
08 Feb 2013, 14:00:02 gatioe28 rakstīja:
Starp R16 un R18 nejūt lielu atšķirību, bet ar R19 un R20 gan jutīsi atšķirību!
+1
Parlasiju velreiz ko nokomenteju. Precizeju Starp R16 un R18 nejūt lielu komforta (diskomforta) atšķirību, bet vadamiba gan par labu R18. Nosacijums 235/50R18 prieksa un ne zemak aimugure. Visi 245/235/45 u.c. garam. Katrs centimetrs ietekme komfortu. Runflat riepas ari garam komforta zina.
nu, es starp r16 un r19 starpību krasi neizjūtu, smagāka stūre nedaudz, bet krietni stabilāks.
ar bedrēm arī nosacīti, daudzas kurām pāriet pāri r19 šaibas ar r16 iejobņī kārtīgi
izmēri man 215/65 r16 un 255/40 285/35 r19
bet nu uz grants ceļa r19 krata nepajokam
tapēc, cenšos uz tiem nelīst, galu galā autiņš arī noput
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
|
Asch | 09. Feb 2013, 18:18 |
#1389
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4292
Braucu ar:
|
09 Feb 2013, 18:11:02 Gintons rakstīja:
gribeju uzjautat kadas remonta izmaksas ir 750 autinjam salidzinajuma ar 730 (abi benzini) cik saprotu tad gazes iekartu tadam vellam nav lets prieks ielikt? cik plus minus tadam pilseta ir paterins? google.lv skatijos atskiras katrs sak savadaku paterinu tiesi pilsetas rezima nesportojot.
nevajag tev 750 |
Offline | |
|
Gintons | 09. Feb 2013, 18:54 |
#1390
|
|
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
nevajag tev 750
vari paskaidrot sikak? ir kadi lielaki minusi sim modelim salidziont ar 730? |
Offline | |
|
uldens1 | 09. Feb 2013, 18:56 |
#1391
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
09 Feb 2013, 18:54:35 Gintons rakstīja:
nevajag tev 750
vari paskaidrot sikak? ir kadi lielaki minusi sim modelim salidziont ar 730?
tev jau 730 ir tikai minusi,tad 750 vinu nebus mazak |
Offline | |
|
uldens1 | 09. Feb 2013, 18:57 |
#1392
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
09 Feb 2013, 18:11:02 Gintons rakstīja:
gribeju uzjautat kadas remonta izmaksas ir 750 autinjam salidzinajuma ar 730 (abi benzini) cik saprotu tad gazes iekartu tadam vellam nav lets prieks ielikt? cik plus minus tadam pilseta ir paterins? google.lv skatijos atskiras katrs sak savadaku paterinu tiesi pilsetas rezima nesportojot.
ap 25 litri |
Offline | |
|
edzulis | 09. Feb 2013, 19:25 |
#1393
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Runā, ka 5.4 patēriņš ir tāds pats kā 4.4 |
Offline | |
|
3AKOH | 09. Feb 2013, 19:41 |
#1394
|
|
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
09 Feb 2013, 19:25:49 edzulis rakstīja:
Runā, ka 5.4 patēriņš ir tāds pats kā 4.4
Tikai resurss divreiz mazaks.
Kautgan cel krietni labak un elastiskak par 4.4. |
Offline | |
|
Asch | 09. Feb 2013, 20:00 |
#1395
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4292
Braucu ar:
|
09 Feb 2013, 19:25:49 edzulis rakstīja:
Runā, ka 5.4 patēriņš ir tāds pats kā 4.4
need tik pat cik 4.4
cik tavs 735 ed? |
Offline | |
|
Gintons | 09. Feb 2013, 20:15 |
#1396
|
|
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
09 Feb 2013, 18:56:43 uldens1 rakstīja:
09 Feb 2013, 18:54:35 Gintons rakstīja:
nevajag tev 750
vari paskaidrot sikak? ir kadi lielaki minusi sim modelim salidziont ar 730?
tev jau 730 ir tikai minusi,tad 750 vinu nebus mazak
Ta veciit man tas semaks 3.0 nav pirkts pa 5stukam,vai no rupnicas lai nebutu defekti,protams ka siki kasjaki ir..un jasacinii ir,bet nu pa cik te pie specukiem sadalja nav jega tapat vainu uzdirs kautko,vai vienkarsi neatbild!ta nemaz nerakstu ar tur taja sadala neko! |
Offline | |
|
|
uldens1 | 09. Feb 2013, 20:23 |
#1397
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| nu ko tev var atbildet,defektus nosaka diagnostikā,itsevišķi kur ir elektribas gļuki |
Offline | |
|
Tune-L | 09. Feb 2013, 22:37 |
#1398
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
09 Feb 2013, 19:41:10 3AKOH rakstīja:
09 Feb 2013, 19:25:49 edzulis rakstīja:
Runā, ka 5.4 patēriņš ir tāds pats kā 4.4
Tikai resurss divreiz mazaks.
Kautgan cel krietni labak un elastiskak par 4.4.
Resurss mazaaks ir 5.0, nevis 5.4 !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
edzulis | 09. Feb 2013, 22:41 |
#1399
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 750 manuprāt ir pārāk sarežģīts auto, lai viņu ņemtu ikdienas lietošanai. Tomēr jau 12+ gadi viņiem, piekļūt nekam normāli nevar zem pārsega, remonti nav lēti. nu nez. Pasarg radītājs iepriekš 750 ir pabijis kādam lauķim vai santīmpisējam |
Offline | |
|
Tune-L | 09. Feb 2013, 22:51 |
#1400
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Taa gan taisniiba !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|