Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Kapcis
15. Dec 2009, 23:55 #1381

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

šodien ar dezīļgolfs līdz 90 sasila biki zem 30 min pa rīgu ripinoties, termostats mainīts - iepriekš vispār līdz 90 nesasila, skatos ir atsevišķš sildītājs,tipo līdzīgs autonomkai tikai bez atsevišķas vadības kas protams nestrādā... nez liels kosmos saremontēt??? salt mašīnā ar negribas...
Offline
Peecis
15. Dec 2009, 23:58 #1382

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.
Offline
Bagio
16. Dec 2009, 00:03 #1383

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm


16 Dec 2009, 00:01:46 Steve rakstīja:

15 Dec 2009, 23:38:32 Bagio rakstīja:
Kādu īsti dzesēšanas šķidrumu ieteicams liet iekš BMW? Dzeltenu/sarkanu/zilu/zaļu? Ir tiem atšķirība? Un kurš piedāvā pa labu ciparu?

Dārgāko sarkano antifrīzu. Sarkanais ir labākām īpašībām. Skaties arī, ko ražotājs rekomendē lietot.

Tā jau skatījos, ka jāņem sarkanais! Ir kāds, kas piedāvā? Cik tur īsti vajag, 8-10 L ? ( e36 2.8 )



[ Šo ziņu laboja Bagio, 16 Dec 2009, 00:04:02 ]

Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:04 #1384

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


15 Dec 2009, 23:58:37 Peecis rakstīja:
528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.

Paskaties vai vakuma trubiņa kas nāk no bremžu darba cilindra uz ieplūdes kolektoru nav iesprēgājusi un laiž gaisu iekšā. Vēl varbūt kaut kas ar atspolēm. Varbūt degvielas filtrs ciet vai sveces, moš degvielas sūknis. Varbūt pēdējais laiks sveces ar degvielas filtru nomainīt un tad jau var meklēt problēmu tālāk servisā un slēgt pie diagnostikas

[ Šo ziņu laboja buncix, 16 Dec 2009, 00:04:49 ]

Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:05 #1385

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


15 Dec 2009, 23:16:53 SUPERSTAR rakstīja:
bet kāds var pateikt kas varētu būt pa vainu ?
man ir benzīns
vai risinājums ir kartons ?

pie šitiem minusiem kā risinājums, tikai kartons. kad motors darbojies vismaz 1/2 st.vajag parbaudīt vai deses trubas uz radiatoru ir vēsas,augšejā var būt silta ,bet ja apakšējā tikpat silta tad 100%termostats.ar dīzeļiem ir vismaz 20min slodzē jābrauc lai uzsiltu.

[ Šo ziņu laboja akmentinsh, 16 Dec 2009, 00:06:01 ]

Offline
PowerBMW
16. Dec 2009, 00:06 #1386

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


15 Dec 2009, 23:58:37 Peecis rakstīja:
528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.

Gļuko elektro drosele-VAI lamdas iet uz beigām! Atvieno gaisa meritāju un pavero VAI kas mainās!
Protams lieliski butu pie PC tikt un paverot dzivos datus un redzet ar ko ģenerātor ražo
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:08 #1387

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:04:12 buncix rakstīja:

15 Dec 2009, 23:58:37 Peecis rakstīja:
528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.

Paskaties vai vakuma trubiņa kas nāk no bremžu darba cilindra uz ieplūdes kolektoru nav iesprēgājusi un laiž gaisu iekšā. Vēl varbūt kaut kas ar atspolēm. Varbūt degvielas filtrs ciet vai sveces, moš degvielas sūknis. Varbūt pēdējais laiks sveces ar degvielas filtru nomainīt un tad jau var meklēt problēmu tālāk servisā un slēgt pie diagnostikas
sāc ar tukšgaitas vārstu.
Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:08 #1388

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Man 735i E38 kad lamdas bija atdevušas galus nekas neraustijās!
Offline
Driver
16. Dec 2009, 00:10 #1389

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu katrs jau var darit kaa grib. Man kautka variants mainit visu pasham uz aizdomu pamata, un ja nekas nelidz, tad tikai braukt uz servisu liekas divains

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:11 #1390

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:10:15 Driver rakstīja:
Nu katrs jau var darit kaa grib. Man kautka variants mainit visu pasham uz aizdomu pamata, un ja nekas nelidz, tad tikai braukt uz servisu liekas divains
lētāk ir aizbraukt pie daktera ar to pašārstēšanos lar ieraut tūtā
Offline
Driver
16. Dec 2009, 00:16 #1391

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost

kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:23 #1392

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
Offline
PowerBMW
16. Dec 2009, 00:23 #1393

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost

kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.

Nepis prātu-ja zondēm neiet sildišana tad motoram uzsilstot uzsilst pašas zones-No atgāzēm lidz tam viņas cakarē prātu meritājam kas nesaprot ko regulēt un šim ir zondes pirms un pēc katalozātora!OK uz minējumiem nekas normāls nesanāk bet nevaig uzreiz.......
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:25 #1394

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost

kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.
sāk vienot visu pēc kārtas,tad aizbrauc pie daktera pieslēd kompi
Offline
Peecis
16. Dec 2009, 00:30 #1395

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost

kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.

Nevienošu neko nost, nebaidies- būs vien jābrauc pie Tevis ciemos un pie reizes visa elektronika jāpačeko, autiņš 3 gadus kompi nav redzējis. Jāsakrāj tik naudiņa
Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:32 #1396

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


16 Dec 2009, 00:30:57 Peecis rakstīja:

16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost

kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.

Nevienošu neko nost, nebaidies- būs vien jābrauc pie Tevis ciemos un pie reizes visa elektronika jāpačeko, autiņš 3 gadus kompi nav redzējis. Jāsakrāj tik naudiņa

Nu re Driver sabiedēja cilvēku un tika pie klienta!
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:32 #1397

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:23:24 buncix rakstīja:
Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
1.vispār filtri ir jāmina ar katru apkopi tad sanāk ekonomija un vēlams likt labus materjālus nevis lētus.
2.ražotājs ir speciāli uztaisījis diagnostiku lai atvieglotu meklēšanu.tas nav žigulis kur darbojas 'metodom naučnovo vtika'
Offline
PowerBMW
16. Dec 2009, 00:36 #1398

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


16 Dec 2009, 00:32:51 akmentinsh rakstīja:

16 Dec 2009, 00:23:24 buncix rakstīja:
Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
1.vispār filtri ir jāmina ar katru apkopi tad sanāk ekonomija un vēlams likt labus materjālus nevis lētus.
2.ražotājs ir speciāli uztaisījis diagnostiku lai atvieglotu meklēšanu.tas nav žigulis kur darbojas 'metodom naučnovo vtika'

Akmentiņ ar KO Tu brauc ar 1,8TDS un 2,0D "nano" mēslu tad es saprotu ka vis ir jāmaina laikā lai neieberztos
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:37 #1399

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3

ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:38 #1400

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:36:41 PowerBMW rakstīja:

16 Dec 2009, 00:32:51 akmentinsh rakstīja:

16 Dec 2009, 00:23:24 buncix rakstīja:
Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
1.vispār filtri ir jāmina ar katru apkopi tad sanāk ekonomija un vēlams likt labus materjālus nevis lētus.
2.ražotājs ir speciāli uztaisījis diagnostiku lai atvieglotu meklēšanu.tas nav žigulis kur darbojas 'metodom naučnovo vtika'

Akmentiņ ar KO Tu brauc ar 1,8TDS un 2,0D "nano" mēslu tad es saprotu ka vis ir jāmaina laikā lai neieberztos
es braucu ar trijiem nano mēsliem 1,8d/2.0d golf3d,nep**u santīmu mainu visu kā jāmaina un bēdu nezin

[ Šo ziņu laboja akmentinsh, 16 Dec 2009, 00:40:28 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo