Autors | Ziņojums |
Kapcis | 15. Dec 2009, 23:55 |
#1381
|
|
Kopš: 06. May 2008
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ
| šodien ar dezīļgolfs līdz 90 sasila biki zem 30 min pa rīgu ripinoties, termostats mainīts - iepriekš vispār līdz 90 nesasila, skatos ir atsevišķš sildītājs,tipo līdzīgs autonomkai tikai bez atsevišķas vadības kas protams nestrādā... nez liels kosmos saremontēt??? salt mašīnā ar negribas... |
Offline | |
|
Peecis | 15. Dec 2009, 23:58 |
#1382
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| 528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK. |
Offline | |
|
Bagio | 16. Dec 2009, 00:03 |
#1383
|
|
Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
|
16 Dec 2009, 00:01:46 Steve rakstīja:
15 Dec 2009, 23:38:32 Bagio rakstīja:
Kādu īsti dzesēšanas šķidrumu ieteicams liet iekš BMW? Dzeltenu/sarkanu/zilu/zaļu? Ir tiem atšķirība? Un kurš piedāvā pa labu ciparu?
Dārgāko sarkano antifrīzu. Sarkanais ir labākām īpašībām. Skaties arī, ko ražotājs rekomendē lietot.
Tā jau skatījos, ka jāņem sarkanais! Ir kāds, kas piedāvā? Cik tur īsti vajag, 8-10 L ? ( e36 2.8 )
[ Šo ziņu laboja Bagio, 16 Dec 2009, 00:04:02 ] |
Offline | |
|
buncix | 16. Dec 2009, 00:04 |
#1384
|
|
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
15 Dec 2009, 23:58:37 Peecis rakstīja:
528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.
Paskaties vai vakuma trubiņa kas nāk no bremžu darba cilindra uz ieplūdes kolektoru nav iesprēgājusi un laiž gaisu iekšā. Vēl varbūt kaut kas ar atspolēm. Varbūt degvielas filtrs ciet vai sveces, moš degvielas sūknis. Varbūt pēdējais laiks sveces ar degvielas filtru nomainīt un tad jau var meklēt problēmu tālāk servisā un slēgt pie diagnostikas [ Šo ziņu laboja buncix, 16 Dec 2009, 00:04:49 ] |
Offline | |
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:05 |
#1385
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
15 Dec 2009, 23:16:53 SUPERSTAR rakstīja:
bet kāds var pateikt kas varētu būt pa vainu ?
man ir benzīns
vai risinājums ir kartons ?
pie šitiem minusiem kā risinājums, tikai kartons. kad motors darbojies vismaz 1/2 st.vajag parbaudīt vai deses trubas uz radiatoru ir vēsas,augšejā var būt silta ,bet ja apakšējā tikpat silta tad 100%termostats.ar dīzeļiem ir vismaz 20min slodzē jābrauc lai uzsiltu.[ Šo ziņu laboja akmentinsh, 16 Dec 2009, 00:06:01 ] |
Offline | |
|
PowerBMW | 16. Dec 2009, 00:06 |
#1386
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
15 Dec 2009, 23:58:37 Peecis rakstīja:
528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.
Gļuko elektro drosele-VAI lamdas iet uz beigām! Atvieno gaisa meritāju un pavero VAI kas mainās!
Protams lieliski butu pie PC tikt un paverot dzivos datus un redzet ar ko ģenerātor ražo |
Offline | |
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:08 |
#1387
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
16 Dec 2009, 00:04:12 buncix rakstīja:
15 Dec 2009, 23:58:37 Peecis rakstīja:
528i double vanos
Tukšgaitas apgriezieni slikti stabilizējas- kad tukšgaitā nedaudz uzgāzē un atlaiž gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz slāpšanas robežai un reizēm pat noslāpst. Ja nenoslāpst, tad divreiz nostaigā un tad stabilizējas. Ieslēdzot sēdekļu apsildi vai kādu citu jaudīgu patērētāju, arī nedaudz nostaigā apgriezieni.
Agrāk tā nebija.
Vai tas varētu būt no kartera ventilācijas? Esmu lasījis, ka tās trubas ar laiku paliek mīkstas no eļļas un izjūk/paliek cauras?
Kādi vēl iespējamie iemesli?
Gaita un patēriņš ir OK.
Paskaties vai vakuma trubiņa kas nāk no bremžu darba cilindra uz ieplūdes kolektoru nav iesprēgājusi un laiž gaisu iekšā. Vēl varbūt kaut kas ar atspolēm. Varbūt degvielas filtrs ciet vai sveces, moš degvielas sūknis. Varbūt pēdējais laiks sveces ar degvielas filtru nomainīt un tad jau var meklēt problēmu tālāk servisā un slēgt pie diagnostikas
sāc ar tukšgaitas vārstu. |
Offline | |
|
buncix | 16. Dec 2009, 00:08 |
#1388
|
|
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Man 735i E38 kad lamdas bija atdevušas galus nekas neraustijās! |
Offline | |
|
|
Driver | 16. Dec 2009, 00:10 |
#1389
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Nu katrs jau var darit kaa grib. Man kautka variants mainit visu pasham uz aizdomu pamata, un ja nekas nelidz, tad tikai braukt uz servisu liekas divains
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:11 |
#1390
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
16 Dec 2009, 00:10:15 Driver rakstīja:
Nu katrs jau var darit kaa grib. Man kautka variants mainit visu pasham uz aizdomu pamata, un ja nekas nelidz, tad tikai braukt uz servisu liekas divains
lētāk ir aizbraukt pie daktera ar to pašārstēšanos lar ieraut tūtā |
Offline | |
|
Driver | 16. Dec 2009, 00:16 |
#1391
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost
kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
buncix | 16. Dec 2009, 00:23 |
#1392
|
|
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls. |
Offline | |
|
PowerBMW | 16. Dec 2009, 00:23 |
#1393
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost
kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.
Nepis prātu-ja zondēm neiet sildišana tad motoram uzsilstot uzsilst pašas zones-No atgāzēm lidz tam viņas cakarē prātu meritājam kas nesaprot ko regulēt un šim ir zondes pirms un pēc katalozātora!OK uz minējumiem nekas normāls nesanāk bet nevaig uzreiz....... |
Offline | |
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:25 |
#1394
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost
kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.
sāk vienot visu pēc kārtas,tad aizbrauc pie daktera pieslēd kompi |
Offline | |
|
Peecis | 16. Dec 2009, 00:30 |
#1395
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost
kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.
Nevienošu neko nost, nebaidies- būs vien jābrauc pie Tevis ciemos un pie reizes visa elektronika jāpačeko, autiņš 3 gadus kompi nav redzējis. Jāsakrāj tik naudiņa |
Offline | |
|
buncix | 16. Dec 2009, 00:32 |
#1396
|
|
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
16 Dec 2009, 00:30:57 Peecis rakstīja:
16 Dec 2009, 00:16:42 Driver rakstīja:
Jaa, jaa , atvieno meritaju un vel visu ko var un skaties kas bus un ja izmainjas nav jutamas, tad maini visu pec kartas nost
kaa ari kaa var lambdas iet uz beigam? Vinjas vainu strada vai nee, videjais stavoklis nav. Vienigi loti reti ir defekts, ka strada biki savadak - regulee uz galigi neriktigu maisijumu.
Nevienošu neko nost, nebaidies- būs vien jābrauc pie Tevis ciemos un pie reizes visa elektronika jāpačeko, autiņš 3 gadus kompi nav redzējis. Jāsakrāj tik naudiņa
Nu re Driver sabiedēja cilvēku un tika pie klienta! |
Offline | |
|
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:32 |
#1397
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
16 Dec 2009, 00:23:24 buncix rakstīja:
Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
1.vispār filtri ir jāmina ar katru apkopi tad sanāk ekonomija un vēlams likt labus materjālus nevis lētus.
2.ražotājs ir speciāli uztaisījis diagnostiku lai atvieglotu meklēšanu.tas nav žigulis kur darbojas 'metodom naučnovo vtika' |
Offline | |
|
PowerBMW | 16. Dec 2009, 00:36 |
#1398
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 00:32:51 akmentinsh rakstīja:
16 Dec 2009, 00:23:24 buncix rakstīja:
Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
1.vispār filtri ir jāmina ar katru apkopi tad sanāk ekonomija un vēlams likt labus materjālus nevis lētus.
2.ražotājs ir speciāli uztaisījis diagnostiku lai atvieglotu meklēšanu.tas nav žigulis kur darbojas 'metodom naučnovo vtika'
Akmentiņ ar KO Tu brauc ar 1,8TDS un 2,0D "nano" mēslu tad es saprotu ka vis ir jāmaina laikā lai neieberztos |
Offline | |
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:37 |
#1399
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
| ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!! |
Offline | |
|
akmentinsh | 16. Dec 2009, 00:38 |
#1400
|
|
Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
16 Dec 2009, 00:36:41 PowerBMW rakstīja:
16 Dec 2009, 00:32:51 akmentinsh rakstīja:
16 Dec 2009, 00:23:24 buncix rakstīja:
Es nesaprotu Driver, kas tur slikts pamainīt sveces un degvielas filtru? Ne tas ir dārgi, ne prasa daudz laika! Kad man raustījās motors tad sāku tieši ar šīm lietām. Par laimi atradu vainu vakuma trubiņā un lieta risināta. To ka nomainiju sveces un degvielas filtru nenoželoju. Kopējie izdevumi uz 22-25ls.
1.vispār filtri ir jāmina ar katru apkopi tad sanāk ekonomija un vēlams likt labus materjālus nevis lētus.
2.ražotājs ir speciāli uztaisījis diagnostiku lai atvieglotu meklēšanu.tas nav žigulis kur darbojas 'metodom naučnovo vtika'
Akmentiņ ar KO Tu brauc ar 1,8TDS un 2,0D "nano" mēslu tad es saprotu ka vis ir jāmaina laikā lai neieberztos
es braucu ar trijiem nano mēsliem 1,8d/2.0d golf3d,nep**u santīmu mainu visu kā jāmaina un bēdu nezin [ Šo ziņu laboja akmentinsh, 16 Dec 2009, 00:40:28 ] |
Offline | |
|