Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0
Autors | Ziņojums |
Driver | 29. May 2009, 12:02 |
#1381
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| sprauslam IR JAADUC
un ja vien tav nav kautkads rets auto kaa nevienam citam, tad daudz letak ir nopirkt lietotas sprauslas nevis sutit jaunas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Bozulis | 29. May 2009, 12:04 |
#1382
|
| Kopš: 07. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: 96’ BMW 328
| Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors | Offline | | |
Driver | 29. May 2009, 12:23 |
#1383
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 May 2009, 12:04:35 Bozulis rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors
a kaa tu zini, ka tieshi sprauslas duc, ne kautkas cits?
zinot sprauslas uzbuvi gruti iedomaties kaa vinja var duukt tik skalji, ka dzird salona pie ieslegtas muzikas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Bozulis | 29. May 2009, 12:27 |
#1384
|
| Kopš: 07. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: 96’ BMW 328
|
29 May 2009, 12:23:01 Driver rakstīja:
29 May 2009, 12:04:35 Bozulis rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors
a kaa tu zini, ka tieshi sprauslas duc, ne kautkas cits?
zinot sprauslas uzbuvi gruti iedomaties kaa vinja var duukt tik skalji, ka dzird salona pie ieslegtas muzikas.
Biju diagnostikā čalis ar klausīkli klausījas un teica ka tās varētu būt sprauslas. Viņas taks atrodās zem ieplūdes kolektora? | Offline | | |
Driver | 29. May 2009, 12:30 |
#1385
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 May 2009, 12:27:19 Bozulis rakstīja:
29 May 2009, 12:23:01 Driver rakstīja:
29 May 2009, 12:04:35 Bozulis rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors
a kaa tu zini, ka tieshi sprauslas duc, ne kautkas cits?
zinot sprauslas uzbuvi gruti iedomaties kaa vinja var duukt tik skalji, ka dzird salona pie ieslegtas muzikas.
Biju diagnostikā čalis ar klausīkli klausījas un teica ka tās varētu būt sprauslas. Viņas taks atrodās zem ieplūdes kolektora?
nav zem kolektora nekadu sprauslu.
neiznu kur un pie kaa tu esi bijis, bet laikam pie ipsi kompetenta cilveka
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
otomars | 29. May 2009, 12:32 |
#1386
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
29 May 2009, 11:44:55 gapp rakstīja:
Pēdējā laikā arvien biežāk pamanu tādu lietu - kad spiež stiprāk gāzes pedāli, tad auto uz pāris sek. it kā aizrijas (pārlejas?) un tikai tad aiziet. Ar ko sākt skatīties? Sveces mainītas pirms kādiem 20k, degvielas filtrs nav mainīts. M40B18
Vēl vienīgi, kad izņem no ātruma un ripo uz kādiem 70km/h, tad mazliet gaudo reduktors, tas varētu būt saistīts?
gofru uz plaisaam paarbadiit vajag | Offline | | |
Fito | 29. May 2009, 12:33 |
#1387
|
| Kopš: 11. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4270
Braucu ar: AMAROK
| Bishku ne pa teemu:
Bet varbūt kādam ir paziņas,vai kāds no šejienes strādā LMT, ideāli būtu, ja vēl nodarbotos ar debitoriem | Offline | | |
otomars | 29. May 2009, 12:34 |
#1388
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
29 May 2009, 12:32:30 adolfs rakstīja:
ko var remonteet auto foorumaa? + veel l-uuseriits, kas nezin, kas ir sprausla, kaa izskataas, nevar atrast un nezin kaa duuc
tak vinjsh veel pie meistariem bija :zem kolektora duuc | Offline | | |
|
Bozulis | 29. May 2009, 12:44 |
#1389
|
| Kopš: 07. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: 96’ BMW 328
| Jūs varat tagat daudz ko gudrus stāstīt, bet nu tā meistars sensonā teica. Un kas tad atrodās zem ieplūdes kolektora?? Ja dīzelim tur atrodās kvēlsveces, kas tad Tur atrodās benzīniekam?? | Offline | | |
bone_itch | 29. May 2009, 12:46 |
#1390
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
29 May 2009, 11:44:55 gapp rakstīja:
Pēdējā laikā arvien biežāk pamanu tādu lietu - kad spiež stiprāk gāzes pedāli, tad auto uz pāris sek. it kā aizrijas (pārlejas?) un tikai tad aiziet. Ar ko sākt skatīties? Sveces mainītas pirms kādiem 20k, degvielas filtrs nav mainīts. M40B18
Vēl vienīgi, kad izņem no ātruma un ripo uz kādiem 70km/h, tad mazliet gaudo reduktors, tas varētu būt saistīts?
man bija m40b16 un es shadu problemu apkaroju ieliekot citu motoru
ja nopietni, tad pirmstam biju paspejis nomainit mashinai visu izņemot dzelzhus, hola deveju un ECU un diagnostika man uzradija | Offline | | |
Digital | 29. May 2009, 12:47 |
#1391
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
29 May 2009, 12:46:23 bone_itch rakstīja:
29 May 2009, 11:44:55 gapp rakstīja:
Pēdējā laikā arvien biežāk pamanu tādu lietu - kad spiež stiprāk gāzes pedāli, tad auto uz pāris sek. it kā aizrijas (pārlejas?) un tikai tad aiziet. Ar ko sākt skatīties? Sveces mainītas pirms kādiem 20k, degvielas filtrs nav mainīts. M40B18
Vēl vienīgi, kad izņem no ātruma un ripo uz kādiem 70km/h, tad mazliet gaudo reduktors, tas varētu būt saistīts?
man bija m40b16 un es shadu problemu apkaroju ieliekot citu motoru
ja nopietni, tad pirmstam biju paspejis nomainit mashinai visu izņemot dzelzhus, hola deveju un ECU un diagnostika man uzradija
cheko zondi, bet reduktoram nav sakars tocna | Online | | |
gapp | 29. May 2009, 12:50 |
#1392
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.
Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?
Kura gofra ir jāpārbauda? | Offline | | |
bone_itch | 29. May 2009, 12:51 |
#1393
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
29 May 2009, 12:44:45 Bozulis rakstīja:
Jūs varat tagat daudz ko gudrus stāstīt, bet nu tā meistars sensonā teica. Un kas tad atrodās zem ieplūdes kolektora?? Ja dīzelim tur atrodās kvēlsveces, kas tad Tur atrodās benzīniekam??
vai nu tu kko murgo, vai ari tev pamatigi spiez garam gar iepludes kolektoru vai sprausluam (kas ir maz ticams), jo cita neka zem iepludes kolektora, kas varetu dukt, nav bet tas nu nekada zinjaa nav saistiits ar degvielas smaku ieksh motora | Offline | | |
bone_itch | 29. May 2009, 12:55 |
#1394
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
29 May 2009, 12:50:36 gapp rakstīja:
Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.
Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?
Kura gofra ir jāpārbauda?
tukshgaita apgriezieni neleka? ja tu saspied gofru un redzi kkur kkadas da jebkadas mikroplaisas starp ribam tad gofrai visticamak jau ir pipec | Offline | | |
gapp | 29. May 2009, 13:01 |
#1395
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
29 May 2009, 12:55:23 bone_itch rakstīja:
29 May 2009, 12:50:36 gapp rakstīja:
Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.
Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?
Kura gofra ir jāpārbauda?
tukshgaita apgriezieni neleka? ja tu saspied gofru un redzi kkur kkadas da jebkadas mikroplaisas starp ribam tad gofrai visticamak jau ir pipec
Gofra - tā, kas nāk no gaisa filtra kastes?
Kad piedarbina, tad apgriezieni stāv uz 900 tukšgaitā. Kad motors mazliet iesilis, tad tukšgaitā apgriezieni lēnām lēkā no 600-700, ne par matu vairāk, parasti pat vēl mazāk - vislaik stāv ap 650 un bikucīt uz vienu pusi, bik uz otru. Tā nedrīkst būt? | Offline | | |
bone_itch | 29. May 2009, 13:03 |
#1396
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
29 May 2009, 13:01:10 gapp rakstīja:
29 May 2009, 12:55:23 bone_itch rakstīja:
29 May 2009, 12:50:36 gapp rakstīja:
Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.
Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?
Kura gofra ir jāpārbauda?
tukshgaita apgriezieni neleka? ja tu saspied gofru un redzi kkur kkadas da jebkadas mikroplaisas starp ribam tad gofrai visticamak jau ir pipec
Gofra - tā, kas nāk no gaisa filtra kastes?
Kad piedarbina, tad apgriezieni stāv uz 900 tukšgaitā. Kad motors mazliet iesilis, tad tukšgaitā apgriezieni lēnām lēkā no 600-700, ne par matu vairāk, parasti pat vēl mazāk - vislaik stāv ap 650 un bikucīt uz vienu pusi, bik uz otru. Tā nedrīkst būt?
principa kad iesilst jabut nekustigam uz ~700rpm - skaties gofru un gaisa trubas [ Šo ziņu laboja bone_itch, 29 May 2009, 13:05:32 ] | Offline | | |
|
Driver | 29. May 2009, 13:04 |
#1397
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a cik tu gribi tuksgaitaa? 1200rpm ka vecam moskvicham?
normali ari ir ap 750rpm vairakumam, bet ir auto ari ar 600 un 500 rpm tuksgaitaa.
cita lieta kapec vinji stiaga plus minus 50rpm nevis +- 15
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PowerBMW | 29. May 2009, 13:06 |
#1398
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
29 May 2009, 11:42:23 Driver rakstīja:
29 May 2009, 11:24:12 PowerBMW rakstīja:
29 May 2009, 10:58:45 GirtzB rakstīja:
vārstu blīvslēgi, eļļas gredzeni....
kādā jēgā to motoru nevaretu palist tad pārlietos visu laiku
var palaist ja pareljas baigi traki, tad dalja nesadegusha tiek izmesta ara pa izputeju un otra dalja pa cilindru sienam un gar gredzeniem nonak elljaa. un pec kada laika ar tadu pabraukajot jau ellas "paliek vairak" kaa pirms tam
tad zondes bļautu un miztu karstu | Offline | | |
gapp | 29. May 2009, 13:09 |
#1399
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
29 May 2009, 13:04:11 Driver rakstīja:
a cik tu gribi tuksgaitaa? 1200rpm ka vecam moskvicham?
normali ari ir ap 750rpm vairakumam, bet ir auto ari ar 600 un 500 rpm tuksgaitaa.
cita lieta kapec vinji stiaga plus minus 50rpm nevis +- 15
Pārtraukumā iziešu paskatīties, bet man tā ir staigājis jau 2 gadus un tad netika novērota tāda aizrīšanās. Mošk arī ir tie +/-15 tikai. | Offline | | |
Driver | 29. May 2009, 13:09 |
#1400
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tad vainu ari zondes ir sen nospragushas vai ari kompim ir pilnigs ignore uz vinjam, jo adaptaciju ietvaros nav iespejams izregulet normalu maisijumu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|