Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
Driver
29. May 2009, 12:02 #1381

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

sprauslam IR JAADUC
un ja vien tav nav kautkads rets auto kaa nevienam citam, tad daudz letak ir nopirkt lietotas sprauslas nevis sutit jaunas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bozulis
29. May 2009, 12:04 #1382

Kopš: 07. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 96’ BMW 328

Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors
Offline
Driver
29. May 2009, 12:23 #1383

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2009, 12:04:35 Bozulis rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors

a kaa tu zini, ka tieshi sprauslas duc, ne kautkas cits?
zinot sprauslas uzbuvi gruti iedomaties kaa vinja var duukt tik skalji, ka dzird salona pie ieslegtas muzikas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bozulis
29. May 2009, 12:27 #1384

Kopš: 07. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 96’ BMW 328


29 May 2009, 12:23:01 Driver rakstīja:

29 May 2009, 12:04:35 Bozulis rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors

a kaa tu zini, ka tieshi sprauslas duc, ne kautkas cits?
zinot sprauslas uzbuvi gruti iedomaties kaa vinja var duukt tik skalji, ka dzird salona pie ieslegtas muzikas.

Biju diagnostikā čalis ar klausīkli klausījas un teica ka tās varētu būt sprauslas. Viņas taks atrodās zem ieplūdes kolektora?
Offline
Driver
29. May 2009, 12:30 #1385

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2009, 12:27:19 Bozulis rakstīja:

29 May 2009, 12:23:01 Driver rakstīja:

29 May 2009, 12:04:35 Bozulis rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik stipri ir jādūc, ja normāli muzika pagriesta un caur taij Tu dzirdi dūkšanu, tas nu točna nav normāli. Skaņa kā elektro motors

a kaa tu zini, ka tieshi sprauslas duc, ne kautkas cits?
zinot sprauslas uzbuvi gruti iedomaties kaa vinja var duukt tik skalji, ka dzird salona pie ieslegtas muzikas.

Biju diagnostikā čalis ar klausīkli klausījas un teica ka tās varētu būt sprauslas. Viņas taks atrodās zem ieplūdes kolektora?

nav zem kolektora nekadu sprauslu.
neiznu kur un pie kaa tu esi bijis, bet laikam pie ipsi kompetenta cilveka

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
29. May 2009, 12:32 #1386

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


29 May 2009, 11:44:55 gapp rakstīja:
Pēdējā laikā arvien biežāk pamanu tādu lietu - kad spiež stiprāk gāzes pedāli, tad auto uz pāris sek. it kā aizrijas (pārlejas?) un tikai tad aiziet. Ar ko sākt skatīties? Sveces mainītas pirms kādiem 20k, degvielas filtrs nav mainīts. M40B18

Vēl vienīgi, kad izņem no ātruma un ripo uz kādiem 70km/h, tad mazliet gaudo reduktors, tas varētu būt saistīts?

gofru uz plaisaam paarbadiit vajag
Offline
Fito
29. May 2009, 12:33 #1387

Kopš: 11. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4270

Braucu ar: AMAROK

Bishku ne pa teemu:
Bet varbūt kādam ir paziņas,vai kāds no šejienes strādā LMT, ideāli būtu, ja vēl nodarbotos ar debitoriem
Offline
otomars
29. May 2009, 12:34 #1388

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


29 May 2009, 12:32:30 adolfs rakstīja:
ko var remonteet auto foorumaa? + veel l-uuseriits, kas nezin, kas ir sprausla, kaa izskataas, nevar atrast un nezin kaa duuc

tak vinjsh veel pie meistariem bija :zem kolektora duuc
Offline
Bozulis
29. May 2009, 12:44 #1389

Kopš: 07. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 96’ BMW 328

Jūs varat tagat daudz ko gudrus stāstīt, bet nu tā meistars sensonā teica. Un kas tad atrodās zem ieplūdes kolektora?? Ja dīzelim tur atrodās kvēlsveces, kas tad Tur atrodās benzīniekam??
Offline
bone_itch
29. May 2009, 12:46 #1390

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


29 May 2009, 11:44:55 gapp rakstīja:
Pēdējā laikā arvien biežāk pamanu tādu lietu - kad spiež stiprāk gāzes pedāli, tad auto uz pāris sek. it kā aizrijas (pārlejas?) un tikai tad aiziet. Ar ko sākt skatīties? Sveces mainītas pirms kādiem 20k, degvielas filtrs nav mainīts. M40B18

Vēl vienīgi, kad izņem no ātruma un ripo uz kādiem 70km/h, tad mazliet gaudo reduktors, tas varētu būt saistīts?

man bija m40b16 un es shadu problemu apkaroju ieliekot citu motoru
ja nopietni, tad pirmstam biju paspejis nomainit mashinai visu izņemot dzelzhus, hola deveju un ECU un diagnostika man uzradija
Offline
Digital
29. May 2009, 12:47 #1391

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


29 May 2009, 12:46:23 bone_itch rakstīja:

29 May 2009, 11:44:55 gapp rakstīja:
Pēdējā laikā arvien biežāk pamanu tādu lietu - kad spiež stiprāk gāzes pedāli, tad auto uz pāris sek. it kā aizrijas (pārlejas?) un tikai tad aiziet. Ar ko sākt skatīties? Sveces mainītas pirms kādiem 20k, degvielas filtrs nav mainīts. M40B18

Vēl vienīgi, kad izņem no ātruma un ripo uz kādiem 70km/h, tad mazliet gaudo reduktors, tas varētu būt saistīts?

man bija m40b16 un es shadu problemu apkaroju ieliekot citu motoru
ja nopietni, tad pirmstam biju paspejis nomainit mashinai visu izņemot dzelzhus, hola deveju un ECU un diagnostika man uzradija


cheko zondi, bet reduktoram nav sakars tocna
Offline
gapp
29. May 2009, 12:50 #1392

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.

Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?

Kura gofra ir jāpārbauda?
Offline
bone_itch
29. May 2009, 12:51 #1393

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


29 May 2009, 12:44:45 Bozulis rakstīja:
Jūs varat tagat daudz ko gudrus stāstīt, bet nu tā meistars sensonā teica. Un kas tad atrodās zem ieplūdes kolektora?? Ja dīzelim tur atrodās kvēlsveces, kas tad Tur atrodās benzīniekam??

vai nu tu kko murgo, vai ari tev pamatigi spiez garam gar iepludes kolektoru vai sprausluam (kas ir maz ticams), jo cita neka zem iepludes kolektora, kas varetu dukt, nav bet tas nu nekada zinjaa nav saistiits ar degvielas smaku ieksh motora
Offline
bone_itch
29. May 2009, 12:55 #1394

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


29 May 2009, 12:50:36 gapp rakstīja:
Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.

Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?

Kura gofra ir jāpārbauda?

tukshgaita apgriezieni neleka? ja tu saspied gofru un redzi kkur kkadas da jebkadas mikroplaisas starp ribam tad gofrai visticamak jau ir pipec
Offline
gapp
29. May 2009, 13:01 #1395

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


29 May 2009, 12:55:23 bone_itch rakstīja:

29 May 2009, 12:50:36 gapp rakstīja:
Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.

Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?

Kura gofra ir jāpārbauda?

tukshgaita apgriezieni neleka? ja tu saspied gofru un redzi kkur kkadas da jebkadas mikroplaisas starp ribam tad gofrai visticamak jau ir pipec


Gofra - tā, kas nāk no gaisa filtra kastes?

Kad piedarbina, tad apgriezieni stāv uz 900 tukšgaitā. Kad motors mazliet iesilis, tad tukšgaitā apgriezieni lēnām lēkā no 600-700, ne par matu vairāk, parasti pat vēl mazāk - vislaik stāv ap 650 un bikucīt uz vienu pusi, bik uz otru. Tā nedrīkst būt?
Offline
bone_itch
29. May 2009, 13:03 #1396

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


29 May 2009, 13:01:10 gapp rakstīja:

29 May 2009, 12:55:23 bone_itch rakstīja:

29 May 2009, 12:50:36 gapp rakstīja:
Cik lasīts, tad, ja vainīga būtu zonde, tad jau arī apgriezieniem būtu jāstaigā tukšgaitā, bet man tukšgaitā virs 900 nekāpj. Parasti starp 600 un 700. Kā arī degvielas patēriņš ir ļoti mazs, ja brauc tālos gabalus.

Tāda sajūta, ka tad, kad spiež grīdā, kārtīgi nesadeg degviela. Pārlejas?

Kura gofra ir jāpārbauda?

tukshgaita apgriezieni neleka? ja tu saspied gofru un redzi kkur kkadas da jebkadas mikroplaisas starp ribam tad gofrai visticamak jau ir pipec


Gofra - tā, kas nāk no gaisa filtra kastes?

Kad piedarbina, tad apgriezieni stāv uz 900 tukšgaitā. Kad motors mazliet iesilis, tad tukšgaitā apgriezieni lēnām lēkā no 600-700, ne par matu vairāk, parasti pat vēl mazāk - vislaik stāv ap 650 un bikucīt uz vienu pusi, bik uz otru. Tā nedrīkst būt?

principa kad iesilst jabut nekustigam uz ~700rpm - skaties gofru un gaisa trubas

[ Šo ziņu laboja bone_itch, 29 May 2009, 13:05:32 ]

Offline
Driver
29. May 2009, 13:04 #1397

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a cik tu gribi tuksgaitaa? 1200rpm ka vecam moskvicham?
normali ari ir ap 750rpm vairakumam, bet ir auto ari ar 600 un 500 rpm tuksgaitaa.
cita lieta kapec vinji stiaga plus minus 50rpm nevis +- 15

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
29. May 2009, 13:06 #1398

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


29 May 2009, 11:42:23 Driver rakstīja:

29 May 2009, 11:24:12 PowerBMW rakstīja:

29 May 2009, 10:58:45 GirtzB rakstīja:
vārstu blīvslēgi, eļļas gredzeni....

kādā jēgā to motoru nevaretu palist tad pārlietos visu laiku

var palaist ja pareljas baigi traki, tad dalja nesadegusha tiek izmesta ara pa izputeju un otra dalja pa cilindru sienam un gar gredzeniem nonak elljaa. un pec kada laika ar tadu pabraukajot jau ellas "paliek vairak" kaa pirms tam

tad zondes bļautu un miztu karstu
Offline
gapp
29. May 2009, 13:09 #1399

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


29 May 2009, 13:04:11 Driver rakstīja:
a cik tu gribi tuksgaitaa? 1200rpm ka vecam moskvicham?
normali ari ir ap 750rpm vairakumam, bet ir auto ari ar 600 un 500 rpm tuksgaitaa.
cita lieta kapec vinji stiaga plus minus 50rpm nevis +- 15


Pārtraukumā iziešu paskatīties, bet man tā ir staigājis jau 2 gadus un tad netika novērota tāda aizrīšanās. Mošk arī ir tie +/-15 tikai.
Offline
Driver
29. May 2009, 13:09 #1400

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tad vainu ari zondes ir sen nospragushas vai ari kompim ir pilnigs ignore uz vinjam, jo adaptaciju ietvaros nav iespejams izregulet normalu maisijumu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo