Autors | Ziņojums |
Kashelz | 28. Mar 2008, 20:29 |
#1381
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Hmm, a ka noteikt vai servii ir 2 vai 5 gazu analizators?? Tas ir cik merijumus tev uzradis? Grosaa Kuldiga sen sen E28 vedu reguleet, kaut kur vajadzeetu but bildiitei kads tas ekrans ar merijumiem izskataas, japarokas
Ir taa, ka dzineju paarlasiju - jauni gredzeni, jaunas pamat un klanju shaales, jauni saljnjiki iepluudei un izpluudei, arii galos jauni salikti saljnjiki, vaarsti sasliipeeti, viss salikts kopaa, gaisa filtrs jauns, sveces jaunas, vieniigi bendziina filtrs nav nomainits, iepirkts bet staav, itka ir ok, iebraukts ta teikt buutu, doma tagad mainiit atkal elju pec kadiem paris simtiem km ar filtru... tagad noruleets ir ap 1.5k kilometri aptuveni...
Ar izpluudi ir taa, ka katalizatora bundulji ir tukshi, viens bija izravets un otru arii nahranizeju, kad nesenkaa metinaaja pufinju. Kad pielaizj idlee itka neduumo taa, bet pei lielaakiem abarotiem makonis, te vienu 750i redzeju, kas pa visu sho mitro laiku brauca un kanpi kas araa kulpeeja, man ari ko tadu vajag, gar dzineju grapstijos jo tieshi gribeju samazinaat izpludi lai nav kaa rakjete |
Offline | |
|
Modrs | 28. Mar 2008, 20:30 |
#1382
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu kvz, ja muziķi ar savām ausīm dzird to, ko citi nedzird.... nu domu saprati
es protu atšķirt eļļas smaķi, treknu maisījumu. HC - tici vai nē, bet točna kož nāsīs es karburatoru savam bembim bez visiem pribambasiem noregulēju kā sēmuškas, žigulim um moskvich to ozon karbuli arī, golfiem utt.
a mlin, LUAZ uboino K131 karbuli es nevaru noregulēt , tur kkādas dīzes jāmaina un ar to palīdzību kkā... |
Offline | |
|
Modrs | 28. Mar 2008, 20:34 |
#1383
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| kašhel - tas 750 i ir uzsilis varbūt vairāk kā tavs....
pavēro, ka mazmotori kūp nestreso - tā ir izplūdes sistēmas konstruktīvā īpašība. dīzeļi vispār minimāli kūp - zemāka sadegšanas temp - utt |
Offline | |
|
Kashelz | 28. Mar 2008, 20:39 |
#1384
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
28 Mar 2008, 20:34:44 Modricimus rakstīja:
kašhel - tas 750 i ir uzsilis varbūt vairāk kā tavs....
pavēro, ka mazmotori kūp nestreso - tā ir izplūdes sistēmas konstruktīvā īpašība. dīzeļi vispār minimāli kūp - zemāka sadegšanas temp - utt
Bet orgjinali tak gan jau ka taalajaa 1990 gada kad to auto izlaida vinjsh taa neduumoja, nu labi, pieljauji ka tur izpluude vainiiga, jaboree bunduljos caurumi, lai udens tek araa un nepaliek bundulii
Varbut ritaa ja sanaks jaaizrulee uz servi, lai iebazj zondi ieksha izpuuteejaa, vieniigi vai bus korekti raditaaji, ja man galaa divas trubas? Zondi vienaa var tik ielikt itkaa. |
Offline | |
|
Modrs | 28. Mar 2008, 20:44 |
#1385
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| netaisi mēslus - neurb neko un nebāz degunu tur, kur tev nevajag
kondensāts ir un būs - negribi viņu - baro dzinējā iekšā sausu gaisu , kur dabūsi - domā pats |
Offline | |
|
Kashelz | 28. Mar 2008, 20:50 |
#1386
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ta, bildi atradu, shis ir no vecaa E28 M20B20, kur mes ar roku regulejam lai labaak iet un tad vedaam tik uz servi
Driver, vai shaada aparaata meerijumi ir deriigi un pietiekoshi, lai ko pateiktu? Ir veerts uz to servi braukt, lai nomera kas un kaa? A un ka jameera, jagaaze vai idlee? Cik noprotu motoram jabut darba temperatura
[url=http://foto.apollo.lv/resources/modules/orig_img.php?id=490943][/url]
Un ta urbshana tik taa, jokam |
Offline | |
|
Driver | 28. Mar 2008, 20:55 |
#1387
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| par atgazu analizatoriem:
leetie un aizvesturiskie raada tikai CO un CH
normali rada CO, CO2, CH, NOx, O2 un pashi rekina un uzrada lambda vertibu.
bet par karburatoru regulesanu piekritu modricimus, jo karbuzi loti labi var noregulet tapat un atgazu meritaju pieslegt tikai pashas beiagas kaa kontrolmerinstrumentu, ka tiesham viss ir OK. [ Šo ziņu laboja Driver, 28 Mar 2008, 21:54:28 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kashelz | 28. Mar 2008, 21:03 |
#1388
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Skaidrs, tad jau laikam var vest meeriit tur, vieniigi kas zin cik vinjiem korekti tas aparaats raada, jo apskates stends raadija nedaduz savaadaak.
Un varbut kaads var pateikt ka korekti jaameera? Servisos visaadi studenti stradaa un ja nu kas, tad var pa ausiim dot |
Offline | |
|
|
Modrs | 28. Mar 2008, 21:07 |
#1389
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| visus tos aparātus kalibrē latvijas metroloģijas centrs vai kā viņu tur sauca.., maksā 25 lvl
man ir šāds garāžā
kamēr nav iesilis - rāda error. hvz kur vaina - sataisīšu un aizvedīšu nokalibrēt...
|
Offline | |
|
Driver | 28. Mar 2008, 22:03 |
#1390
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| [url=http://foto.apollo.lv/resources/modules/orig_img.php?id=490943][/url]
tie merijumi pirmaja bridi liekas galigi pretrunigi.
jo pie liela CO un HC satura, lambda ir 1.3 (loti liesa), laigan lambdai bija jabut zem 0,9. to lieso vertibu veel varetu izskaidot ar nehermatiskumu izpludee (caurs izputejs vai merinstrumenta slauka), BET TAD savukart skabeklja daudzums izpludes gazees butu loooooti liels, bet reali skabeklja daudzums ir normals...
pameginashu izprast kapec tadi skaitlji ir, mosh atradishu logisku izskaidrojumu.
vienigi par skabeklja daudzumu izlpudes gazes neatceros cik isti bija tur labi, zinu ka ja ir 20%, tad ir cohums izputejaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kashelz | 28. Mar 2008, 22:07 |
#1391
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tos meerijumus vari droshi neskatiities, tas ir krukjiits ar roku uz buj duj, cik beigas vareja noreguleeja un uz skati nebija nekaadu probleemu Tas bija E28 kursh jau tagad izskataas ka ir norakstiits
Vienakrshi tads merinstruments ir Kuldiga Grosaa, ta kaa varbut jaaizbrauc, tik salons izjaukts, ar vadiem bus tur ko pasviist speeciigi |
Offline | |
|
Driver | 28. Mar 2008, 22:16 |
#1392
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pofig, kaa atgazes tas aparats rada un kautvai tie butu M412 radijumi, tikai vinji ir nelogiski.
tas ir tapat kaa ja termometrs raditu ka udens temperatura ir 64 gradi, bet ar aci butu redzams, ka udens varas...
jebshu 120kg vecis stav uz tukshas kartona kastes, kas nezinakdu iemeslu delj nav sabrukusi zem tada svara.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 28. Mar 2008, 22:18 |
#1393
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a Tu zondi samainiji? vai vel nee un ar beigto lambdu Tev "izputejs kuup"
vai es kautko jaucu un tev nebija beigta lambda?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Harcix | 28. Mar 2008, 22:41 |
#1394
|
|
Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7811
Braucu ar: V10
|
No kura gada naaca e39 2.5 jauno dizeli?
cik saprotu shitais motors ir ok, nevis kaa tas vecais 2.5tds kursh ir galiigaakais maiss
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
Driver | 28. Mar 2008, 22:43 |
#1395
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tu doma jauno, kas ir common rail?
panjem pec realoem.com papaeti kuraa gadaa viss izskatas savadak
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kashelz | 28. Mar 2008, 23:10 |
#1396
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
28 Mar 2008, 22:18:16 Driver rakstīja:
a Tu zondi samainiji? vai vel nee un ar beigto lambdu Tev "izputejs kuup"
vai es kautko jaucu un tev nebija beigta lambda?
Zonde sen sen mainiita pirms motora kapitalkas, bet es te tagad domaju, ka shii zonde arii var but jau atteikusies vai vismaz nekorekta, taa ir orgjinalaa, tachu lietota un nezinu cik ilgi, elju motoritis pirms tam ari eda. Ar veco zondi, kas bija manaami apdegusi un ko araa ar mokaam izlauzaam, idlee lekaja apgriezieni un purinaajaas, nomainijam zondi, tas viss pazuda, taatad itka shii straadaa, bet nu cik korekti, tas cits staasts, jabrauc bus nomeeriit un japublisko radiitaaji, tad ari redzees kas laciitim vederaa |
Offline | |
|
|
Harcix | 29. Mar 2008, 00:11 |
#1397
|
|
Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7811
Braucu ar: V10
|
28 Mar 2008, 22:43:24 Driver rakstīja:
tu doma jauno, kas ir common rail?
panjem pec realoem.com papaeti kuraa gadaa viss izskatas savadak
nu karoch tas, kursh bija uzticams(aaks)
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
Kashelz | 29. Mar 2008, 15:17 |
#1398
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ta, shodien aibraucu uz Grosu, nomeriju un te ir raadiitaaji, motors darba temperatura idlee, ap kadiem 700 rpm +/-, kadi komentari? CO itkaa maz, bet taa lambda, liekas vajadzeetu but mazaakai, kadi komentari? Driver?
[url=http://foto.apollo.lv/resources/modules/orig_img.php?id=490983][/url] |
Offline | |
|
hasans | 29. Mar 2008, 16:02 |
#1399
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
| Varetu kads ieteikt ar kaadu pastu labaak puleet e39 prieksejos lukturus? kada razotaja, nosaukums utt. |
Offline | |
|
Dzhanis | 29. Mar 2008, 16:27 |
#1400
|
|
Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
29 Mar 2008, 16:02:13 hasans rakstīja:
Varetu kads ieteikt ar kaadu pastu labaak puleet e39 prieksejos lukturus? kada razotaja, nosaukums utt.
http://lhk.datnex.lv/forums/viewtopic.php?t=10268
pamekle te |
Offline | |
|