Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
krishus_1
02. Aug 2015, 23:02 #13761

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Aug 2015, 22:56:33 oskars11 rakstīja:

02 Aug 2015, 22:34:05 krishus_1 rakstīja:

02 Aug 2015, 21:50:49 oskars11 rakstīja:

02 Aug 2015, 21:28:54 krishus_1 rakstīja:
Kāds ir mēģinājis m57 motoram EGR vakuuma trubiņu vnk noņemt un noglušīt? Motora ecu saprot, ka egr nestrādā, vai poh?
142kw dzinējam gan neieteiktu.

Jo? uz ko var uzrauties?
nedarbosies egr siltummainis,nesildīs dzesēšanas šķidrumu, ilgāk silst dzinējs. ziemā būs problēmas ar dzinēja darba temperatūras sasniegšanu, it sevišķi uz šosejas. Par parējiem blakus efektiem domājams lieki teikt( salonā mazāks siltums, dzinējs vairāk dilst, palielināts degvielas patēŗiņš, utt.)

Tu šito tagad nopietni???? EGR dzesētājs silda dzinēju????? Un kā tad darba temperatūru uz šosejas sasniedz euro 3 dīzeļi, kuriem nav EGR???

Pie kam, noņemot vakuumtrubiņu, dzesētājā jau nekas nemainās- karstās atgāzes tur tiek un dzeses šķ cirkulācija tik un tā notiek, vai ne?!

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 02 Aug 2015, 23:08:06 ]

Offline
krishus_1
02. Aug 2015, 23:05 #13762

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Aug 2015, 22:51:11 Sicram_ rakstīja:
Es vispār nesaprotu, kāpēc to darīt..

EGR piedirš ieplūdi. Ziemā mainīju kvēlsveces, dikti sanāca noņemties ar ieplūdes kolektora tīrīšanu- aizaudzis konkrēti bija. Tagad nācās atkal paņemt ieplūdes cauruli nost un skats nebija foršs.... nobraukti 15...20k km....

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 02 Aug 2015, 23:10:42 ]

Offline
oskars11
02. Aug 2015, 23:19 #13763

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


02 Aug 2015, 23:02:07 krishus_1 rakstīja:
Tu šito tagad nopietni???? EGR dzesētājs silda dzinēju????? Un kā tad darba temperatūru uz šosejas sasniedz euro 3 dīzeļi, kuriem nav EGR???

Pie kam, noņemot vakuumtrubiņu, dzesētājā jau nekas nemainās- karstās atgāzes tur tiek un dzeses šķ cirkulācija tik un tā notiek, vai ne?!

1. jā, es jokoju. griez nost, vieno nost visu kas motortelpā liekas lieks. bmw inženieri ir stūbeņi.

2.par to euro 3 nesapratu? tev jau e39 ir ar euro4?!

3. Jā, dzesēšanas šķidruma cirkulācija notiek, bet uzmini kas silda dzesēšanas škidrumu?!
Offline
Driver
02. Aug 2015, 23:22 #13764

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

visiem vinjiem vajag nonjemt visu, ko vien var un uzlikt mehanisko sukni no 2.4td un tad tads m57 sauksies "laukja sapnis edishen"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
krishus_1
02. Aug 2015, 23:36 #13765

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Aug 2015, 23:19:42 oskars11 rakstīja:

02 Aug 2015, 23:02:07 krishus_1 rakstīja:
Tu šito tagad nopietni???? EGR dzesētājs silda dzinēju????? Un kā tad darba temperatūru uz šosejas sasniedz euro 3 dīzeļi, kuriem nav EGR???

Pie kam, noņemot vakuumtrubiņu, dzesētājā jau nekas nemainās- karstās atgāzes tur tiek un dzeses šķ cirkulācija tik un tā notiek, vai ne?!

1. jā, es jokoju. griez nost, vieno nost visu kas motortelpā liekas lieks. bmw inženieri ir stūbeņi.

2.par to euro 3 nesapratu? tev jau e39 ir ar euro4?!

3. Jā, dzesēšanas šķidruma cirkulācija notiek, bet uzmini kas silda dzesēšanas škidrumu?!

Kas tad silda to šķidrmu? EGR dzesētājs?
Tagad noteikti taisa visi, kam reiz bijuši/ir 2,4d/td vai 2,5tds, viņi tagad ir apjukuši, jo nesaprot, kas tiem motoriem to šķidrumu sildīja!

p.s. oskar, Tu neiebrauci jautājuma būtībā un sāki "umņičiķ" par lietām, kuru darbības princips Tev ir svešs

p.p.s. es saprotu, kam bmw inženieri ir pielietojuši egr, kā arī tā darbības principu, taču vecākām mašīnām egr viennozīmīgi nozōmē piedirstu dzinēju, neatkarīgi no markas!

Un, ja kas- egr dzesētāja uzdevums ir atdzesēt tās izplūdes gāzes, kuras tiek novadītas ieplūdē, nevis sildīt dzinēju pie kam m57 tas dzesētājs ir snickers izmērā!

Jautājums nebija par egr nozīmīgumu u.t.t., jautājums bija- vai bmw motora vadības bloks kkā redz, ka egr nestrādā, jeb nē!
Zinu, ka dažiem smagajiem pēc šādām darbībām uzreiz iemet engine malfunktion- jaudas zudums, patēriņš u.t.t.

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 02 Aug 2015, 23:54:56 ]

Offline
krishus_1
02. Aug 2015, 23:38 #13766

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Aug 2015, 23:22:38 Driver rakstīja:
visiem vinjiem vajag nonjemt visu, ko vien var un uzlikt mehanisko sukni no 2.4td un tad tads m57 sauksies "laukja sapnis edishen"

Eu, mļec, man te nopietns jautājiens, a Tu spamo!
Offline
Driver
02. Aug 2015, 23:39 #13767

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Aug 2015, 23:31:44 AB1304 rakstīja:

02 Aug 2015, 23:19:42 oskars11 rakstīja:
.....bmw inženieri ir stūbeņi.....


Vai tad nav ? Paskaties kā tās arkas un tie bagāžnieku vāki touringiem rūsē. Vai tad tā nav viņu vaina ?

nee, vini nav stulbenji, mes esam bomzi, jo braucam ar to, kam sen bija jabut parstradatam.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
olijs
02. Aug 2015, 23:41 #13768

Kopš: 04. Nov 2013

No: Gulbene

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: e39 fjordgrau ///M5


02 Aug 2015, 23:39:18 Driver rakstīja:

02 Aug 2015, 23:31:44 AB1304 rakstīja:

02 Aug 2015, 23:19:42 oskars11 rakstīja:
.....bmw inženieri ir stūbeņi.....


Vai tad nav ? Paskaties kā tās arkas un tie bagāžnieku vāki touringiem rūsē. Vai tad tā nav viņu vaina ?

nee, vini nav stulbenji, mes esam bomzi, jo braucam ar to, kam sen bija jabut parstradatam.


bmw ir labi auto.. ja 97 gada e39 var iziet skati pa 0 tad tas pierada, ka ja uztur autinu vins ari iet..

-----------------
Life is a bich but i bet i can get that bich wet
Offline
Billy
03. Aug 2015, 10:11 #13769

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Jautajums specukiem...
Tika nomainiti prieksejie amisi E39 523 `97 jo viss lieicnaja ka nepilda savas funkcijas.Bija sadi prieksa Sasch Super Touring 556832.Uzlikti tika Sasch Advantage 556834..bilde leibls sarkans bet uzliktajiem balts ar kodiem 1021137648A 31311095083 kas atbilst bilde redzamajam amitim.
Saku lasit un visur uzradas "For E39's with M Sports Suspension...Only for cars with sport suspenion".Man nav M piekares...
Cik liela skade tagad var sanakt?
Offline
wanksta
03. Aug 2015, 10:12 #13770

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: muti

Jā, briesmīga skāde tev var sanākt, labāk ņem nost un liec atpakaļ vecos
Offline
Billy
03. Aug 2015, 10:14 #13771

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


03 Aug 2015, 10:12:48 wanksta rakstīja:
Jā, briesmīga skāde tev var sanākt, labāk ņem nost un liec atpakaļ vecos


Ne nopietni! Vel rakstits "SACHS Advantage struts and shock absorbers are an upgrade/alternative to the SACHS Super Touring line. The SACHS Advantage incorporates sport tuning that meets the toughest demands in any driving situation. Designed to cope with the toughest situations".
Offline
abyss
03. Aug 2015, 13:21 #13772

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8239

Braucu ar: e39 523

kapēc neskataties Bosch? Man jau 10k būs ok, nekādu skaņu, vai vibrāciju. Bet domāju, ka visi tāpat būs +/- vienādi, ja nopērc klučus un pēc 2k jau met, maini diskus vai arī skaties gultņus.
Offline
Billy
03. Aug 2015, 15:06 #13773

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


03 Aug 2015, 15:01:56 AB1304 rakstīja:
Es arī esmu priekšas amīšu meklējumos. Un šobrīd ar nesaprotu var ņemt tos - for sport suspension vai nevar.


Cik sapratu var likt bet nederes stock vecas atsperes.
Offline
Ilvars23
03. Aug 2015, 15:41 #13774

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli

Pat Lemforder ražo bremžu diskus,starp citu-ļoti lēti. Latvijā arī viņus tirgo,ventilējamie priekš 540 par 28 € !!!
Offline
abyss
03. Aug 2015, 15:43 #13775

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8239

Braucu ar: e39 523

https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16/year:19...888847196_/tab:2
Offline
S5
03. Aug 2015, 16:28 #13776

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Kādus amīšus skatīties uz e39 M sports suspension II aizmugurē? Kam normāls price / performance un vai M-piekarei kaut kas tajā ziņā atšķiras no parastās?
Offline
berny757
03. Aug 2015, 17:11 #13777

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tur tām diodēm esot kaut kādas problēmas ar kontaktiem, tāpēc arī diezgan daudziem tā izskatās ka biens lukturis ur tumšāks par otru.
Offline
Bamperis
03. Aug 2015, 19:16 #13778

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Touringam atgriezu valjaa lukturi,parlodeju diodem kontaktus un viss čiki.
Offline
Huliits
03. Aug 2015, 20:51 #13779

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30

Liekot PFL touringam aizmugurējas FL lampas,ir kaut kas vēl vajadzīgs lai viss smuki strādātu,vai tur viss plug&play?
Offline
Asch
03. Aug 2015, 21:59 #13780

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:


03 Aug 2015, 19:45:34 AB1304 rakstīja:
Touringam priekšā KYB vai Monroe amīšus ņemt no eparts ?

es liktu KYB
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo