Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Dzusels
08. Oct 2014, 19:59 #13741

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 86

Braucu ar: e38

Pie cik grādiem vidēji visparībā pārslēdzas uz gāzi? (m62 dzinējs) Un kas var ietekmēt ka citus rītus pārslēdzas atrāk, citus rītus daudz vēlāk?
Offline
kexxx
08. Oct 2014, 20:04 #13742

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


08 Oct 2014, 19:59:14 Dzusels rakstīja:
Pie cik grādiem vidēji visparībā pārslēdzas uz gāzi? (m62 dzinējs) Un kas var ietekmēt ka citus rītus pārslēdzas atrāk, citus rītus daudz vēlāk?


parasti pārslēdzas pie reduktora temperatūras 20-45 grādi
ietekmē motora sākotnējā temperatūra, kura no rīta parasti ir vienāda ar gaisa temperatūru.. pieņemu, ka uzsilšanas laiks atkarīgs arī no slodzes- vai mauc redlainā vai pie 1500RPM...

jautājums gan arī, kas tiek apzīmēts ar "daudz vēlāk"... nu nevajadzētu būt tā, ka pie apmēram vienādām gaisa temperatūrām vienu rītu pārslēdzas pēc 2min, bet citu- pēc 10

ā, nu jā- pečka arī biku ietekmē, ja nepūš karsto gaisu, tad motors biku ātrāk uzsilst un līdz ar to arī ātrāk pārslēdzas uz gāzi

[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Oct 2014, 20:05:54 ]

Offline
Dzusels
08. Oct 2014, 20:13 #13743

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 86

Braucu ar: e38


08 Oct 2014, 20:04:25 kexxx rakstīja:

08 Oct 2014, 19:59:14 Dzusels rakstīja:
Pie cik grādiem vidēji visparībā pārslēdzas uz gāzi? (m62 dzinējs) Un kas var ietekmēt ka citus rītus pārslēdzas atrāk, citus rītus daudz vēlāk?


parasti pārslēdzas pie reduktora temperatūras 20-45 grādi
ietekmē motora sākotnējā temperatūra, kura no rīta parasti ir vienāda ar gaisa temperatūru.. pieņemu, ka uzsilšanas laiks atkarīgs arī no slodzes- vai mauc redlainā vai pie 1500RPM...

jautājums gan arī, kas tiek apzīmēts ar "daudz vēlāk"... nu nevajadzētu būt tā, ka pie apmēram vienādām gaisa temperatūrām vienu rītu pārslēdzas pēc 2min, bet citu- pēc 10

ā, nu jā- pečka arī biku ietekmē, ja nepūš karsto gaisu, tad motors biku ātrāk uzsilst un līdz ar to arī ātrāk pārslēdzas uz gāzi
nu tur jau tā lieta, pie vienādām lauka temperaturām, vienrīt parslēdzas pec 6min , otrā ritā pēc 15min. saprotu ka jameklē vaina pie gāzenieka, tikai mošk domāju kāds pateiks kas apmeram varetu but.

[ Šo ziņu laboja Dzusels, 08 Oct 2014, 20:13:58 ]

Offline
kexxx
08. Oct 2014, 20:37 #13744

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


08 Oct 2014, 20:13:29 Dzusels rakstīja:

08 Oct 2014, 20:04:25 kexxx rakstīja:

08 Oct 2014, 19:59:14 Dzusels rakstīja:
Pie cik grādiem vidēji visparībā pārslēdzas uz gāzi? (m62 dzinējs) Un kas var ietekmēt ka citus rītus pārslēdzas atrāk, citus rītus daudz vēlāk?


parasti pārslēdzas pie reduktora temperatūras 20-45 grādi
ietekmē motora sākotnējā temperatūra, kura no rīta parasti ir vienāda ar gaisa temperatūru.. pieņemu, ka uzsilšanas laiks atkarīgs arī no slodzes- vai mauc redlainā vai pie 1500RPM...

jautājums gan arī, kas tiek apzīmēts ar "daudz vēlāk"... nu nevajadzētu būt tā, ka pie apmēram vienādām gaisa temperatūrām vienu rītu pārslēdzas pēc 2min, bet citu- pēc 10

ā, nu jā- pečka arī biku ietekmē, ja nepūš karsto gaisu, tad motors biku ātrāk uzsilst un līdz ar to arī ātrāk pārslēdzas uz gāzi
nu tur jau tā lieta, pie vienādām lauka temperaturām, vienrīt parslēdzas pec 6min , otrā ritā pēc 15min. saprotu ka jameklē vaina pie gāzenieka, tikai mošk domāju kāds pateiks kas apmeram varetu but.


vēl varētu būt, ka kaut kur sistēmā gaisa burbulis ir... iekārta nesen uzlikta?
Offline
Dzusels
08. Oct 2014, 20:39 #13745

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 86

Braucu ar: e38


08 Oct 2014, 20:37:27 kexxx rakstīja:

08 Oct 2014, 20:13:29 Dzusels rakstīja:

08 Oct 2014, 20:04:25 kexxx rakstīja:

08 Oct 2014, 19:59:14 Dzusels rakstīja:
Pie cik grādiem vidēji visparībā pārslēdzas uz gāzi? (m62 dzinējs) Un kas var ietekmēt ka citus rītus pārslēdzas atrāk, citus rītus daudz vēlāk?


parasti pārslēdzas pie reduktora temperatūras 20-45 grādi
ietekmē motora sākotnējā temperatūra, kura no rīta parasti ir vienāda ar gaisa temperatūru.. pieņemu, ka uzsilšanas laiks atkarīgs arī no slodzes- vai mauc redlainā vai pie 1500RPM...

jautājums gan arī, kas tiek apzīmēts ar "daudz vēlāk"... nu nevajadzētu būt tā, ka pie apmēram vienādām gaisa temperatūrām vienu rītu pārslēdzas pēc 2min, bet citu- pēc 10

ā, nu jā- pečka arī biku ietekmē, ja nepūš karsto gaisu, tad motors biku ātrāk uzsilst un līdz ar to arī ātrāk pārslēdzas uz gāzi
nu tur jau tā lieta, pie vienādām lauka temperaturām, vienrīt parslēdzas pec 6min , otrā ritā pēc 15min. saprotu ka jameklē vaina pie gāzenieka, tikai mošk domāju kāds pateiks kas apmeram varetu but.


vēl varētu būt, ka kaut kur sistēmā gaisa burbulis ir... iekārta nesen uzlikta?

4 meneši atpakaļ
Offline
kexxx
08. Oct 2014, 20:39 #13746

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

un visu laiku tā nesaprotami slēgājas vai tikai pēdējā laikā?

EDIT: antifrīza līmenis normāls???

[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Oct 2014, 20:46:38 ]

Offline
uman
12. Oct 2014, 22:09 #13747

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 298

Braucu ar: 74. gada velosipēdu

kur nopirkt rezerves riteņa maisu/somu?
Offline
koijotss
13. Oct 2014, 08:54 #13748

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


12 Oct 2014, 22:09:14 uman rakstīja:
kur nopirkt rezerves riteņa maisu/somu?

pie manis 15 euro gab. ir 4 izmēri

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
zzips
13. Oct 2014, 09:24 #13749

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Ir rezerves ritenis E53 R18 cīsiņš, sagāzētajiem X5 būs laikā

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
alfijs44
13. Oct 2014, 09:40 #13750

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


05 Oct 2014, 21:08:28 aiviksaa rakstīja:
Labsvakars!
Var kads ieteikt gazes meistaru guru, kurs tiesam kko saprot un neatrunajas ar to ka jums zonde jamaina vai slikta gaze ielieta vai vel labakais ka jums jamaina jauna gazes iekarta.
butu loti pateicigs par atsaucibu.


Tas jau vēl būs labs meistars.
Man BMW-Walcha teica, ka jāpārdod auto.
Offline
wanksta
13. Oct 2014, 10:46 #13751

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7368

Braucu ar: muti

Vajag gāzinieku, savienot vadus pirmās paaudzes iekārtai, droši vien kādas atgāzes noregulēt u.tml. un beigās sertifikātu uztaisīt, kurš var?
Online
NautMEN
13. Oct 2014, 15:54 #13752

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


03 Oct 2014, 14:32:34 Driver rakstīja:

03 Oct 2014, 14:22:45 NautMEN rakstīja:
...
bet klasikas mīnuss arī ir tas, ka regulēšana notiek konkrētā laikā un vietā.

un pie katras kartejas uzpildes grozi skruuves, ja gribas braukt letak


Tieši pateicoties STAG100 nekas nekur pašam nav jāregulē, jo tā skrūve ir nomainīta uz elektriski vadāmu un regulējās no lambdas rādījumiem.
Offline
fuuzels
14. Oct 2014, 15:42 #13753

Kopš: 11. Apr 2007

Ziņojumi: 550

Braucu ar:

Kādas atsauksmes par Elpigaz gāzes iekārtu un AGSystems kā uzstādītāju? Tas skaitās pilnīgs lētucis, vai kaut kur pa vidu?
Offline
koijotss
14. Oct 2014, 15:44 #13754

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


14 Oct 2014, 15:42:37 fuuzels rakstīja:
Kādas atsauksmes par Elpigaz gāzes iekārtu un AGSystems kā uzstādītāju? Tas skaitās pilnīgs lētucis, vai kaut kur pa vidu?

iekarta normala , jaskat uz ko liks.
Uzstadītājs galīgi garām.

[ Šo ziņu laboja koijotss, 14 Oct 2014, 20:06:19 ]



-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Donald
16. Oct 2014, 21:57 #13755

Kopš: 16. Oct 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki. Man ir tada problema, man m52b28 motors un tur ielikta 5 paaudzes iekarta ar kaut kadu skidro iesprici

Problema ir tada ka nestrada uz gazes 2 cilindri, var but kads zin kur meklet vainu? Kas vispar var but par vainu?
Sodien itka saka stradat normali, bet kad pasledzu atpakalj uz benzinu un pec paris minutem atkal uz gazi tad atsakas stradat atkal 2 cilindri... Varbut vaina ir masina? Sveces un babinas mainiju...
Offline
Kalnz
16. Oct 2014, 21:58 #13756

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


16 Oct 2014, 21:57:00 Donald rakstīja:
Sveiki. Man ir tada problema, man m52b28 motors un tur ielikta 5 paaudzes iekarta ar kaut kadu skidro iesprici

Problema ir tada ka nestrada uz gazes 2 cilindri, var but kads zin kur meklet vainu? Kas vispar var but par vainu?
Sodien itka saka stradat normali, bet kad pasledzu atpakalj uz benzinu un pec paris minutem atkal uz gazi tad atsakas stradat atkal 2 cilindri... Varbut vaina ir masina? Sveces un babinas mainiju...


5.paaudze? :Lol:
Offline
arrrvis
16. Oct 2014, 23:01 #13757

Kopš: 17. Feb 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 20

Braucu ar: VW


14 Oct 2014, 15:44:56 koijotss rakstīja:

14 Oct 2014, 15:42:37 fuuzels rakstīja:
Kādas atsauksmes par Elpigaz gāzes iekārtu un AGSystems kā uzstādītāju? Tas skaitās pilnīgs lētucis, vai kaut kur pa vidu?

iekarta normala , jaskat uz ko liks.
Uzstadītājs galīgi garām.


+1

2011 gadā arī tur aizdzinu propanizēties tikai tāpēc, ka tur Baltic taxi bija gāzēti un tāpēc visam vajadzētu būt OK.

Beigās ieguvu haotiski pa motoru savilktas turubas, pie ščupa ar plastmasas savilcēju "nostiprinātas" sprauslas + viss motors ar metāla skaidām.
Labākais bija saņemot mašinu. Tukšgaitā bija paaugstināti apgriezieni(1100-1200) un baigie cirtieni pārslēdzot ātrumus.
Sāka stāstīt, ka "elektriķis" esot "nodiognasticējis," ka man droselei esot potenciometrs(?) beigts.
Nu labi ja beigts, ta beigts...... nākamajā dienā gan atklājās ka tie duraki bija "aizmirsuši" droselei atpakaļ kabeli piespraust.

+ vēl tas, ka apkopes pa 35 Ls, kas man šķiet, ir druski par daudz priekš 2 filtru nomaiņas un "kompja regulācijas"

[ Šo ziņu laboja arrrvis, 16 Oct 2014, 23:02:52 ]

Offline
Maa
17. Oct 2014, 08:20 #13758

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Kāda cena aptuveni ir sagazet universālu bmw e39 525i 141kw ar uzpildi zem bākas vāka ar kvalitatīvu iekārtu

[ Šo ziņu laboja Maa, 17 Oct 2014, 08:20:49 ]

Offline
wanksta
18. Oct 2014, 18:59 #13759

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7368

Braucu ar: muti


16 Oct 2014, 21:58:36 Kalnz rakstīja:

16 Oct 2014, 21:57:00 Donald rakstīja:
Sveiki. Man ir tada problema, man m52b28 motors un tur ielikta 5 paaudzes iekarta ar kaut kadu skidro iesprici

Problema ir tada ka nestrada uz gazes 2 cilindri, var but kads zin kur meklet vainu? Kas vispar var but par vainu?
Sodien itka saka stradat normali, bet kad pasledzu atpakalj uz benzinu un pec paris minutem atkal uz gazi tad atsakas stradat atkal 2 cilindri... Varbut vaina ir masina? Sveces un babinas mainiju...


5.paaudze? :Lol:


Neesi redzējis ss'ā? Tas tak tagad rumbulniekiem jaunais jajamzirdziņš - visiem vecajiem e38 pa 2k eiro ir uzradušās 5tās paaudzes utt.
Online
daavo
18. Oct 2014, 20:50 #13760

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju

Nepieciešams demontēt gāzes iekārtas mezglus no motortelpas 2. ppaudzei. Varu droši visu jaukt nost? Nebūs gāzes noplūdes? Kur gāze ir noslēgta?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo