Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3573
Braucu ar: kruīzu
|
14 Feb 2017, 17:07:00 @bum_bumz rakstīja:
14 Feb 2017, 14:02:32 @viesulis rakstīja:
tur var pierakstīt vēl desmitiem citiem ražotāju.
ja pie mums būtu kāda Kia ražotne, tad arī būtu slikti, jo nepieder kādam no šejienes?
Pienesums būtu tāds, ka kāds varbūt neaizbrauktu, visticamāk gan, ka gastarbaiteru pieplūdums būtu.
Pavisam cita štelle, ja ražotu komplektējošās un sūtītu uz KIA poļu rūpnīcu.
Rīgas AEAR ražotos paneļus lika mosiņiem un volgām. Tā rūpnīca kautkādā veidā vēl pastāv?
un kas tad ir citādāk? Jo komplektējošās detaļas jau ražo Latvijā.
Kā Tu redzi bildē ir minēts Dinex, kas ražo izpūtējus jaunajiem smagajiem, ja nekļūdos, tad Scania. Turpat netālu Jelgavā ir tāds AKG, kas ražo radiatorus, ja pareizi atceros, tad Porsche. Vēl turpat salīdzinoši netālu Ozolniekos ir Elk Plus, kas cita starpā ražo (vai vismaz kādu brīdi ražoja) kaut kādas detaļas opeļu piekarei... Gan jau ir vēl kādi uzņēmumi Latvijā, par kuriem es nezinu un kuri ražo detaļas kādam autobūves gigantam.[ Šo ziņu laboja raivis88, 14 Feb 2017, 17:14:18 ] | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
14 Feb 2017, 16:31:09 @Asch rakstīja:
Totalais deficits rulle. Pateva tevs 86.gada nopirka 76.gada mohabichu par jauna auto cenu. Pasaka, ne valsts
Kad vecvecāki tika rindas kārtībā pie auto, to tajā pat dienā piedāvāja nopirkt par 3x augstāku cenu. | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Mēs ražojam dažādus loriņis. Kaut ko priekš Renault, bija tepiķi priekš Cemerdesa utt...
Sīkumi, ja kāds ieguldītos attīstībā, tad varētu arī ko nopietnāku.
Ir daudz ražošanas uzņēmumu, kas orientējas tikai uz eksportu un mēs nemaz ikdienā nezinam kas tiek saražots.[ Šo ziņu laboja viesulis, 14 Feb 2017, 17:14:37 ] | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Mums ir veikalu aprīkojums priekš Lewis, Lee, Hilfiger, Marc Jacobs.
Veyrona īpašnieks taisa reklāmu priekš HM, MCdonalds, Radison pa visu pasauli, bet liek kopā Latvijā.
Ir vēl daudzi kaskaut ko dara pasaulē zināmiem brendiem, bet neviens jau neiet un īpaši to nereklamē. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| Latvijā piegādātāju lielajiem autoražotājiem ir salīdzinoši ļoti, ļoti maz. Liela daļa strādā ar tiem pašiem Krievijas autoražotājiem (pieminētie paneļi vēl nesen eksistēja), bet pārorientēšanās uz otru pusi baigi smagā, konkurence liela, prasības izpildīt grūti. Viegli noorientēties pēc tā, cik Latvijā uzņēmumiem ir ISO 16949 sertifikāts, kas ir obligāts visiem OEM detaļu ražotājiem — gandrīz vai uz pirkstiem skaitāmi uzņēmumi, lielākā daļa ir ārvalstu uzņēmumu filiāles lētā darbaspēka un tuvo attālumu izmantošanai. Patiesībā tas laikam latviešiem vislabāk sanāk — strādāt citiem. Kopumā jau nav tik traki, ir mums labi produkti, padomju laikos visu izpirka tāpēc, ka nebija alternatīvu, tagad jāpacīnās. Bet par autoindustriju tas ir fakts — rādītājs ir konkrētā sertifikāta esamība un cik tādu sertificētu uzņēmumu ir Latvijā. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6753
Braucu ar: E34
|
14 Feb 2017, 17:12:41 @raivis88 rakstīja:
14 Feb 2017, 17:07:00 @bum_bumz rakstīja:
14 Feb 2017, 14:02:32 @viesulis rakstīja:
tur var pierakstīt vēl desmitiem citiem ražotāju.
ja pie mums būtu kāda Kia ražotne, tad arī būtu slikti, jo nepieder kādam no šejienes?
Pienesums būtu tāds, ka kāds varbūt neaizbrauktu, visticamāk gan, ka gastarbaiteru pieplūdums būtu.
Pavisam cita štelle, ja ražotu komplektējošās un sūtītu uz KIA poļu rūpnīcu.
Rīgas AEAR ražotos paneļus lika mosiņiem un volgām. Tā rūpnīca kautkādā veidā vēl pastāv?
un kas tad ir citādāk? Jo komplektējošās detaļas jau ražo Latvijā.
Kā Tu redzi bildē ir minēts Dinex, kas ražo izpūtējus jaunajiem smagajiem, ja nekļūdos, tad Scania. Turpat netālu Jelgavā ir tāds AKG, kas ražo radiatorus, ja pareizi atceros, tad Porsche. Vēl turpat salīdzinoši netālu Ozolniekos ir Elk Plus, kas cita starpā ražo (vai vismaz kādu brīdi ražoja) kaut kādas detaļas opeļu piekarei... Gan jau ir vēl kādi uzņēmumi Latvijā, par kuriem es nezinu un kuri ražo detaļas kādam autobūves gigantam.
tas jau arī ir tas, kas vajadzīgs, ar nosacījumu, ka visi ir rezidenti
Ja paskatās Hermaņa grafiku, cik liela IKP daļa tomēr bija Liepājas Metalurgam, tad mazākā, modernā formātā visus šos metālapstrādātājus varētu apgādāt ar bleķi | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Leax baltic ražo detaļas Volvo, bet tas ir zviedru uzņēmums | Offline | | |
geits | | Kopš: 20. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1675
Braucu ar: BMW
| Latvija uber alles!
----------------- AUTOTRANSPORTĒŠANA,labas cenas,labs serviss, tel. 26633311,29991999
www.autosos24.lv | Offline | | |
|
geits | | Kopš: 20. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1675
Braucu ar: BMW
| Es ari patriots!
----------------- AUTOTRANSPORTĒŠANA,labas cenas,labs serviss, tel. 26633311,29991999
www.autosos24.lv | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Ir tikai viena problēma. Jūsu minētajos uzņēmumos nevar strādāt ar 6 klašu izglītību un pālī taisīt brāķus. Tāpēc šie indivīdi arī alkst pēc padomju rūpnīcām, kur katram retardam atradās vieta. Šie cilvēki tagad ir bezdarbnieki vai, labākajā gadījumā, dārzeņu bāzē pārlasa kartupeļus. Powerā arī spējuši piereģistrēties, var atpazīt pēc frāzes "kādreiz visiem bija darbs rūpnīcās". | Offline | | |
ixers | | Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3276
Braucu ar: svešu auto
|
14 Feb 2017, 17:22:12 @ozo rakstīja:
Mums ir veikalu aprīkojums priekš Lewis, Lee, Hilfiger, Marc Jacobs.
Veyrona īpašnieks taisa reklāmu priekš HM, MCdonalds, Radison pa visu pasauli, bet liek kopā Latvijā.
Ir vēl daudzi kaskaut ko dara pasaulē zināmiem brendiem, bet neviens jau neiet un īpaši to nereklamē.
+1
Veikalu aprīkojums- ITAB? | Offline | | |
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
|
14 Feb 2017, 22:33:17 @Laoshi rakstīja:
Ir tikai viena problēma. Jūsu minētajos uzņēmumos nevar strādāt ar 6 klašu izglītību un pālī taisīt brāķus. Tāpēc šie indivīdi arī alkst pēc padomju rūpnīcām, kur katram retardam atradās vieta. Šie cilvēki tagad ir bezdarbnieki vai, labākajā gadījumā, dārzeņu bāzē pārlasa kartupeļus. Powerā arī spējuši piereģistrēties, var atpazīt pēc frāzes "kādreiz visiem bija darbs rūpnīcās".
Pie tam, pat imitējot mazkvalificētu darbu fabrikā un vienlaikus esot regulārā pālī varēja nopelnīt vairāk, nekā kāds nebūt inteliģents ar vienu vai vairākām augstākajām izglītībām, tāpēc arī eksistē visas šīs konkrētās kategorijas ļaužu gaudas par "likvidētajām rūpnīcām" | Offline | | |
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| Geits atkal dzer, nobanojat viņu līdz rītam, lai nav pietirsts 3/4 no powera atkal... | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
14 Feb 2017, 22:45:03 @geits rakstīja:
dzinsi melna tirgu bij pa 180,ja tirgoji pa 150 rava no rokam...a ja vareji dabut pa valsts cenu ,kura bij ap 45 ,tad 2 pardoti dzinsi =menesa alga
Kādreiz to sauca par spekulēšanu un tā bija sodāma darbība, par to varēja sanākt klauvēt pie vienas mājas Brīvības ielā un stāstīt par visu ķēdi, ja vien neapgādāja kādu no "augšas".
Mūsdienās to sauc par biznesu un valsts to pat nosacīti atbalsta. Tagad jau vajag smadzenes, lai biznesu attīstītu un nopelnītu visu, ko gribās.
Mest pāri rūpnīcas žogam vairs nav bizness. Tie, kuri neko citu nemācēja, tagad arī vaimanā par kādreizējo labo dzīvi.
Tomēr esam gājuši vēl tālāk. Mūsdienās pat smadzenes nevajag un likums nav jāpārkāpj. Ir izgudrots līzings, kredīts un citas finasēšanas iespējas tiem, kuriem gribās daudz, bet iespējas ir maz. Nevajag maksāt 3x vairāk par jaunu auto, var maksāt praktiski neko, būt pilnīgi dumjš un jau tagad braukt ar behu, pirkt gunči džinsus utt. Nu, vismaz kādu laiku.
Aizgājušo gadu godību var redzēt Centrāltirgū rūpniecības preču tirgus daļā. Tur ir bēdīgas atliekas no kupi prodaj "spekulantiem". | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Feb 2017, 22:42:23 @geits rakstīja:
ja ,piekritu...bet ja pakustinaja smadzeni ,tad vareja visu nopelnit..
vaitad tagad ir savādāk? | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28303
Braucu ar: E39
| Ej gulēt! | Offline | | |
|
Artest | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 691
Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu
| Eksperti, ko jus domanat par konservatiivo partiju? +/-
Vienkarsi atbirst zzs, v, sc, kpv, na un no sirds Latvijai | Offline | | |
geits | | Kopš: 20. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1675
Braucu ar: BMW
| latvija uber alles
----------------- AUTOTRANSPORTĒŠANA,labas cenas,labs serviss, tel. 26633311,29991999
www.autosos24.lv | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
14 Feb 2017, 23:23:24 @geits rakstīja:
ble laosi kaa TU nesaproti ...vareja mest pari esestai vareja nest araa ...vareja neko nemest un spekulet un nemizt....BET TO VAREJA DARIT MAZ pareja laika vareja dzivot un baudit dzivi....
Ko gan varēja baudīt aiz dzelzs priekškara? Veikalos deficīts, pārāk aktīvus ceļotājus arī sauca atskaitīties uz Stūra māju. Man vecvecāki bija reāli iebiedēti, bet ar labām algām. Rezultātā vienīgais, kur to naudu ieguldīja, bija vasarnīca, dārzs, piestādīts no žoga līdz žogam un vecāmamma pirka šķiet visas grāmatas, kādas vien tika izdotas. Mēbeles mainīja, ja vien kaut kur izdevās tikt pie sakarīga piedāvājuma. Diemžēl daudz antīku mēbeļu tāpēc aizgāja ugunskurā, bet vietā palika skaidenes. Citur naudu nebija kur likt. Auto pirkt baidījās, jo vecaistēvs 2x bija pie leduslāčiem un attiecīgi nekāda "izlekšana" nebija pieļaujama. Tā ka visa dzīves baudīšana bija ar degunu dobē, pārējais padomju cilvēkiem bija noliegts, ja vien negribēja riskēt ar liekām rīcību skaidrošanām attiecīgās iestādēs. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Ja jau par vietējām ražotnēm, tad esmu pabijis daudzās un arī izveidojies savs priekšstats +/-. Ja ir ražotne ar vēstures smaku, tad gandrīz vienmēr ir viena un tā pati problēma- tādi Dzintarveidīgie šefi (man bija noiets psrs un būs arī tagad, ja nav noieta, tad značit nevienam naudas nav un ir krīze) un viņu 'mārketinga' departamenti, kuri uzskata, ka mārketings, tas ir pēc kafijas padzeršanas atbildēt uz meilu- 'ņet, mēs can't do this!' Reāli ir pārītis vadošo un visur dzirdamo lielo ražotāju, kur reti kurš angliski mauj, dažs pat no tā paša mārketinga
Tas viss arī rada to situāciju, ka kaudzēm to uzņēmumu visu laiku ir uz naža asmens un atkarīgi no kāda viena liela pasūtītāja, bez kura iestājas kridik un vaimanas, ka rus tirgus ir vienīgais glābiņš un 'agrāk gan bija labi'.
Par Metalurgu sākt nemaz nav vajadzības Tas varētu būt sliktākais piemērs kā vajag, tāpēc līdzjūtības asara man nenobira. Par tur esošo absurdu monty python jaunu sezonu varētu uzņemt
Labo piemēru ir kaudzēm, bet kā jau šeit minēja, mēs par tiem nezinām, jo exportējot ir 0 nepieciešamības par sevi šeit kko kladzināt. Labākajā gadījumā kāds Dienas Bizness interviju paņem, kur 1x arī izdzirdēsi. Un vairums ir ārpus Rīgas un kā zināms, par tiem lv apgabaliem mēs vispār nekā nezinām
Kā piemērs, pirms pārīša gadu vācu izstādē satiku lv gultņu ražotājus Pie Andrejostas izrādās gultņu ražotne. Bija pilnīgs wtf, jo arī ne priekš šī tirgus. Izrādās, atvēra jo ir klients kam ražot (fofāgens, ja pareizi sapratu) un iegāza ļamas un stanoki pa mūsdienīgo Tiesa nezinu kā tur iekšēji viss tas pisness notiek, jo šķiet daļēji kājas aug no rus.
Enivej, ja kādam liekas, ka nav ražotņu, atveriet kaut masoc.lv (http://www.masoc.lv/data/dokumenti/Latvian_Meta...ndustry_2016.pdf) un apskatieties tikai vienas asociācijas biedrus (būs garlaicīgi, jo daudz). | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|