Autors | Ziņojums |
ovelis | |
Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 826
Braucu ar: BD4
|
14 Aug 2013, 22:28:43 kiddLV rakstīja:
noraujies podā, pamuļķi. Uzreiz var redzēt, ka Tev ir problēmas ar loģisko domāšanu.. Es Tev uzreiz pateicu, kā labāk darīt, bet nē- Tev tak vajadzēja nesaprast un sākt dirst augumā.
Neuzrauj tik lūpu uz manis, perdeli. |
Offline | |
|
Kidd | |
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| Uz dzīves un prāta apdalītajiem neapvainojas, tā kā nesatraucies. uz Tevi es neesmu apvainojies |
Offline | |
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| cik sarezhgjiti e46 3.0 dizelim ir pielagot jaunu atslegu ja vecaa ir pazudusi?
ar jaunu aizdedzi un atslegu droshvien ka nepietiks??!! |
Offline | |
|
restar79 | |
Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2867
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| Kurs drosinatajs ir vw passat b5 salona apgaismojumam,nedeg neviena no saules sargu un griestos esosajam lampelem |
Offline | |
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Problēma ar ABS riteņa griešanās ātruma devēju e46
Lieta tāda ka iegādātajam devējam atšķiras štekeris!
palielam viss tas pats, bet nu tas štekeris neder, vai nevar pa primitīvo salodet vadus un viss? |
Offline | |
|
viesulis | |
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Kur var nopirkt labus auto paklajus? |
Offline | |
|
Kidd | |
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
14 Aug 2013, 23:15:28 TP rakstīja:
cik sarezhgjiti e46 3.0 dizelim ir pielagot jaunu atslegu ja vecaa ir pazudusi?
ar jaunu aizdedzi un atslegu droshvien ka nepietiks??!!
Tehniskā pase un tava pase zobos + dodies uz wess vai BM. Kaut kas ap 190 ls par 1 atslēgu nostāsies beigās. |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| ļoti vienkārša versija. Turbīnas spiediens daudz par lielu.
Problēma visticamāk pašā turbīnā vai elektriskajā vārstiņā, kas regulē turbīnas spiedienu. nekas cits tur nevar būt.[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Aug 2013, 10:58:03 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Aug 2013, 00:23:18 fondrahtenbergs rakstīja:
Problēma ar ABS riteņa griešanās ātruma devēju e46
Lieta tāda ka iegādātajam devējam atšķiras štekeris!
palielam viss tas pats, bet nu tas štekeris neder, vai nevar pa primitīvo salodet vadus un viss?
salodet var, bet nekas nestradas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Aug 2013, 11:25:49 bokens rakstīja:
15 Aug 2013, 10:57:42 Kaross rakstīja:
ļoti vienkārša versija. Turbīnas spiediens daudz par lielu.
Problēma visticamāk pašā turbīnā vai elektriskajā vārstiņā, kas regulē turbīnas spiedienu. nekas cits tur nevar būt.
paldies, diagnostikā turbīnas spiedienu var redzēt?
kaa kuraa tepat lapu atpakal viens stastija, ka slegusi kompi klat un teica "nelec, bet kasjaku nav" un beigas vel kautko prasija par sprauslam un vakumu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Aug 2013, 11:25:49 bokens rakstīja:
15 Aug 2013, 10:57:42 Kaross rakstīja:
ļoti vienkārša versija. Turbīnas spiediens daudz par lielu.
Problēma visticamāk pašā turbīnā vai elektriskajā vārstiņā, kas regulē turbīnas spiedienu. nekas cits tur nevar būt.
paldies, diagnostikā turbīnas spiedienu var redzēt?
Tas ir atkarīgs no tā, kas veic diagnostiku. Var jebkurā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Motoram taču vajadzētu nostāties avārijas režīmā pie pārspiediena un samazināt jaudu, līdz ar to nebūtu arī spiediena kolektorā.
Drīzāk kolektors savu laiku nokalpojis (es plastmasām pie paaugstinātām temperatūrām neuzticos), bet nu jebkurā gadījumā der uzmest aci braucot aktuālajām vērtībām un attiecīgi rīkoties. |
Offline | |
|
Montana | |
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| kur vislētāk uztaisīt pirmstermiņa medicīnisko pārbaudi ? |
Offline | |
|
morris | |
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
15 Aug 2013, 04:41:38 viesulis rakstīja:
Kur var nopirkt labus auto paklajus?
http://www.tepiks.lv/
Es te pirms gada pasūtiju, bija 25ls par komplektu, bet ņēmu kkādu labāku materiālu. bija arī lētāki. Paši nomērija un esmu apmierināts. |
Offline | |
|
BaNgY | |
Kopš: 06. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Kads varbut zin kur skanstes iela ir rampa? Vajag mashinu izbraukt ara no smaga.. |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Aug 2013, 12:49:19 Instigater rakstīja:
Motoram taču vajadzētu nostāties avārijas režīmā pie pārspiediena un samazināt jaudu, līdz ar to nebūtu arī spiediena kolektorā.
Drīzāk kolektors savu laiku nokalpojis (es plastmasām pie paaugstinātām temperatūrām neuzticos), bet nu jebkurā gadījumā der uzmest aci braucot aktuālajām vērtībām un attiecīgi rīkoties.
Protams, tā vajadzētu būt, bet nekad viss tik skaisti nenotiek. Diagnosticējot auto ikdienā redzu ar kādiem auto un turbīnām cilvēki brauc. ļoti daudz pavecākiem auto turbīnas taisa lielus spiediena pīķus, kurus vadība mēģina kontrolēt un tikai pēc pāris sekundēm iemet avārijas režīmu. ja tas notiktu jau sekundes laikā 90% ss.lv automašīnu zem 2004.gada pēc pirmajai metriem būtu avārijas režīmā.
Vadītājs protams, to neredz un vienmēr pēc šādas diagnozes cīnās pretī ar argumentiem, ka auto taču iet un nav nekādu problēmu. Tas nekas, ka turbīna no standarta 1bar reizēm iepūš pat 1,8 vai 2bar.
Vispirms vadība spiedienu mēģina nogriezt un ja galīgi nesanāk tad kļūda ir labi ja pēc 3-4sekundēm. Lai kolektoru uzpridzinātu pietiek ar 1 sekundi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Neliels overshoot ir visām turbīnām, tīri dēļ gaisa un turbīnas lāpstiņu inerces un vakuuma sistēmas lēndarbības. Tas pat nav slikti, motors ir atsaucīgāks, kad to visvairāk vajag. |
Offline | |
|
Shrota_prieksnieks | |
Kopš: 05. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 187
Braucu ar: visu ko pagadās
| Sveicināti! Varbūt kāds zin kur varētu saremontēt stūres reiku vw Bora 1998. gada 2.0 benzīns. |
Offline | |
|
Jonix | |
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
15 Aug 2013, 16:00:21 Instigater rakstīja:
Neliels overshoot ir visām turbīnām, tīri dēļ gaisa un turbīnas lāpstiņu inerces un vakuuma sistēmas lēndarbības. Tas pat nav slikti, motors ir atsaucīgāks, kad to visvairāk vajag.
Neliels pārspiediens nav nekas īpašs, pie maziem RPM tam nav arī bīstamas ietekmes uz turbīnas veselību, tomēr bieži var redzēt pārspiedienu, kurš ir 50% un vairāk no normālas turbīnas darbības.
Vakuuma turbīnām pie vainas visbiežāk ir nolietots N75, aizkvēpusi ģeometrija vai mehāniski sadilis turbo.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Aug 2013, 16:00:21 Instigater rakstīja:
Neliels overshoot ir visām turbīnām, tīri dēļ gaisa un turbīnas lāpstiņu inerces un vakuuma sistēmas lēndarbības. Tas pat nav slikti, motors ir atsaucīgāks, kad to visvairāk vajag.
Tāpēc jau es minēju skaitļus un tie nav nelieli. Ar nelielu spiedienu arī kolektoru nesaplēsīs.
Joprojām 90% varu apgalvot, ka kolektoru saplēsa turbo sistēmas defekts.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|