Online
Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
deus_ex_machina | | Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
12 Dec 2019, 19:00:06 @bertons rakstīja:
Es velkos pa bedreem un man pohuj - pameegjiniet mani taisniite nokjert
Riga rally team presents | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879725
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
12 Dec 2019, 19:00:06 @bertons rakstīja:
Es velkos pa bedreem un man pohuj - pameegjiniet mani taisniite nokjert
Audi gan jau arī kāds ķertu
vot Juke neviens neķertu, jo domātu, ka stulba bāba pie stūres
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
12 Dec 2019, 19:00:06 @bertons rakstīja:
Es velkos pa bedreem un man pohuj - pameegjiniet mani taisniite nokjert
+1 | Offline | | |
deus_ex_machina | | Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
12 Dec 2019, 09:25:44 @AigarsV rakstīja:
Šo jautājumu jau gaidīju
Jā, pirmajā klasē tas ir vecāku pienākums
Tas tagad kaut kādos skolas noteikumos ir rakstīts? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
12 Dec 2019, 18:21:45 @matrixxxx rakstīja:
Lieciet mieraa kurjerus un preču piepādes šoferus.
Viņus arī CP un PP īpaši neaiztiek.
Manējie katru dienu ap 300 vietaam apgādā, tai skaitā Rīgā ap 70 veikali.
Katru dienu daudzkur sanāk uz ietves braukt (pats tā esmu darījis), cilvēki garām tiek, un satiksme nav bloķēta - ir bijuši tikai mutiski brīdinājumi/aizrādījumi no CP/PP.
Nav variantu, ja dienā ir jāizved ~40 veikalu, bet maršruts ir 350km garš (tas par to, ka var tak parkoties tālāk un nest preci ar rokām - nepaspēs, un pēdējie veikali nepieņems preci).
Tie, kuri ar vieglajiem parkojas kur pagadās (parkojas nevis ieslēdz avareikas un ienes preci 5cās minūtēs), tie lai arī maksā par "stāvvietu".
Es pareizi saprotu, ka nevis jāpieņem darbā vēl pāris šoferi, kas atvieglotu dzīvi esošajiem, bet jāļauj viņiem pārkāpt noteikumus, lai paspētu izdarīt to darbu ko nevar reāli izdarīt noteiktajā laikā?
Piedod, bet te ož pēc vadītāja skopuma vai nespējas organizēt biznesu
Nākamais solis jau būtu braukšana pie sarkanā, jo nav laiks un jāpaspēj.
P.S. man tie kurjeri netraucē, ja var normāli viņus apbraukt. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Šūpināt bedres nav tas pats kas bloķēt vēl vienu joslu. Te ļaudis parasti pārvietojas 20km/h zem atļautā vai arī vienkārši stāv pa vidu dīvam joslām
Un pēc tam taisnite atvelk un strauji bremzē līdz atļautajam Alfa tēviņi | Offline | | |
mizerss | | Kopš: 27. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 752
Braucu ar:
|
12 Dec 2019, 19:14:23 @deus_ex_machina rakstīja:
12 Dec 2019, 09:25:44 @AigarsV rakstīja:
Šo jautājumu jau gaidīju
Jā, pirmajā klasē tas ir vecāku pienākums
Tas tagad kaut kādos skolas noteikumos ir rakstīts?
No bērnu tiesību aizsardzības likuma:
Vecākiem vai personai, kuras aprūpē bērns nodots, ir pienākums neatstāt bērnu līdz septiņu gadu vecumam bez pieaugušo vai personu, ne jaunāku par 13 gadiem, klātbūtnes. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
12 Dec 2019, 22:15:26 @Nixx rakstīja:
Es līdz galam nesaprotu to māniju sadzīties čupā, tad kāpt vienam otram uz galvas un sašust par to.
Latvijā ir 64.000 kvkm. Nepilni 2M ppl. Tad sanāk, ka katram ir 3,2 hektāri. 3 hektāri !!! Katram !!!
Un nav vietas kur mašīnu nolikt
Vēl 1 štelli līdz galam neizprotu. Tie fancy pilsētplānotāji saka, ka auto dēļ pilsētas izmirst. Es domā, ka izmirst tāpēc, ka nevar piebraukt. Nu skatoties uz sevi, man tā sanāk. Lai gan man EX mašīnai ir parkings par brīvu, es centrā vispār nerādos. Es Čaka / Barona / Brīvības neesmu bijis nevienā iestādē gadus 10. Vienīgais veikals centrā, kuru es apmeklēju ir Stokmanis. pat notāru piemeklēju kaut kur perifērijā. Nu ponta pēc uz banku var aizbraukt uz V-Rīgu nevis lauku filiāli. Bet tas tāpat tāds vienreizējs izbrauciens.
Ēstuvei nav parkinga - uz redzēšanos. Nav tāda veikala, kura dēļ es būtu gatavs nervozēt par parkinga iespējām. utt
Nu ja kādam galīgi tuvu darbs - mājas, un tad var iztikt vispār bez auto, tad tā viena štelle. Bet ja ir kaut vai reti izmantojams auto, tad tā parkings ir sāpe dibinā, kura kaut kā jārisina. Vislabāk - pārceļoties uz laukiem, lai nav jādzīvo zem saskaņas valdīšanas
normāli sadalīt pilsētu zonās, auto un velo/sabiedriskais. velo zona centrs, max 5km diametrā, laba velo/sabiedriskā infrastruktūra, ar auto nafig nelaiž ja nav invalīds utt. apkārt daudz stāvvietas, lai auto braucēji var nomest auto un pārsēsties uz velo/sabiedrisko. Problēma, ka mums nav iespēju apvadīt auto plūsmu apkārt centram. līdz ar to ne ar auto labi, ne velo/sabiedrisko var labi pārvietoties | Offline | | |
|
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
12 Dec 2019, 22:31:05 @Nixx rakstīja:
12 Dec 2019, 22:23:00 @DeeCee rakstīja:
12 Dec 2019, 22:15:26 @Nixx rakstīja:
Es līdz galam nesaprotu to māniju sadzīties čupā, tad kāpt vienam otram uz galvas un sašust par to.
Latvijā ir 64.000 kvkm. Nepilni 2M ppl. Tad sanāk, ka katram ir 3,2 hektāri. 3 hektāri !!! Katram !!!
Un nav vietas kur mašīnu nolikt
Vēl 1 štelli līdz galam neizprotu. Tie fancy pilsētplānotāji saka, ka auto dēļ pilsētas izmirst. Es domā, ka izmirst tāpēc, ka nevar piebraukt. Nu skatoties uz sevi, man tā sanāk. Lai gan man EX mašīnai ir parkings par brīvu, es centrā vispār nerādos. Es Čaka / Barona / Brīvības neesmu bijis nevienā iestādē gadus 10. Vienīgais veikals centrā, kuru es apmeklēju ir Stokmanis. pat notāru piemeklēju kaut kur perifērijā. Nu ponta pēc uz banku var aizbraukt uz V-Rīgu nevis lauku filiāli. Bet tas tāpat tāds vienreizējs izbrauciens.
Ēstuvei nav parkinga - uz redzēšanos. Nav tāda veikala, kura dēļ es būtu gatavs nervozēt par parkinga iespējām. utt
Nu ja kādam galīgi tuvu darbs - mājas, un tad var iztikt vispār bez auto, tad tā viena štelle. Bet ja ir kaut vai reti izmantojams auto, tad tā parkings ir sāpe dibinā, kura kaut kā jārisina. Vislabāk - pārceļoties uz laukiem, lai nav jādzīvo zem saskaņas valdīšanas
normāli sadalīt pilsētu zonās, auto un velo/sabiedriskais. velo zona centrs, max 5km diametrā, laba velo/sabiedriskā infrastruktūra, ar auto nafig nelaiž ja nav invalīds utt. apkārt daudz stāvvietas, lai auto braucēji var nomest auto un pārsēsties uz velo/sabiedrisko. Problēma, ka mums nav iespēju apvadīt auto plūsmu apkārt centram. līdz ar to ne ar auto labi, ne velo/sabiedrisko var labi pārvietoties
Ja tajā velopraidu geto nav iestādes, kuras man būtu pienākums apmeklēt - es tikai par. Ierīkot rezervātu velosipēdistiem -
perfektā variantā iestādes un ofisi būtu tās zonas malā, lai pieejamas abām grupām un iekšā būtu dzīvojamās ēkas kaut kādas skolas un kultūras/atputas vietas/parki utt | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
12 Dec 2019, 22:23:00 @DeeCee rakstīja:
normāli sadalīt pilsētu zonās, auto un velo/sabiedriskais. velo zona centrs, max 5km diametrā, laba velo/sabiedriskā infrastruktūra, ar auto nafig nelaiž ja nav invalīds utt. apkārt daudz stāvvietas, lai auto braucēji var nomest auto un pārsēsties uz velo/sabiedrisko. Problēma, ka mums nav iespēju apvadīt auto plūsmu apkārt centram. līdz ar to ne ar auto labi, ne velo/sabiedrisko var labi pārvietoties
doma ir itkaa pareiza bet iedomaajies sho ideju realizaaciju labaakajaas LV tradiicijaas. pie mums nav speejiigi faking autobusu satiksmi nez cik gadus savest kaartiibaa bez otkatiem uz korupcijas uz katra solja katraa mazaakajaa departamentinjaa kko censhas nozagt.. un jaa protams ka jaabuut paaris lielaam aatrgaitas ielaam ka iziet cauri pilseetai un kkur centraa ir paaris lielas ljoti leetas dauzstaavu staavietas kas ljoti labi motiveetu cilveekus nolikt auto tur un taalaak izmantot sabiedrisko. bet kaa tas parasti notiek LV izpildiijumaa? staavieta maksaa kosmosu un protams tikai dazhi taas izmanto.
un arii tad neaizmirsiisim par paareejaam tradiicijaam tobish cik droshi tu jutiisies atstaat kkur lielaa publiskaa staavvietaa savu E60 uz visu dienu? tur tak sabrauks gastraljori un tur dariisies taadas lietas ka spoguliishu pazushana liksies tiirais siikums.. | Offline | | |
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
|
12 Dec 2019, 17:44:35 @SteelRat rakstīja:
bet tas vis sūc, kuram poweristam ir šis winterbīteris
[IMG]B[/IMG]
tak kāds tur bīteris. simts punkti, ka brauc ar to pašu visu gadu | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
12 Dec 2019, 23:02:37 @highlander rakstīja:
12 Dec 2019, 17:44:35 @SteelRat rakstīja:
bet tas vis sūc, kuram poweristam ir šis winterbīteris
[IMG]B[/IMG]
tak kāds tur bīteris. simts punkti, ka brauc ar to pašu visu gadu
beidziet D normaala klasika respekta punkti par E36 bet nu jaa tas tips bojaa bembistu reputaaciju (nu ja to veel vispaar var sabojaat )
izskataas kaa maneejaa manam arii nav moldings pakaljeejam buferim jo kkaadi sukas to nopizgjiija mola staavietaa jau sen sen
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 12 Dec 2019, 23:07:22 ] | Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
|
12 Dec 2019, 23:02:00 @bmwaddict rakstīja:
12 Dec 2019, 22:23:00 @DeeCee rakstīja:
normāli sadalīt pilsētu zonās, auto un velo/sabiedriskais. velo zona centrs, max 5km diametrā, laba velo/sabiedriskā infrastruktūra, ar auto nafig nelaiž ja nav invalīds utt. apkārt daudz stāvvietas, lai auto braucēji var nomest auto un pārsēsties uz velo/sabiedrisko. Problēma, ka mums nav iespēju apvadīt auto plūsmu apkārt centram. līdz ar to ne ar auto labi, ne velo/sabiedrisko var labi pārvietoties
doma ir itkaa pareiza bet iedomaajies sho ideju realizaaciju labaakajaas LV tradiicijaas. pie mums nav speejiigi faking autobusu satiksmi nez cik gadus savest kaartiibaa bez otkatiem uz korupcijas uz katra solja katraa mazaakajaa departamentinjaa kko censhas nozagt.. un jaa protams ka jaabuut paaris lielaam aatrgaitas ielaam ka iziet cauri pilseetai un kkur centraa ir paaris lielas ljoti leetas dauzstaavu staavietas kas ljoti labi motiveetu cilveekus nolikt auto tur un taalaak izmantot sabiedrisko. bet kaa tas parasti notiek LV izpildiijumaa? staavieta maksaa kosmosu un protams tikai dazhi taas izmanto.
un arii tad neaizmirsiisim par paareejaam tradiicijaam tobish cik droshi tu jutiisies atstaat kkur lielaa publiskaa staavvietaa savu E60 uz visu dienu? tur tak sabrauks gastraljori un tur dariisies taadas lietas ka spoguliishu pazushana liksies tiirais siikums..
ieliec sargu, kameras, gan jau būs drošāk nekā uz ielas atstāt; | Offline | | |
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
|
12 Dec 2019, 19:00:06 @bertons rakstīja:
Es velkos pa bedreem un man pohuj - pameegjiniet mani taisniite nokjert
kāds vidējais ātrums pilsētā? domāju, ka ne pārāk liels, jo cik novērots, tad tie, kuri pie bedrītēm velkas neko diži arī nebrauc pa gludajiem ceļiem. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
|
perfektā variantā iestādes un ofisi būtu tās zonas malā, lai pieejamas abām grupām un iekšā būtu dzīvojamās ēkas kaut kādas skolas un kultūras/atputas vietas/parki utt
pašā centrā būtu pidaru klubs, kā jau velopraidistiem
-----------------
| Online | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
| Lielāko satiksmes bardaku taisa tie mazohisti, kas katru dienu no rītiem stumjas Rīgā un vakarā stumjas laukā no Rīgas. Tie debīliķi no Ķekavas, Mārupes, Babītes, Ādažiem, Jūrmalas utt.katru dienu stundas divas pavada vienā un tajā pašā maršrutā dedzinot caurumu ozonā. | Offline | | |
|
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
13 Dec 2019, 07:22:20 @SteelRat rakstīja:
perfektā variantā iestādes un ofisi būtu tās zonas malā, lai pieejamas abām grupām un iekšā būtu dzīvojamās ēkas kaut kādas skolas un kultūras/atputas vietas/parki utt
pašā centrā būtu pidaru klubs, kā jau velopraidistiem
Manas 5 kapeikas.
Kad sāka būvēt Z-torņus, klīda runas, ka tajos cilindros būs dzīvokļi, biroji, veikali, skolas utt. Īsta bez auto paradīze tur pat pie Kalnciema kvartāla. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| Uz darbu taču viņiem kautkā jātiek ne visi var darbavietas vai dzīvesvietas atrašanās vietu, vai darbalaiku izvēlēties
-----------------
| Online | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
13 Dec 2019, 08:32:40 @SteelRat rakstīja:
Uz darbu taču viņiem kautkā jātiek ne visi var darbavietas vai dzīvesvietas atrašanās vietu, vai darbalaiku izvēlēties
Var paņemt matraci uz stroiku. Būs darbs no mājām. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
|
13 Dec 2019, 08:31:22 @968-jk rakstīja:
13 Dec 2019, 07:22:20 @SteelRat rakstīja:
perfektā variantā iestādes un ofisi būtu tās zonas malā, lai pieejamas abām grupām un iekšā būtu dzīvojamās ēkas kaut kādas skolas un kultūras/atputas vietas/parki utt
pašā centrā būtu pidaru klubs, kā jau velopraidistiem
Manas 5 kapeikas.
Kad sāka būvēt Z-torņus, klīda runas, ka tajos cilindros būs dzīvokļi, biroji, veikali, skolas utt. Īsta bez auto paradīze tur pat pie Kalnciema kvartāla.
tādēļ tās milzīgās autostāvvietas apakšā, ja
vai arī šiem nebija tik sen jau būvē, ka hvz kas tur bij paredzēts [ Šo ziņu laboja SteelRat, 13 Dec 2019, 08:34:47 ]
-----------------
| Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|