Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Eglitis
02. Oct 2014, 12:52 #13701

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99


02 Oct 2014, 12:28:39 nagla rakstīja:

02 Oct 2014, 12:23:27 Eglitis rakstīja:
kādas ir aptuvenas pazīmes, ka ir nosprādzis reduktors?
kardans griezhas masina stav !


nu nejau tas kurš pakaļējāa tiltā

[ Šo ziņu laboja Eglitis, 02 Oct 2014, 13:06:20 ]

Offline
martij
03. Oct 2014, 10:53 #13702

Kopš: 17. May 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


01 Oct 2014, 20:21:15 GTs- rakstīja:
Un ieguvums ir patēriņa ziņā? Un cik tāds brīnums izmaksā ja ir / nav lamda zonde. Nav gļukains risinājums?


Pašam sākumā bija pirmā paaudze. Ik pa laikam pieregulēju, beigās piešāvos un varēja diezgan normāli braukāties, protam, ik pēc ~2nedēļām mazliet paregulēju. Biju pat ielicis 1V LED voltmetru, lai redzu, kāda ir lambdas vērtība, vadījos pēc tās. Bet kopumā 1. paaudze ir tīrā čakarēšanās, vismaz man bija paradums ik pēc laika stāties ceļa malā un mazliet pieregulēt, jo kaut cik tuvumā normālam maisījumam varēja pieregulēt tik noteiktam apgriezienu un slodzes diapazonam.

Visbeidzot ieliku ko līdzītu STAG100, tikai Bingo M izpildījumā, izmaksā 45 eur + laikam 15 eur šippings (http://enerma.pl/en/15-lambda-system?orderby=pr...amp;orderway=asc). Ja nav mono, bet ir pienācīga šprice, tad var likt Bingo S4 vai S6. Vadus liku pats, pa vienu vakaru var izdarīt. Tālāk jāpieslēdz diagnostika un jāsaregulē kā vēlies.

Patēriņš gan būtiski nemainijās, minimāli samazinājās. Bet vairs nav nekāda čakarēšanas ar regulēšanu. Ja neapmierina var pieslēgt pie PC. Braucot paskatīties lambdas vērtību, pieregulēt vidējo spriegumu, var gan liesu (0,4V) gan treknu (virs 0,5V). Sistēma ir pietiekoši prasta, bet funkciju pilda. Nav pati ātrākā sistēma, bet ikdienas braukšanā pilnīgi pietiek, iespiežot gāzes pedāli nav novērojami būtiski kritumi.

Ja nav lambdas zondes, tad var iztikt arī ar lētāko 1 vada zondi bez sildītāja. Svarīgi, lai zondei intensīvi plūstu garām atgāzes - pašam zonde atradās katalizatora bundulī, kas bija tukš. Bundulis liels un atgāzes minimāli pārvietojās gar zondi -> LPG Lambda sistēma lēni noreaģēja uz degmaisījuma izmaiņām. Kad zondi pārvietoju uz izpūtēja daļu, kur nav paresninājums, tika novērots, ka lambda vērtība mainās daudz straujāk, attiecīgi sistēma darbojās ātrāk. Ja tā ir 1 vada, tad attiecīgi jānovieto tuvāk kolektoram, lai sasniedz darba temperatūru.

[ Šo ziņu laboja martij, 03 Oct 2014, 10:54:54 ]

Offline
NautMEN
03. Oct 2014, 14:22 #13703

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


01 Oct 2014, 20:21:15 GTs- rakstīja:
Un ieguvums ir patēriņa ziņā? Un cik tāds brīnums izmaksā ja ir / nav lamda zonde. Nav gļukains risinājums?


Kā jau te ieprieks minēja "martij" var nopirkt analogus, bet tepat Rīgā piejams un parbaudīts STAG100 ~100euro.
Lambda atkarība norāžotāja, vidēji ~70euro.

STAG100 strādā ļoti labi un reaģē arī labi un ātri.
Pēc uzstādīšanas, īpašu degvielas patēriņu varbūt arī nesajutīsi, bet to, ka auto jebkuros laika apstākļo brauc vienādi patīkami tas ir garantēti.

Ir jāsaprot, ka galvenais ieguvums ir pastāvīgi max. precīzs gāzes maisījums neatkarīgi no gaisa temperatūras vai spiediena vai citiem mainīgajiem apstākļiem ārā. Mainoties šiem mainīgajiem arī degvielas maisījums jāmaina, bet klasikas mīnuss arī ir tas, ka regulēšana notiek konkrētā laikā un vietā.

p.s. motors arī ilgāk kalpo ja brauc ar pareizu degmaisījumu.
Offline
Driver
03. Oct 2014, 14:32 #13704

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Oct 2014, 14:22:45 NautMEN rakstīja:
...
bet klasikas mīnuss arī ir tas, ka regulēšana notiek konkrētā laikā un vietā.

un pie katras kartejas uzpildes grozi skruuves, ja gribas braukt letak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shkodists
03. Oct 2014, 14:46 #13705

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


p.s. motors arī ilgāk kalpo ja brauc ar pareizu degmaisījumu.


Jautājums par šo komentu. Es vairrākkārt esmu uzdūries vācijas saitos, ka dēļ gāzes mainīti vārsti. Tas varētu būt dēļ tā, ka pa liesu maisījums un pie lieliem ātrumiem tie izdeg? Vai arī tomēr tā eļļošana ir vajadzīga?

Un interesanti, vai ar vārstu nomaiņu vien pietiek? Vai vārstu sēžas arī neizdeg?

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 03 Oct 2014, 14:46:38 ]

Offline
Mednieks
03. Oct 2014, 15:10 #13706

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm

Iesakiet kādu labu poļu mājas lapu, kur iepirkties lpg sistēmas komponentes?
Polijā visizdevīgāk iegādāties?
Offline
Driver
03. Oct 2014, 16:57 #13707

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Oct 2014, 14:46:13 Shkodists rakstīja:

p.s. motors arī ilgāk kalpo ja brauc ar pareizu degmaisījumu.


Jautājums par šo komentu. Es vairrākkārt esmu uzdūries vācijas saitos, ka dēļ gāzes mainīti vārsti. Tas varētu būt dēļ tā, ka pa liesu maisījums un pie lieliem ātrumiem tie izdeg? Vai arī tomēr tā eļļošana ir vajadzīga?

Un interesanti, vai ar vārstu nomaiņu vien pietiek? Vai vārstu sēžas arī neizdeg?

grozi kaa gribi, bet ja vel pareizu maisijumu var dabut, tad pareizu laiku maisijuma sadegshnai (aizdedzinasanai) NAV IESPEJAMS dabut 99.5% gadijumu.

vacija tas notiek biezak, jo tur ar auto mauc un tur gazes pedali (cik rpm ir dzinejam maucot uz 150kmh un cik ilgi mauc no vietas taa pa bani), pie mums daudz retak, jo pie mums gandriz visi jau tapat senjo, bet vairums gazinieku senjo vel vairak, lai itka taupitu degvielu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
03. Oct 2014, 17:06 #13708

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

lai gāze sadegtu "pareizajā" brīdi, vajag agrāku dzirksteli... kaut kur klejoja grafiks, ka tukšgaitā apsteidzei jābūt ap 9 grādi (salīdzinot ar benzīna aizdedzes leņķi) un pieaugot apgriezieniem atšķirība samazinās, pie kkādiem 3000 vairs apsteidzi nevajag...

tad sanāk, ka uz gāzes vairāk motoram kaitē zemi apgriezieni?
Offline
Driver
03. Oct 2014, 17:10 #13709

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Oct 2014, 17:06:20 kexxx rakstīja:
lai gāze sadegtu "pareizajā" brīdi, vajag agrāku dzirksteli... kaut kur klejoja grafiks, ka tukšgaitā apsteidzei jābūt ap 9 grādi (salīdzinot ar benzīna aizdedzes leņķi) un pieaugot apgriezieniem atšķirība samazinās, pie kkādiem 3000 vairs apsteidzi nevajag...

tad sanāk, ka uz gāzes vairāk motoram kaitē zemi apgriezieni?

lidz tiem 3000rpm, starpiba ir pat kadi minus 15 gradi, pec kautkadiem 4500 starpiba ir atkal lidz plus 5

talak nekomenteshu un dumas diskusijas neiesaisitsos, kur kads lunis piemines blokus, kas liekas starpa klokenes devejam...

tas viss nevainojami strada uz opel ascona, e30 un ford escort
...tapat kaa musdienu (pat) darga gala 4gen iekartas

bet mes (nu vairums) vairs nebraucam ar 80to un 90to sakuma auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
03. Oct 2014, 17:17 #13710

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


03 Oct 2014, 17:10:19 Driver rakstīja:

03 Oct 2014, 17:06:20 kexxx rakstīja:
lai gāze sadegtu "pareizajā" brīdi, vajag agrāku dzirksteli... kaut kur klejoja grafiks, ka tukšgaitā apsteidzei jābūt ap 9 grādi (salīdzinot ar benzīna aizdedzes leņķi) un pieaugot apgriezieniem atšķirība samazinās, pie kkādiem 3000 vairs apsteidzi nevajag...

tad sanāk, ka uz gāzes vairāk motoram kaitē zemi apgriezieni?

lidz tiem 3000rpm, starpiba ir pat kadi minus 15 gradi, pec kautkadiem 4500 starpiba ir atkal lidz plus 5

talak nekomenteshu un dumas diskusijas neiesaisitsos, kur kads lunis piemines blokus, kas liekas starpa klokenes devejam...

tas viss nevainojami strada uz opel ascona, e30 un ford escort
...tapat kaa musdienu (pat) darga gala 4gen iekartas

bet mes (nu vairums) vairs nebraucam ar 80to un 90to sakuma auto


jautājums bija par to, pie kādiem apgriezieniem tad vairāk čakarējas dzinējs... kādā sakarā šitā verbālā diareja...
Offline
Reinis_m
03. Oct 2014, 17:19 #13711

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


03 Oct 2014, 15:10:43 Mednieks rakstīja:
Iesakiet kādu labu poļu mājas lapu, kur iepirkties lpg sistēmas komponentes?
Polijā visizdevīgāk iegādāties?

http://nagaz24.pl

Sūtījis gan no viņiem tā arī neko neesmu, bet izskatās pietiekoši nopietni.
Offline
nagla
03. Oct 2014, 17:20 #13712

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


03 Oct 2014, 17:17:07 kexxx rakstīja:

03 Oct 2014, 17:10:19 Driver rakstīja:

03 Oct 2014, 17:06:20 kexxx rakstīja:
lai gāze sadegtu "pareizajā" brīdi, vajag agrāku dzirksteli... kaut kur klejoja grafiks, ka tukšgaitā apsteidzei jābūt ap 9 grādi (salīdzinot ar benzīna aizdedzes leņķi) un pieaugot apgriezieniem atšķirība samazinās, pie kkādiem 3000 vairs apsteidzi nevajag...

tad sanāk, ka uz gāzes vairāk motoram kaitē zemi apgriezieni?

lidz tiem 3000rpm, starpiba ir pat kadi minus 15 gradi, pec kautkadiem 4500 starpiba ir atkal lidz plus 5

talak nekomenteshu un dumas diskusijas neiesaisitsos, kur kads lunis piemines blokus, kas liekas starpa klokenes devejam...

tas viss nevainojami strada uz opel ascona, e30 un ford escort
...tapat kaa musdienu (pat) darga gala 4gen iekartas

bet mes (nu vairums) vairs nebraucam ar 80to un 90to sakuma auto


jautājums bija par to, pie kādiem apgriezieniem tad vairāk čakarējas dzinējs... kādā sakarā šitā verbālā diareja...
no 750-12000rpm uz jebkuras degvielas!

[ Šo ziņu laboja nagla, 03 Oct 2014, 17:20:27 ]

Offline
Driver
03. Oct 2014, 17:21 #13713

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Oct 2014, 17:17:07 kexxx rakstīja:
jautājums bija par to, pie kādiem apgriezieniem tad vairāk čakarējas dzinējs

visiem parejiem neskaitot diapazonu no 2700 lidz 3500


kādā sakarā šitā verbālā diareja...

un vispar PN!
neatbalstu auto bojashanu. autogaze manas acis ir tapat kaa kjinas xrenons bezlecu lukturos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
03. Oct 2014, 17:26 #13714

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


03 Oct 2014, 17:21:00 Driver rakstīja:

03 Oct 2014, 17:17:07 kexxx rakstīja:
jautājums bija par to, pie kādiem apgriezieniem tad vairāk čakarējas dzinējs

visiem parejiem neskaitot diapazonu no 2700 lidz 3500


kādā sakarā šitā verbālā diareja...

un vispar PN!
neatbalstu auto bojashanu. autogaze manas acis ir tapat kaa kjinas xrenons bezlecu lukturos


no tavas smirdēšanas jau sen visiem ir skaidrs, ko tu neatbalsti... un nevienu tas nekrata
Offline
Laoshi
03. Oct 2014, 17:45 #13715

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Auto vairāk bojājas tad, ja tas brauc tikai algas dienās, bet pārējā laikā stāv pie sētas. Citi to sauc par mūsdienu klasiku, bet praktiski cilvēki to dēvē par lūzni. Toties uz veiksmes auto sniedz braukšanas prieku savam saimniekam visu laiku, kā arī papildina viņa maciņu ar biezu žūksni ar banknotēm, bet viņa gultu ar pievilcīgām, plikām sievietēm
Offline
Driver
03. Oct 2014, 18:49 #13716

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Oct 2014, 17:45:18 Laoshi rakstīja:
Auto vairāk bojājas tad, ja tas brauc tikai algas dienās...

taa ir kad panjem auto caur mogo.lv un visu aldzinju par to ikmenesi noskaita + hobijs ir visus radus, draugus un kaiminjus par velti visur vadat. tad gan, jau dazas dienas pec algas, jabrauc par zakji RS transporta


...bet viņa gultu ar pievilcīgām, plikām sievietēm

saki ka ir, ka par ietaupito sanak bamslim, ar kura palidzibu mainas acu gaishums un resnas cuukas paliek par skaistam supermodelem
...jo skaistam sievietem tads vecis nav vajadzigs
vai vienkarsi, skaidra budams, vecis komplekso iepazities


un tadi ljauzi ari nonak ljaunas gazes un bamslju vara, jo vienmer jabut umata, lai sieviete liktos skaista, veljoljaunak ja bamslja reibuma taa ir ataicinata ciemos un palikusi tur uz visiem laikiem, bet izdzit isti neerti...

tapec atliek katru dienu braukt ar lpg, bet par starpibu katru vakaru kvasit, velams jau pa celjam no darba (stavvietas/garazas), lai atverot durvis atkal butu pareizais "acu gaishums"

un taa nu dzivite katru dienu iet uz apli lpg > bamslis > majas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
03. Oct 2014, 19:02 #13717

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

zin Pēter, tik gludi pļūtīt kā laoshi, tev nesanāk, met malā tos neveiklos mēģinājumus
Offline
Driver
03. Oct 2014, 19:08 #13718

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Oct 2014, 19:02:54 PASSATizhi rakstīja:
zin Pēter, tik gludi pļūtīt kā laoshi, tev nesanāk, met malā tos neveiklos mēģinājumus

nu laoshi jau noteikti to dara zem bamslsja, tapec ari sanak dabiskak un atraisitak


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shkodists
03. Oct 2014, 19:28 #13719

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


03 Oct 2014, 19:02:54 PASSATizhi rakstīja:
zin Pēter, tik gludi pļūtīt kā laoshi, tev nesanāk, met malā tos neveiklos mēģinājumus

Bet sanāca taču tīri labi
Kaut kur nedaudz var arī piekrist, jo, ja piķa būtu vairāk kā vajag, tad ar gāzi maz ticams brauktu. Vienīgi ekoloģijas nolūkos meklētu kādu krutu elektroauto

Vismaz kaut kas taču ir jādara sabiedrības labā
Tagad vismaz var piķi ietaupīt un pie viena justies labi, jo mazāk gaisu piesārņoju
Offline
martij
03. Oct 2014, 23:05 #13720

Kopš: 17. May 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:



Jautājums par šo komentu. Es vairrākkārt esmu uzdūries vācijas saitos, ka dēļ gāzes mainīti vārsti. Tas varētu būt dēļ tā, ka pa liesu maisījums un pie lieliem ātrumiem tie izdeg? Vai arī tomēr tā eļļošana ir vajadzīga?

Un interesanti, vai ar vārstu nomaiņu vien pietiek? Vai vārstu sēžas arī neizdeg?


Galvenā atškirība ir tajā, ka gāze iztvaiko reduktorā, bet benzīns cilindrā (tiešā iesmidze) vai kolektorā (smidzinot uz vārsta). Iztvaikojot samazinās temperatūra. Būtībā strādājot uz gāzi, vārstiem ir augstāka darba temperatūra, jo tos nedzesē degmaisījums (piemēram, sportā ir īpaši svarīga vārstu dzesēšana ar degvielas palīdzību). Augstā temperatūra tos padara gaišus - noņemot galvu to var uzreiz pamanīt, vēl trākāk ir tad, kad dzinējs strādā ar liesu degmaisījumu.
Lai vārsti strādātu ilgāk, lieto dažādas vārstu eļļošanas sistēmas - mehāniskas, elektroniskas.


03 Oct 2014, 17:06:20 kexxx rakstīja:
lai gāze sadegtu "pareizajā" brīdi, vajag agrāku dzirksteli... kaut kur klejoja grafiks, ka tukšgaitā apsteidzei jābūt ap 9 grādi (salīdzinot ar benzīna aizdedzes leņķi) un pieaugot apgriezieniem atšķirība samazinās, pie kkādiem 3000 vairs apsteidzi nevajag...


Pameklē google -> lpg timing advance
Galvenais ir tajā apstāklī, ka vidējo apgriezienu diapazonā nepieciešama agrāka aizdedze, jo gāze sadeg ilgāk. Tiesa tas grafiks nav 2D, bet 3D, jo pie mainīga sslodzes, mainās optimālā aizdedze.
Ir dažādi pasākumi, kā to noorganizēt, bet nu nezinu, kurš ar to nodarbojas - retais. Mūsdienu auto ir knock-sensor, bet tā kā gāzei tā detonācija neizpaužas, kā benzīnam, tad es pat nezinu, ko izdomā EVB. Visticamāk kaut ko pa vidu.

[ Šo ziņu laboja martij, 03 Oct 2014, 23:06:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo