Autors | Ziņojums |
MP_ICE | |
Kopš: 03. Jun 2004
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Celica 4WD Turbo
| Interesē Necam sprausla (242000-005-3) visticamāk lietota, varabūt ir kāda altenatīva iespēja?
Varbūt var ieteikt kadu meistaru Rīgā, kurš var pieslēgties Necam kompim. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7368
Braucu ar: muti
| Ir balons zapaskā liekamais, ar visu multivārstu, 48litri, 12.2012. 60eiro |
Offline | |
|
martij | |
Kopš: 17. May 2013
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
28 Sep 2014, 18:13:34 wanksta rakstīja:
Kur varat ieteikt iegādāties komponentes gāzei (maisītāji/caurules/filtri)?
Pats pērku no http://enerma.pl/en/ , sūta no Polijas, šipings laikam ap 15 eur, ja jāpērk daudzi štrunti, tad sanāk izdevīgi. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7368
Braucu ar: muti
| Un PĒRKU cilindrisko balonu, garumā līdz ~55cm, diametrā līdz 40cm.
P.s. Par heinrihu runājot - vakar nesos cauri rīgai sastrēgumos lai paspētu līdz darba laika beigām (18.00)
plkst. 17.50 piebraucu, gaismas spīd bet viss ciet [ Šo ziņu laboja wanksta, 30 Sep 2014, 12:26:03 ] |
Offline | |
|
balticlpg | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
| Drīzumā atvērsim papildus telpas Ventas ielā 16 a, Sigulda.
|
Offline | |
|
suslik | |
Kopš: 19. Mar 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 468
Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa
| Varētu kāds padalīties, kā labāk pašam noregulēt 1. paaudzes gāzes iekārtu?
kāda būtu pareiza secība, pa priekšu reduktoru, un tad to skrūvi uz šļaukas, vai otrādi? paldies
|
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
30 Sep 2014, 17:40:24 balticlpg rakstīja:
Drīzumā atvērsim papildus telpas Ventas ielā 16 a, Sigulda.
[IMG]kūts[/IMG]
baigi šauri vārti boksiem |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
30 Sep 2014, 18:02:27 suslik rakstīja:
Varētu kāds padalīties, kā labāk pašam noregulēt 1. paaudzes gāzes iekārtu?
kāda būtu pareiza secība, pa priekšu reduktoru, un tad to skrūvi uz šļaukas, vai otrādi? paldies
Jā, lai vispār kaut kādu brīvgaitu dabūtu. Pēc tam jau jāmēğina braukt un regulēt uz šļaukas. Kad uz šļaukas ir dabūts kaut cik normāls režīms, tad atkal jāatgriežas pie reduktora. Pie tam, ir reduktori, kuros regulē gan brīvgaitas sastāvu, gan jaudas progresivitāti, tjipa, lai pie mazas jaudas nav pārāk trekni un grīdā dodot pārāk liesi. |
Offline | |
|
|
NautMEN | |
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
30 Sep 2014, 18:02:27 suslik rakstīja:
Varētu kāds padalīties, kā labāk pašam noregulēt 1. paaudzes gāzes iekārtu?
kāda būtu pareiza secība, pa priekšu reduktoru, un tad to skrūvi uz šļaukas, vai otrādi? paldies
Ja gribas ilgi un kvalitatīvi braukt ar klasisko gāzes iekārtu, ieteiktu veikt mazu uzlabojumu un būs pilnībā automatizeta auto gāzes regulācija.
Procedūra:
1. Iemetinam izpūtēja lamda zondi (ja tādas nav)
2. Uzstādam STAG100 datoru, ko pievieno pie lamda zondes.
3. Nomainām mehāniski regulējamo skrūvi, kas atrodas starp reduktoru un ieplūdes kolektoru, uz elektroniski vadāmu vārstu, kas automātiski maina degvielas padevi vadoties pēc lamdas rādījumiem.
Protams šī sistēma maksā naudu, bet ieguvums ir momentāli jūtams. |
Offline | |
|
GTs- | |
Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Un ieguvums ir patēriņa ziņā? Un cik tāds brīnums izmaksā ja ir / nav lamda zonde. Nav gļukains risinājums?
01 Oct 2014, 13:24:06 NautMEN rakstīja:
30 Sep 2014, 18:02:27 suslik rakstīja:
Varētu kāds padalīties, kā labāk pašam noregulēt 1. paaudzes gāzes iekārtu?
kāda būtu pareiza secība, pa priekšu reduktoru, un tad to skrūvi uz šļaukas, vai otrādi? paldies
Ja gribas ilgi un kvalitatīvi braukt ar klasisko gāzes iekārtu, ieteiktu veikt mazu uzlabojumu un būs pilnībā automatizeta auto gāzes regulācija.
Procedūra:
1. Iemetinam izpūtēja lamda zondi (ja tādas nav)
2. Uzstādam STAG100 datoru, ko pievieno pie lamda zondes.
3. Nomainām mehāniski regulējamo skrūvi, kas atrodas starp reduktoru un ieplūdes kolektoru, uz elektroniski vadāmu vārstu, kas automātiski maina degvielas padevi vadoties pēc lamdas rādījumiem.
Protams šī sistēma maksā naudu, bet ieguvums ir momentāli jūtams.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ar to risinajumu vienmer naksies braukat ar stehiometrisku degmaisijumu.
bet taa kaa 1gen paaudzes parasti ir vecam lamatam, ko njem lauzshanai, tad ne vienmer ir velme pec stehiometriska maisijuma...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Da labi... tas "padeves regulēšanas mehānisms" ir lēns kā nāve kamēr regulē lieso jau sen brauc ar trekno
nu labi.. uz šosejas kruīzā jau viņš kko notur
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| CO (%): 0.20
CO paaugst.(%): 0.30
HC (ppm): 25.
Lambda: 1.
2001. gada VW 2.8 benzīna gāzes motoram ar 240k km uz odo šādi cipari ir OK? Kur var normas atrast? Nemāku šajā topikā ar meklētāju sameklēt, lai arī zinu, ka Vecais bija ielicis linku |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
02 Oct 2014, 09:36:42 Shkodists rakstīja:
CO (%): 0.20
CO paaugst.(%): 0.30
HC (ppm): 25.
Lambda: 1.
2001. gada VW 2.8 benzīna gāzes motoram ar 240k km uz odo šādi cipari ir OK? Kur var normas atrast? Nemāku šajā topikā ar meklētāju sameklēt, lai arī zinu, ka Vecais bija ielicis linku
Likumi.lv 805 punkts
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
balticlpg | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
| http://www.balticlpg.lv/lv/informacija/dzirkste...zu-raksturojums/ |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
02 Oct 2014, 11:11:24 balticlpg rakstīja:
http://www.balticlpg.lv/lv/informacija/dzirkste...zu-raksturojums/
Sanāk, ka normās vēl iekļaujas. Maz ko no tā visa saprotu, tāpēc glups jautājums -kas pamatā ietekmē šos rādītājus? Respektīvi, gribu saprast, kas ir jāsamaina, lai tie rādītāji būtu zemāki? |
Offline | |
|
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Oct 2014, 12:10:47 Shkodists rakstīja:
02 Oct 2014, 11:11:24 balticlpg rakstīja:
http://www.balticlpg.lv/lv/informacija/dzirkste...zu-raksturojums/
Sanāk, ka normās vēl iekļaujas. Maz ko no tā visa saprotu, tāpēc glups jautājums -kas pamatā ietekmē šos rādītājus? Respektīvi, gribu saprast, kas ir jāsamaina, lai tie rādītāji būtu zemāki?
tavam auto KATu dzivums.
un par dzineju pec taa neko praktiski spriest nevar, jo KATS visu apedis, kas nak ara no motora, tik jautajums cik ilgi spes taa darit
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Eglitis | |
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| kādas ir aptuvenas pazīmes, ka ir nosprādzis reduktors? |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
02 Oct 2014, 12:23:27 Eglitis rakstīja:
kādas ir aptuvenas pazīmes, ka ir nosprādzis reduktors?
kardans griezhas masina stav ! |
Offline | |
|
Zhix | |
Kopš: 26. May 2011
Ziņojumi: 322
Braucu ar: PSRS motorīti!
| |
Offline | |
|