Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Kalnz
15. Sep 2014, 21:53 #13621

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


15 Sep 2014, 21:20:02 Shkodists rakstīja:

15 Sep 2014, 14:51:18 Kalnz rakstīja:
Cik ļoti ir vajadzīgas sagāzētam auto tās LPG sveces?

Ieliekot LPG sveces, vairs nejūt jaudas atšķirību starp gāzi un benzīnu, vienīgi rodas jautājums, vai ar tām LPG svecēm uz benzīna nesāk švakāk iet
Es pats no platīna svecēm pārgāju uz LPG irīdija svecēm. Varbūt kaut kas līdzīgs placebo efektam, bet varbūt tiešām motors labāk sāka iet. Iesākumā tiešām šķita, ka uz gāzes pie lielākiem apgriezieniem autiņš sāka labāk iet.


Kur ir labākā cena viņām? Apē?
Offline
elbruss
15. Sep 2014, 22:11 #13622

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Es rīt iemetīšu pirkt/pārdot topikā uz pārdošanu NGK irīdija sveces. Šitādas(4 gab.):
NGK 3764 BKR6EIX-11 IX Iridium Plug

Nopirku priekš sagāzēta Audi A3 (1.8 8L), bet izrādijās, ka tās neder. Ieliku, iedarbināju auto un secināju, ka motors raustās. Skrūvēju ārā.

Varbūt kādam ir iespēja apskatīties kuriem auto konkrētās sveces der?
Offline
Vecais
15. Sep 2014, 22:26 #13623

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Turbodīzel.. ļoti izsmeļoši -" daudz "

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Turbodiizels
15. Sep 2014, 22:35 #13624

Kopš: 09. Jan 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 126

Braucu ar: MB S202

Vecais,nu tas bija domāts tā - 15eur uz 100km Esmu jau sen pieradis ,bet vajadzība spiež ekonomēt.
Offline
Shkodists
16. Sep 2014, 06:48 #13625

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


15 Sep 2014, 21:53:35 Kalnz rakstīja:

15 Sep 2014, 21:20:02 Shkodists rakstīja:

15 Sep 2014, 14:51:18 Kalnz rakstīja:
Cik ļoti ir vajadzīgas sagāzētam auto tās LPG sveces?

Ieliekot LPG sveces, vairs nejūt jaudas atšķirību starp gāzi un benzīnu, vienīgi rodas jautājums, vai ar tām LPG svecēm uz benzīna nesāk švakāk iet
Es pats no platīna svecēm pārgāju uz LPG irīdija svecēm. Varbūt kaut kas līdzīgs placebo efektam, bet varbūt tiešām motors labāk sāka iet. Iesākumā tiešām šķita, ka uz gāzes pie lielākiem apgriezieniem autiņš sāka labāk iet.


Kur ir labākā cena viņām? Apē?

Nav nojausmas par cenām, jo man detaļas piegādā no polijas lielākā vairumtirgotāja. To, ko esmu tepat LV pircis, Apē, šķiet, ir vislētāk.
Offline
Kalnz
16. Sep 2014, 08:18 #13626

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kam šitās der?
IFR7G-11KS
Offline
equations
16. Sep 2014, 09:10 #13627

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1324

Braucu ar:


15 Sep 2014, 22:35:16 Turbodiizels rakstīja:
Vecais,nu tas bija domāts tā - 15eur uz 100km Esmu jau sen pieradis ,bet vajadzība spiež ekonomēt.
vienkarsi psc, kada jega no gazes, met to motoru ara, man Fabia 1.4 - 18 eur - 400 km/pilstea, 500 km/arpus.
Offline
ritvarsox
16. Sep 2014, 09:32 #13628

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


16 Sep 2014, 08:18:54 Kalnz rakstīja:
Kam šitās der?
IFR7G-11KS

Te ir saraksts kurām Hondām un Acurām der.
Jāmeklē vārds FITMENT

[ Šo ziņu laboja ritvarsox, 16 Sep 2014, 09:33:33 ]

Offline
Kalnz
16. Sep 2014, 09:55 #13629

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


16 Sep 2014, 09:32:46 ritvarsox rakstīja:

16 Sep 2014, 08:18:54 Kalnz rakstīja:
Kam šitās der?
IFR7G-11KS

Te ir saraksts kurām Hondām un Acurām der.
Jāmeklē vārds FITMENT
`

thx

VERIFY FITMENT

Good news, this part is confirmed to fit your vehicle!
Offline
anriosss
16. Sep 2014, 10:24 #13630

Kopš: 05. May 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Kā jau visi-gribu lētu, labu gāzi uz 2.5 24v, jeb tā saucamo plīti. Kādās cenās viss iet ? Gaidu pm pie kā šonedēļ var aizvest.
Offline
jim-beam
16. Sep 2014, 10:59 #13631

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Nu tā uzdevums tiem kuri liek/regulē gāzes iekārtas! Automašinai braucot ar gāzi no izpūtēja šausmīgi ož pēc gāzes. Patēriņš arī tāds iespaidīgs aptuveni 18L gāzes uz 100km(ja ar benzīnu tad ap 12L) itkā jau nekas traks, bet ir problēma! Tas Auto neiet uz gāzes kā nākas. Samainīju GMM uz bojātu kurš motoram veido ļoti liesu degmaisījumu tāka uz benzīna pabraukt nav gandrīz iespējams. Ar bojāto detaļu auto uz gāzes brauc normāli un no pufa nekas vairs nesmird.

Tad nu tā vai 4. paaudzes gāzes iekārtai var noregulēt nedaudz liesāku degmaisījumu?
Offline
Turbodiizels
16. Sep 2014, 17:24 #13632

Kopš: 09. Jan 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 126

Braucu ar: MB S202


16 Sep 2014, 09:10:48 equations rakstīja:

15 Sep 2014, 22:35:16 Turbodiizels rakstīja:
Vecais,nu tas bija domāts tā - 15eur uz 100km Esmu jau sen pieradis ,bet vajadzība spiež ekonomēt.
vienkarsi psc, kada jega no gazes, met to motoru ara, man Fabia 1.4 - 18 eur - 400 km/pilstea, 500 km/arpus.

Tas SAABs kurš tā ēda jau sen ir elkšņos ir gan starpība 1.4 fabiai un 2.0 saabam ar aizvēsturisku gāzi,mans jautājums saknē bija par to,vai ir iespējams iegūt kaut kādu ekonomiju uzstādot 1. Paaudzes gāzi karburatorniekam.
Offline
kexxx
16. Sep 2014, 17:29 #13633

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


16 Sep 2014, 10:59:35 jim-beam rakstīja:
Nu tā uzdevums tiem kuri liek/regulē gāzes iekārtas! Automašinai braucot ar gāzi no izpūtēja šausmīgi ož pēc gāzes. Patēriņš arī tāds iespaidīgs aptuveni 18L gāzes uz 100km(ja ar benzīnu tad ap 12L) itkā jau nekas traks, bet ir problēma! Tas Auto neiet uz gāzes kā nākas. Samainīju GMM uz bojātu kurš motoram veido ļoti liesu degmaisījumu tāka uz benzīna pabraukt nav gandrīz iespējams. Ar bojāto detaļu auto uz gāzes brauc normāli un no pufa nekas vairs nesmird.

Tad nu tā vai 4. paaudzes gāzes iekārtai var noregulēt nedaudz liesāku degmaisījumu?


tādiem vienkāršiem līdzekļiem nevar liesāku ieregulēt... jāmeklē vaina, varbūt kāda sprausla defektaina un neveras ciet vai kkas savienots nepareizi...
Offline
chapinjsh
16. Sep 2014, 22:06 #13634

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 422

Braucu ar: DD un LPG

ir doma sagāzēt bmw, lietotājs BMW-walcha izteica piedāvājumu. Ir kāds pie viņa sagāzējis, kādas atsauksmes? Negribu neko sliktu domāt, gribu, lai viss ir chotka.
Offline
Vecais
17. Sep 2014, 09:26 #13635

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


16 Sep 2014, 10:59:35 jim-beam rakstīja:
Nu tā uzdevums tiem kuri liek/regulē gāzes iekārtas! Automašinai braucot ar gāzi no izpūtēja šausmīgi ož pēc gāzes. Patēriņš arī tāds iespaidīgs aptuveni 18L gāzes uz 100km(ja ar benzīnu tad ap 12L) itkā jau nekas traks, bet ir problēma! Tas Auto neiet uz gāzes kā nākas. Samainīju GMM uz bojātu kurš motoram veido ļoti liesu degmaisījumu tāka uz benzīna pabraukt nav gandrīz iespējams. Ar bojāto detaļu auto uz gāzes brauc normāli un no pufa nekas vairs nesmird.

Tad nu tā vai 4. paaudzes gāzes iekārtai var noregulēt nedaudz liesāku degmaisījumu?

Varēt var visu Bet pirmām kārtām aizbrauc pie propanizētāja.. izies cauri visai sistēmai un sapratīsi kas nav.. benzīna sistēma vai gāzes sistēma jauc smadzeni, ka jāosta visam pagastam ar ko brauc

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
jim-beam
17. Sep 2014, 09:56 #13636

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


17 Sep 2014, 09:26:07 Vecais rakstīja:

16 Sep 2014, 10:59:35 jim-beam rakstīja:
Nu tā uzdevums tiem kuri liek/regulē gāzes iekārtas! Automašinai braucot ar gāzi no izpūtēja šausmīgi ož pēc gāzes. Patēriņš arī tāds iespaidīgs aptuveni 18L gāzes uz 100km(ja ar benzīnu tad ap 12L) itkā jau nekas traks, bet ir problēma! Tas Auto neiet uz gāzes kā nākas. Samainīju GMM uz bojātu kurš motoram veido ļoti liesu degmaisījumu tāka uz benzīna pabraukt nav gandrīz iespējams. Ar bojāto detaļu auto uz gāzes brauc normāli un no pufa nekas vairs nesmird.

Tad nu tā vai 4. paaudzes gāzes iekārtai var noregulēt nedaudz liesāku degmaisījumu?

Varēt var visu Bet pirmām kārtām aizbrauc pie propanizētāja.. izies cauri visai sistēmai un sapratīsi kas nav.. benzīna sistēma vai gāzes sistēma jauc smadzeni, ka jāosta visam pagastam ar ko brauc


Auto Audi, ar AAN dzinēju.

Viss čotka! LPG Power saregulēja toko uzstādītāji nevarēja! Tagad auto iet kā uz benzīna, tā uz gāzes kā es gribu!

PS: Paldies!!!1

[ Šo ziņu laboja jim-beam, 18 Sep 2014, 21:13:46 ]

Offline
Vecais
17. Sep 2014, 11:46 #13637

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Ar inerneta diagnostiku neiztiksi

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
jim-beam
17. Sep 2014, 11:55 #13638

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


17 Sep 2014, 11:46:12 Vecais rakstīja:
Ar inerneta diagnostiku neiztiksi


A es gribēju uzzināt vai var vispār uzčinīt liesāku degmaisījumu!

Tāpat rīt jau braukšu pie LPGPoweristiem.
Offline
1kaspars
17. Sep 2014, 12:23 #13639

Kopš: 13. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: I-Miev, SVX Subaru, Valkyrie Interstate, ntv 650...

Vai ir vērts uzlikt klasisko reduktora iekārtu (1. paaudze)?
Cik saprašana, tad lielākais mīnuss ir degmaisījuma regulēšana nemainība atkarībā no apgriezieniem / slodzes + ECU nesapratīs degmaisījumu un būs check engine.

Līdz ar to vai var saregulēt reduktoru tā, lai nav liesais, (sekojot līdzi lambda zondēm), un nenobeigt dzinēju? Doma LPG lietot tikai prātīgi pārvietojoties, bet E98 lietot gāšanas režīmā.
Offline
Driver
17. Sep 2014, 12:32 #13640

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Sep 2014, 12:23:01 1kaspars rakstīja:
Vai ir vērts uzlikt klasisko reduktora iekārtu (1. paaudze)?
Cik saprašana, tad lielākais mīnuss ir degmaisījuma regulēšana nemainība atkarībā no apgriezieniem / slodzes + ECU nesapratīs degmaisījumu un būs check engine.

Līdz ar to vai var saregulēt reduktoru tā, lai nav liesais, (sekojot līdzi lambda zondēm), un nenobeigt dzinēju? Doma LPG lietot tikai prātīgi pārvietojoties, bet E98 lietot gāšanas režīmā.


Kam? Rollerim vai trimmerim?
Normali uzlikta 1gen taisis mazak problemas un labak brauksies kaa caur dirsu sakrameta 4gen.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo