Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
kasio
03. Jul 2011, 15:00 #13601

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

vai kāds varētu pateikt ua E34 535 ģenerātora siksnas garumu, šodien visi veikali ciet, jāpērk benzīntankā
Offline
SMOT
03. Jul 2011, 15:05 #13602

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 944

Braucu ar: 3er

Kāds vispār organizē veiklības braucienus ielas automašīnām? Tādus kur ir slaloms jāiebrauc vārtos utt ? Kaut kas ir dzirdēts par gymkhana bet vairāk neko neesmu dzirdējis
Offline
Martin999
03. Jul 2011, 16:05 #13603

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

no kura motora tilpuma e36 sak nakt mtoam kede ? 2.0 ?
Offline
Srakans
03. Jul 2011, 16:10 #13604

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Jā.
Par 1.8isiem nezinu, bet M40 bija zobsiksna.
Offline
Stalwart
03. Jul 2011, 16:23 #13605

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600


03 Jul 2011, 16:05:44 Martin999 rakstīja:
no kura motora tilpuma e36 sak nakt mtoam kede ? 2.0 ?


M40 - siksna, M42, M43 - ķēde. M50, M52 - ķēde
Offline
Driver
03. Jul 2011, 16:31 #13606

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jul 2011, 09:36:41 nagla rakstīja:
vispar jau lietie ir smagaki par dzelziniekiem!

lohu lietie ir smagi un relativi leeti + miksti.
normali vieglmetala diski ir vieglaki par melna metala diskiem + izturigaki un cena parasti ir

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
djatka
03. Jul 2011, 17:10 #13607

Kopš: 08. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


03 Jul 2011, 15:05:58 SMOT rakstīja:
Kāds vispār organizē veiklības braucienus ielas automašīnām? Tādus kur ir slaloms jāiebrauc vārtos utt ? Kaut kas ir dzirdēts par gymkhana bet vairāk neko neesmu dzirdējis
artūrs priednieks- drošas braukšanas skola
Offline
Turbomen
03. Jul 2011, 19:26 #13608

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..

kads var iedot kadus kontaktus kur var nodot katalizatorus normali?
Offline
BeeDoo
03. Jul 2011, 20:55 #13609

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`

Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.
Offline
roliks
03. Jul 2011, 20:56 #13610

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


03 Jul 2011, 19:26:23 Turbomen rakstīja:
kads var iedot kadus kontaktus kur var nodot katalizatorus normali?


+1 man arī vajag
Offline
Driver
03. Jul 2011, 21:05 #13611

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jul 2011, 20:55:42 BeeDoo rakstīja:
Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.


gruti bus komentet to, ko kads likrocigi ir salicis, jo pec pults ir skaidrs kada siga virsu, bet kapec ir vilkti uz logiem hvz.
lai stradatu funkcija "komforts" taa darit nav vajadzigs...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
BeeDoo
03. Jul 2011, 21:11 #13612

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`


03 Jul 2011, 21:05:47 Driver rakstīja:

03 Jul 2011, 20:55:42 BeeDoo rakstīja:
Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.


gruti bus komentet to, ko kads likrocigi ir salicis, jo pec pults ir skaidrs kada siga virsu, bet kapec ir vilkti uz logiem hvz.
lai stradatu funkcija "komforts" taa darit nav vajadzigs...

a kas tā trešā pa kastīti ir? kāda funkcija tai?
Offline
nagla
03. Jul 2011, 21:32 #13613

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


03 Jul 2011, 21:11:53 BeeDoo rakstīja:

03 Jul 2011, 21:05:47 Driver rakstīja:

03 Jul 2011, 20:55:42 BeeDoo rakstīja:
Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.


gruti bus komentet to, ko kads likrocigi ir salicis, jo pec pults ir skaidrs kada siga virsu, bet kapec ir vilkti uz logiem hvz.
lai stradatu funkcija "komforts" taa darit nav vajadzigs...

a kas tā trešā pa kastīti ir? kāda funkcija tai?
mikrovilnu sensors gan jau ka,reaghe uz kustibu salona,a moshka limena sensors?
Offline
mastermind
03. Jul 2011, 21:48 #13614

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Vajag biļetes uz Skonto - Wisla.
Labās vietās.
Offline
SCHNITZEL
03. Jul 2011, 22:13 #13615

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Spečuki, varētu fikso interneta diagnostiku?

M50B25 parastais. Visu laiku, kopš iestādīju motoru (būs 2 gadi), zem eļļas korķa ir emulsija (tipa jogurts), bet pati eļļa vienmēr ir tīra un līmenī. Pa šo laiku ir nomainīts radiators (e36 lielais) uz pilnīgi jaunu ķīnieti. Ir nomainīti 2 termostati (80 un 88 grādi), čekots ūdenssūknis (tīri vai lāpstiņas vietā un vai var pagriezt ar roku).

Problēma: visu laiku pazūd dzes. šķidrums. Dūmu nav nekādu, bet ja ielej pilnu bačoku (līdz max), tad viņš drusku pabraucot ir knapi saskatāms lejā (šķidrums). Ja turpina braukt ar tādu zem minimuma līmeni, it kā viss ir ok, vairāk viņš nepazūd. Bet ik pa laikam, acīmredzot sarauj gaisu iekšā un sāk vārīties. Tad lejot tosolu var saliet 5L pudeli. Agrāk tas bija reti (reizi sezonā), bet pēdējo mēnesi jau esmu ielējis kādus 15L Kaut kur apstājoties un izslēdzot dzinēju var redzēt kā izpil peļķīte zem radiatora (nepil visu laiku, vnk pa tādām kā porcijām, vienalga cik ilgi stāv). Dzesēt viņu arī grūti... ar pečku un atvērtu kapotu mierīgi braucot nepietiek. Pēdējā mēneša notikumus norakstīju uz to, ka nav ventilatora (braukāju ar pečku un atvērtu kapotu, visu laiku skatos temp. mērinstrumentu), bet vakar uzvārijās, ielēju ūdeni (nebija naudas līdzi tosolam un biju ceļa malā), pabraucu 5km un viņš atkal uzvārijās. Atkal pielēju 5L un atkal uzvārijās pa pāris km. Ir aizdomas, ka šoreiz sanāca viņu nokaut da galam.

Vai ir vērts vēl kaut ko mēģināt, jeb te viss principā ir skaidrs un jāliek tas dzinējs tomēr vien uz galda?


-----------------
Offline
Driver
03. Jul 2011, 22:19 #13616

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

visdrizak plaisa galvaa/blokaa, bet mosh haljava - parkokojusies galvas blive

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
SCHNITZEL
03. Jul 2011, 22:24 #13617

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Katrā ziņā jājauc ārā... tā jau man likās Bet moš labi vien ir, zb jau cīnīties ar šito černi un skatīties kā apkārt visiem m50tie normāli nodzesējas no 95 uz 85 pa 1min pēc elektroventilatora vai pat pečkas ieslēgšanas

-----------------
Offline
matheuss
03. Jul 2011, 23:50 #13618

Kopš: 06. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar:

Ņem nost galvu un papēti vai nav blīve, vai galva! Ilgi cīnījos ar līdzīgu problēmu, vainīga bija blīve.
Radiatorā nav baigais spiediens?
Offline
Zeds
04. Jul 2011, 02:13 #13619

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7

manai kastei bija galvas skrūve nolūzusi. Kad deva virsū spieda garām un garoja ārā.
Offline
peecise28
04. Jul 2011, 09:33 #13620

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

e36 topiks klusē, mēģināšu šajā

uzgriezu pāris saules, stūres pastiprinātājs vairs nedarbojas

sūknim pesec?

pirms tam it kā problēmu nebija...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo