Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
MMS
09. Aug 2005, 09:17 #1361

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3144

Braucu ar: ///3

Offline
Permalat
09. Aug 2005, 11:54 #1362

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 09:05, angiins rakstīja:
Q:
Vai var samainiit automaatisko kaarbu no 525 e34 90g. motors m50b25 pret manuaalo kaarbu no 535 e34 89g. motors m30b35. Peec ETK itkaa viss der, tikai nepaskatiijos vai der radiaatori, vai arii tie ir jaamaina, jo automaatam taksh elja dzeseejas, kaa arii kas notiek ar kompi tas saprastiis ka ir uzlikts manuaalis un otraadaak. Ja ir veel citas nianses tad par taam ar vareetu pastaastiit.

Kārbas derot.
Tātad, papildus jāuzliek:
sajūga pedālis ar stiprinājumu
jānomaina bremžu pedālis
jāuzstrāda galvenais bremžu cilindrs, jāpievieno
jāinstalē trubiņa uz sajūga darba cilindru, tas jāuzstāda
kārbas eļļas dzesēšanas trubas jārauj nost, radiators paliek uz vietas
DME jāpārprogrammē nav, strādājot bez problēmām.
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 11:56 #1363

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-08 22:46, Rifo rakstīja:
m50b20 starp gaisa meeriitaaju un iepluudes kolektora naak gumijas gofra, un tajaa gofraa pienaak no motora 2 trubas, nu un viena no taam trubinjaam ir taada eljaina un padara netiiru to gumijas gofru, cik tas ir normaali vai nenormaali ka no vinjas naak elja aaraa

Tā varētu būt kartera ventilāicjas truba. Pa to eļļas (izdilušam motoram arī benzīna) tvaiki tiek savākti no kartera telpas un sadedzināti. Jā, tā var būt eļļaina. Ja rauj daudz to eļļu iekšā, problēmas cēloņi: nepareizs eļļas līmenis, izdilusi virzuļgrupa (gāzes nonāk kartera telpā).
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 11:57 #1364

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 09:16, MMS rakstīja:
e46 kaa izsleedz kondis’n un klimu iesledz uz AUTO piem. 22C. aizsvist viss naher. Salona ieplust ljoti mitrs gaiss, kas tur ir - kondensats filtros vai AC sistemaa?? Ir kadam pieredze??

Ja kas sahads te ir tas controliesis un attiecigi sistema


Atbrauc ciemos.
Var būt gan kondensāts, var būt arī neliela noplūde pečkas (apsildes) sistēmā.
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 12:03 #1365

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-08 17:07, Onka rakstīja:
Labdien
Ko Permalats dara ar M50 motoru raksturīgo kaiti - sulojošu eļļas filtra korpusu?
Vēl interesē kāds ir spiediens kondicioniera ārējā radiatorā (E36 91’)?

Permalat nomaina gumijas blīvīti zem vāciņa.
15-20 atmosfēras ir darba spiediens, bet atkarīgs no radiatora T un citiem parametriem.
Offline
angiins
09. Aug 2005, 12:16 #1366

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās


2005-08-09 11:54, Permalat rakstīja:
Kārbas derot.
Tātad, papildus jāuzliek:
sajūga pedālis ar stiprinājumu
jānomaina bremžu pedālis
jāuzstrāda galvenais bremžu cilindrs, jāpievieno
jāinstalē trubiņa uz sajūga darba cilindru, tas jāuzstāda
kārbas eļļas dzesēšanas trubas jārauj nost, radiators paliek uz vietas
DME jāpārprogrammē nav, strādājot bez problēmām.


Tas ir skaidrs, taa jau likaas, bet ja nonjemto automaatu grib uzlikt mehaaniskaas kaarbas donoram
Kompis derees un radiaators neboos jaamaina.
Taa lai nebuutu jaameklee atpakalj, mashiinas bij:
1) 525 m50b25 automaats 90.g
2) 535 m30b35 manual 89.g

Tas viss taapeec, ka ieplaanota savstarpeeja mainja ar aatrumkaarbaam, pedaaljiem u.t.t.
Kaa arii cik taada operaacija izmaksaatu pie jums
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 12:31 #1367

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-08 20:20, SILVERGREEN rakstīja:


E36 ’94 automaats 325tds
gumija stapr kaabu un kardaanu!
ar 6skruuveem.
kas jaanjem veeraa,lai vinju nomainiitu?
no kaadiem modeljiem veel der manam konkreetajam modelim?
vai lietotu atmaksaajas likt?



VIN
WBACC41040EN40638

kardāna (kārbas) mufta: Ls 28.00
piekares (kardāna) gultnis: Ls 36.60, abas detaļas ir nopērkamas.
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 12:33 #1368

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 12:16, angiins rakstīja:

2005-08-09 11:54, Permalat rakstīja:
Kārbas derot.
Tātad, papildus jāuzliek:
sajūga pedālis ar stiprinājumu
jānomaina bremžu pedālis
jāuzstrāda galvenais bremžu cilindrs, jāpievieno
jāinstalē trubiņa uz sajūga darba cilindru, tas jāuzstāda
kārbas eļļas dzesēšanas trubas jārauj nost, radiators paliek uz vietas
DME jāpārprogrammē nav, strādājot bez problēmām.


Tas ir skaidrs, taa jau likaas, bet ja nonjemto automaatu grib uzlikt mehaaniskaas kaarbas donoram
Kompis derees un radiaators neboos jaamaina.
Taa lai nebuutu jaameklee atpakalj, mashiinas bij:
1) 525 m50b25 automaats 90.g
2) 535 m30b35 manual 89.g

Tas viss taapeec, ka ieplaanota savstarpeeja mainja ar aatrumkaarbaam, pedaaljiem u.t.t.
Kaa arii cik taada operaacija izmaksaatu pie jums

Uzlikt no manuālās automātu būs krietni sarežģītāk. Jāvelk provodka, utt.
Mūsu pakalpojumi maksās nesamērīgi dārgi konkrētajā gadījumā. Katram auto:Ls 15/h.
Offline
angiins
09. Aug 2005, 12:38 #1369

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās


2005-08-09 12:33, Permalat rakstīja:
Uzlikt no manuālās automātu būs krietni sarežģītāk. Jāvelk provodka, utt.
Mūsu pakalpojumi maksās nesamērīgi dārgi konkrētajā gadījumā. Katram auto:Ls 15/h.

cena kossmos
Ja nu vieniigi pravodku pie jums velk, tad kaa ar izmakssam un laiku Paareejo var izdariit citur.
Moz kaadu linku vari iemest uz sheemaam has jaavelk vai pateikt kur mekleet. Cik sapratu, tad kompis 353 paliek tas pats
Vadi no 525 uz 535 nederees, t.i. vinji ir atsevishki, vai arii aiziet kopeejaa mudzeklii



<font size=1>[ This message was edited by: angiins on 2005-08-09 12:42 ]</font>[ This message was edited by: angiins on 2005-08-09 13:23 ]
Offline
pluginss
09. Aug 2005, 12:39 #1370

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

gribeetu zinaat cenas sprauslaam
13 53 2242392
13 53 2244643
Offline
Filips
09. Aug 2005, 13:05 #1371

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.


2005-08-04 15:49, Permalat rakstīja:

2005-08-04 15:41, DFS rakstīja:
Laba diena!Ir interese,cik maksā priekš e39 tā kastīte,kur oriģināli nāk kasešu glabātājs Ar to aizvelkamo priekšiņu.Un cik maksā,kāda ir pieejamība e39 business radio to augšējo daļu,kasešu spēlētāju nomainīt pret cd spēlētāju
Jau iepriekš paldies

Lietota kastīte maksā Ls 20, CD spēlētājs ir liels deficīts, mums nav


Vai ir kādas cerības ka deficīts(Business CD priekš e39) kaut kad parādīsies. Kā to varētu zināt un cik tāds b/u maksā pie jums tad kad parādās?

-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
Bron
09. Aug 2005, 13:28 #1372

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Shaize ar manu E34 (M20B25 dzineejs):
Basse Motors konstateeja ka M20B25 dzineejam sadalene ir savu nokalpojusi. Tika sagaadaata cita sadalene, uzmonteeta utt...

Probleemas palika vecaas - nestabila briivgaita, apgriezieni max liidz 4700. Tagad veel papildus (kameer dzineejs nav uzsilis) raustiishanaas - kreiseejot un arii uzraaviena laikaa dzineejs riistaas

Basse ieteica mazgaat sprauslas.
Raiseraa dzineejs tika piesleegts pie kompja - pateica ka viss Ok (deveeji straadaa korekti, svechvadi un dzirkstele Ok), ideju par sprauslu mazgaashanu atshuva jo atgaazes esot Ok, ieteica padomaat par vaarstu paarreguleeshanu...

Kur lai meklee patiesiibu?

Offline
Permalat
09. Aug 2005, 13:29 #1373

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 12:39, pluginss rakstīja:
gribeetu zinaat cenas sprauslaam
13 53 2242392
13 53 2244643


abi kodi vienai detaļai: Ls 70.00, jāpasūta.
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 13:31 #1374

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 12:38, angiins rakstīja:

2005-08-09 12:33, Permalat rakstīja:
Uzlikt no manuālās automātu būs krietni sarežģītāk. Jāvelk provodka, utt.
Mūsu pakalpojumi maksās nesamērīgi dārgi konkrētajā gadījumā. Katram auto:Ls 15/h.

cena kossmos
Ja nu vieniigi pravodku pie jums velk, tad kaa ar izmakssam un laiku Paareejo var izdariit citur.
Moz kaadu linku vari iemest uz sheemaam has jaavelk vai pateikt kur mekleet. Cik sapratu, tad kompis 353 paliek tas pats
Vadi no 525 uz 535 nederees, t.i. vinji ir atsevishki, vai arii aiziet kopeejaa mudzeklii



<font size=1>[ This message was edited by: angiins on 2005-08-09 12:42 ]</font>

<font size=1>[ This message was edited by: angiins on 2005-08-09 13:23 ]</font>

Cena tāda, jo tas nav normāls remonts/apkope, bet gan pārbūve, izmantojot lieltotas detaļas, utt..
DME tad auto arī jāmaina, logiski. Tajos taču dažādas programmas.
Savukārt, tikai provodku diez vai mūsējie ņems darīt, jo visam taču jādarbojas. Tas nozīmē, ka visi parējie darbi jāveic pareizi. Citādi būs tā: mūsējie pēc tam cīnīsies ar defektiem/niansēm, kas sanākušas citu dēļ..
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 13:40 #1375

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 13:28, Bron rakstīja:
Shaize ar manu E34 (M20B25 dzineejs):
Basse Motors konstateeja ka M20B25 dzineejam sadalene ir savu nokalpojusi. Tika sagaadaata cita sadalene, uzmonteeta utt...

Probleemas palika vecaas - nestabila briivgaita, apgriezieni max liidz 4700. Tagad veel papildus (kameer dzineejs nav uzsilis) raustiishanaas - kreiseejot un arii uzraaviena laikaa dzineejs riistaas

Basse ieteica mazgaat sprauslas.
Raiseraa dzineejs tika piesleegts pie kompja - pateica ka viss Ok (deveeji straadaa korekti, svechvadi un dzirkstele Ok), ideju par sprauslu mazgaashanu atshuva jo atgaazes esot Ok, ieteica padomaat par vaarstu paarreguleeshanu...

Kur lai meklee patiesiibu?



1. par kompja/Raisesra tēmu lasi šeit.
2. arī ar sliktam sprauslām CO var būt OK. Pat, bez zondes. Pats esmu cīnījies ar M20B25 dzinēju, kuram 1 sprausla lēja. Tuksgaitā CO normāls. Pie lielākiem apgriezieniem neviens neskatījās (Rolis to auto mocīja n reizes). Rezultātā: viena cilindrā maisijums bagāts (met CO ārā), citos liess (jā HC augsts)..
Risinājumi:
1. jaskatās rokeri. Jāregulē vārsti (tos gan regulēja pēc sadales vārpstas maiņas noteikti). Var būt, ka vārsti apsisti, vadotnes izdilušas. Nepieciešamais jāmaina
2. japārbauda sprauslas. Iesākumā uz ’liešanu’ (max 2 piles minūtē), tad visa degvielas padeves sistēma.
3. elektronika, sensori, ut...

Ja šāda shēma der, iesaku: pieteikties pie mūsu motoriestiem uz apskati. Viņi aplūkos/paklausīs motoru. Gan būs idejas.
Offline
Bron
09. Aug 2005, 13:49 #1376

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-08-09 13:40, Permalat rakstīja:

Ja šāda shēma der, iesaku: pieteikties pie mūsu motoriestiem uz apskati. Viņi aplūkos/paklausīs motoru. Gan būs idejas.


Laikam nekas cits neatliek, ar shitaadu auto bail braukt uz Ventspili - nu LJOOOOTI negribaas palikt uz celja
Offline
angiins
09. Aug 2005, 13:59 #1377

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās


2005-08-09 13:31, Permalat rakstīja:
Cena tāda, jo tas nav normāls remonts/apkope, bet gan pārbūve, izmantojot lieltotas detaļas, utt..
DME tad auto arī jāmaina, logiski. Tajos taču dažādas programmas.
Savukārt, tikai provodku diez vai mūsējie ņems darīt, jo visam taču jādarbojas. Tas nozīmē, ka visi parējie darbi jāveic pareizi. Citādi būs tā: mūsējie pēc tam cīnīsies ar defektiem/niansēm, kas sanākušas citu dēļ..


Kaarbu taksh nevar pielikt otraadi A liidz jums var mieriigi aizbraukt bez elektronikas ar 3 paarnesumu (automaatam, ja nekljuudos ja nospraaga elektronika palika tikai 3)
Offline
Bron
09. Aug 2005, 14:34 #1378

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Pieteicos uz 5-dienu 9:30...
Offline
Permalat
09. Aug 2005, 15:21 #1379

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 13:59, angiins rakstīja:

2005-08-09 13:31, Permalat rakstīja:
Cena tāda, jo tas nav normāls remonts/apkope, bet gan pārbūve, izmantojot lieltotas detaļas, utt..
DME tad auto arī jāmaina, logiski. Tajos taču dažādas programmas.
Savukārt, tikai provodku diez vai mūsējie ņems darīt, jo visam taču jādarbojas. Tas nozīmē, ka visi parējie darbi jāveic pareizi. Citādi būs tā: mūsējie pēc tam cīnīsies ar defektiem/niansēm, kas sanākušas citu dēļ..


Kaarbu taksh nevar pielikt otraadi A liidz jums var mieriigi aizbraukt bez elektronikas ar 3 paarnesumu (automaatam, ja nekljuudos ja nospraaga elektronika palika tikai 3)

Nuu, ja Tu zinātu, KO gan visu var pielikt otrādi
Aktieru netrūkst.
Nē, doma bija sekojosja: ja dari, dari visu vienuviet. Tad, ja kas nestrādās, kā vaig, nesāksies skaidrošanās un skraidīšanas pie 5 meistariem
Offline
Onka
09. Aug 2005, 15:23 #1380

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

Permalat lūdzu pastāsti kā 316 02’ compact uzstāda eļļas resursu. Tur vaidzēja spiest podziņu panelī tad pagriezt atslēgu, bet īsti vairs neatceros...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo