Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
GirtzB
25. Jan 2015, 12:30 #1361

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

w126 airbagi bija jau 1980-tajā...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Fandulis
25. Jan 2015, 12:34 #1362

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13375

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Šī ir ahūnākā klasika...kuru arī es gribētu
Citroen ds

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 25 Jan 2015, 12:40:00 ]

Offline
ATB
25. Jan 2015, 12:41 #1363

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


25 Jan 2015, 12:02:12 GirtzB rakstīja:

25 Jan 2015, 11:46:32 ATB rakstīja:
Bet ja nopietni...

tad reālus argumentus kādēļ e32 ir baudāmāks nekā e65? Viens, ko sapratu ir izskats. Kas vēl?

analoga piekare, analogs dzinējs M30, bifeļādas salons, R15


R15 - tas ir domāts par diskiem??
Kas tad balonos ir tik unikāls?
Offline
PASSATizhi
25. Jan 2015, 12:46 #1364

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


25 Jan 2015, 12:41:20 ATB rakstīja:

25 Jan 2015, 12:02:12 GirtzB rakstīja:

25 Jan 2015, 11:46:32 ATB rakstīja:
Bet ja nopietni...

tad reālus argumentus kādēļ e32 ir baudāmāks nekā e65? Viens, ko sapratu ir izskats. Kas vēl?

analoga piekare, analogs dzinējs M30, bifeļādas salons, R15


R15 - tas ir domāts par diskiem??
Kas tad balonos ir tik unikāls?
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=22340&start=80
Offline
Driver
25. Jan 2015, 13:01 #1365

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Jan 2015, 11:30:06 ATB rakstīja:
Pieliešu eļļu ugunij

http://farm9.static.flickr.com/8031/8016073567_607c51e0d8.jpg


Nu kāāā var pateikt, ka e32 ir baudāmāks par e65? kāa?

Reāli salīdzināsim gan e32 750, gan e65 750
...

bet nu pateikt, ka e32 ir baudāmāks nekā e65 =

kas un kur!?

@arejais izskats par labu e32
@salona interjers par labu e32
@auto uzticamiba par labu e32
@nu varbut gaitas ipasibas bus labakas e65

bet visadi citadi taa ir nesmuka fubla ar man npienjemamu salonu, kura jasez pie "apalja galda", nevis viss ir versts pret vaditaju.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Eglitis
25. Jan 2015, 13:16 #1366

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99


25 Jan 2015, 11:30:06 ATB rakstīja:
Pieliešu eļļu ugunij

http://farm9.static.flickr.com/8031/8016073567_607c51e0d8.jpg


Nu kāāā var pateikt, ka e32 ir baudāmāks par e65? kāa?


braucot ar e32 Tevi neviens neuzskata par nabadzīgu celtnieku ar mešalku grabažniekā un nenomaksātu krītu par "ahūnu" 7er

Offline
edzulis
25. Jan 2015, 13:16 #1367

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Labrīt




vēlviens homologācijas brīnums, kam cena tagad kosmoss

[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:18:46 ]

Offline
Driver
25. Jan 2015, 13:20 #1368

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nabagu auto top versija
palasot un zinot bmw vesturi kaa tadu, bija periods, kas shie palaida razosana mazos un relativi letos auto, lai kautka savilktu galus kopa un shie auto modelji ir vieni no tiem.

visu to notikumu celonis ir tas, ka lielie, dargie un labie auto netika pietiekami pirkti un delj taa kompanija bija biezi finansialas grutibas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Eglitis
25. Jan 2015, 13:21 #1369

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

eksperti, kāda vērtība, aptuveni, ir šim? 20 jahre edišens



Offline
edzulis
25. Jan 2015, 13:29 #1370

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

20 jahre tehniski neko neatšķīrās no parastā un diez vai būs superdārgs, bet pietiekami rets (20 gab) un cenai jābūt augstai. Pēdējos gados neesmu manījis tirgojamies. Winkelhocks pat nedaudz advancētāks. Starp citu, viens winkelhoks jau ilgi mobilē stāv pa 25k

[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:31:26 ]

Offline
GirtzB
25. Jan 2015, 13:31 #1371

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

atkal sākās, bmw galvenais auto tirgus vienmēr ir bijis nelieli sportiski auto, 7er,8er un x4/5/6 ir tikai mārketinga radīti, galvenais pelnītājs visu laiku ir 3er un nedaudz arī 5er, mersim pretēji tur ir tikai lielie...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
cirteejs
25. Jan 2015, 13:34 #1372

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Mersim mūsdienās jau drīzāk, ka komerctransports ir galvenais pelnītājs. Pārējais ir mārketinga rezultāts.
Offline
edzulis
25. Jan 2015, 13:40 #1373

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

joprojām atceros Klarksona sižetu par M3 CSL kur viņš stāsta kā pa lēto atdevis E9 CSL

Spied "Play", lai skatītos video!



Domājams ka E46 CSL ir pēdējā tā saucamā klasika. Vismaz līdz šim.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:42:31 ]

Offline
SpOrcMeN
25. Jan 2015, 13:58 #1374

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

visi kas bljauj par klasikam ir nabagi kas nvar atljauties sev normalu auto tas ir fakts, paraiet man kaut vienu kursh nav nabaks un fano pa klasikam es runaju par shaja foruma esoshajiem nevis multimiljonariem ar ti kpat dargam klasikam nevis suda e30 u.t.m. miskastem

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Driver
25. Jan 2015, 14:03 #1375

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Jan 2015, 13:31:03 GirtzB rakstīja:
atkal sākās, bmw galvenais auto tirgus vienmēr ir bijis nelieli sportiski auto, 7er,8er un x4/5/6 ir tikai mārketinga radīti, galvenais pelnītājs visu laiku ir 3er un nedaudz arī 5er, mersim pretēji tur ir tikai lielie...


nekas nesakas...
tas, ka lielaka tirgus dalja ir 3er un kautko vel aiznjem 5er nav diskutejams jautajums.
bet palasi vesturi kaa bija agrak, kapec taa bija un kad saka razot mazos auto

taja laika, kad sakas 7er un 8er koncerns sen jau dzivoja un pe;nija uz mazo auto rekina.

bet edzulja ieliktais mazais auto ir sakums tam laikam, kad pieversas "mazo auto teemai"

p.s. mersim galvena varka nak no komerctrnasporta un vieglie ir jau biki savadak, tas gan.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
8203
25. Jan 2015, 14:21 #1376

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Neko sev cipars.

http://rmauctions.com/lots/lot.cfm?lot_id=1072313
Offline
ATB
25. Jan 2015, 14:30 #1377

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Šitais bija tas, kuru TopGear vienreiz rādīja, bet neveica testa braucienu, jo BBC nevarēja atļauties to apdrošināt? Hand-made arī? Rakstu neizlasīju.
Offline
GirtzB
25. Jan 2015, 14:45 #1378

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

driver papēti kārtīgāk vēsturi...
austin 7/dixi/315/327/328/335 visu laiku izņemot īsu periodu 50-tajos pēc kara BMW ir ražojus nelielus sportiskus auto. pēckara 501/502 gandrīz nolaida pa burbuli BMW.
pirms kara pat tāda īsti lielā horch un mercedes konkurenta bmw nebij.
pēc kara sāka ar lielajiem 501/502 un 503,507 un tad lai nopelnītu un izglābtos isseta/600/700, tikko aizgāja jaunā klase ar M10 tā arī sākās modernais BMW

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 25 Jan 2015, 14:52:25 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Driver
25. Jan 2015, 14:58 #1379

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Jan 2015, 14:45:09 GirtzB rakstīja:
50-tajos pēc kara BMW ir ražojus nelielus sportiskus auto. pēckara 501/502 gandrīz nolaida pa burbuli BMW.

es tiesi par to peckara periodu ari domaju, kad tika razoti lieliski auto, pat iespejams parak labi savam laikam, tikai ljaudim nebija rocibas tos pirkt, tapec ari 501/502 gandriz nolaida pa purbuli koncernu, to pashu ari 507/508 izdarija tikai cik sobrid maksa 507/508?

taa ir ista klasika nevis un baudams auto, nevis maza kaste ar pirmo uz serijveida auto turbo motoru

tapec ari atkal 70tajos no jauna aizgaja mazie auto, tai skaita legendarais 2002, tad ari dzima alpina, kad sujmasinu meistars sava pagalma partaisija bmw.

es nesaku, ka tas e10 ir suudz un e21, e30 ir kakas.
katrs tie pasavam ir unikali auto, tikai man sirdij tuvaks bus kautvai 507/508, pirmas paaudzes preface 7er, e32 ir ari izcils auto savam laikam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
xn3x
25. Jan 2015, 15:01 #1380

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


25 Jan 2015, 14:30:04 ATB rakstīja:
Šitais bija tas, kuru TopGear vienreiz rādīja, bet neveica testa braucienu, jo BBC nevarēja atļauties to apdrošināt? Hand-made arī? Rakstu neizlasīju.

Zinot, cik daudz vis kaut kas TopGear trasē ir nodedzis, vispār brīnos, ka viņiem kāds kaut ko piedāvā apdrošināt
One-off prototips
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo