Autors | Ziņojums |
GirtzB | 25. Jan 2015, 12:30 |
#1361
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| w126 airbagi bija jau 1980-tajā...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Fandulis | 25. Jan 2015, 12:34 |
#1362
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13375
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Šī ir ahūnākā klasika...kuru arī es gribētu
Citroen ds[ Šo ziņu laboja Fandulis, 25 Jan 2015, 12:40:00 ] |
Offline | |
|
ATB | 25. Jan 2015, 12:41 |
#1363
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
25 Jan 2015, 12:02:12 GirtzB rakstīja:
25 Jan 2015, 11:46:32 ATB rakstīja:
Bet ja nopietni...
tad reālus argumentus kādēļ e32 ir baudāmāks nekā e65? Viens, ko sapratu ir izskats. Kas vēl?
analoga piekare, analogs dzinējs M30, bifeļādas salons, R15
R15 - tas ir domāts par diskiem??
Kas tad balonos ir tik unikāls? |
Offline | |
|
PASSATizhi | 25. Jan 2015, 12:46 |
#1364
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
25 Jan 2015, 12:41:20 ATB rakstīja:
25 Jan 2015, 12:02:12 GirtzB rakstīja:
25 Jan 2015, 11:46:32 ATB rakstīja:
Bet ja nopietni...
tad reālus argumentus kādēļ e32 ir baudāmāks nekā e65? Viens, ko sapratu ir izskats. Kas vēl?
analoga piekare, analogs dzinējs M30, bifeļādas salons, R15
R15 - tas ir domāts par diskiem??
Kas tad balonos ir tik unikāls?
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=22340&start=80 |
Offline | |
|
Driver | 25. Jan 2015, 13:01 |
#1365
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Jan 2015, 11:30:06 ATB rakstīja:
Pieliešu eļļu ugunij
http://farm9.static.flickr.com/8031/8016073567_607c51e0d8.jpg
Nu kāāā var pateikt, ka e32 ir baudāmāks par e65? kāa?
Reāli salīdzināsim gan e32 750, gan e65 750
...
bet nu pateikt, ka e32 ir baudāmāks nekā e65 =
kas un kur!?
@arejais izskats par labu e32
@salona interjers par labu e32
@auto uzticamiba par labu e32
@nu varbut gaitas ipasibas bus labakas e65
bet visadi citadi taa ir nesmuka fubla ar man npienjemamu salonu, kura jasez pie "apalja galda", nevis viss ir versts pret vaditaju.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Eglitis | 25. Jan 2015, 13:16 |
#1366
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
|
25 Jan 2015, 11:30:06 ATB rakstīja:
Pieliešu eļļu ugunij
http://farm9.static.flickr.com/8031/8016073567_607c51e0d8.jpg
Nu kāāā var pateikt, ka e32 ir baudāmāks par e65? kāa?
braucot ar e32 Tevi neviens neuzskata par nabadzīgu celtnieku ar mešalku grabažniekā un nenomaksātu krītu par "ahūnu" 7er
|
Offline | |
|
edzulis | 25. Jan 2015, 13:16 |
#1367
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Labrīt
vēlviens homologācijas brīnums, kam cena tagad kosmoss[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:18:46 ] |
Offline | |
|
Driver | 25. Jan 2015, 13:20 |
#1368
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nabagu auto top versija
palasot un zinot bmw vesturi kaa tadu, bija periods, kas shie palaida razosana mazos un relativi letos auto, lai kautka savilktu galus kopa un shie auto modelji ir vieni no tiem.
visu to notikumu celonis ir tas, ka lielie, dargie un labie auto netika pietiekami pirkti un delj taa kompanija bija biezi finansialas grutibas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
Eglitis | 25. Jan 2015, 13:21 |
#1369
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| eksperti, kāda vērtība, aptuveni, ir šim? 20 jahre edišens
|
Offline | |
|
edzulis | 25. Jan 2015, 13:29 |
#1370
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 20 jahre tehniski neko neatšķīrās no parastā un diez vai būs superdārgs, bet pietiekami rets (20 gab) un cenai jābūt augstai. Pēdējos gados neesmu manījis tirgojamies. Winkelhocks pat nedaudz advancētāks. Starp citu, viens winkelhoks jau ilgi mobilē stāv pa 25k [ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:31:26 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 25. Jan 2015, 13:31 |
#1371
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| atkal sākās, bmw galvenais auto tirgus vienmēr ir bijis nelieli sportiski auto, 7er,8er un x4/5/6 ir tikai mārketinga radīti, galvenais pelnītājs visu laiku ir 3er un nedaudz arī 5er, mersim pretēji tur ir tikai lielie...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
cirteejs | 25. Jan 2015, 13:34 |
#1372
|
|
Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Mersim mūsdienās jau drīzāk, ka komerctransports ir galvenais pelnītājs. Pārējais ir mārketinga rezultāts. |
Offline | |
|
edzulis | 25. Jan 2015, 13:40 |
#1373
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| joprojām atceros Klarksona sižetu par M3 CSL kur viņš stāsta kā pa lēto atdevis E9 CSL
Spied "Play", lai skatītos video!
Domājams ka E46 CSL ir pēdējā tā saucamā klasika. Vismaz līdz šim. [ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:42:31 ] |
Offline | |
|
SpOrcMeN | 25. Jan 2015, 13:58 |
#1374
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| visi kas bljauj par klasikam ir nabagi kas nvar atljauties sev normalu auto tas ir fakts, paraiet man kaut vienu kursh nav nabaks un fano pa klasikam es runaju par shaja foruma esoshajiem nevis multimiljonariem ar ti kpat dargam klasikam nevis suda e30 u.t.m. miskastem
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Driver | 25. Jan 2015, 14:03 |
#1375
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Jan 2015, 13:31:03 GirtzB rakstīja:
atkal sākās, bmw galvenais auto tirgus vienmēr ir bijis nelieli sportiski auto, 7er,8er un x4/5/6 ir tikai mārketinga radīti, galvenais pelnītājs visu laiku ir 3er un nedaudz arī 5er, mersim pretēji tur ir tikai lielie...
nekas nesakas...
tas, ka lielaka tirgus dalja ir 3er un kautko vel aiznjem 5er nav diskutejams jautajums.
bet palasi vesturi kaa bija agrak, kapec taa bija un kad saka razot mazos auto
taja laika, kad sakas 7er un 8er koncerns sen jau dzivoja un pe;nija uz mazo auto rekina.
bet edzulja ieliktais mazais auto ir sakums tam laikam, kad pieversas "mazo auto teemai"
p.s. mersim galvena varka nak no komerctrnasporta un vieglie ir jau biki savadak, tas gan.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
8203 | 25. Jan 2015, 14:21 |
#1376
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Neko sev cipars.
http://rmauctions.com/lots/lot.cfm?lot_id=1072313 |
Offline | |
|
|
ATB | 25. Jan 2015, 14:30 |
#1377
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Šitais bija tas, kuru TopGear vienreiz rādīja, bet neveica testa braucienu, jo BBC nevarēja atļauties to apdrošināt? Hand-made arī? Rakstu neizlasīju. |
Offline | |
|
GirtzB | 25. Jan 2015, 14:45 |
#1378
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| driver papēti kārtīgāk vēsturi...
austin 7/dixi/315/327/328/335 visu laiku izņemot īsu periodu 50-tajos pēc kara BMW ir ražojus nelielus sportiskus auto. pēckara 501/502 gandrīz nolaida pa burbuli BMW.
pirms kara pat tāda īsti lielā horch un mercedes konkurenta bmw nebij.
pēc kara sāka ar lielajiem 501/502 un 503,507 un tad lai nopelnītu un izglābtos isseta/600/700, tikko aizgāja jaunā klase ar M10 tā arī sākās modernais BMW[ Šo ziņu laboja GirtzB, 25 Jan 2015, 14:52:25 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Driver | 25. Jan 2015, 14:58 |
#1379
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Jan 2015, 14:45:09 GirtzB rakstīja:
50-tajos pēc kara BMW ir ražojus nelielus sportiskus auto. pēckara 501/502 gandrīz nolaida pa burbuli BMW.
es tiesi par to peckara periodu ari domaju, kad tika razoti lieliski auto, pat iespejams parak labi savam laikam, tikai ljaudim nebija rocibas tos pirkt, tapec ari 501/502 gandriz nolaida pa purbuli koncernu, to pashu ari 507/508 izdarija tikai cik sobrid maksa 507/508?
taa ir ista klasika nevis un baudams auto, nevis maza kaste ar pirmo uz serijveida auto turbo motoru
tapec ari atkal 70tajos no jauna aizgaja mazie auto, tai skaita legendarais 2002, tad ari dzima alpina, kad sujmasinu meistars sava pagalma partaisija bmw.
es nesaku, ka tas e10 ir suudz un e21, e30 ir kakas.
katrs tie pasavam ir unikali auto, tikai man sirdij tuvaks bus kautvai 507/508, pirmas paaudzes preface 7er, e32 ir ari izcils auto savam laikam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
xn3x | 25. Jan 2015, 15:01 |
#1380
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
25 Jan 2015, 14:30:04 ATB rakstīja:
Šitais bija tas, kuru TopGear vienreiz rādīja, bet neveica testa braucienu, jo BBC nevarēja atļauties to apdrošināt? Hand-made arī? Rakstu neizlasīju.
Zinot, cik daudz vis kaut kas TopGear trasē ir nodedzis, vispār brīnos, ka viņiem kāds kaut ko piedāvā apdrošināt
One-off prototips |
Offline | |
|