Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Autosporta detaļas I

AutorsZiņojums
jjjjuris
19. Dec 2014, 02:03 #1361

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

ļoti pieklājīgi
Offline
DoubleD
19. Dec 2014, 09:25 #1362

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325



-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
zogs
19. Dec 2014, 09:48 #1363

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:


19 Dec 2014, 01:15:45 Kaross rakstīja:
it kā bijis samērīts 338HP un 325NM. no 2.6 tilpuma.
tas 2.6 skaitās, 2.0l ar 2.8 kloķi?
Offline
Tikai_lasu
19. Dec 2014, 09:50 #1364

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Nē, droši vien 2,3 ar 2,5 kloķi.
Kā parasti...
Offline
Puce
19. Dec 2014, 11:01 #1365

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man domāt, ka pareizi uzbūvēts turbo kolektors dos tādu daudz svarīgu lietu, kā ātrāku turbīnas iegriešanos. Poh par zirgiem, ja tavi zirgi sakrīt turbo bedrē.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Whitebro
19. Dec 2014, 11:42 #1366

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: kaltu klani


19 Dec 2014, 11:01:04 Puce rakstīja:
Man domāt, ka pareizi uzbūvēts turbo kolektors dos tādu daudz svarīgu lietu, kā ātrāku turbīnas iegriešanos. Poh par zirgiem, ja tavi zirgi sakrīt turbo bedrē.


kolektora izveides ietekme uz turbo bedri nebūs tik liela kā pareiza turbīnas izvēle,
Offline
grimS
19. Dec 2014, 11:55 #1367

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


19 Dec 2014, 11:42:21 Whitebro rakstīja:

19 Dec 2014, 11:01:04 Puce rakstīja:
Man domāt, ka pareizi uzbūvēts turbo kolektors dos tādu daudz svarīgu lietu, kā ātrāku turbīnas iegriešanos. Poh par zirgiem, ja tavi zirgi sakrīt turbo bedrē.


kolektora izveides ietekme uz turbo bedri nebūs tik liela kā pareiza turbīnas izvēle,

Nav gan tā, abi ir gandrīz līdzvērtīgi svarīgi pie lieliem cipariem. Ir redzēti tā sačakarēti kolektori, ka turbīna iegriežas par 1,5 kRPM vēlāk, nekā ar pareizi uzbūvētu kolektoru.

120 EUR uz cilindru par labu kolektoru ir limonāde! Kā jau te minēja, ar trubu diamentriem var viegli sačakarēt balli, tādos gadījumos stock vai čaina pat būs labāka.
Offline
DoubleD
19. Dec 2014, 12:23 #1368

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

eu nu, zaibaļi spamot.
Privāti risinat, vai topiku cepjat augšā

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
sejejs
19. Dec 2014, 13:35 #1369

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


18 Dec 2014, 23:58:44 MAXixt rakstīja:

18 Dec 2014, 23:06:32 sejejs rakstīja:
P.S.Jo vairāk mēğini uzticēties citu darbam, jo ar katru reizi pārliecinies, ka labāk pašam. Meistari nebūt nav profesionāļi.

Un vēlreiz, pieminot aprēķinus, pierādīt to lietderību standarta motoram būtu tikai tad, ja uzrādītie rezultāti krasi atšķirtos. Ne 5 un pat ne 20zs nemainīs finiša rezultātu, jo vēl būs 1000 iemeslu, kas dažādi ietekmēs rezultātu.
noperc kaut kadu nedargo tigu un uztaisi pats,nekas tur kosmisks nav.

TIG man ir jau otrais. Bija Fronius, tagad kautkāds angļu (neatceros nosaukumu), 3 in 1. Pusautomāts, elektrodi un tig.
Grasos jau pats to darīt, bet pirms tam gribēju uzzināt, ko tas maksā. Ja kvalitatīvs un acij tīkams rezultāts, tad piekrītu, ka tas maksā. Bet bieži vien jau tu uzraujies uz "māku un varu", tik rezultāta nav vēlamā.
Offline
RECARO
20. Dec 2014, 11:11 #1370

Kopš: 16. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 393

Braucu ar: BMW

Izpludes kolektoru izgatavošana manā izpildījumā M60 M62 garumi diametri pēc aprēķina trubu garumi vienādi




Offline
Kaross
20. Dec 2014, 11:49 #1371

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāda cena tādam veidojumam? Cik būs viena kanāla garums un diametrs līdz saiet kopā vienā trubā?


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Sandis_UR
20. Dec 2014, 13:52 #1372

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Arvien vēl aktuāli Renault Clio sport ātrumkārba ar LSD un pazemināto pāri.
Offline
sejejs
20. Dec 2014, 22:39 #1373

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


18 Dec 2014, 23:37:07 FunnyBoY rakstīja:


Izplūdei nav ne vainas, tikai šuves jāiemācās taisīt, bet ja notin trubas, kas jādara tik un tā, tad Tavs eksemplārs ir ļoti labs. Tā kā super
Metinot ņeržas ieplūdes trubas savējam, ideālas smukas šuves man sanāca vissarežğītākajā vietā. Vienkārši jāmetinabiežāk, nevis kā es, reizi gadā un dažādus bleķus.
Offline
sejejs
20. Dec 2014, 22:46 #1374

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


20 Dec 2014, 11:11:18 RECARO rakstīja:


Nezinu cik pareizs ir X-pipe, bet tā smuki. Tik baigi daudz šuvju, tur jau var sašūties tās metināt.
Offline
RECARO
21. Dec 2014, 01:56 #1375

Kopš: 16. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 393

Braucu ar: BMW


20 Dec 2014, 22:46:53 sejejs rakstīja:

20 Dec 2014, 11:11:18 RECARO rakstīja:


Nezinu cik pareizs ir X-pipe, bet tā smuki. Tik baigi daudz šuvju, tur jau var sašūties tās metināt.

x-pipe neņem vērā tur domas dalās
Offline
Kaross
21. Dec 2014, 03:42 #1376

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Par X-pipe domas var dalīties atkarībā no auto izmantošanas veida. Ja auto tiek izmantots augstos apgriezienos un interesē tikai maksimālā jauda, tad no tā X pipe nav pilnīgi nekādas jēgas.
Ja interesē auto izmantot pilnā apgriezienu diapazonā, tad X-pipe varētu ienest papildus Nm, bet noteikti pie vidējiem apgriezieniem.
Lielākoties X pipe noderēs restriktīvai izplūdes sistēmai, kas tāda vairs nav ja taisa normālus zirnekļus.
Vēl viens svarīgs lielums ir ieejas/izejas leņķis, kas bildēs izskatās pārāk liels. Jo taisnāka ir izeja, jo izplūdes gāzēm ir mazāk jāsamazina ātrums, lai veiktu pagriezienu un izkļūtu ārā.

Dzinēja skaņa noteikti būs labāka bez X-pipe.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Dec 2014, 03:53:25 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Es60
22. Dec 2014, 00:55 #1377

Kopš: 13. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 221

Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675

nopirkšu ejošu tahometru(ziemas gāžamajam) nav speciāls uberkrutais vajadzīgs,galvenais lai iet!
Offline
Es60
22. Dec 2014, 00:55 #1378

Kopš: 13. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 221

Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675

nopirkšu ejošu tahometru(ziemas gāžamajam) nav speciāls uberkrutais vajadzīgs,galvenais lai iet!
Offline
Maaksis
23. Dec 2014, 00:37 #1379

Kopš: 23. Dec 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 480

Braucu ar: e39 530

kur var iegadaties polikarbonata loksni (stikliem)?!
Offline
jjjjuris
23. Dec 2014, 00:41 #1380

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

pirms gada varēja kvillerā ..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo