Autors | Ziņojums |
jjjjuris | 19. Dec 2014, 02:03 |
#1361
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
| ļoti pieklājīgi |
Offline | |
|
DoubleD | 19. Dec 2014, 09:25 |
#1362
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
zogs | 19. Dec 2014, 09:48 |
#1363
|
|
Kopš: 20. Jul 2013
Ziņojumi: 254
Braucu ar:
|
19 Dec 2014, 01:15:45 Kaross rakstīja:
it kā bijis samērīts 338HP un 325NM. no 2.6 tilpuma.
tas 2.6 skaitās, 2.0l ar 2.8 kloķi? |
Offline | |
|
Tikai_lasu | 19. Dec 2014, 09:50 |
#1364
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Nē, droši vien 2,3 ar 2,5 kloķi.
Kā parasti... |
Offline | |
|
Puce | 19. Dec 2014, 11:01 |
#1365
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man domāt, ka pareizi uzbūvēts turbo kolektors dos tādu daudz svarīgu lietu, kā ātrāku turbīnas iegriešanos. Poh par zirgiem, ja tavi zirgi sakrīt turbo bedrē.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Whitebro | 19. Dec 2014, 11:42 |
#1366
|
|
Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: kaltu klani
|
19 Dec 2014, 11:01:04 Puce rakstīja:
Man domāt, ka pareizi uzbūvēts turbo kolektors dos tādu daudz svarīgu lietu, kā ātrāku turbīnas iegriešanos. Poh par zirgiem, ja tavi zirgi sakrīt turbo bedrē.
kolektora izveides ietekme uz turbo bedri nebūs tik liela kā pareiza turbīnas izvēle, |
Offline | |
|
grimS | 19. Dec 2014, 11:55 |
#1367
|
|
Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
19 Dec 2014, 11:42:21 Whitebro rakstīja:
19 Dec 2014, 11:01:04 Puce rakstīja:
Man domāt, ka pareizi uzbūvēts turbo kolektors dos tādu daudz svarīgu lietu, kā ātrāku turbīnas iegriešanos. Poh par zirgiem, ja tavi zirgi sakrīt turbo bedrē.
kolektora izveides ietekme uz turbo bedri nebūs tik liela kā pareiza turbīnas izvēle,
Nav gan tā, abi ir gandrīz līdzvērtīgi svarīgi pie lieliem cipariem. Ir redzēti tā sačakarēti kolektori, ka turbīna iegriežas par 1,5 kRPM vēlāk, nekā ar pareizi uzbūvētu kolektoru.
120 EUR uz cilindru par labu kolektoru ir limonāde! Kā jau te minēja, ar trubu diamentriem var viegli sačakarēt balli, tādos gadījumos stock vai čaina pat būs labāka. |
Offline | |
|
DoubleD | 19. Dec 2014, 12:23 |
#1368
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| eu nu, zaibaļi spamot.
Privāti risinat, vai topiku cepjat augšā
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
|
sejejs | 19. Dec 2014, 13:35 |
#1369
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
18 Dec 2014, 23:58:44 MAXixt rakstīja:
18 Dec 2014, 23:06:32 sejejs rakstīja:
P.S.Jo vairāk mēğini uzticēties citu darbam, jo ar katru reizi pārliecinies, ka labāk pašam. Meistari nebūt nav profesionāļi.
Un vēlreiz, pieminot aprēķinus, pierādīt to lietderību standarta motoram būtu tikai tad, ja uzrādītie rezultāti krasi atšķirtos. Ne 5 un pat ne 20zs nemainīs finiša rezultātu, jo vēl būs 1000 iemeslu, kas dažādi ietekmēs rezultātu.
noperc kaut kadu nedargo tigu un uztaisi pats,nekas tur kosmisks nav.
TIG man ir jau otrais. Bija Fronius, tagad kautkāds angļu (neatceros nosaukumu), 3 in 1. Pusautomāts, elektrodi un tig.
Grasos jau pats to darīt, bet pirms tam gribēju uzzināt, ko tas maksā. Ja kvalitatīvs un acij tīkams rezultāts, tad piekrītu, ka tas maksā. Bet bieži vien jau tu uzraujies uz "māku un varu", tik rezultāta nav vēlamā. |
Offline | |
|
RECARO | 20. Dec 2014, 11:11 |
#1370
|
|
Kopš: 16. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 393
Braucu ar: BMW
| Izpludes kolektoru izgatavošana manā izpildījumā M60 M62 garumi diametri pēc aprēķina trubu garumi vienādi
|
Offline | |
|
Kaross | 20. Dec 2014, 11:49 |
#1371
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kāda cena tādam veidojumam? Cik būs viena kanāla garums un diametrs līdz saiet kopā vienā trubā?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Sandis_UR | 20. Dec 2014, 13:52 |
#1372
|
|
Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Arvien vēl aktuāli Renault Clio sport ātrumkārba ar LSD un pazemināto pāri. |
Offline | |
|
sejejs | 20. Dec 2014, 22:39 |
#1373
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
18 Dec 2014, 23:37:07 FunnyBoY rakstīja:
Izplūdei nav ne vainas, tikai šuves jāiemācās taisīt, bet ja notin trubas, kas jādara tik un tā, tad Tavs eksemplārs ir ļoti labs. Tā kā super
Metinot ņeržas ieplūdes trubas savējam, ideālas smukas šuves man sanāca vissarežğītākajā vietā. Vienkārši jāmetinabiežāk, nevis kā es, reizi gadā un dažādus bleķus. |
Offline | |
|
sejejs | 20. Dec 2014, 22:46 |
#1374
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
20 Dec 2014, 11:11:18 RECARO rakstīja:
Nezinu cik pareizs ir X-pipe, bet tā smuki. Tik baigi daudz šuvju, tur jau var sašūties tās metināt. |
Offline | |
|
RECARO | 21. Dec 2014, 01:56 |
#1375
|
|
Kopš: 16. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 393
Braucu ar: BMW
|
20 Dec 2014, 22:46:53 sejejs rakstīja:
20 Dec 2014, 11:11:18 RECARO rakstīja:
Nezinu cik pareizs ir X-pipe, bet tā smuki. Tik baigi daudz šuvju, tur jau var sašūties tās metināt.
x-pipe neņem vērā tur domas dalās |
Offline | |
|
Kaross | 21. Dec 2014, 03:42 |
#1376
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Par X-pipe domas var dalīties atkarībā no auto izmantošanas veida. Ja auto tiek izmantots augstos apgriezienos un interesē tikai maksimālā jauda, tad no tā X pipe nav pilnīgi nekādas jēgas.
Ja interesē auto izmantot pilnā apgriezienu diapazonā, tad X-pipe varētu ienest papildus Nm, bet noteikti pie vidējiem apgriezieniem.
Lielākoties X pipe noderēs restriktīvai izplūdes sistēmai, kas tāda vairs nav ja taisa normālus zirnekļus.
Vēl viens svarīgs lielums ir ieejas/izejas leņķis, kas bildēs izskatās pārāk liels. Jo taisnāka ir izeja, jo izplūdes gāzēm ir mazāk jāsamazina ātrums, lai veiktu pagriezienu un izkļūtu ārā.
Dzinēja skaņa noteikti būs labāka bez X-pipe.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Dec 2014, 03:53:25 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
Es60 | 22. Dec 2014, 00:55 |
#1377
|
|
Kopš: 13. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 221
Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675
| nopirkšu ejošu tahometru(ziemas gāžamajam) nav speciāls uberkrutais vajadzīgs,galvenais lai iet! |
Offline | |
|
Es60 | 22. Dec 2014, 00:55 |
#1378
|
|
Kopš: 13. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 221
Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675
| nopirkšu ejošu tahometru(ziemas gāžamajam) nav speciāls uberkrutais vajadzīgs,galvenais lai iet! |
Offline | |
|
Maaksis | 23. Dec 2014, 00:37 |
#1379
|
|
Kopš: 23. Dec 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 480
Braucu ar: e39 530
| kur var iegadaties polikarbonata loksni (stikliem)?! |
Offline | |
|
jjjjuris | 23. Dec 2014, 00:41 |
#1380
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
| pirms gada varēja kvillerā .. |
Offline | |
|