Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
Tune-L
08. Feb 2013, 11:22 #1361

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


08 Feb 2013, 13:13:35 edzulis rakstīja:
Varētu būt, ka E38 ūdens ģeneratora remonts maksā 138ls?

Jau taisās, vienkārši iepriekš mazākas summas dzirdēju. Bet vispār baigi variē. Sākot no 25 līdz hvz cik ls...


Jaa, vareetu, ja normaals remonts, kur visu vajadziigo izdara un nomaina !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
xtreme21
08. Feb 2013, 12:44 #1362

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

Labdien! Vēlos pakonsultēties - varbūt kādam ir bijusi sekojoša problēma:

Ziemā sāku novērot dīvainu parādību... Diezgan bieži nākas slēgt uz klimata +32 grādi lai pūstu siltu gaisu. Respektīvi, ja ārā ir auksts un es uzlieku +21 abās pusēs - itkā no sākuma pūš siltu, bet pēc tam šak pūst aukstu - uzlieku +32, tad protams pūš nereāli karstu - tad nu sanāk vai nu auksts vai nu karsts...

Pirms buros visam cauri - vrbt kāds jau ir saskāries? Manas aizdomas krīt uz temperatūras sensoriem, kas ir kkur pečkas šahtās???

Pečkas vārsts, kas atrodas motortelpā ir nomainīts, termostats jauns, auto nekarst, šķidrums līmenī un nezūd...

Offline
Gintons
08. Feb 2013, 13:03 #1363

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

man tagad uzmetas kautkas lidzigs.
tikai man ir tads remdeni silts gaiss. uz maksimalo karstumu kadu var dabut.
motortelpa pirms gada kautko mainija prieks peckas,termostatu nesu mainijis,bet neliekas ka tas butu pie vainas.temperatura ka ir 90 ta ir
Offline
Asch
08. Feb 2013, 13:05 #1364

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4292

Braucu ar:


08 Feb 2013, 14:44:24 xtreme21 rakstīja:
Labdien! Vēlos pakonsultēties - varbūt kādam ir bijusi sekojoša problēma:

Ziemā sāku novērot dīvainu parādību... Diezgan bieži nākas slēgt uz klimata +32 grādi lai pūstu siltu gaisu. Respektīvi, ja ārā ir auksts un es uzlieku +21 abās pusēs - itkā no sākuma pūš siltu, bet pēc tam šak pūst aukstu - uzlieku +32, tad protams pūš nereāli karstu - tad nu sanāk vai nu auksts vai nu karsts...

Pirms buros visam cauri - vrbt kāds jau ir saskāries? Manas aizdomas krīt uz temperatūras sensoriem, kas ir kkur pečkas šahtās???

Pečkas vārsts, kas atrodas motortelpā ir nomainīts, termostats jauns, auto nekarst, šķidrums līmenī un nezūd...



esi meginajis pacelt kadu gradu augstak, nu piemeram 22 vai 23 AUTO rezhima?
Offline
ATB
08. Feb 2013, 13:08 #1365

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Cirkulācijas sūknis? Pazinām arī tā bija, ka siltu gaisu sāka pūst tikai braucot. (4.4)
Offline
xtreme21
08. Feb 2013, 13:13 #1366

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav )
Offline
krishus_1
08. Feb 2013, 13:13 #1367

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


08 Feb 2013, 14:44:24 xtreme21 rakstīja:
Labdien! Vēlos pakonsultēties - varbūt kādam ir bijusi sekojoša problēma:

Ziemā sāku novērot dīvainu parādību... Diezgan bieži nākas slēgt uz klimata +32 grādi lai pūstu siltu gaisu. Respektīvi, ja ārā ir auksts un es uzlieku +21 abās pusēs - itkā no sākuma pūš siltu, bet pēc tam šak pūst aukstu - uzlieku +32, tad protams pūš nereāli karstu - tad nu sanāk vai nu auksts vai nu karsts...

Pirms buros visam cauri - vrbt kāds jau ir saskāries? Manas aizdomas krīt uz temperatūras sensoriem, kas ir kkur pečkas šahtās???

Pečkas vārsts, kas atrodas motortelpā ir nomainīts, termostats jauns, auto nekarst, šķidrums līmenī un nezūd...



Pamēģini tā prātīgi ar gaisu papūst temp devējus (tās 2 restītes) Tur bieži vien saiet pilns ar putekļiem un tie devēji uzsilst no paša bloka un mašīna domā, ka salonā ir silts, tāpēc arī pūš remdenu
Offline
krishus_1
08. Feb 2013, 13:22 #1368

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Kāds nezin cik daudz klipši ir vajadzīgi FL slieksnim? Realoem kopējo skaitu nerāda, varbūt ir kāds nesen sūtījis/ mainījis?
Offline
Tune-L
08. Feb 2013, 13:36 #1369

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


08 Feb 2013, 15:13:00 xtreme21 rakstīja:
1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav )


Papildus cirkulaacijas suukni un vaarstus liki jaunus ?
Veel atliek salona temperatuuras deveeji un vadiibas bloks, kas regulee visus vaarstus gaisa cirkulaacijai ! Ja tur kaads Rumbulas vai lietuvieshu zemnieks nav rakaajies, tad maz ticams, ka kas beigts


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Artis_D
08. Feb 2013, 13:48 #1370

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

es baigo atšķirību uz e38 starp R16 un 18 nejutu kaut kāda diskomforta ziņā.
Offline
gatioe28
08. Feb 2013, 14:00 #1371

Kopš: 18. Dec 2003

No: Kandava

Ziņojumi: 471

Braucu ar: V8 440 NM , V8 2500 NM

Starp R16 un R18 nejūt lielu atšķirību, bet ar R19 un R20 gan jutīsi atšķirību!
Offline
uldens1
08. Feb 2013, 15:18 #1372

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


08 Feb 2013, 13:13:35 edzulis rakstīja:
Varētu būt, ka E38 ūdens ģeneratora remonts maksā 138ls?

Jau taisās, vienkārši iepriekš mazākas summas dzirdēju. Bet vispār baigi variē. Sākot no 25 līdz hvz cik ls...
hvz,atkariba kas pa vainu,bet jauns maksa 600 eiro,ta kaa...
Offline
crime
08. Feb 2013, 15:42 #1373

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


08 Feb 2013, 13:46:33 Prusis rakstīja:
Jautājums no manas puses ļoti vienkārš!
e38 uz 16" ar standarta riepām ir mīksts un komfortabls un arī degvielas pateriņš atbilst normām, kā arī piekare pasakaini labi turās u.t.t.
Bet kā ir ar 18" uz standart riepām, cik trakāk vai necik trakāk, kāds ir tas "cukurs"
Un vis beidzot, cik liela starpība ir starp 18" un 19"!!!

Atbildi gaidu no tiem kuri ir to noprovējuši un teiks ko objektīvu!


16" ideaals variants, ar 235/60 riepaam starp 16" un 18" starpiiba ir jūtama, bedres vairaak juut, par ritoshaas daljas izturiibu nemaaku teikt, nesanaaca saliidzinaat, jo 16" ir diizelim, bez benziinam uzliku 18", tur ritoshaas atshkjiriigas. Kad pirku diizeli 2008.gadaa, tad bija virsuu style95 19", nobraucu 2 meeneshus un veiksmiigi atkratiijos no tiem diskiem, 500 Ls par diskiem ar plikaam riepaam un labi vien ir, ne uz celja normaali tureejaas, no riseem meta laukaa, bedres, sliedes, brugjis, utt. viss juutams salonaa... ritoshaa bija perfektaa staavoklii, nu pa 2 meeneshiem nekas tur nesabruka.

Domaaju, ka e38 neko lielaaku par 18" nevajag likt, nu v8, v12 var likt 18", bet r6 dzineeju versijaam 16" nu ikdienas lietoshanai, domaats.

[ Šo ziņu laboja crime, 08 Feb 2013, 15:43:27 ]

Offline
edzulis
08. Feb 2013, 16:17 #1374

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Protams, ka ir starpība starp R16 un R18 un protams, ka vislabāk komforta ziņā ir R16 ar baloniem
Offline
rucha
08. Feb 2013, 16:29 #1375

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

nu ar r18 un platajām riepām vismaz likas ka ir stabilāks,nekā ar r16
Offline
JZ
08. Feb 2013, 17:06 #1376

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Feb 2013, 13:22:21 krishus_1 rakstīja:
Kāds nezin cik daudz klipši ir vajadzīgi FL slieksnim? Realoem kopējo skaitu nerāda, varbūt ir kāds nesen sūtījis/ mainījis?


tur ir 2 veidi, spraužamie ir 9 uz katru slieksni + 2gab (sliekšņa galos) ar uzgriezni

how to

es nomocījos konkrēti ar tiem spraužamajiem (oriģinālie WESSā pirkti), manuprāt, kaut kas tur nebija kārtībā ar plastmasu cietību, ļoti grūti bija iespiest tos iekšā (un izjaukt pirms uzstādīšanas, jo atsūtīti tie tiek jau saspraustā veidā)
Offline
krishus_1
08. Feb 2013, 17:09 #1377

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Paldies!
Offline
crime
08. Feb 2013, 17:40 #1378

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


08 Feb 2013, 17:06:22 JZ rakstīja:

es nomocījos konkrēti ar tiem spraužamajiem (oriģinālie WESSā pirkti), manuprāt, kaut kas tur nebija kārtībā ar plastmasu cietību, ļoti grūti bija iespiest tos iekšā (un izjaukt pirms uzstādīšanas, jo atsūtīti tie tiek jau saspraustā veidā)


varbuut taapeec, ka tie nemaz nebija domaati izjaukshanai? tie klipshi jaaiekjeksee slieksnii un jaaspiezh iekshaa virsbuuvee, nevis jaaizjauc un puse no klipsha jaaiekjeksee slieksnii, bet otra puse jaaiespiezh virsbuuvee un peec tam jaameegjina savienot to klipsi kopaa
Offline
Asch
08. Feb 2013, 17:54 #1379

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4292

Braucu ar:


08 Feb 2013, 13:13:00 xtreme21 rakstīja:
1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav )

klimas bloku neesi mainijis? Pamegini iznemt pashu bloku, attaisit un iztirit iekshas, jo tas biezhi ir pilnas un sak deveji manities. sudigak bus, ja bus apaugushi tie 2 deveji, ka dzilak pechka ieksha
Offline
JZ
08. Feb 2013, 18:19 #1380

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Feb 2013, 17:40:04 crime rakstīja:

08 Feb 2013, 17:06:22 JZ rakstīja:

es nomocījos konkrēti ar tiem spraužamajiem (oriģinālie WESSā pirkti), manuprāt, kaut kas tur nebija kārtībā ar plastmasu cietību, ļoti grūti bija iespiest tos iekšā (un izjaukt pirms uzstādīšanas, jo atsūtīti tie tiek jau saspraustā veidā)


varbuut taapeec, ka tie nemaz nebija domaati izjaukshanai? tie klipshi jaaiekjeksee slieksnii un jaaspiezh iekshaa virsbuuvee, nevis jaaizjauc un puse no klipsha jaaiekjeksee slieksnii, bet otra puse jaaiespiezh virsbuuvee un peec tam jaameegjina savienot to klipsi kopaa


manuprāt, es tieši tā arī sākumā mēģināju, tad vēl pa vidam paņēmu testam 1mm tēraudu, saurbu caurumus ar 0,1mm soli, domāju, mazums, kaut kas tur nav ar to plastmasu, bet tā smuki (kā durvju moldingu klipši) tie nefiksējās, beigās kaut kā piemociju ar to ārā jaukšanu, un pēc pāris mēnešiem tāpat pārliku uz līmi, jo pirktajam, lietotajam slieksnim bija samocītas tās skavas (jau pirms manis )

p.s. rokas, it kā, nav abas kreisās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo