Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem
Autors | Ziņojums |
Tune-L | 08. Feb 2013, 11:22 |
#1361
|
| Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
08 Feb 2013, 13:13:35 edzulis rakstīja:
Varētu būt, ka E38 ūdens ģeneratora remonts maksā 138ls?
Jau taisās, vienkārši iepriekš mazākas summas dzirdēju. Bet vispār baigi variē. Sākot no 25 līdz hvz cik ls...
Jaa, vareetu, ja normaals remonts, kur visu vajadziigo izdara un nomaina !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
xtreme21 | 08. Feb 2013, 12:44 |
#1362
|
| Kopš: 24. Jan 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2551
Braucu ar: Bobiku
| Labdien! Vēlos pakonsultēties - varbūt kādam ir bijusi sekojoša problēma:
Ziemā sāku novērot dīvainu parādību... Diezgan bieži nākas slēgt uz klimata +32 grādi lai pūstu siltu gaisu. Respektīvi, ja ārā ir auksts un es uzlieku +21 abās pusēs - itkā no sākuma pūš siltu, bet pēc tam šak pūst aukstu - uzlieku +32, tad protams pūš nereāli karstu - tad nu sanāk vai nu auksts vai nu karsts...
Pirms buros visam cauri - vrbt kāds jau ir saskāries? Manas aizdomas krīt uz temperatūras sensoriem, kas ir kkur pečkas šahtās???
Pečkas vārsts, kas atrodas motortelpā ir nomainīts, termostats jauns, auto nekarst, šķidrums līmenī un nezūd...
| Offline | | |
Gintons | 08. Feb 2013, 13:03 |
#1363
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| man tagad uzmetas kautkas lidzigs.
tikai man ir tads remdeni silts gaiss. uz maksimalo karstumu kadu var dabut.
motortelpa pirms gada kautko mainija prieks peckas,termostatu nesu mainijis,bet neliekas ka tas butu pie vainas.temperatura ka ir 90 ta ir | Offline | | |
Asch | 08. Feb 2013, 13:05 |
#1364
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4292
Braucu ar:
|
08 Feb 2013, 14:44:24 xtreme21 rakstīja:
Labdien! Vēlos pakonsultēties - varbūt kādam ir bijusi sekojoša problēma:
Ziemā sāku novērot dīvainu parādību... Diezgan bieži nākas slēgt uz klimata +32 grādi lai pūstu siltu gaisu. Respektīvi, ja ārā ir auksts un es uzlieku +21 abās pusēs - itkā no sākuma pūš siltu, bet pēc tam šak pūst aukstu - uzlieku +32, tad protams pūš nereāli karstu - tad nu sanāk vai nu auksts vai nu karsts...
Pirms buros visam cauri - vrbt kāds jau ir saskāries? Manas aizdomas krīt uz temperatūras sensoriem, kas ir kkur pečkas šahtās???
Pečkas vārsts, kas atrodas motortelpā ir nomainīts, termostats jauns, auto nekarst, šķidrums līmenī un nezūd...
esi meginajis pacelt kadu gradu augstak, nu piemeram 22 vai 23 AUTO rezhima? | Offline | | |
ATB | 08. Feb 2013, 13:08 |
#1365
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Cirkulācijas sūknis? Pazinām arī tā bija, ka siltu gaisu sāka pūst tikai braucot. (4.4) | Offline | | |
xtreme21 | 08. Feb 2013, 13:13 |
#1366
|
| Kopš: 24. Jan 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2551
Braucu ar: Bobiku
| 1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav ) | Offline | | |
krishus_1 | 08. Feb 2013, 13:13 |
#1367
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
08 Feb 2013, 14:44:24 xtreme21 rakstīja:
Labdien! Vēlos pakonsultēties - varbūt kādam ir bijusi sekojoša problēma:
Ziemā sāku novērot dīvainu parādību... Diezgan bieži nākas slēgt uz klimata +32 grādi lai pūstu siltu gaisu. Respektīvi, ja ārā ir auksts un es uzlieku +21 abās pusēs - itkā no sākuma pūš siltu, bet pēc tam šak pūst aukstu - uzlieku +32, tad protams pūš nereāli karstu - tad nu sanāk vai nu auksts vai nu karsts...
Pirms buros visam cauri - vrbt kāds jau ir saskāries? Manas aizdomas krīt uz temperatūras sensoriem, kas ir kkur pečkas šahtās???
Pečkas vārsts, kas atrodas motortelpā ir nomainīts, termostats jauns, auto nekarst, šķidrums līmenī un nezūd...
Pamēģini tā prātīgi ar gaisu papūst temp devējus (tās 2 restītes) Tur bieži vien saiet pilns ar putekļiem un tie devēji uzsilst no paša bloka un mašīna domā, ka salonā ir silts, tāpēc arī pūš remdenu | Offline | | |
krishus_1 | 08. Feb 2013, 13:22 |
#1368
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Kāds nezin cik daudz klipši ir vajadzīgi FL slieksnim? Realoem kopējo skaitu nerāda, varbūt ir kāds nesen sūtījis/ mainījis? | Offline | | |
|
Tune-L | 08. Feb 2013, 13:36 |
#1369
|
| Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
08 Feb 2013, 15:13:00 xtreme21 rakstīja:
1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav )
Papildus cirkulaacijas suukni un vaarstus liki jaunus ?
Veel atliek salona temperatuuras deveeji un vadiibas bloks, kas regulee visus vaarstus gaisa cirkulaacijai ! Ja tur kaads Rumbulas vai lietuvieshu zemnieks nav rakaajies, tad maz ticams, ka kas beigts
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Artis_D | 08. Feb 2013, 13:48 |
#1370
|
| Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| es baigo atšķirību uz e38 starp R16 un 18 nejutu kaut kāda diskomforta ziņā. | Offline | | |
gatioe28 | 08. Feb 2013, 14:00 |
#1371
|
| Kopš: 18. Dec 2003
No: Kandava
Ziņojumi: 471
Braucu ar: V8 440 NM , V8 2500 NM
| Starp R16 un R18 nejūt lielu atšķirību, bet ar R19 un R20 gan jutīsi atšķirību! | Offline | | |
uldens1 | 08. Feb 2013, 15:18 |
#1372
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
08 Feb 2013, 13:13:35 edzulis rakstīja:
Varētu būt, ka E38 ūdens ģeneratora remonts maksā 138ls?
Jau taisās, vienkārši iepriekš mazākas summas dzirdēju. Bet vispār baigi variē. Sākot no 25 līdz hvz cik ls...
hvz,atkariba kas pa vainu,bet jauns maksa 600 eiro,ta kaa... | Offline | | |
crime | 08. Feb 2013, 15:42 |
#1373
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
08 Feb 2013, 13:46:33 Prusis rakstīja:
Jautājums no manas puses ļoti vienkārš!
e38 uz 16" ar standarta riepām ir mīksts un komfortabls un arī degvielas pateriņš atbilst normām, kā arī piekare pasakaini labi turās u.t.t.
Bet kā ir ar 18" uz standart riepām, cik trakāk vai necik trakāk, kāds ir tas "cukurs"
Un vis beidzot, cik liela starpība ir starp 18" un 19"!!!
Atbildi gaidu no tiem kuri ir to noprovējuši un teiks ko objektīvu!
16" ideaals variants, ar 235/60 riepaam starp 16" un 18" starpiiba ir jūtama, bedres vairaak juut, par ritoshaas daljas izturiibu nemaaku teikt, nesanaaca saliidzinaat, jo 16" ir diizelim, bez benziinam uzliku 18", tur ritoshaas atshkjiriigas. Kad pirku diizeli 2008.gadaa, tad bija virsuu style95 19", nobraucu 2 meeneshus un veiksmiigi atkratiijos no tiem diskiem, 500 Ls par diskiem ar plikaam riepaam un labi vien ir, ne uz celja normaali tureejaas, no riseem meta laukaa, bedres, sliedes, brugjis, utt. viss juutams salonaa... ritoshaa bija perfektaa staavoklii, nu pa 2 meeneshiem nekas tur nesabruka.
Domaaju, ka e38 neko lielaaku par 18" nevajag likt, nu v8, v12 var likt 18", bet r6 dzineeju versijaam 16" nu ikdienas lietoshanai, domaats.[ Šo ziņu laboja crime, 08 Feb 2013, 15:43:27 ] | Offline | | |
edzulis | 08. Feb 2013, 16:17 |
#1374
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Protams, ka ir starpība starp R16 un R18 un protams, ka vislabāk komforta ziņā ir R16 ar baloniem | Offline | | |
rucha | 08. Feb 2013, 16:29 |
#1375
|
| Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
| nu ar r18 un platajām riepām vismaz likas ka ir stabilāks,nekā ar r16 | Offline | | |
JZ | 08. Feb 2013, 17:06 |
#1376
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Feb 2013, 13:22:21 krishus_1 rakstīja:
Kāds nezin cik daudz klipši ir vajadzīgi FL slieksnim? Realoem kopējo skaitu nerāda, varbūt ir kāds nesen sūtījis/ mainījis?
tur ir 2 veidi, spraužamie ir 9 uz katru slieksni + 2gab (sliekšņa galos) ar uzgriezni
how to
es nomocījos konkrēti ar tiem spraužamajiem (oriģinālie WESSā pirkti), manuprāt, kaut kas tur nebija kārtībā ar plastmasu cietību, ļoti grūti bija iespiest tos iekšā (un izjaukt pirms uzstādīšanas, jo atsūtīti tie tiek jau saspraustā veidā) | Offline | | |
|
krishus_1 | 08. Feb 2013, 17:09 |
#1377
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Paldies! | Offline | | |
crime | 08. Feb 2013, 17:40 |
#1378
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
08 Feb 2013, 17:06:22 JZ rakstīja:
es nomocījos konkrēti ar tiem spraužamajiem (oriģinālie WESSā pirkti), manuprāt, kaut kas tur nebija kārtībā ar plastmasu cietību, ļoti grūti bija iespiest tos iekšā (un izjaukt pirms uzstādīšanas, jo atsūtīti tie tiek jau saspraustā veidā)
varbuut taapeec, ka tie nemaz nebija domaati izjaukshanai? tie klipshi jaaiekjeksee slieksnii un jaaspiezh iekshaa virsbuuvee, nevis jaaizjauc un puse no klipsha jaaiekjeksee slieksnii, bet otra puse jaaiespiezh virsbuuvee un peec tam jaameegjina savienot to klipsi kopaa | Offline | | |
Asch | 08. Feb 2013, 17:54 |
#1379
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4292
Braucu ar:
|
08 Feb 2013, 13:13:00 xtreme21 rakstīja:
1. Arī 24, 25, 26 liekot pūš aukstu
2. Cirkulācijas sūknis/vārsts mainīts - bez izmaiņām
3. Un nav tā, ka braucot sāk pūst siltu - tā ir konstanta problēma. (P.s. Ja būtu uzlabojies pie apgriezieniem - tad būtu gaisa burbulis un vnk jāatgaiso - bet tā nav )
klimas bloku neesi mainijis? Pamegini iznemt pashu bloku, attaisit un iztirit iekshas, jo tas biezhi ir pilnas un sak deveji manities. sudigak bus, ja bus apaugushi tie 2 deveji, ka dzilak pechka ieksha | Offline | | |
JZ | 08. Feb 2013, 18:19 |
#1380
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Feb 2013, 17:40:04 crime rakstīja:
08 Feb 2013, 17:06:22 JZ rakstīja:
es nomocījos konkrēti ar tiem spraužamajiem (oriģinālie WESSā pirkti), manuprāt, kaut kas tur nebija kārtībā ar plastmasu cietību, ļoti grūti bija iespiest tos iekšā (un izjaukt pirms uzstādīšanas, jo atsūtīti tie tiek jau saspraustā veidā)
varbuut taapeec, ka tie nemaz nebija domaati izjaukshanai? tie klipshi jaaiekjeksee slieksnii un jaaspiezh iekshaa virsbuuvee, nevis jaaizjauc un puse no klipsha jaaiekjeksee slieksnii, bet otra puse jaaiespiezh virsbuuvee un peec tam jaameegjina savienot to klipsi kopaa
manuprāt, es tieši tā arī sākumā mēģināju, tad vēl pa vidam paņēmu testam 1mm tēraudu, saurbu caurumus ar 0,1mm soli, domāju, mazums, kaut kas tur nav ar to plastmasu, bet tā smuki (kā durvju moldingu klipši) tie nefiksējās, beigās kaut kā piemociju ar to ārā jaukšanu, un pēc pāris mēnešiem tāpat pārliku uz līmi, jo pirktajam, lietotajam slieksnim bija samocītas tās skavas (jau pirms manis )
p.s. rokas, it kā, nav abas kreisās | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|