Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
UVIS
31. Jul 2013, 21:35 #13521

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


31 Jul 2013, 19:48:05 LostTouch rakstīja:
E34 Touringam sāka čīkstēt aizmugurējie amīši..iekšpusē pie glāzēm! Sakumā domāju ka plastmasi a izrādās amiņi!

Kas par štelli?

Tie ir atbalsti
Offline
-JUREVICH-
31. Jul 2013, 22:07 #13522

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


31 Jul 2013, 18:56:57 UVIS rakstīja:
Kas varetu but pie vainas,ka dizelim pacelas ellas limenis un vairs nevar noslapet dzineju,Ella tiko bija mainita un tika ieliets pareizais daudzums,klat neviens nebija lejis....
Paldies
Kas par drapaku?Konsistence eļļai,šķaidīta ar soļķi!Variants,farsunka mīž,abratka zem vārstu vāka caura(ir dažiem eksemplāriem).Ir bijis ka 324td izdilis līdz ručkai aizgāja raznosā ar norautām ieplūdes trubām,tobiš nobarojās ar karterī esošo eļļu!
Offline
-JUREVICH-
31. Jul 2013, 22:17 #13523

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


31 Jul 2013, 19:06:43 BlackGhost rakstīja:

31 Jul 2013, 09:24:00 karlitto rakstīja:

29 Jul 2013, 22:51:06 BlackGhost rakstīja:
Problēma!

Auto BMW 330d,problēma ir sekojošaagriežot aizdedzes atslēgu iedegas lampiņas,noskan kautkāds klikškis,bet auto nepielec,pēc kāda brīža(apm.10 min) pamēģinu vēlreiz pielec...nezinu ko lai iesāk,nomainīju kontaktgrupu,starteris pārbaudīts viss ok,kas varētu būt? man jau panika

klemmes uz akumolatora notīri un pieskrūvē

Nesen biju tīrijis tas gadās reti,ne katru reizi.
Ievilcējam kappi,vai zobrats nelec sazobē var būt arī mahavika zobrata vainags pamalts.
Offline
vilks85
31. Jul 2013, 22:56 #13524

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

bmw 530d.retu reizi gadās ka nevar piešķilt,laiciņu pastāv un aiziet.wtf?pie diagnostikas kļūdu nav,sprauslas strādā perfekti utt
Offline
UVIS
31. Jul 2013, 22:58 #13525

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


31 Jul 2013, 22:07:56 -JUREVICH- rakstīja:

31 Jul 2013, 18:56:57 UVIS rakstīja:
Kas varetu but pie vainas,ka dizelim pacelas ellas limenis un vairs nevar noslapet dzineju,Ella tiko bija mainita un tika ieliets pareizais daudzums,klat neviens nebija lejis....
Paldies
Kas par drapaku?Konsistence eļļai,šķaidīta ar soļķi!Variants,farsunka mīž,abratka zem vārstu vāka caura(ir dažiem eksemplāriem).Ir bijis ka 324td izdilis līdz ručkai aizgāja raznosā ar norautām ieplūdes trubām,tobiš nobarojās ar karterī esošo eļļu!

Volvo V50 1,6d 2008gada.
Offline
zebra
31. Jul 2013, 23:22 #13526

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu

Jautājums spečukiem - apkopes izmaksas, ilgtermiņā izdevīgāks, uzticamāks un tehniski izturīgāks ir kurš no zemāk minētajiem variantiem:
1) Opel Vivaro/Renault Trafic
2) VW Caravelle/Multivan
3) Ford Transit

Labprāt uzklausītu pieredzi no bijušajiem/esošajiem īpašniekiem. Paldies!
Offline
BlackGhost
31. Jul 2013, 23:41 #13527

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:


31 Jul 2013, 22:17:07 -JUREVICH- rakstīja:

31 Jul 2013, 19:06:43 BlackGhost rakstīja:

31 Jul 2013, 09:24:00 karlitto rakstīja:

29 Jul 2013, 22:51:06 BlackGhost rakstīja:
Problēma!

Auto BMW 330d,problēma ir sekojošaagriežot aizdedzes atslēgu iedegas lampiņas,noskan kautkāds klikškis,bet auto nepielec,pēc kāda brīža(apm.10 min) pamēģinu vēlreiz pielec...nezinu ko lai iesāk,nomainīju kontaktgrupu,starteris pārbaudīts viss ok,kas varētu būt? man jau panika

klemmes uz akumolatora notīri un pieskrūvē

Nesen biju tīrijis tas gadās reti,ne katru reizi.
Ievilcējam kappi,vai zobrats nelec sazobē var būt arī mahavika zobrata vainags pamalts.

Paldies,skatīšos
Offline
gatisgr
31. Jul 2013, 23:44 #13528

Kopš: 29. Aug 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 17''

KĀ vai kur var apskatities E91 ellas tempperaturu.
Offline
GReddy
01. Aug 2013, 01:25 #13529

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 262

Braucu ar: F01


29 Jul 2013, 00:25:04 GReddy rakstīja:

28 Jul 2013, 14:40:25 Driver rakstīja:

28 Jul 2013, 13:38:53 vilks85 rakstīja:
e39 3.0d
dažreiz nevar pielaist.ne tā ka ilgi jāgriež,bet vispār nav dzīvības.pagaidu pusstundu un piešķiļās arreiz.tas varētu būt tas vārsts sūknī kurš glušī saļaru kad izslēdz aizdedzi?

aaa, haha
ko tik jaunu neidzoma tie, kas ne suda nerubii

tas suds nevis glushi, kad izsledz aidedzi, bet gan regulee visu laiku, kad motors ir iedarbinats un saucas spiediena regulators

...un ari tas var but pie vainas, bet vispar jaskatas gan kljudas, gan ari parametri starta bridi (kad nelec)


Arī tāda problēma, varbūt kādam ir vēl kādi ieteikumi??? Pagaidām nav iespējas pieslēgt pie kompja! Tas nevarētu būt spiediena regulators, jo degviela pienāk ar īsto spiedienu, bet nelec!



Atrisināju pieslēdzot pie kompja un noņemot kļudas....
Offline
Remjanis
01. Aug 2013, 04:43 #13530

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


31 Jul 2013, 23:22:13 zebra rakstīja:
Jautājums spečukiem - apkopes izmaksas, ilgtermiņā izdevīgāks, uzticamāks un tehniski izturīgāks ir kurš no zemāk minētajiem variantiem:
1) Opel Vivaro/Renault Trafic
2) VW Caravelle/Multivan
3) Ford Transit

Labprāt uzklausītu pieredzi no bijušajiem/esošajiem īpašniekiem. Paldies!


Nu skatoties cik vecu eksemplāru gribi pirkt.Ja vismaz 06.gada,tad es ņemtu Transitu,ja vien viņš nav izrūsējis.Principā tā ir galvenā viņu problēma,citādi gandrīz nenokaujams auto,arī detaļas lētas.T5 jūk stipri vairāk un arī detaļu izmaksas ir lielākas,par reni īpaši nemācēšu teikt,ja nu vienīgi ir dzirdēts par elektronikas gļukiem.Pats ar dažādiem transitiem esmu nobraucis ap 400tkm,ar T5 karavelli ap 55-60tkm.Bet nu kā teikt-cik cilvēku tik viedokļu.Pērkot viena gada Fords būs lētāks.
Offline
koijotss
01. Aug 2013, 07:24 #13531

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


31 Jul 2013, 23:22:13 zebra rakstīja:
Jautājums spečukiem - apkopes izmaksas, ilgtermiņā izdevīgāks, uzticamāks un tehniski izturīgāks ir kurš no zemāk minētajiem variantiem:
1) Opel Vivaro/Renault Trafic
2) VW Caravelle/Multivan
3) Ford Transit

Labprāt uzklausītu pieredzi no bijušajiem/esošajiem īpašniekiem. Paldies!

Opel vivaro , teikšu labs uzticams , stabīls, ātrs , manevrīgs.
Kas atiecas uz remontiem viss salīdzinoši lēti (busu kategorijā), vienīgais sāpīgais remonts ir sajūgs , bet domāju visiem priekšpiedziņas auto nav viegla procedura remontā

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Marta_22
01. Aug 2013, 11:51 #13532

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Kur Rīgā vai tās apkārtnē iespējams iegādāties asis? Google neko prātīgu neizmet un ūnijas ielas viekalā pārdod asis kam nevar piemeklēt standart gutlņus. Tobiš intresē kaut kas ap 8-10mm.
Offline
susurs32
01. Aug 2013, 19:32 #13533

Kopš: 09. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 419

Braucu ar: četriem baltiem ratiem

Sveiki!
ir Kāds kurš ņemas ar Opel dīzeļdzinējiem? Opel Astra 02.g 1.7DTi, Isuzu. Servisā apkopē nomainija zobsiksnu, pēc nedēlas nobira eļlas sūkņa piedziņas zobrats,..aprāva iezdobi, kur viņš sēž uz ass. nu ok! ielika tajā pašā servisā lietotu,..pēc nedēļas tas pats, otrs(lietotais) eļļas sūknis aizgāja vējiem līdzi.
Kāds var palīdzēt??? Lūdzu, PM

[ Šo ziņu laboja susurs32, 01 Aug 2013, 19:33:34 ]

Offline
krukis28
01. Aug 2013, 19:39 #13534

Kopš: 22. Dec 2011

No: Brocēni

Ziņojumi: 109

Braucu ar: 530d


30 Jul 2013, 21:00:35 krukis28 rakstīja:
varbuut kaads var paliidzeet,intresee vai kaads nav licis e39 530d cieto spararatu 240mm?un ja var,tad no kaa var uzbaazt,un vai nav nekaadas vibracijas uzliekot cieto?varbuut kaads jaunu var piedaavaat par labu ciparu,uzmet pm
VELJOPROJAAAM AKTUAALI...
Offline
Kaross
01. Aug 2013, 21:46 #13535

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ir licis, bet labāk nelikt. diezgan spēcīga vibrācija.
Priekš kam būtu jāpāriet uz cieto. divmasnieki šiem konkrētajiem auto ir ļoti izturīgi. 600Nm brīvi tur.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
-JUREVICH-
01. Aug 2013, 22:19 #13536

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


01 Aug 2013, 19:32:09 susurs32 rakstīja:
Sveiki!
ir Kāds kurš ņemas ar Opel dīzeļdzinējiem? Opel Astra 02.g 1.7DTi, Isuzu. Servisā apkopē nomainija zobsiksnu, pēc nedēlas nobira eļlas sūkņa piedziņas zobrats,..aprāva iezdobi, kur viņš sēž uz ass. nu ok! ielika tajā pašā servisā lietotu,..pēc nedēļas tas pats, otrs(lietotais) eļļas sūknis aizgāja vējiem līdzi.
Kāds var palīdzēt??? Lūdzu, PM
Ir bijis pacients ar tādu pašu problēmu!saliku jaunas ķeskas +uz ass bukšu līme+preizie nM ass galam skrūves līme un viss kedā,šobrīd vajadzētu būt ap 100k noskrējis!Uzgrieznis oriģināli nāk ar mazu atbalsta virsmu,tika apgreidots!Vēl varu ieteikt iečekot ārējā rotora slīdvirsmu!
Offline
anrios
02. Aug 2013, 01:02 #13537

Kopš: 31. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: 740i

Ir doma pirkt e38, kādu dzinēju labāk būtu izvēlēties? 3.5 vai 4.4?

p.s liksies gāze virsū.
Offline
guile
02. Aug 2013, 09:19 #13538

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

kaads var palidzet atrast vanosam m50 motoram remkomplektu ebayaa?
isti nesaprotu..prieks m52 motora pa 30 dolariem tas komplekts diez gan liels..prieks m50 motora divas bilves pa 50dolariem a pilnu komplektu vsp neatrodu...
Offline
Kaross
02. Aug 2013, 10:12 #13539

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


31 Jul 2013, 22:58:07 UVIS rakstīja:

31 Jul 2013, 22:07:56 -JUREVICH- rakstīja:

31 Jul 2013, 18:56:57 UVIS rakstīja:
Kas varetu but pie vainas,ka dizelim pacelas ellas limenis un vairs nevar noslapet dzineju,Ella tiko bija mainita un tika ieliets pareizais daudzums,klat neviens nebija lejis....
Paldies
Kas par drapaku?Konsistence eļļai,šķaidīta ar soļķi!Variants,farsunka mīž,abratka zem vārstu vāka caura(ir dažiem eksemplāriem).Ir bijis ka 324td izdilis līdz ručkai aizgāja raznosā ar norautām ieplūdes trubām,tobiš nobarojās ar karterī esošo eļļu!

Volvo V50 1,6d 2008gada.


Kvēpu filtrs + sprausla

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
abit
02. Aug 2013, 10:55 #13540

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

Kā ir ar tām lentām ar ko tin izplūdes kolektorus, viņas kolektoram neko sliktu nedara? nū sanāk ka baigajā karstumā tas kolektors vislaik un tā, neizdeg ātrāk? Un cik saprotu tad karstumu tā lenta cauri nelaiž, ja?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo