Autors | Ziņojums |
RS7 | |
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| wanabē bertiņš spele expectations vs reality
p.s cik šitads maksa full?[ Šo ziņu laboja RS7, 10 Jan 2018, 22:48:04 ] |
Offline | |
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
10 Jan 2018, 22:29:43 @bertons rakstīja:
veel viens bomzis kuram patiik sveshos makos liist
Berton tu mani paarprati, mani interesee tikai cik taaaglu kaste maksaaja. Tava maka satur man ir vienldziigs, buusi paaraak daudz iedomaajies no sevis |
Offline | |
|
Corey | |
Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Šitam vinča ar ir? |
Offline | |
|
R_BERGS | |
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16505
Braucu ar:
|
10 Jan 2018, 16:20:15 @muldis rakstīja:
tagad tach vari vieglu sirdi atzit, ka bija suds, ne?
diezgan nereāli ir sagaidīt objektīvu viedokli no cilvēka, kurš iepriekš ir slavējis jukiju
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Nu cik ta bij taa cena galu galaa... |
Offline | |
|
R_BERGS | |
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16505
Braucu ar:
|
10 Jan 2018, 23:06:15 @bertons rakstīja:
10 Jan 2018, 23:01:05 @karlsonss rakstīja:
10 Jan 2018, 22:29:43 @bertons rakstīja:
veel viens bomzis kuram patiik sveshos makos liist
Berton tu mani paarprati, mani interesee tikai cik taaaglu kaste maksaaja. Tava maka satur man ir vienldziigs, buusi paaraak daudz iedomaajies no sevis
Tad ko tu tur reekjini cik es esmu papisis
Es neko neesmu papisis bet gan maksaajis ikmeenesha nomas maksu. Vai tad tu piemeeram sava dziivoklja iires maksu un valjiigajaam par minetu uzskati par papistu naudu?
loģiski
jo beigās paliec ar pliku dirsu
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
10 Jan 2018, 23:16:59 @bertons rakstīja:
10 Jan 2018, 23:10:55 @karlsonss rakstīja:
Nu cik ta bij taa cena galu galaa...
Bez depo paliidziibas tu taapat shito reebusu nesapratiisi
Subaru izraisa amneziju |
Offline | |
|
ramex | |
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
10 Jan 2018, 23:54:33 @Vantage rakstīja:
Šis laikam tavejais lisopeds
[youtube u3Pai1eF14U youtube]
un kā nez vēl automātam būt jāslēdzas ar pedāli grīdā ??? |
Offline | |
|
|
karro | |
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| Mnu, formāli nav, kur piesieties: vadītājs grib paātrināties, dzinējs strādā apgriezienos, kur tas izdodas vislabāk
Neviens tak negonkā, pārsledzoties pie 4krpm (ierindas benzīna motoram) |
Offline | |
|
ramex | |
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
10 Jan 2018, 23:58:17 @Vantage rakstīja:
10 Jan 2018, 23:55:35 @ramex rakstīja:
10 Jan 2018, 23:54:33 @Vantage rakstīja:
Šis laikam tavejais lisopeds
[youtube u3Pai1eF14U youtube]
un kā nez vēl automātam būt jāslēdzas ar pedāli grīdā ???
Shaadi
https://youtu.be/4ncqAqau9uw
Labi, lol nau werc
tatad tas ka CVT nav atrumu kā tādu un shammais pamet atpakalj pārbīdot sazobi ~1k apgriezienus ir slikti, ja BMW tomats atmet 1,5-2k apgriezienus pārslēdzoties viss ir kulē ? tieši tā lol nav vērts .
manuprāt pilnīgi nekādas šķirbas ja gribas rāvienu kad robi slēwdzas - njem manuāli un lauz sajūgu |
Offline | |
|
karro | |
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts [ Šo ziņu laboja karro, 11 Jan 2018, 00:16:33 ] |
Offline | |
|
ramex | |
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
11 Jan 2018, 00:16:09 @karro rakstīja:
Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts
tieši tā ar ir principa cvt ideja ir ka apgriezieni stav uz vietas un auto tik paātrinās
https://www.youtube.com/watch?v=PEq5_b4LWNY
|
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| mnja. Tautieši jums derētu šo noskatīties
Spied "Play", lai skatītos video!
Vismaz daļa te muļķības nerakstītu.
t.i. CVT pamata darbības princips sauso ciparu izsteiksmē tieši ir pareizāks par klasisko automātu un manuālkārbu darbības principu.
p.s. Lexus ir coffin on wheels. T.i. tas auto nav ne ar ko "interesantāks" par OBK. Tik vien cik toyota. Tā ir kartējā Audi VS BMW vai Evo VS STi tēma.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Kāds nav krāmējies ar ķīmiju--- Bubaru dīzeļa 2.0 kārba 09g. ,vai pēc skrūvēm der klāt 2.5 vai 3.0 pencīna matoram?
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
baisulis123 | |
Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Forim diesel ar CVT ko nesen testeeju, tieshaam bija taa ka ieber griidaa un abaroti staav uz 3000 un nekas tur nesleegalaajaas. Brauc kaa ar džimbuli. XT esot cita kaarba. |
Offline | |
|
Ekimons | |
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
10 Jan 2018, 21:59:00 @chechens_RR rakstīja:
Japāņu topikā izrādās STI ir sūds
Interesanti, kuras ir tās labās japāņu mašīnas
LC |
Offline | |
|
|
didzinators | |
Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
11 Jan 2018, 10:22:31 @Ekimons rakstīja:
10 Jan 2018, 21:59:00 @chechens_RR rakstīja:
Japāņu topikā izrādās STI ir sūds
Interesanti, kuras ir tās labās japāņu mašīnas
LC
Fāter, ja jābrauc pa Rīgas ielām ar dziļiem kanalizācijas vākiem |
Offline | |
|
baisulis123 | |
Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
|
11 Jan 2018, 10:45:18 @bertons rakstīja:
11 Jan 2018, 10:22:11 @baisulis123 rakstīja:
Forim diesel ar CVT ko nesen testeeju, tieshaam bija taa ka ieber griidaa un abaroti staav uz 3000 un nekas tur nesleegalaajaas. Brauc kaa ar džimbuli. XT esot cita kaarba.
XT kaarba straadaa zbis kur tavs dranduljets?
Staav pie diilera, es esmu aut of koweridž |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
11 Jan 2018, 00:28:55 @bertons rakstīja:
11 Jan 2018, 00:21:38 @ramex rakstīja:
11 Jan 2018, 00:16:09 @karro rakstīja:
Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts
tieši tā ar ir principa cvt ideja ir ka apgriezieni stav uz vietas un auto tik paātrinās
https://www.youtube.com/watch?v=PEq5_b4LWNY
tikai tas ir izteikts "suudiigiem" CVT kad apgriezieni nostaajas piem uz 3k - aatrums aug bet apgriezieni staav uz vietas. Normaaliem CVT taa vairs nav un sleedzas kaa parasts automaats (tjip pseido paarnesumi uztaisiiti), iisteniibaa pat veel labaak un aatraak.
Bet tas ir jaatestee katram pasham, ja interesee saliidzinaat nevis internetaa par to jaa
CVT visas idejas pamatā ir motora turēšana vienos, ļoti optimizētos (priekš konkrētā darba), apgriezienos, tā klasiskās kārbas imitēšana gan jau ka ir ne dēļ kaut kāda "feelinga", bet tikai un vienīgi lai paildzinātu CVT mūžu, CVT pastāvīgi slīd, attiecīgi dilst, tev, kā, auto jaunu nomātājam bez pirmās iemaksas, tas ir pilnīgi vienalga, bet lielai daļai cilvēku tā tomēr nav, jo pienāk laiks kad tas CVT ir jāremontē, un lēti tas nebūs nekad, tādēļ jo mazāk tas CVT slīd (paātrinājumu nodrošina motora apgriezienu pieaugums), jo ilgāk tā kārba kalpo - BET priekš CVT idejas kā tādas tas ir slikti
jebkuram virzuļu motoram ir kāds šaurs ļoti optimāls griešanās ātrums, vai nu tas ir kruīzam pa šoseju, vai arkla vilkšanai pa lauku, jebkāda griešanās ātruma palielināšana/pazemināšana ir tikai un vienīgi slikti no ekonomijas viedokļa, tādēļ ir visādas sistēmas motora ieplūdes/izplūdes pusēs, kas pastiepj to optimālo apgriezienu diapazonu ievērojami plašāk un ir salīdzinoši ekonomiski gan paātrināties, gan braukt kruīzā režīmos dažādos auto kustības ātrumos
tā kā tie "sūdīgie" CVT būtībā ir pareizāki par tevis nosauktajiem "normālajiem"
p.s. IMO visi CVT ir mēsli ne dēļ tā ka motors "stāv uz vietas", tam tā ir jābūt, bet tādēļ ka zudumiem berzē un ļoti ierobežotajam resursam sen jau vajadzēja nokaut to ideju
teorētiski CVT paredzētam motoram vēl var paildzināt mūžu, bet nu mūsdienās neviens tajā virzienā nedomā, tb tas nav dizaina mērķis, jo kāda jēga no 500k km kalpojoša motora, ja 3x tajā laikā jānomaina kārba |
Offline | |
|
baisulis123 | |
Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Nekad neesmu dzirdējis par mirushu CVT kārbu, tirgū jau sen ir mašīnas ar 200tk plus un vairāk. |
Offline | |
|