Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
RS7
10. Jan 2018, 22:45 #13521

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

wanabē bertiņš spele expectations vs reality






p.s cik šitads maksa full?

[ Šo ziņu laboja RS7, 10 Jan 2018, 22:48:04 ]

Offline
karlsonss
10. Jan 2018, 23:01 #13522

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


10 Jan 2018, 22:29:43 @bertons rakstīja:
veel viens bomzis kuram patiik sveshos makos liist


Berton tu mani paarprati, mani interesee tikai cik taaaglu kaste maksaaja. Tava maka satur man ir vienldziigs, buusi paaraak daudz iedomaajies no sevis
Offline
Corey
10. Jan 2018, 23:01 #13523

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Šitam vinča ar ir?
Offline
R_BERGS
10. Jan 2018, 23:09 #13524

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:


10 Jan 2018, 16:20:15 @muldis rakstīja:
tagad tach vari vieglu sirdi atzit, ka bija suds, ne?

diezgan nereāli ir sagaidīt objektīvu viedokli no cilvēka, kurš iepriekš ir slavējis jukiju

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
karlsonss
10. Jan 2018, 23:10 #13525

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Nu cik ta bij taa cena galu galaa...
Offline
R_BERGS
10. Jan 2018, 23:11 #13526

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:


10 Jan 2018, 23:06:15 @bertons rakstīja:

10 Jan 2018, 23:01:05 @karlsonss rakstīja:

10 Jan 2018, 22:29:43 @bertons rakstīja:
veel viens bomzis kuram patiik sveshos makos liist


Berton tu mani paarprati, mani interesee tikai cik taaaglu kaste maksaaja. Tava maka satur man ir vienldziigs, buusi paaraak daudz iedomaajies no sevis


Tad ko tu tur reekjini cik es esmu papisis

Es neko neesmu papisis bet gan maksaajis ikmeenesha nomas maksu. Vai tad tu piemeeram sava dziivoklja iires maksu un valjiigajaam par minetu uzskati par papistu naudu?

loģiski
jo beigās paliec ar pliku dirsu

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
karlsonss
10. Jan 2018, 23:20 #13527

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


10 Jan 2018, 23:16:59 @bertons rakstīja:

10 Jan 2018, 23:10:55 @karlsonss rakstīja:
Nu cik ta bij taa cena galu galaa...


Bez depo paliidziibas tu taapat shito reebusu nesapratiisi


Subaru izraisa amneziju
Offline
ramex
10. Jan 2018, 23:55 #13528

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


10 Jan 2018, 23:54:33 @Vantage rakstīja:
Šis laikam tavejais lisopeds

[youtube u3Pai1eF14U youtube]


un kā nez vēl automātam būt jāslēdzas ar pedāli grīdā ???
Offline
karro
11. Jan 2018, 00:01 #13529

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

Mnu, formāli nav, kur piesieties: vadītājs grib paātrināties, dzinējs strādā apgriezienos, kur tas izdodas vislabāk
Neviens tak negonkā, pārsledzoties pie 4krpm (ierindas benzīna motoram)
Offline
ramex
11. Jan 2018, 00:02 #13530

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


10 Jan 2018, 23:58:17 @Vantage rakstīja:

10 Jan 2018, 23:55:35 @ramex rakstīja:

10 Jan 2018, 23:54:33 @Vantage rakstīja:
Šis laikam tavejais lisopeds

[youtube u3Pai1eF14U youtube]


un kā nez vēl automātam būt jāslēdzas ar pedāli grīdā ???


Shaadi

https://youtu.be/4ncqAqau9uw

Labi, lol nau werc


tatad tas ka CVT nav atrumu kā tādu un shammais pamet atpakalj pārbīdot sazobi ~1k apgriezienus ir slikti, ja BMW tomats atmet 1,5-2k apgriezienus pārslēdzoties viss ir kulē ? tieši tā lol nav vērts .

manuprāt pilnīgi nekādas šķirbas ja gribas rāvienu kad robi slēwdzas - njem manuāli un lauz sajūgu
Offline
karro
11. Jan 2018, 00:16 #13531

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts

[ Šo ziņu laboja karro, 11 Jan 2018, 00:16:33 ]

Offline
ramex
11. Jan 2018, 00:21 #13532

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


11 Jan 2018, 00:16:09 @karro rakstīja:
Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts


tieši tā ar ir principa cvt ideja ir ka apgriezieni stav uz vietas un auto tik paātrinās

https://www.youtube.com/watch?v=PEq5_b4LWNY
Offline
GirtzB
11. Jan 2018, 09:19 #13533

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

mnja. Tautieši jums derētu šo noskatīties
Spied "Play", lai skatītos video!


Vismaz daļa te muļķības nerakstītu.
t.i. CVT pamata darbības princips sauso ciparu izsteiksmē tieši ir pareizāks par klasisko automātu un manuālkārbu darbības principu.

p.s. Lexus ir coffin on wheels. T.i. tas auto nav ne ar ko "interesantāks" par OBK. Tik vien cik toyota. Tā ir kartējā Audi VS BMW vai Evo VS STi tēma.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Siipols
11. Jan 2018, 10:13 #13534

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Kāds nav krāmējies ar ķīmiju--- Bubaru dīzeļa 2.0 kārba 09g. ,vai pēc skrūvēm der klāt 2.5 vai 3.0 pencīna matoram?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 10:22 #13535

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Forim diesel ar CVT ko nesen testeeju, tieshaam bija taa ka ieber griidaa un abaroti staav uz 3000 un nekas tur nesleegalaajaas. Brauc kaa ar džimbuli. XT esot cita kaarba.
Offline
Ekimons
11. Jan 2018, 10:22 #13536

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


10 Jan 2018, 21:59:00 @chechens_RR rakstīja:
Japāņu topikā izrādās STI ir sūds
Interesanti, kuras ir tās labās japāņu mašīnas


LC
Offline
didzinators
11. Jan 2018, 10:28 #13537

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


11 Jan 2018, 10:22:31 @Ekimons rakstīja:

10 Jan 2018, 21:59:00 @chechens_RR rakstīja:
Japāņu topikā izrādās STI ir sūds
Interesanti, kuras ir tās labās japāņu mašīnas


LC


Fāter, ja jābrauc pa Rīgas ielām ar dziļiem kanalizācijas vākiem
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 11:03 #13538

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


11 Jan 2018, 10:45:18 @bertons rakstīja:

11 Jan 2018, 10:22:11 @baisulis123 rakstīja:
Forim diesel ar CVT ko nesen testeeju, tieshaam bija taa ka ieber griidaa un abaroti staav uz 3000 un nekas tur nesleegalaajaas. Brauc kaa ar džimbuli. XT esot cita kaarba.


XT kaarba straadaa zbis kur tavs dranduljets?


Staav pie diilera, es esmu aut of koweridž
Offline
JZ
11. Jan 2018, 11:42 #13539

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 00:28:55 @bertons rakstīja:

11 Jan 2018, 00:21:38 @ramex rakstīja:

11 Jan 2018, 00:16:09 @karro rakstīja:
Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts


tieši tā ar ir principa cvt ideja ir ka apgriezieni stav uz vietas un auto tik paātrinās

https://www.youtube.com/watch?v=PEq5_b4LWNY



tikai tas ir izteikts "suudiigiem" CVT kad apgriezieni nostaajas piem uz 3k - aatrums aug bet apgriezieni staav uz vietas. Normaaliem CVT taa vairs nav un sleedzas kaa parasts automaats (tjip pseido paarnesumi uztaisiiti), iisteniibaa pat veel labaak un aatraak.

Bet tas ir jaatestee katram pasham, ja interesee saliidzinaat nevis internetaa par to jaa


CVT visas idejas pamatā ir motora turēšana vienos, ļoti optimizētos (priekš konkrētā darba), apgriezienos, tā klasiskās kārbas imitēšana gan jau ka ir ne dēļ kaut kāda "feelinga", bet tikai un vienīgi lai paildzinātu CVT mūžu, CVT pastāvīgi slīd, attiecīgi dilst, tev, kā, auto jaunu nomātājam bez pirmās iemaksas, tas ir pilnīgi vienalga, bet lielai daļai cilvēku tā tomēr nav, jo pienāk laiks kad tas CVT ir jāremontē, un lēti tas nebūs nekad, tādēļ jo mazāk tas CVT slīd (paātrinājumu nodrošina motora apgriezienu pieaugums), jo ilgāk tā kārba kalpo - BET priekš CVT idejas kā tādas tas ir slikti

jebkuram virzuļu motoram ir kāds šaurs ļoti optimāls griešanās ātrums, vai nu tas ir kruīzam pa šoseju, vai arkla vilkšanai pa lauku, jebkāda griešanās ātruma palielināšana/pazemināšana ir tikai un vienīgi slikti no ekonomijas viedokļa, tādēļ ir visādas sistēmas motora ieplūdes/izplūdes pusēs, kas pastiepj to optimālo apgriezienu diapazonu ievērojami plašāk un ir salīdzinoši ekonomiski gan paātrināties, gan braukt kruīzā režīmos dažādos auto kustības ātrumos

tā kā tie "sūdīgie" CVT būtībā ir pareizāki par tevis nosauktajiem "normālajiem"

p.s. IMO visi CVT ir mēsli ne dēļ tā ka motors "stāv uz vietas", tam tā ir jābūt, bet tādēļ ka zudumiem berzē un ļoti ierobežotajam resursam sen jau vajadzēja nokaut to ideju

teorētiski CVT paredzētam motoram vēl var paildzināt mūžu, bet nu mūsdienās neviens tajā virzienā nedomā, tb tas nav dizaina mērķis, jo kāda jēga no 500k km kalpojoša motora, ja 3x tajā laikā jānomaina kārba
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 11:49 #13540

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Nekad neesmu dzirdējis par mirushu CVT kārbu, tirgū jau sen ir mašīnas ar 200tk plus un vairāk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex