Online
Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
artc | | Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2935
Braucu ar: muti
|
29 Jun 2011, 15:57:13 Dzvile rakstīja:
29 Jun 2011, 15:47:13 artc rakstīja:
Klau, kādas pazīmes kad kardāna mufta beigta?
Vibrācija,var pat būt kādi trokšņi no apakšas,paspaidi gāzes pedāli uzreiz sajutīsi ja kardāns raustās.
Tipa sākot ar 80km/h diezgan paliela vibrācija? Un vēl tāda kā čīkstoņa man nāk no apakšas vidusdaļas. Right? | Offline | | |
bembis316 | | Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
|
29 Jun 2011, 13:11:42 Driver rakstīja:
29 Jun 2011, 10:53:35 bembis316 rakstīja:
28 Jun 2011, 13:14:04 bembis316 rakstīja:
Jautājums par 318TDS (E36) ģeneratora pieslēgumu. Iepirku mašīnu ar motora defektu, lieku tagad kopā, bet te ir kkāds sviests ar ģeneratora vadiem. Ar lielu + vadu jautājumu nav bet tur ir vēl 2 vadi, kas nāk no releja, kas reāli bija bez štekera un pie ģeņģa nemaz nebija pieslēgti. Atradu, kas tie par vadiem un sazīmēju kurš ir kurš (shēmā ar sarkanu aplīti apvilktie), tikai nesaprotu, kur viņus tālāk jāliek, jo ģenerātoram aizmugurē ir štekera vieta ar 2 kontaktiem, jautājums - kurš vads atbilst kuram pinam? Kā arī ir vēl viens brūns vads, kas skrūvējas ar klemmi, bet tam vadam'arī otru galu nav kur likt... Tā kā visi "-" vadi mašīnā ir brūni, vai tas nebija pie masas kur jāliek, jo shēmā itkā neparādās neviens pieslēgums pie ground distribution?! Cik saprotu, no tā releja ir jēga tāda, ka viņš atslēdz lādēšanu kaut kādā brīdī, bet kā izskatās, arī tas viss darbojas, ja tie vadi nemaz nav pieslēgti?! Please help somebody!
Anyone?! Protams, ka var aizdzīt uz servisu un gan jau kāds sataisīs (pa dārgu naudu), bet interesantāk (un, protams arī lētāk) ir atkost un sataisīt pašam!
P.S. Vakar pačekoju kārtīgāk ģeņģi - šamam nav nemaz tāds štekeris ar 2 piniem, bet vienkārši 2 vietas, kur klemmes pieskrūvēt...
tu esi sajaucis savstarpeji divus generatoru tipus, viens ir uz auto, bet otra shemu mums te radi visdrizak
p.s. bet paskatoties uz shemu man tapat nav skaidrs, ko tieshi tu nesaproti
Iespējams, ka bildē ir neriktīgais (bilde no neta, shēma no citurienes), jo uz auto tam, kā vakar nočekoju, nav tāda štekera (ar 2 piniem), bet ir 2 vietas, kur vnk vadus var pieskrūvēt. Shēmā visu labi saprotu, bet problēma ir tā, ka ir ģenerators un 2 pliki vadi, kas nāk no releja, un gribētos saprast, kurā vietā kurš vads ir jāslēdz klāt pie ģeneratora! Respektīvi, viens vads ir ar lielāku skrūvējamo klemmi (brūnā krāsā), otra vieta ir mazāka. Būtu cool, ja šito varētu izkost! Un kā vispār ir - tas relejs ko dod, tipa atlsēdz lādēšanu vai kā?!
Thnx par atbildēm!
| Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Jun 2011, 16:06:09 artc rakstīja:
29 Jun 2011, 15:57:13 Dzvile rakstīja:
29 Jun 2011, 15:47:13 artc rakstīja:
Klau, kādas pazīmes kad kardāna mufta beigta?
Vibrācija,var pat būt kādi trokšņi no apakšas,paspaidi gāzes pedāli uzreiz sajutīsi ja kardāns raustās.
Tipa sākot ar 80km/h diezgan paliela vibrācija? Un vēl tāda kā čīkstoņa man nāk no apakšas vidusdaļas. Right?
Neesi slinks,pacel kaut uz domkrata un palien apakšā un ar roku kardānu izgriez un paskaties,varēs uzreiz pateikt.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
ausux | | Kopš: 18. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 849
Braucu ar: četrriteni.
| Izpūtējam viens no vidējiem stiprinājuma āķiem ir nopuvis un kkur pazudis. Ir tikai palikusi gumija, kurā tas āķis stiprinājās iekšā.
Ir kāda izturīga lenta, kura ir:
1) nedegoša;
2) nepūstoša, lai ūdens ietekmē nesapūst un/vai nepaliek trausla?
| Offline | | |
kkk_24 | | Kopš: 18. Oct 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 554
Braucu ar: keyletsgo
| ir dzirdeets, ka zhigulja izpuuteeja gumijas taados gadiijumos uzmet | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Uz mašīnas priekšējā stikla drīkst kautko līmēt?! Labā augšējā stūri ~ 20x20cm ?
Logu tīrītāju slotiņām tas netraucē! | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
29 Jun 2011, 03:19:56 Hazard rakstīja:
29 Jun 2011, 00:55:55 inferno-ex rakstīja:
29 Jun 2011, 00:13:38 Hazard rakstīja:
28 Jun 2011, 23:37:35 inferno-ex rakstīja:
Par cik E34 forumā neviens manu postu nepamanīja, iemetīšu šeit.
Problēma tāda: manam E34 reizēm obc pīkst par dažādiem beam, reizēm nedeg viens aizm. gabarīts un pa laikam (pēc draugu teiktā) arī atpakaļgaitas gaismas. Īsāk sakot, nav ko daudz spriedelēt - kaut kas ir elektronikā nogājis sviestā.
Šajā vietnē (http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm) atradu simptomus +/- līdzigus saviem, bet pats raksts man ir praktiski netulkojams, neskatoties uz labām angļu val. zināšanām.
Teiksim tā, tiem, kas zin kur ir problēma, kādi varētu būt risinājumi? Ir kāds veids kā pašam viegli un lēti to visu salabot, vai arī tomēr labāk vest pie cilvēkiem, kas no tā kaut ko jēdz?
Vadus bagažnieka apskatijies? Moš pušu? Ar beam problemu var vainigs but pats lampu bloks.
Pašam tā bija nesen. Kads pirms manis vnk sakrucija un viss pat nepielodeja nacas pastradat (:
Nu principā vienalga uz tiem beamiem, man priekšā viss strāda, tikai tas kompis jau uz nerviem krīt Tas varētu būt deļ hrenoniem, piem. sistēma viņus vnk neredz un domā, ka man nav tuvo. A vot aizmugurē velns viņu zin, vadus un kontaktus jau parbaudīju, viss kārtībā, pat spuldzes samainiju drošības pēc - tāpāt TAIL LIGHT + pīkst un nedeg maita.
ja apnik ka met jaunu kludu nopikstas - atsledz pikstuli kurš pie kajam atrodas Man tagad visu gaismu kludas paradas. Kad reali izbesi - izvelku. Vieta paradas kluda - Check Control un brauka talak . A labakais variants sataisi to moduli, parbaudi vadus, devejus un izmet misene ksenonus, tad var padruskam turpināt labot to paradibu.
Nu ksenonus es tāpat taisos izmest pirms nākamās apskates, bet pieņemsim, kur ir modulis, ko tur un kā taisīt - man nav ne jausmas | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
29 Jun 2011, 17:39:34 ausux rakstīja:
Izpūtējam viens no vidējiem stiprinājuma āķiem ir nopuvis un kkur pazudis. Ir tikai palikusi gumija, kurā tas āķis stiprinājās iekšā.
Ir kāda izturīga lenta, kura ir:
1) nedegoša;
2) nepūstoša, lai ūdens ietekmē nesapūst un/vai nepaliek trausla?
Pameklee azbesta strikji/lentu.
Ne degs, ne puus.
Tikai hvz kaa ar to izturiibu pie patstaaviigas kratiishanas.
Un vispaar kaada atshkiriiba, vai tur buus draats gabals vai gumija | Offline | | |
|
stereophonic | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8243
Braucu ar: MV524
| ir kāds powerā kas var izstāstīt sīkumos par auto dzīšanu no dānijas?
-----------------
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Jun 2011, 13:30:13 dogMa rakstīja:
29 Jun 2011, 13:13:09 Driver rakstīja:
varstu vaku nost un ar acim to var noteikt, ja ir specinstruments
Acs ir tas specinstruments?
Citādāku veidu nav, piem., izņemot sāna spriegotāju un tur iebāžot specinstrumentu?
nee, acs kontrole merinstrumentu, kuru darbina rokas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4794
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
| Auto e39 530d shovakar gadijas shmuce,braucu un nomaucaas kkada truba,hrenvinjzin kam vinja ir domata,naak vinja tieshi kur bildee ir hamuts redzams,dzineja augshpusee,pretii muftei,domaju ka maucas atpakalj,bet laikam vinja tur virsuu uzvalceeta un ar vienu suuda punktinju tadu kaa iegremdeeta tadii daljaa,kas atrodas pie hamuta,kam taa trubele domata un ko tur var darit,metinat vinju klat,japerk jauna,vai ko?
pa vinjuu naak aaraa atgaazes un skanja kaa buutu izpludes kolektoors nost
[ Šo ziņu laboja Bamperis, 29 Jun 2011, 23:48:48 ] | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| EGR loks. Nonākusi truba pirms atgāzu radiatora. Turbo gan vairs Tev nestrādā, jo viss spiediens aiziet gaisā.
Ko darīt, lai skatās servisā. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4794
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
29 Jun 2011, 23:51:13 Instigater rakstīja:
EGR loks. Nonākusi truba pirms atgāzu radiatora. Turbo gan vairs Tev nestrādā, jo viss spiediens aiziet gaisā.
Ko darīt, lai skatās servisā.
Jaa,pamaniju ka turba neiet,tapec necenots nekur braukt,atvilku lidz majai.
A ,ja taa truba no misinja,kapara vinju var metinaat,vai vnk jamaina vinja? | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
29 Jun 2011, 17:41:30 Kalnz rakstīja:
Uz mašīnas priekšējā stikla drīkst kautko līmēt?! Labā augšējā stūri ~ 20x20cm ?
Logu tīrītāju slotiņām tas netraucē!
Nē!
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
28 Jun 2011, 18:30:42 Hazard rakstīja:
Kur tadu ventilu(vai nez ka pareiz nosaukt) nopirkt? Vnk mainiju gumiju un saktos nav ))) Tagad laiš ara nedaudz gaisu ara.
| Offline | | |
DJSTA | | Kopš: 15. May 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 267
Braucu ar: prieku
| No kā vel var piemeklēt stūres reiku e36? Esmu dzirdējis, ka der no z3 un gājiens stūrei arī esot īsāks.. :shuragribm3: | Offline | | |
|
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Kur Rīgā kko tādu var nopirkt??? šodien
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:74/model:3...750031_151/tab:1 | Offline | | |
bembis316 | | Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
| Labrīt spečuki!
Ar ģeneratoru jautājumu vairs nav - nevienu vadu tā arī nepievienoju (izņemot galveno lādēšanas vadu), bet viss strādā tāpat - lampiņa nodziest, tā kā viss OK!
Bet ir cits freak-show, un izskatās, ka pie vainas varētu būt ķēdes spriegotājs, tā izsecināju, palasot šo to no šī topika:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=21127
Lieta tāda, ka auto piešķīlās ar baigajiem dūmiem un negāja normāli (knapi uz kādiem 2 cilindriem, sajūta, ka izdedze pilnīgi šķērsām un kompresija sūdīga) . Tad vienā brīdī motors sāka strādāt pilnīgi perfekti, nekādu dūmu, nekādas klaboņas, viss ideāli, uzsildīju, nekur nekas netek, dzesēšanas sistēma arī strādā perfekti. Bet tad, kad mēģināju kāpināt apgriezienus un kustēties no vietas, atkal parādījās zili dūmi untas pats sviests, kas iepriekš. Pēc brītiņa, padarbinot atkal tukšgaitā, atkal viss normalizējas, brīžiem normāli pagāzējot ar nekas. Reāli vienīgais, kas nāk prātā ir ķēdes spriegotājs (maksā 30,- LVL), varētu jau vnk mainīt, bet ar pa tukšo negribas čakarēties! Interesē vnk, vai domāju pareizā virzienā, vai arī vēl kaut kur citur varētu būt vaina?!
Auto E36 318TDS, 96. gada. | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!
Auto E36 318TDS, 96. gada.
Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
bembis316 | | Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
|
30 Jun 2011, 12:00:15 Dzvile rakstīja:
30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!
Auto E36 318TDS, 96. gada.
Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.
Ļurbo itkā forši strādāja, kad gāja normāli, manuprāt, ja būtu beigts, tad neietu vispār?! Vai tad turbīna var ietekmēt aizdedzi?! Nu jā, dūmi un nesadegšana itkā jā, bet sajūta tāda, ka ar kompresiju kkas čakarējas.. un pēc tam atkal iet normāli
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|