Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 275 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Vecais
13. Aug 2014, 12:45 #13441

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Aug 2014, 10:40:03 balticlpg rakstīja:
Mums būtu jāsalīdzina Icom JTG NEV pret Vialle LPI. Tomēr ir atšķirība vai sūknis balonā ir nostiprināts, vai mētājās gumijas maisiņā.

Tipisks Latvietis Troļļo te visu laiku



Sūknis ir nostiprināts pie multivārsta pamatnes... "gumijas maisiņš" ir risinājums tam kur problēma bija standarta tipa sūkņiem kā ICOM un vecie Vialle kur pie maza LPG atlikuma manevros rodas iespēja nepiesūkt. Šis konteiners visu laiku ir pilns ar LPG ja arī brauksi kalnā/no kalna.. jo atplūde ienāk konteinerā un sūknis no viņa. Laikam pie manis seminārā biji slikti klausījies

Labāk tieciet galā ar saviem sūkņiem un tad meklējas utis tur kur viņas nav

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
balticlpg
13. Aug 2014, 13:26 #13442

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

Icom jau no pirmsākumiem ir ap sūkni konteiners, kas nodrošina gāzes šķidrās frakcijas pieejamību nepārtraukti, abratka arī ienāk pie sūkņa, pluss normāla izmēra filtrs balonā, nevis mazs sietiņš. Ja nezini konkurējošā produkta uzbūvi tad nelecies.

Pastāsti labāk kā pie sūkņa maiņas Tu pa to caurumu viņu normāli vari izņemt - ielikt iekšā jau kaut kā var, bet ārā?

Es nesaku ka Viallei ir slikts produkts!!! Vienkārši tirgus pieprasa ražot lēto desu un ražotājs to arī dara - par to naudu saņem ko pasūtiji!!! Nav brīnums, ka Leišiem jātaisa softs priekš Viales lai dabūtu lēto desu.

Pats sāki ar cenas komentu - tad lūdzu arī skaidrojums par cenu starpību.

Tad iedod arī cenu sākot no - Vialle LPi?????????

[ Šo ziņu laboja balticlpg, 13 Aug 2014, 13:35:50 ]

Offline
kexxx
13. Aug 2014, 17:59 #13443

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

mhm, te nu bija labās 5. un 6. paaudzes iekārtas, kurām nav nekādu trūkumu...
Online
koijotss
14. Aug 2014, 07:22 #13444

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 Aug 2014, 21:59:55 raivizz rakstīja:
Divus gāzes balonus drīkst likt, vai uz TA būs jāņem nost?

Drīkst, bet jābūt reğistrētam csdd.

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Vecais
14. Aug 2014, 09:15 #13445

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Aug 2014, 13:26:57 balticlpg rakstīja:
troļļ..troļļ..


sūkņa uzbūve / caurums-iekšā-ārā / sadarbību partera izvēle / cenu politika - WTF

Iztikšu bez lamuvārdiem


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Shkodists
14. Aug 2014, 09:25 #13446

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Varbūt kādam noder infa par gāzes cenām Polijā, Vācijā un Čehijā. Biju aizbraucis līdz Minhenei. Vakar no rīta atgriezos.
Polijas šajā galā cena svārstījās no 2.68 - 2.75 PLN, Varšavas tuvumā 2.62 - 2.7. Tuvāk Vācijai 2.7 līdz 2.95PLN.
Čehijā pārsvarā 18 CZK. Pie Teplice manīju par 16.50 CZK. Vācijā pildījos 3 reizes Autohofos - tur cenas bija 0.75 EUR un 0.79EUR. Vienā vietā manīju arī 0.82EUR litrā. Čehijā gāzes kvalitāte ir konkrēti sūdīga. Nekad nebija gadījies, ka pielādēts auto ar 1.8T un 150 lopiņiem ar 5 ātrumu negrib iet kalnā. Pāris reizes pārmetās uz benzīnu. Bija doma, ka filtrs jāmaina. Ielēju Vācijā Esso gāzi - kā diena pret nakti. Visādi izmēģinājos, bet nekādi nevarēju dabūt pārslēgšanos uz benzīnu. Iespējams, čehijā tikai konkrētos tankos drīkst liet gāzi. Man vietējie rekomendēja tanku, kurā pildījos. Tipa dīzelis tur esot ļoti labs. Nosaukumu precīzi neatceros, bet logo bija liels "P" burts. Pa ceļam no Karlovivary uz Teplice manīju arī Shell gāzi. To nepamēģināju, jo biju nobraucis tikai kādus 60km ar pilnu balonu.

Jautājums speciem - vai sliktas gāzes dēļ var pārslēgties uz benzīnu? Šajā gadījumā būtu noderējis nesen apspriestais un debesīs celtais filtrs ar maināmajiem elementiem Vismaz varētu paskatīties, kas lācītim vēderā.
Offline
australia
14. Aug 2014, 09:47 #13447

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Interesanti, vai daudzmaz moderns auto neizmet 'check' pie tādām degvielas atšķirībām?
Offline
Vecais
14. Aug 2014, 09:58 #13448

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Sliktas gāzes dēļ nepārslēgsies.. bet ja filtrs ciet tad gan. Ja arī nevari redzēt kārtridžu nepateiksi ciet vai nē.. pārbaudīt elementāri -> iepūt Ja caur filtru(gāzveida fāze) plūsma mierīgi iet cauri tad ir ok(tīrs vai jau pārplēsts kad bijis ciet). Šķidrās fāzes filtri reti kad paliek pilnīgi ciet bet gadās...

Un met gan check pie degvielas neatbilstībām.. jaunajiem pat 5% robežu neatbilstības parādās panelī.. tapēc tik populāri ir ECU "AR OBD" Kļudas nav un nebūs... pareizāks sakot ir bet pazūd

[ Šo ziņu laboja Vecais, 14 Aug 2014, 09:59:47 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Shkodists
14. Aug 2014, 13:17 #13449

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


14 Aug 2014, 09:58:35 Vecais rakstīja:
Sliktas gāzes dēļ nepārslēgsies.. bet ja filtrs ciet tad gan. Ja arī nevari redzēt kārtridžu nepateiksi ciet vai nē.. pārbaudīt elementāri -> iepūt Ja caur filtru(gāzveida fāze) plūsma mierīgi iet cauri tad ir ok(tīrs vai jau pārplēsts kad bijis ciet). Šķidrās fāzes filtri reti kad paliek pilnīgi ciet bet gadās...

Un met gan check pie degvielas neatbilstībām.. jaunajiem pat 5% robežu neatbilstības parādās panelī.. tapēc tik populāri ir ECU "AR OBD" Kļudas nav un nebūs... pareizāks sakot ir bet pazūd

Check engine nemet. Vienīgi nav skaidrs, kāpēc tikai vienu reizi pārmetās uz benžu. Pēc uzpildes vācijā dažādi mēģināju, bet nesanāca panākt pārslēgšanos. Moš tomēr vēl kaut kas pie vainas. Būs jābrauc pie gāzes speca, lai paskatās.

Sāka pārslēgties pie 4500 apgriezieniem. Bija nedaudz atregulējies spiediens reduktorā. Tagad viss atkal strādā nevainojami. Arī pie 7000 nemetās pāri.
Pa 55000 nobrauktiem km šī bija trešā reize, kad šāda šaize notiek. Reduktors ir paredzēts līdz 150 lopiņiem. Motoram kā reizi ir 150 lopiņi. Tāda problēma nav tāpēc, ka reduktors biku pa švaku?

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 26 Aug 2014, 12:52:11 ]

Offline
Chillin
14. Aug 2014, 14:16 #13450

Kopš: 17. Jul 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar:

Atradīt gāzes večiem ir laba doma. Man pēc sievas auto gazifikācijas sanāca pabraukt aptuveni 500 km, un iemetās Check engine. Nemocot auto pārslēdzos uz benzīnu, ceļš uz mājam bija vairāk kā 100 km. Iebraucu sētā, noslāpēju, pēc tam šķiļu klāt, bet Check engine vairāk nav. Pabraucu atlikušo dienas daļu uz LPG, bet otrā rītā uzreiz pie meistariem. Pieslēdza kompi, padarbojās motortelpā, tagad jau vēl vieni 500km nobraukti. Pagaidām viss labi. Nedomāju, ka pati gāzes kavalitāte var mest uz beni, drīzāk auto nepatīk padeve vai kāda iemesla pēc nesadegšana dod Check engine.
Offline
Reinis_m
14. Aug 2014, 23:39 #13451

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Labvakar!

Vai kādam ir informācija, kuri kantori Latvijā nodarbojas ar BRC gāzes dzelžu importu vai pie kuriem vismaz būtu vērts par ko tādu interesēties?

Varbūt kādam no šejienes gāziniekiem ir iespēja pasūtīt BRC daļas no kaut kāda kataloga?

Ļoti interesētu cena un pieejamība šādam mikserim - 12MX00200001.

Jau iepriekš paldies!


Offline
uudensputns
15. Aug 2014, 00:52 #13452

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Tu tiešām gribi tikai un vienīgi BRC...varu piedāvāt tad Landi-Renzo ...
Offline
Chris
15. Aug 2014, 08:40 #13453

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Jautājums tāds, kas varētu būt pa vainu, ka uz gāzi ik pa laikam noraustās mašīna it kā aizrijas vai nepietiek maisījuma. Pārsvarā tas notiek pie automāta pārslēgšanos starp ātrumiem un pie mērenas akselerācijas ... (mašīnai pie darba temperatūras jau)

Pa liesu maisījums kādā brīdī? Regulēšanas vaina?

P.S. Reduktors nav aiztikts, nesen mainītas sprauslas uz jaunām. Filtri tīri.
Sastāv no: Tomasetto, Tamona, Barracuda.
Offline
Emulator
15. Aug 2014, 10:01 #13454

Kopš: 07. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: kuģi pa bruģi

paldies Koijotss un LPGPOWER par kvalitatīvu un ātru gāzes uzstādīšanu
Offline
Reinis_m
15. Aug 2014, 10:31 #13455

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


15 Aug 2014, 00:52:22 uudensputns rakstīja:
Tu tiešām gribi tikai un vienīgi BRC...varu piedāvāt tad Landi-Renzo ...

Nē, pilnīgi noteikti der jebkurš ražotājs, lai tikai der tam sasodītajam motoram!
Offline
rumpis
15. Aug 2014, 21:01 #13456

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu

Talsos ir kāds gāzinieku serviss Parādījās problēma, ka pēc kāda laika, uz maziem apgriezieniem it kā atslēdz atpakaļ uz benzīna, un uzreiz slēdz atpakaļ uz gāzes. Var dzirdēt to "klikšķi" no bagāžnieka puses.
Domāju, ka moš filtrs ciet. Pats mainījis neesmu + arī filtra man nav. Mans gāzinieks Rīgā, bet strādā tikai darbadienās.
Es pats uz nedēļu Talsos no rītdienas
Offline
stucers
15. Aug 2014, 22:53 #13457

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Cik dot piķi par ne tik vecu, lietotu 60 cilindrisko balonu ar multivārstu, stīpām..???
Offline
australia
15. Aug 2014, 23:17 #13458

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

smejies? es vienu balonu redzēju peldot ar gumijnieci pa upi
Offline
uudensputns
16. Aug 2014, 09:11 #13459

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


15 Aug 2014, 08:40:10 Chris rakstīja:
Jautājums tāds, kas varētu būt pa vainu, ka uz gāzi ik pa laikam noraustās mašīna it kā aizrijas vai nepietiek maisījuma. Pārsvarā tas notiek pie automāta pārslēgšanos starp ātrumiem un pie mērenas akselerācijas ... (mašīnai pie darba temperatūras jau)

Pa liesu maisījums kādā brīdī? Regulēšanas vaina?

P.S. Reduktors nav aiztikts, nesen mainītas sprauslas uz jaunām. Filtri tīri.
Sastāv no: Tomasetto, Tamona, Barracuda.


Regulēšana.Jāredz arī,kā tas viss salikts.
Offline
Vecais
16. Aug 2014, 12:41 #13460

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

LPG uzbildes stacijas BUBŪŪŪŪMS !!!

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo