Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Novx
28. Jul 2013, 21:57 #13441

Kopš: 10. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: mērķi


28 Jul 2013, 21:23:56 SUPERSTAR rakstīja:
e46 330d mazākie diski , kas līda virsū bij 16 vai 17 ?


Ir dzirdēts, ka esot daži R16 kas der, bet principā R17
Offline
Novx
28. Jul 2013, 21:58 #13442

Kopš: 10. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: mērķi


28 Jul 2013, 11:59:08 Kalnz rakstīja:
Kur, Rīgā, var pārbaudīt anmortizātorus?


Tev tuvāk būs Amsvers uz Krasta ielas, tur esot amortizātoru stends, ja nemaldos 7 Ls.

[ Šo ziņu laboja Novx, 28 Jul 2013, 21:59:10 ]

Offline
Anc1rejs
28. Jul 2013, 22:22 #13443

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


28 Jul 2013, 14:53:56 Driver rakstīja:

28 Jul 2013, 14:48:39 fondrahtenbergs rakstīja:

28 Jul 2013, 13:41:10 -JUREVICH- rakstīja:

27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?
Bākā sūknim siets aizdirsts.Noskrūvē pie šprices pienākošo trubu un iečeko plūsmu!
viņam pārlej, nevis nedalej, takā nekāda viana tajā kaaizdirsts nevar būt

nu redz, draugs, mehaniska sprice ir unikala ar to, ka sistema celjot kopeju degvielas piegades spiedienu, lielaku porciju nedabusi, jo porcijas doza ir atkariga no spiedienu starpibas (sistemas minus vadibas), bet ja sistemas spiediens nokrit, tad nav teikts, ka auto tiks nedaliets, nevis parliets.
gramatinju par K un KE esmu loti labi lasijis.
es pat nezinu, kas ir bezcerigak - jaties ap mehanisko iesprici vai vecu TDSu


uuu, interneta diagnostika ke-jetam ja pats autors neko nezin par shprici ,tad labak lai pirkstus tur nebazh, bet aizbrauc uz servisu, kur kads ko saprot
Offline
Kalnz
28. Jul 2013, 22:29 #13444

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14303

Braucu ar:


28 Jul 2013, 21:58:13 Novx rakstīja:

28 Jul 2013, 11:59:08 Kalnz rakstīja:
Kur, Rīgā, var pārbaudīt anmortizātorus?


Tev tuvāk būs Amsvers uz Krasta ielas, tur esot amortizātoru stends, ja nemaldos 7 Ls.


Yeah, rīt uzzvanīšu
Offline
nagla
28. Jul 2013, 22:54 #13445

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


28 Jul 2013, 22:22:07 Anc1rejs rakstīja:

28 Jul 2013, 14:53:56 Driver rakstīja:

28 Jul 2013, 14:48:39 fondrahtenbergs rakstīja:

28 Jul 2013, 13:41:10 -JUREVICH- rakstīja:

27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?
Bākā sūknim siets aizdirsts.Noskrūvē pie šprices pienākošo trubu un iečeko plūsmu!
viņam pārlej, nevis nedalej, takā nekāda viana tajā kaaizdirsts nevar būt

nu redz, draugs, mehaniska sprice ir unikala ar to, ka sistema celjot kopeju degvielas piegades spiedienu, lielaku porciju nedabusi, jo porcijas doza ir atkariga no spiedienu starpibas (sistemas minus vadibas), bet ja sistemas spiediens nokrit, tad nav teikts, ka auto tiks nedaliets, nevis parliets.
gramatinju par K un KE esmu loti labi lasijis.
es pat nezinu, kas ir bezcerigak - jaties ap mehanisko iesprici vai vecu TDSu


uuu, interneta diagnostika ke-jetam ja pats autors neko nezin par shprici ,tad labak lai pirkstus tur nebazh, bet aizbrauc uz servisu, kur kads ko saprot
pat ja zini,labak vinam klat neskarties! letak un drosak bus ielikt kaut vai kadu raburatora motoru,karburatoru ta vismaz var meginat sataisit,vai pa ceinaru citu uzlikt!
Offline
nagla
28. Jul 2013, 22:56 #13446

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


28 Jul 2013, 14:53:56 Driver rakstīja:

28 Jul 2013, 14:48:39 fondrahtenbergs rakstīja:

28 Jul 2013, 13:41:10 -JUREVICH- rakstīja:

27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?
Bākā sūknim siets aizdirsts.Noskrūvē pie šprices pienākošo trubu un iečeko plūsmu!
viņam pārlej, nevis nedalej, takā nekāda viana tajā kaaizdirsts nevar būt

nu redz, draugs, mehaniska sprice ir unikala ar to, ka sistema celjot kopeju degvielas piegades spiedienu, lielaku porciju nedabusi, jo porcijas doza ir atkariga no spiedienu starpibas (sistemas minus vadibas), bet ja sistemas spiediens nokrit, tad nav teikts, ka auto tiks nedaliets, nevis parliets.
gramatinju par K un KE esmu loti labi lasijis.
es pat nezinu, kas ir bezcerigak - jaties ap mehanisko iesprici vai vecu TDSu
man liekas ar vecu tds bus vieglak!
Offline
Mixxx2005
28. Jul 2013, 22:59 #13447

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki.
Tātad darba auto nepieciešams piepīpētājs lai lādētu navigāciju, bet orģināli tāds nav.
Vai varu likt klāt 12-20v pārveidotāju uz 5V (USB) pa taisno no salona apgaismojuma? (uz spuldzītes itkā rakstīts 12v, tākā spriegums itkā pietiktu)

opel corsaVan
Offline
nagla
28. Jul 2013, 23:05 #13448

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

noperc ,aiznemies testeri,un uz priekshu!
Offline
GReddy
29. Jul 2013, 00:25 #13449

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 261

Braucu ar: F01


28 Jul 2013, 14:40:25 Driver rakstīja:

28 Jul 2013, 13:38:53 vilks85 rakstīja:
e39 3.0d
dažreiz nevar pielaist.ne tā ka ilgi jāgriež,bet vispār nav dzīvības.pagaidu pusstundu un piešķiļās arreiz.tas varētu būt tas vārsts sūknī kurš glušī saļaru kad izslēdz aizdedzi?

aaa, haha
ko tik jaunu neidzoma tie, kas ne suda nerubii

tas suds nevis glushi, kad izsledz aidedzi, bet gan regulee visu laiku, kad motors ir iedarbinats un saucas spiediena regulators

...un ari tas var but pie vainas, bet vispar jaskatas gan kljudas, gan ari parametri starta bridi (kad nelec)


Arī tāda problēma, varbūt kādam ir vēl kādi ieteikumi??? Pagaidām nav iespējas pieslēgt pie kompja! Tas nevarētu būt spiediena regulators, jo degviela pienāk ar īsto spiedienu, bet nelec!
Offline
Novx
29. Jul 2013, 10:54 #13450

Kopš: 10. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: mērķi

Kur Latvijā var nopirkt uzlīmes, kas līmējas uz diska vāciņa, kā bildē:



P.s.
Kurš powerā labo uzsistus diskus?
Offline
Pleibis
29. Jul 2013, 11:02 #13451

Kopš: 28. Jul 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki, vai kāds varētu patekt kas ir pa vainu, pazuda jauda, liekas ka neiet turbīna, jo interkūlera truba ir mīksta pat pie 4000 apgriezieniem. Vai ar tādu vispār var braukt? Un ko reāli darīt.
Offline
PASSATizhi
29. Jul 2013, 11:06 #13452

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


29 Jul 2013, 11:02:25 Pleibis rakstīja:
Sveiki, vai kāds varētu patekt kas ir pa vainu, pazuda jauda, liekas ka neiet turbīna, jo interkūlera truba ir mīksta pat pie 4000 apgriezieniem. Vai ar tādu vispār var braukt? Un ko reāli darīt.
spiediens parādas pie slodzes. uz vietas stāvot viss tev tur būs mīksts
Offline
Montana
29. Jul 2013, 11:11 #13453

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10703

Braucu ar: Šahs un mats !


29 Jul 2013, 00:25:04 GReddy rakstīja:

28 Jul 2013, 14:40:25 Driver rakstīja:

28 Jul 2013, 13:38:53 vilks85 rakstīja:
e39 3.0d
dažreiz nevar pielaist.ne tā ka ilgi jāgriež,bet vispār nav dzīvības.pagaidu pusstundu un piešķiļās arreiz.tas varētu būt tas vārsts sūknī kurš glušī saļaru kad izslēdz aizdedzi?

aaa, haha
ko tik jaunu neidzoma tie, kas ne suda nerubii

tas suds nevis glushi, kad izsledz aidedzi, bet gan regulee visu laiku, kad motors ir iedarbinats un saucas spiediena regulators

...un ari tas var but pie vainas, bet vispar jaskatas gan kljudas, gan ari parametri starta bridi (kad nelec)


Arī tāda problēma, varbūt kādam ir vēl kādi ieteikumi??? Pagaidām nav iespējas pieslēgt pie kompja! Tas nevarētu būt spiediena regulators, jo degviela pienāk ar īsto spiedienu, bet nelec!
pārbaudiet tak sprauslas, kad tie dīzeļi nomirst, tas ir pirmais ko darīt
Offline
Kaross
29. Jul 2013, 11:12 #13454

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Jul 2013, 11:02:25 Pleibis rakstīja:
Sveiki, vai kāds varētu patekt kas ir pa vainu, pazuda jauda, liekas ka neiet turbīna, jo interkūlera truba ir mīksta pat pie 4000 apgriezieniem. Vai ar tādu vispār var braukt? Un ko reāli darīt.


Tu ar noņemtu kapotu brauc? un pats uzsēdies uz motora spaidi trubas? Vājprāts.
JA nē un mašīna stāv uz vietas, tad šī lauku diagnostika laikam nekam nederēs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
29. Jul 2013, 11:15 #13455

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Jul 2013, 22:59:58 Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki.
Tātad darba auto nepieciešams piepīpētājs lai lādētu navigāciju, bet orģināli tāds nav.
Vai varu likt klāt 12-20v pārveidotāju uz 5V (USB) pa taisno no salona apgaismojuma? (uz spuldzītes itkā rakstīts 12v, tākā spriegums itkā pietiktu)

opel corsaVan



Atradies Baba Taņa inženieris. 12V ir spriegums, bet ne jau tas nozīmē jaudu.

Tev ir jāzin Ampēri ja negribi sākt svilināt apgaismojuma vadus un drošinātājus.
varbūt tam vienam auto piepīpētājam piemet čaiņiku, kompresoru, auto TV, 15 telefonus, 16 navigācijas. visi tak no 12V iet. REdzēsim kas tur būs par ziemassvētku eglīti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mi6ON
29. Jul 2013, 11:23 #13456

Kopš: 16. Mar 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 42

Braucu ar: G30


29 Jul 2013, 11:12:49 Kaross rakstīja:


29 Jul 2013, 11:15:55 Kaross rakstīja:

Ritīgi foršā un čomiskā atieksme pret cilvēkiem forumā.
Nav brīnums ka par visādiem sūdiem tu sacepies.
Offline
Pleibis
29. Jul 2013, 11:44 #13457

Kopš: 28. Jul 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


29 Jul 2013, 11:23:05 Mi6ON rakstīja:

29 Jul 2013, 11:12:49 Kaross rakstīja:


29 Jul 2013, 11:15:55 Kaross rakstīja:

Ritīgi foršā un čomiskā atieksme pret cilvēkiem forumā.
Nav brīnums ka par visādiem sūdiem tu sacepies.


Cerēju vismaz kaut kādu palīdzību, par cik nekad ar tādām lietām neesmu saskāries.

Neiet turbīna, nekādi dūmi pa izpūtēju nenāk laukā, ka arī eļļa nenāk, nav jaudas mašīnai. ir nomainīti visi filtri, kā arī eļļa.
Offline
Nello
29. Jul 2013, 11:53 #13458

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2508

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Mk3 golfam ja cauri pecckas filtram saliist uudens,tas uudens kkur paliek pecckaa jeb pa apaksseejaam gaisa luukaam iztek laukaa? Massiina staaveeja kkaa zem notekcaurules,kad bija stiprais lietus,rezultataa uz griidas aptuveni 10cm uudens... Jaucot salonu,nneemu nost pecckas trubas kas ir pie tunella izlija uudens...
Offline
Kaross
29. Jul 2013, 12:00 #13459

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Jul 2013, 11:44:45 Pleibis rakstīja:

Cerēju vismaz kaut kādu palīdzību, par cik nekad ar tādām lietām neesmu saskāries.

Neiet turbīna, nekādi dūmi pa izpūtēju nenāk laukā, ka arī eļļa nenāk, nav jaudas mašīnai. ir nomainīti visi filtri, kā arī eļļa.


Turbīnu neklausās ar ausīm un trubas nespaida. Tādai diagnostikai vērtība ir nulle. Miljons reizes šeit runāts, ka turbīnas spiedienu var pārbaudīt tikai pieslēdzot diagnostiku un gaitā braucot skatīties.
Vai vari pieslēgt tūninga pulksteni un pats skatīties auto salonā, tikai tas būs sarežģītāk.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Jul 2013, 12:01:28 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Laoshi
29. Jul 2013, 12:00 #13460

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Jul 2013, 11:53:07 Nello rakstīja:
Mk3 golfam ja cauri pecckas filtram saliist uudens,tas uudens kkur paliek pecckaa jeb pa apaksseejaam gaisa luukaam iztek laukaa? Massiina staaveeja kkaa zem notekcaurules,kad bija stiprais lietus,rezultataa uz griidas aptuveni 10cm uudens... Jaucot salonu,nneemu nost pecckas trubas kas ir pie tunella izlija uudens...


Pat zem notekcaurules stāvot salonā ūdenim nevajadzētu būt, pārbaudi un iztīri drenāžas caurules tam nodalījumam zem stikla un paskaties, vai paša salona filtra kaste pa apakšu nelaiž ūdeni iekšā. Kamēr salons izjaukts, var palaistīt kaut vai ar spaini un paskatīties, kas kur tek.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo