Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Czars
27. Jul 2013, 14:03 #13421

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


27 Jul 2013, 07:02:02 V_V rakstīja:

26 Jul 2013, 17:05:30 Czar rakstīja:
MFS marķējums ir visām riepām, vai vēl kādi citādāki saīsinājumi ir riepām ar disku aizsargājošo malu?


Katrs ražotājs apzīmē pa savam..
RFP FSL FR FP MFS
Parasti malas aizsardzība ir riepām ar zemāku par 55 profilu.
Citiem nav marķējuma.. jāskatas specifikācijā vai klātienē.

paldies!
Offline
ATB
27. Jul 2013, 17:24 #13422

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5251

Braucu ar: ♛ ♛

Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?

[ Šo ziņu laboja ATB, 27 Jul 2013, 17:24:49 ]

Offline
Edzhus
27. Jul 2013, 17:38 #13423

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3823

Braucu ar: 4x5

bmw e39 2002 gada 520i
Degvielas sūknis
Ko varat ieteikt?no kaada razotaaja butu labs?
vai ir kas sakams par PIERBURG?
cenas kvalitate utt?

[ Šo ziņu laboja Edzhus, 27 Jul 2013, 17:38:35 ]

Offline
Driver
27. Jul 2013, 17:40 #13424

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jul 2013, 13:46:38 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
e38d 1999.
Problēma ar immobilaizeru. Agrāk kad atgāju no mašīnas pa 10m tā pikstinājās 2 reizes (tas pats kad piegāju). Pēc immobilaizera batarejas nomaiņas, tas vairāk nenotiek. Meiģināju visādi spaidīt bet nekā. Kā man saprogrammēt to. (tas jau nebus atslēga ko vajag programmēt?!?)


tu vismaz imo razotaju/modeli pasaki

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
27. Jul 2013, 17:41 #13425

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jul 2013, 17:38:06 Edzhus rakstīja:
bmw e39 2002 gada 520i
Degvielas sūknis
Ko varat ieteikt?no kaada razotaaja butu labs?
vai ir kas sakams par PIERBURG?
cenas kvalitate utt?

bosch
pierburg
walbro

visi parejie ir suknju imitacijas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
27. Jul 2013, 17:43 #13426

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?

KE-Jetronica remonts izmaksas vairaku tadu auto cenu
un lietotas detaljas mehaniskai spricei vari aizmirst

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Edzhus
27. Jul 2013, 18:01 #13427

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3823

Braucu ar: 4x5


27 Jul 2013, 17:41:30 Driver rakstīja:

27 Jul 2013, 17:38:06 Edzhus rakstīja:
bmw e39 2002 gada 520i
Degvielas sūknis
Ko varat ieteikt?no kaada razotaaja butu labs?
vai ir kas sakams par PIERBURG?
cenas kvalitate utt?

bosch
pierburg
walbro

visi parejie ir suknju imitacijas

Paldies.. No saakuma tika iepirkts kkaads hz kaads.. divas ned un beigas pienaaca.. tagad pierburg..
Offline
rosigais
27. Jul 2013, 18:08 #13428

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


26 Jul 2013, 23:27:40 Marta_22 rakstīja:

26 Jul 2013, 23:17:51 Uzmeteejs rakstīja:

26 Jul 2013, 22:57:30 Marta_22 rakstīja:
Sveiki!

Jautājums, vai Renault Laguna II (laikam) izpūtēja gumijas (tās, kas tur to izpūtēju) nāk stingrākas atbilstošākas LV apstākļiem? Jo oem ir mīkstas un varbūt valstī, kur ir ceļi, kas paredzēti vieglām automašinām, tādas der, bet LV braucot īpaši vairāk par gadu, pusotru nenovēlk. Citādi, tur izsktās, ka projektējis kaut kādis piii.., divos puņķos karājas izpūtējs :/


tak piedirsas uzliec universalas gumijas un lieta dariita.

ps. laguna II pirms face lift ir meesls.


Tur tak nevar nekādas universālas gumijas uzlikt, kaut kāda "gudrā" sistēma, tur drīzāk papildus viņu varētu stiprināt ar kaut kādu trosi, taču stiri šaubos vai TA kaut ko tādu laidīs cauri.

Tā laikam ir facelifta 2007 gada sākums, ar purnu kā Megane, tad pirms facelifta bija smukāka Bet nu par mēslu es to auto nesauktu, drīzāk ja mēsla mēslam būtu mēsls, tad tā varētu apzīmēt to brīnumu.

pasūtīju ebay no polijas, 14 lati ar sūtīšanu par abām. orginālā laikam maksāja 20 un uz augšu
Offline
nagla
27. Jul 2013, 19:31 #13429

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


27 Jul 2013, 17:43:03 Driver rakstīja:

27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?

KE-Jetronica remonts izmaksas vairaku tadu auto cenu
un lietotas detaljas mehaniskai spricei vari aizmirst
un pasam labak nemeginat pat taisit,ta man vel jo projam stav mb ar 2.6 kakatroniku,un jaunam bosh spruslam pa 160ls nakotne varbut iemetisu vina kadu 2.5 dizeli! iesaku tev ari ielikt varbut motoru bez kakatronika!
Offline
motaba
27. Jul 2013, 21:29 #13430

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: Kājminamo

Cik aptuveni var izmaksāt n62 vārstu blīvslēgu maiņa?
Offline
Kalnz
28. Jul 2013, 11:59 #13431

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14303

Braucu ar:

Kur, Rīgā, var pārbaudīt anmortizātorus?
Offline
Bandiic
28. Jul 2013, 12:47 #13432

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Klau vīri, kā ir? Man te čakarējās tās spolītes, kas uz svecēm, diviem cilindriem. Mainot var likt arī lietotas, vai obligāti jaunas. Un cik vispār tās spolīte izmaksā?
Offline
vilks85
28. Jul 2013, 13:38 #13433

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

e39 3.0d
dažreiz nevar pielaist.ne tā ka ilgi jāgriež,bet vispār nav dzīvības.pagaidu pusstundu un piešķiļās arreiz.tas varētu būt tas vārsts sūknī kurš glušī saļaru kad izslēdz aizdedzi?
Offline
-JUREVICH-
28. Jul 2013, 13:41 #13434

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?
Bākā sūknim siets aizdirsts.Noskrūvē pie šprices pienākošo trubu un iečeko plūsmu!
Offline
-JUREVICH-
28. Jul 2013, 13:41 #13435

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


28 Jul 2013, 11:59:08 Kalnz rakstīja:
Kur, Rīgā, var pārbaudīt anmortizātorus?
Kemi mūkusala
Offline
Driver
28. Jul 2013, 14:40 #13436

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jul 2013, 13:38:53 vilks85 rakstīja:
e39 3.0d
dažreiz nevar pielaist.ne tā ka ilgi jāgriež,bet vispār nav dzīvības.pagaidu pusstundu un piešķiļās arreiz.tas varētu būt tas vārsts sūknī kurš glušī saļaru kad izslēdz aizdedzi?

aaa, haha
ko tik jaunu neidzoma tie, kas ne suda nerubii

tas suds nevis glushi, kad izsledz aidedzi, bet gan regulee visu laiku, kad motors ir iedarbinats un saucas spiediena regulators

...un ari tas var but pie vainas, bet vispar jaskatas gan kljudas, gan ari parametri starta bridi (kad nelec)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
28. Jul 2013, 14:48 #13437

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Jul 2013, 13:41:10 -JUREVICH- rakstīja:

27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?
Bākā sūknim siets aizdirsts.Noskrūvē pie šprices pienākošo trubu un iečeko plūsmu!
viņam pārlej, nevis nedalej, takā nekāda viana tajā kaaizdirsts nevar būt
Offline
Driver
28. Jul 2013, 14:53 #13438

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jul 2013, 14:48:39 fondrahtenbergs rakstīja:

28 Jul 2013, 13:41:10 -JUREVICH- rakstīja:

27 Jul 2013, 17:24:25 ATB rakstīja:
Jautājums par 86.gada audi 100 ar 2.2 benzīnu.
Situācija ir tāda, ka vairs nevaru iedarbināt. No rīta vēl to varu pielaist uz 10 sekundēm tukšgaitā, bet pēc tam tas tā kā aizrijas un noslāpst. Ja uzdod gāzi tad noslāpst uzreiz. Pēc tam pielaist atkal nevar - jāpagaida kādas 10 min un tad atkal var iedarbināt uz 10 sekundēm.

Aizdedze strādā, degvielas filtrs nav ciet, un degvielas sūknis katru reizi iedūcas pie startēšanas. Cik saprotu, tad kaut kas ar šprici?
Bākā sūknim siets aizdirsts.Noskrūvē pie šprices pienākošo trubu un iečeko plūsmu!
viņam pārlej, nevis nedalej, takā nekāda viana tajā kaaizdirsts nevar būt

nu redz, draugs, mehaniska sprice ir unikala ar to, ka sistema celjot kopeju degvielas piegades spiedienu, lielaku porciju nedabusi, jo porcijas doza ir atkariga no spiedienu starpibas (sistemas minus vadibas), bet ja sistemas spiediens nokrit, tad nav teikts, ka auto tiks nedaliets, nevis parliets.
gramatinju par K un KE esmu loti labi lasijis.
es pat nezinu, kas ir bezcerigak - jaties ap mehanisko iesprici vai vecu TDSu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
28. Jul 2013, 15:00 #13439

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

njā, es tikai zinu ka draugam šitāda pati štelle bija uz rAudi, un kkas gļukoja, tapēc tika vnk izmests motors
Offline
DKristaps
28. Jul 2013, 21:23 #13440

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

e46 330d mazākie diski , kas līda virsū bij 16 vai 17 ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo