Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
rudis182
28. Jun 2011, 10:53 #13401

Kopš: 15. Mar 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e32

Ja nu ta ir ka ir ar tiem meistariem... taka censos pats vainu saprast lai pats varetu no viena gala kko sakt darit
Offline
Bandiic
28. Jun 2011, 11:42 #13402

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...
Offline
uldens1
28. Jun 2011, 12:10 #13403

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


28 Jun 2011, 11:42:28 Bandiic rakstīja:
Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...
Tev varbut ražo to benzinu tur tai bākā
Offline
uldens1
28. Jun 2011, 12:11 #13404

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


28 Jun 2011, 10:53:18 rudis182 rakstīja:
Ja nu ta ir ka ir ar tiem meistariem... taka censos pats vainu saprast lai pats varetu no viena gala kko sakt darit
Cik tev rada to spiedienu
Offline
Bandiic
28. Jun 2011, 12:13 #13405

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


28 Jun 2011, 12:11:15 uldens1 rakstīja:

28 Jun 2011, 10:53:18 rudis182 rakstīja:
Ja nu ta ir ka ir ar tiem meistariem... taka censos pats vainu saprast lai pats varetu no viena gala kko sakt darit
Cik tev rada to spiedienu

Es jau sāku domāt ka vairāk ātri jābrauc un jāver mazs benzīntanciņš vaļā...
Nu būtībā ir tā, ka ja lielāku gabalu noskrien...nu piem 50 km. un attais abāku uzreiz vaļā...īstenībā diezgan spēcīgi rauj gaisu iekšā...grūti pateikt cik spēcīgi, neesmu mērījis
Offline
-Edm-
28. Jun 2011, 12:39 #13406

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

kā un kas jāatvieno,lai bez liekām emocijam un droši noņemtu stūri ar airbegu???ja tas ko izsaka auto e36

-----------------
Offline
djenkurs
28. Jun 2011, 12:41 #13407

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


28 Jun 2011, 12:39:04 -tihijs- rakstīja:
kā un kas jāatvieno,lai bez liekām emocijam un droši noņemtu stūri ar airbegu???ja tas ko izsaka auto e36


galvenais neslēdz iekšā aizdedzi pārējais po nemaz tik traki nav arī pieslēgts viņš ;-)
Offline
Driver
28. Jun 2011, 13:13 #13408

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jun 2011, 11:42:28 Bandiic rakstīja:
Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...

tu esi lohs? Nav varsta korkji tavam auto, bet ir bakas ventilacijas sistema, kas tiek elektroniski kontroleta.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bembis316
28. Jun 2011, 13:14 #13409

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring

Jautājums par 318TDS (E36) ģeneratora pieslēgumu. Iepirku mašīnu ar motora defektu, lieku tagad kopā, bet te ir kkāds sviests ar ģeneratora vadiem. Ar lielu + vadu jautājumu nav bet tur ir vēl 2 vadi, kas nāk no releja, kas reāli bija bez štekera un pie ģeņģa nemaz nebija pieslēgti. Atradu, kas tie par vadiem un sazīmēju kurš ir kurš (shēmā ar sarkanu aplīti apvilktie), tikai nesaprotu, kur viņus tālāk jāliek, jo ģenerātoram aizmugurē ir štekera vieta ar 2 kontaktiem, jautājums - kurš vads atbilst kuram pinam? Kā arī ir vēl viens brūns vads, kas skrūvējas ar klemmi, bet tam vadam'arī otru galu nav kur likt... Tā kā visi "-" vadi mašīnā ir brūni, vai tas nebija pie masas kur jāliek, jo shēmā itkā neparādās neviens pieslēgums pie ground distribution?! Cik saprotu, no tā releja ir jēga tāda, ka viņš atslēdz lādēšanu kaut kādā brīdī, bet kā izskatās, arī tas viss darbojas, ja tie vadi nemaz nav pieslēgti?! Please help somebody!




Offline
Bandiic
28. Jun 2011, 13:49 #13410

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


28 Jun 2011, 13:13:57 Driver rakstīja:

28 Jun 2011, 11:42:28 Bandiic rakstīja:
Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...

tu esi lohs? Nav varsta korkji tavam auto, bet ir bakas ventilacijas sistema, kas tiek elektroniski kontroleta.


Kuš kuš kuš.....nebļausties, normāli paskaidro, nevajag ar LOHIEM mētāties, tāpēc jau SPEČUKIEM jautāju, ka nezinu....servisā nestrādāju...aptuveni darbības principu uzmet, lai pielec savādāk turpināšu lohoties...piekam uz galveno jautājumu VAI DĒĻ TĀ VARĒTU MAINĪTIES DEGVIELAS LĪMEŅA RĀDĪJUMS, ar avrbūt vari loham pastāstīt

Offline
Driver
28. Jun 2011, 13:56 #13411

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tev vajag vel tresho x paskaidrot, ka korkji varsta nav!?Varsts ir tavam lauku traktoram un vecteva zigulim!
Un problemu ar degvielas limeni jarisina izmantojot diagnostikas aprikojumu, vai ari tupa ieliekot abus pludinjus galigi jaunus (120+50) un skatoties talak, kas notiek.

28 Jun 2011, 13:49:13 Bandiic rakstīja:

28 Jun 2011, 13:13:57 Driver rakstīja:

28 Jun 2011, 11:42:28 Bandiic rakstīja:
Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...

tu esi lohs? Nav varsta korkji tavam auto, bet ir bakas ventilacijas sistema, kas tiek elektroniski kontroleta.


Kuš kuš kuš.....nebļausties, normāli paskaidro, nevajag ar LOHIEM mētāties, tāpēc jau SPEČUKIEM jautāju, ka nezinu....servisā nestrādāju...aptuveni darbības principu uzmet, lai pielec savādāk turpināšu lohoties...piekam uz galveno jautājumu VAI DĒĻ TĀ VARĒTU MAINĪTIES DEGVIELAS LĪMEŅA RĀDĪJUMS, ar avrbūt vari loham pastāstīt




-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bandiic
28. Jun 2011, 14:20 #13412

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


28 Jun 2011, 13:56:02 Driver rakstīja:
tev vajag vel tresho x paskaidrot, ka korkji varsta nav!?Varsts ir tavam lauku traktoram un vecteva zigulim!
Un problemu ar degvielas limeni jarisina izmantojot diagnostikas aprikojumu, vai ari tupa ieliekot abus pludinjus galigi jaunus (120+50) un skatoties talak, kas notiek.

28 Jun 2011, 13:49:13 Bandiic rakstīja:

28 Jun 2011, 13:13:57 Driver rakstīja:

28 Jun 2011, 11:42:28 Bandiic rakstīja:
Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...

tu esi lohs? Nav varsta korkji tavam auto, bet ir bakas ventilacijas sistema, kas tiek elektroniski kontroleta.


Kuš kuš kuš.....nebļausties, normāli paskaidro, nevajag ar LOHIEM mētāties, tāpēc jau SPEČUKIEM jautāju, ka nezinu....servisā nestrādāju...aptuveni darbības principu uzmet, lai pielec savādāk turpināšu lohoties...piekam uz galveno jautājumu VAI DĒĻ TĀ VARĒTU MAINĪTIES DEGVIELAS LĪMEŅA RĀDĪJUMS, ar avrbūt vari loham pastāstīt
Es tev otrreiz pa korķi kautko prasīju , to ka diagnostikā ātri visu var tupa nolasīt es zinu, bet interesēja vienkārši kāds ir ventilēšanas sistēmas (kuru jau shemtiski izkodu) darbības pamatprincips, lai pats saprastu kas, kur, kā un kāpēc darbojās...


Offline
gintc
28. Jun 2011, 14:31 #13413

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Vai ir iespējams nokrāsot plastmasas detaļu (prieksheeho bampera resti) kurai daļa ir hromēta?
man vajag melnu!
Offline
Dzvile
28. Jun 2011, 14:32 #13414

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


28 Jun 2011, 14:20:17 Bandiic rakstīja:

Es tev otrreiz pa korķi kautko prasīju , to ka diagnostikā ātri visu var tupa nolasīt es zinu, bet interesēja vienkārši kāds ir ventilēšanas sistēmas (kuru jau shemtiski izkodu) darbības pamatprincips, lai pats saprastu kas, kur, kā un kāpēc darbojās...


Ko tieši atkodi tanī ventilācijas vārstā
Viņš Tev nedarbojas,jāmaina.Kas tur vēl būtu jāuzin,no kā plastama ražota? Un aizmirsti vienreiz par to korķi,ne jau viņā ir tā ventilācija.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
taksists
28. Jun 2011, 14:36 #13415

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Hallo!
Varat ieteikt, kur m10 varētu atgāzes saregulēt pirms apskates?
Kaut kur ap CSDD vai tuvajā pārdaugavā?

Paldies!

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
uldens1
28. Jun 2011, 14:39 #13416

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


28 Jun 2011, 13:13:57 Driver rakstīja:

28 Jun 2011, 11:42:28 Bandiic rakstīja:
Nu tā arī konkrēti neviens neatbildēja...spiediena vārstu, kas benzīna bākas korķī ir nodrošina lai vakums neveidoties, var kautkā tīrīt, ja ir ieķēries, jeb jauns jāpērk.... Un vai degvielas līmenis braucot var celties (uz datčika) ja bākā rodas vakuums...kā jau minēju, jo ātrāk braucu , jo vairāk rāda...

tu esi lohs? Nav varsta korkji tavam auto, bet ir bakas ventilacijas sistema, kas tiek elektroniski kontroleta.
domaju ka ventilacija ir palikusi vaļa un retinajums sasuc baku plakanu,tapec ari limeni sak radit augstaku
Offline
Bandiic
28. Jun 2011, 14:43 #13417

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


28 Jun 2011, 14:32:27 Dzvile rakstīja:

28 Jun 2011, 14:20:17 Bandiic rakstīja:

Es tev otrreiz pa korķi kautko prasīju , to ka diagnostikā ātri visu var tupa nolasīt es zinu, bet interesēja vienkārši kāds ir ventilēšanas sistēmas (kuru jau shemtiski izkodu) darbības pamatprincips, lai pats saprastu kas, kur, kā un kāpēc darbojās...


Ko tieši atkodi tanī ventilācijas vārstā
Viņš Tev nedarbojas,jāmaina.Kas tur vēl būtu jāuzin,no kā plastama ražota? Un aizmirsti vienreiz par to korķi,ne jau viņā ir tā ventilācija.

Nejau vārstu izkodu, realOEM atradu ventilēšanas sitēmu, nu i apskatījos kur tas vārsts atrodas, tikai neizprotu kā viņš to spiedienu regulē, pamatprincipus, cik noprotu, ka tas vārsts atrodas aiz degvielas filtra pie motora, ja tas vakums rodas, tad ko tas vārsts dara .....bet nu tas tā personīgās intereses apmierināšanai
Offline
uldens1
28. Jun 2011, 14:46 #13418

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


28 Jun 2011, 14:43:53 Bandiic rakstīja:

28 Jun 2011, 14:32:27 Dzvile rakstīja:

28 Jun 2011, 14:20:17 Bandiic rakstīja:

Es tev otrreiz pa korķi kautko prasīju , to ka diagnostikā ātri visu var tupa nolasīt es zinu, bet interesēja vienkārši kāds ir ventilēšanas sistēmas (kuru jau shemtiski izkodu) darbības pamatprincips, lai pats saprastu kas, kur, kā un kāpēc darbojās...


Ko tieši atkodi tanī ventilācijas vārstā
Viņš Tev nedarbojas,jāmaina.Kas tur vēl būtu jāuzin,no kā plastama ražota? Un aizmirsti vienreiz par to korķi,ne jau viņā ir tā ventilācija.

Nejau vārstu izkodu, realOEM atradu ventilēšanas sitēmu, nu i apskatījos kur tas vārsts atrodas, tikai neizprotu kā viņš to spiedienu regulē, pamatprincipus, cik noprotu, ka tas vārsts atrodas aiz degvielas filtra pie motora, ja tas vakums rodas, tad ko tas vārsts dara .....bet nu tas tā personīgās intereses apmierināšanai
bakas tvaiki tiek ievaditi iepludes kolektora,lai nepiesarņo dabu.Iespejams ka šis palicis vaļa visu laiku
Offline
Bandiic
28. Jun 2011, 14:52 #13419

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


28 Jun 2011, 14:46:32 uldens1 rakstīja:

28 Jun 2011, 14:43:53 Bandiic rakstīja:

28 Jun 2011, 14:32:27 Dzvile rakstīja:

28 Jun 2011, 14:20:17 Bandiic rakstīja:

Es tev otrreiz pa korķi kautko prasīju , to ka diagnostikā ātri visu var tupa nolasīt es zinu, bet interesēja vienkārši kāds ir ventilēšanas sistēmas (kuru jau shemtiski izkodu) darbības pamatprincips, lai pats saprastu kas, kur, kā un kāpēc darbojās...


Ko tieši atkodi tanī ventilācijas vārstā
Viņš Tev nedarbojas,jāmaina.Kas tur vēl būtu jāuzin,no kā plastama ražota? Un aizmirsti vienreiz par to korķi,ne jau viņā ir tā ventilācija.

Nejau vārstu izkodu, realOEM atradu ventilēšanas sitēmu, nu i apskatījos kur tas vārsts atrodas, tikai neizprotu kā viņš to spiedienu regulē, pamatprincipus, cik noprotu, ka tas vārsts atrodas aiz degvielas filtra pie motora, ja tas vakums rodas, tad ko tas vārsts dara .....bet nu tas tā personīgās intereses apmierināšanai
bakas tvaiki tiek ievaditi iepludes kolektora,lai nepiesarņo dabu.Iespejams ka šis palicis vaļa visu laiku

Nu patīkami, beidzot atrodas speciālists kas saprotami un īsi visu paskaidro...PALDIES LIELS...par bākas placināšanu jau izkodu....pabraucu ar noņemtu vāciņu....viss normās, līmenis neceļas....ēlreiz paldies....
Offline
marciss
28. Jun 2011, 14:54 #13420

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar: G30 un F31

Mazais dumais jautaajums par gjeneraatoriem:
Vakar copes laikaa kjimereejos ar salona apgaismojuma nomainju uz modiigajiem lediem un ar tumbu nomainju. Ar lediem +/- skaidrs, ka tie deg tikai vienaa poziicijaa, jo ir +-. ar tumbaam beigaas piespraudu uz labu laimi ar domu veelaak saguugleet pareizo polaritaati, shodien pateicoties userim Redliner noskaidrota polariteete tumbaam un secinaats, ka viena tumba piesprausta pareizi otra nepateizi. Jautaajums vai tas var ietekmeet gjeneratora darbiibu jo vakarnakt atbraucot no copes ~40km un pa celjam klausoties muzoonu uz ~1/2 akjis bija tuksh. Neviena apgriziena, naacaas iestumt un pat logi knapi aiztaisijaas. Sanaak, ka laikam pa celjam tas akjis nelaadeeja ja? Liidz shim viss bija ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo