Autors | Ziņojums |
scooter | 22. Jul 2011, 17:05 |
#1341
|
|
Kopš: 26. Jun 2008
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e36 328i
|
22 Jul 2011, 15:51:03 ROLEXX rakstīja:
22 Jul 2011, 15:30:47 elbruss rakstīja:
22 Jul 2011, 13:17:12 ROLEXX rakstīja:
Kāds nevar komentēt, kāds ir šobrīd ceļa stāvoklis Ķeipene – Taurupe – Ērgļi? NākAmajā nedēļā tur jābrauc, pēdējo reizi tur biju, kad vēl bija grants segums un taisīja jauno asfalta segumu. Tagad var izbraukt ar sēdinātu autiņu bez pārsteigumiem? Doma ir braukt Rīga – Ķegums – Glāzšķūnis – Lēdmane – Madliena – Ķeipene – Ērgļi. Vai labāk caur Skrīveriem?
Nesen braucu turp.
Posms ap Lēdmani ir tāds, ka ielāps uz ielāpa, bet citādi ceļš ir braucams un visur ir asfalts. Es pat teiktu, ka lielāko daļu diezgan OK.
Galvenais nebrauc caur Tīnūžiem pa to jauno Rīga-Maskava šoseju, jo tā vēl galīgi nav gatava. Tur uz katra kilometra ir pa luksoforam
tie ielāpi zināmi - bet galvenais interesē vai Taurupe - Ērgļi ir jau asfalts (pirms gada grants bija)
uzsprasi agaFU,tas tev pateiks.[ Šo ziņu laboja scooter, 22 Jul 2011, 17:08:43 ] |
Offline | |
|
Spridzinatajs | 22. Jul 2011, 18:26 |
#1342
|
|
Kopš: 19. Jan 2009
Ziņojumi: 742
Braucu ar: BMW un zx9r
| Kaads var pastaastit vai var piebraukt kur Gauja ietek juuraa pie Carnikavas ? Tur esot taads, kaa seeklis. Interesee vai var ar masiinu,vai nav kiegelu utml. |
Offline | |
|
facex | 25. Jul 2011, 09:18 |
#1343
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
22 Jul 2011, 17:01:19 konussib rakstīja:
22 Jul 2011, 16:20:07 krishus_1 rakstīja:
22 Jul 2011, 15:01:56 edzulis rakstīja:
PIZDEC
facex ir laiks atkal par sēnēm pastāstīt
Īstenībā es šito to4 nesaprotu - nu te nevar runāt par to, ka nav ceļam budžets, utt.. Kāda uzturēšana ir nepieciešama Dienvidu tiltam??
Te manuprāt reāli ir tikai un vienīgi sūdīga ceļu būves kvalitāte!
tā Rīgas pilsēta - satiksmes departamenta lauciņš... kurš brīžiem vispār šķiet kā "valsts valstī"
man ļoti interesētu noskaidrot, vai dienvidu tilta norobežojošās sistēmām, tas ir, margu-barjeru konstrukcijai vispār ir atbilstības sertifikāts - konstrukcija ļoti aizdomīgi līdzīga tai, ko pagājšgad mēģināja iesmērēt valsts ceļiem - tur tāds kalambūrs ar papīriem un testēšanas pārskatiem, pārsvarā RU izcelsmes |
Offline | |
|
dust | 25. Jul 2011, 09:24 |
#1344
|
|
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Es cerēju ka būsi online
Kas tā par sistēmu ko izdarīja grobiņā - sabēra šķembas ar piķi uz asfalta visas pilsētas garumā. Kas par jaunievedumiem?
-----------------
|
Offline | |
|
facex | 25. Jul 2011, 09:36 |
#1345
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| neesmu lietas kursā par uzturēšanu... bet tehnoloģija izklausās pēc virsmas apstrādes - emulsija + šīkšķembas |
Offline | |
|
dust | 25. Jul 2011, 09:39 |
#1346
|
|
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Tās noteikti nebija sīkšķembas. Es vienkārši nesaprotu kā var tik brutāli sabērt visu virsū. Tur vietās kur pagriezieni, viss segums jau norauts nost. Tā tāda kā dilumkārta?
-----------------
|
Offline | |
|
ReG | 25. Jul 2011, 09:45 |
#1347
|
|
Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
|
25 Jul 2011, 09:24:08 Dust rakstīja:
Es cerēju ka būsi online
Kas tā par sistēmu ko izdarīja grobiņā - sabēra šķembas ar piķi uz asfalta visas pilsētas garumā. Kas par jaunievedumiem?
vakar arī pa turieni braucu tas ceļš vienkārši un krustojumā tās šķembas ir ''nodzenātas'' nost un tādi nelīdzenumu veidojas vispar psc |
Offline | |
|
facex | 25. Jul 2011, 09:45 |
#1348
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| tad xvz - no lielajiem remontiem tur nekas nenotiek - par uzturētājiem nezinu |
Offline | |
|
|
Modrs | 25. Jul 2011, 09:55 |
#1349
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
25 Jul 2011, 09:18:09 facex rakstīja:
22 Jul 2011, 17:01:19 konussib rakstīja:
22 Jul 2011, 16:20:07 krishus_1 rakstīja:
22 Jul 2011, 15:01:56 edzulis rakstīja:
PIZDEC
facex ir laiks atkal par sēnēm pastāstīt
Īstenībā es šito to4 nesaprotu - nu te nevar runāt par to, ka nav ceļam budžets, utt.. Kāda uzturēšana ir nepieciešama Dienvidu tiltam??
Te manuprāt reāli ir tikai un vienīgi sūdīga ceļu būves kvalitāte!
tā Rīgas pilsēta - satiksmes departamenta lauciņš... kurš brīžiem vispār šķiet kā "valsts valstī"
man ļoti interesētu noskaidrot, vai dienvidu tilta norobežojošās sistēmām, tas ir, margu-barjeru konstrukcijai vispār ir atbilstības sertifikāts - konstrukcija ļoti aizdomīgi līdzīga tai, ko pagājšgad mēģināja iesmērēt valsts ceļiem - tur tāds kalambūrs ar papīriem un testēšanas pārskatiem, pārsvarā RU izcelsmes
da labi.
pie visa vainīgs ir klimats, un nekas cits. Rukabludi tiltu taisījuši pēc augstākajām kosmosa tehnoloģijām
jepal tos visus ceļiniekus |
Offline | |
|
Android | 25. Jul 2011, 10:14 |
#1350
|
|
Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Modrs - varu pastāstīt, kādēļ tās bedres tur rodas - tb nevis kādu atsmērēt vai pārlikt vainu uz klimatu/rdsd/kaimiņa suni, vienk apstākļus.
Tātad zem asfalta uz tilta ir hidroizolācija - līdzīgs veidojums ruberoidam, kurš parasti dzīvo uz garažu jumtiem. Pirms hidroizolācijas uzklāšanas tilta betona konstrukcijai ir jābūt sausai. Tātad būvnieki vai nu nav līdz galam izžāvējuši, vai arī negaidīti uznācis lietus, vai (mazāk iespējams, bet tomēr arī var būt) jau tilta lietošanas laikā cauri laiduma konstrukcijai ir izsūcies mitrums, bet zem hidroizolācijas ir mitrums. Karstā laikā, asfaltbetonam sakarstot līdz augstām temperatūrām, šis šķidrums iztvaiko, un, par cik palikt tam nav kur, izveidojas burbulis - tiek izcilāts asfalts. Kad smagais tādam burbulim pārbrauc pāri, burbulis tiek izspiests, un izveidojas bedre. Esmu visai pārliecināts, ka tādi defekti parādīsies arī nākamgad, aiznākamgad utt. Būtībā nav nekas traks - uzliek akurātu ielāpu un miers mājā - turēs ilgi, un ja nav galīga laža nolaista, tad tajā vietā varis problēmu nebūs.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
|
Offline | |
|
krishus_1 | 25. Jul 2011, 10:15 |
#1351
|
|
Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
25 Jul 2011, 09:45:27 facex rakstīja:
tad xvz - no lielajiem remontiem tur nekas nenotiek - par uzturētājiem nezinu
Nu, protams, bet 2 vai 3 gadus atpakaļ notika , pēc kā ceļš sabruka
Bet tā kā, Tev mājas Baltezerā nav- visa ceļam paredzētā nauda jau tika uz ceļa arī uzlikta, vai ne?!
p.s. jā, jā- man brokastīs bija sēnes |
Offline | |
|
facex | 25. Jul 2011, 11:13 |
#1352
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| 2-3 gadi atpakaļ gan nebūs ...ceļam Grobiņā un tās tuvumā rekonstrukcija bija 2004-2005. gadā. tiesa gan tas nav attaisnojums tam, ka kkas jūk laukā... mēģinās pazondēt kas un kā |
Offline | |
|
Modrs | 25. Jul 2011, 11:55 |
#1353
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
25 Jul 2011, 10:14:46 Android rakstīja:
Modrs - varu pastāstīt, kādēļ tās bedres tur rodas - tb nevis kādu atsmērēt vai pārlikt vainu uz klimatu/rdsd/kaimiņa suni, vienk apstākļus.
Tātad zem asfalta uz tilta ir hidroizolācija - līdzīgs veidojums ruberoidam, kurš parasti dzīvo uz garažu jumtiem. Pirms hidroizolācijas uzklāšanas tilta betona konstrukcijai ir jābūt sausai. Tātad būvnieki vai nu nav līdz galam izžāvējuši, vai arī negaidīti uznācis lietus, vai (mazāk iespējams, bet tomēr arī var būt) jau tilta lietošanas laikā cauri laiduma konstrukcijai ir izsūcies mitrums, bet zem hidroizolācijas ir mitrums. Karstā laikā, asfaltbetonam sakarstot līdz augstām temperatūrām, šis šķidrums iztvaiko, un, par cik palikt tam nav kur, izveidojas burbulis - tiek izcilāts asfalts. Kad smagais tādam burbulim pārbrauc pāri, burbulis tiek izspiests, un izveidojas bedre. Esmu visai pārliecināts, ka tādi defekti parādīsies arī nākamgad, aiznākamgad utt. Būtībā nav nekas traks - uzliek akurātu ielāpu un miers mājā - turēs ilgi , un ja nav galīga laža nolaista, tad tajā vietā varis problēmu nebūs.
....vaine
kurā valstī vēl tādu atmazku kāds var izdomāt....? aļo
vai nu uztaisīs ar kaudzi, vai ielies bitumu un uzmetīs škembas un pēc tam, lai "asfalts nesvīst: kaisīs ar smiltīm.
velkam tu banana repabļik. Nakuj jūs tur visus atlaist no mūžīgās medusmaizes! |
Offline | |
|
artis83 | 25. Jul 2011, 12:15 |
#1354
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| jaa, par grobinjas apvadcelju neponjatka..
kaapeec vispaar vajadzeeja to posmu aiztikt, ja tur bija zaibis asfalts, un rekontrukcija skjiet bija 3-4 gadu atpakalj? saprastu ja atkal kaukaadas komunikaacijas jaavelk, un tad jaapleesj uzlietais asfalts, bet laikam tas nav tas gadiijums.
normaala ekonomija ne; |
Offline | |
|
Modrs | 29. Jul 2011, 20:18 |
#1355
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| dirsāāāāāā
sakarā ar to, ka tagad Talsos remontē divus svarīgus krustojumus, kurus CER nodot ekspluatācijā šī gada oktobrī. Bet... kurus apvienos ar ūdensapgādes projektu, ar kuru joprojām ir pamatīgs ieberziens!
un tādas ir Talsu ielas. Šis posms tāds jau ir vismaz 2 gadus
a uz apvedceļa un citur ceļinieki-rukabludi kaisa šķembas jau vismaz tešo kārtu.
tas ir pizģec, šitā lauzt auto |
Offline | |
|
archers330 | 29. Jul 2011, 20:30 |
#1356
|
|
Kopš: 06. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1002
Braucu ar:
| kādi jaunumi par Rīga - Ķekava ceļa remontu? kad sāksies? |
Offline | |
|
|
e34 | 29. Jul 2011, 20:52 |
#1357
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Talsu ceļi kopš neatminamiem laikiem ir bijuši sūdi un bedru čupa,jau 11 gadus atpakaļ,kad liku tiesības tur,bija užas,tagad ne kas,ne grama nav mainījies. |
Offline | |
|
wheels | 29. Jul 2011, 21:19 |
#1358
|
|
Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Valstī jau nekas nemainās Mums ceļi tur ~5g labi ja |
Offline | |
|
kars | 29. Jul 2011, 21:21 |
#1359
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| mīkstā zeme(tm) |
Offline | |
|
wheels | 29. Jul 2011, 21:23 |
#1360
|
|
Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| visur viens vienīgs purvs |
Offline | |
|