Autors | Ziņojums |
Zigmars | 18. Dec 2014, 10:22 |
#1341
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
| Tas kolektors tāds jocīgs |
Offline | |
|
Driver | 18. Dec 2014, 10:24 |
#1342
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
18 Dec 2014, 10:22:07 Zigmars rakstīja:
Tas kolektors tāds jocīgs
ari atgadina sunja atvemtu ceermju chupu?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kaross | 18. Dec 2014, 13:02 |
#1343
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Dec 2014, 10:11:09 sejejs rakstīja:
Vietas maz un 120x8=960e. Tas man neder. Hehe
Vietas maz un 8 cilindri + vēlies lētāk.
Būs vien jābrauc ar stock kolektoru.
Lētākais ir 100 Euro par cilindru...
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Phasma | 18. Dec 2014, 13:25 |
#1344
|
|
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| nu un ko jūs te ņemās
Bez aprēķiniem kolektoru var uzcept katrs, kas māk metināt un ir spējīgs aizbraukt līdz bodei pēc cauruļu līkumiem. Flančus jau te vairāki tirgoja.
Ja gribas super precīzus izstrādājumus, tad jāmaksā dārgi. Lai gan uzskatu, ka kolektora dizains sāk spēlēt izšķirošu lomu virs 500hp. Vairumam prasības no projekta ir stipri līdz tam ciparam. Pilnībā var iztikt ar Log style kolektoru, kas ir vienkāršs, izturīgs un kompakts. Līdz 250hp vispār var iztikt ar "adapteri" pie stock čuguna kolektoriem.
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
Janis_L | 18. Dec 2014, 14:03 |
#1345
|
|
Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
| Neproti metināt un gribi pa lēto =>
M52 turbo exhaust manifold |
Offline | |
|
Puce | 18. Dec 2014, 14:13 |
#1346
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Kāda jēga no zirnekļa, ja tur nekas netiek sarēķināts...
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Janis_L | 18. Dec 2014, 14:33 |
#1347
|
|
Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
|
18 Dec 2014, 14:13:28 Puce rakstīja:
Kāda jēga no zirnekļa, ja tur nekas netiek sarēķināts...
Turbo "dievi" saka, ka to kas pietrūkst "piepūtīs"
Rodas jautājums, ko tad viņi tajās rūpīcās rēķina, kad izlej čuguna klučus, ja paskatās stock tubo izplūdes :O
Sametinot no neržas un nedaudz resnākus, nevar būt sliktāk. |
Offline | |
|
Siipols | 18. Dec 2014, 14:39 |
#1348
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
15 Dec 2014, 12:38:25 artys rakstīja:
Nopirkšu lietotu hidro roceni var paštaisītu, galvenais, lai šancē un pilda savu uzdevumu
Man arī vajag,2 gab. tādas...
Varat piedāvāt vienu,kuru noklonēšu lai sanāk mums abiem
PM>
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
|
Janis_L | 18. Dec 2014, 14:50 |
#1349
|
|
Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
| Ir 4.gab R15 grunts riepas, bilde īsta. 150e. Sīkāk PM.
[ Šo ziņu laboja Janis_L, 19 Dec 2014, 13:44:10 ] |
Offline | |
|
zogs | 18. Dec 2014, 16:16 |
#1350
|
|
Kopš: 20. Jul 2013
Ziņojumi: 254
Braucu ar:
| visas detaļas jaunas, atrodas Rīgā, 29149788
bremžu spiediena regulējamais vārsts 25e
sabelt josta melnas, sarkanas 80e
OMP zašādas stūre 350mm uz 90mm 60e
[ Šo ziņu laboja zogs, 18 Dec 2014, 16:17:28 ] |
Offline | |
|
jjjjuris | 18. Dec 2014, 17:46 |
#1351
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
|
18 Dec 2014, 14:39:04 Siipols rakstīja:
15 Dec 2014, 12:38:25 artys rakstīja:
Nopirkšu lietotu hidro roceni var paštaisītu, galvenais, lai šancē un pilda savu uzdevumu
Man arī vajag,2 gab. tādas...
Varat piedāvāt vienu,kuru noklonēšu lai sanāk mums abiem
PM>
uz 3d printera? |
Offline | |
|
Puce | 18. Dec 2014, 18:03 |
#1352
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Augšējie regulējamie atbalsti priekš e36 un e46.
85Eur komplekts.
Atbalsti, kas kuriem regulējams arī garensagāzums. 150Eur
PM
26568942
[email protected]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Es60 | 18. Dec 2014, 20:06 |
#1353
|
|
Kopš: 13. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 221
Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675
| Droseļu/karbaratora filtru
Varbūt kādam ir jauns/labs lietots!
Vai var ieteikt kur Lv nopirkt ,negaidot Mēnesi!
|
Offline | |
|
sejejs | 18. Dec 2014, 22:58 |
#1354
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
18 Dec 2014, 14:13:28 Puce rakstīja:
Kāda jēga no zirnekļa, ja tur nekas netiek sarēķināts...
Taisnību saka, ka jēga iespringt uz turbo izplūdi pie lieliem zirgiem. Un arī ja 1000zs no V8 vajag, palielini spiedienu.
Manā gadījumā ir standarta 90-to gadu SOHC ASV ražots motors, ar maks 5200rpm, kurš jau ir ar cirvi izcirsts. Arī ieplūde man uzmetināta, lai zem haubes lien. Šobrīd ir rūpnīcas zirnekļi pielāgoti Top mount, bet treniņa pēc varētu uzmeistarot savādāk, lai paslēptu visu zem haubes.
Ja būvētu motoru, pilnīgi piekrītu, vajadzētu smuku un pareizu kolektoru. Cik nu jēga no tāda, bet pazīmēties ar cipariem gan varētu. Ja ne ar ZS, tad ar EUR točna. |
Offline | |
|
sejejs | 18. Dec 2014, 23:06 |
#1355
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| P.S.Jo vairāk mēğini uzticēties citu darbam, jo ar katru reizi pārliecinies, ka labāk pašam. Meistari nebūt nav profesionāļi.
Un vēlreiz, pieminot aprēķinus, pierādīt to lietderību standarta motoram būtu tikai tad, ja uzrādītie rezultāti krasi atšķirtos. Ne 5 un pat ne 20zs nemainīs finiša rezultātu, jo vēl būs 1000 iemeslu, kas dažādi ietekmēs rezultātu. |
Offline | |
|
MAXixt
| 18. Dec 2014, 23:57 |
#1356
|
|
Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
|
18 Dec 2014, 10:03:07 -JUREVICH- rakstīja:
18 Dec 2014, 01:05:49 MAXixt rakstīja:
16 Dec 2014, 20:25:45 sejejs rakstīja:
Kurš taisa un cik maksā 4cil kolektoru uzbūvēt?
Interesētu 2 gabali uz V8 un viens uz 4cil turbīnai.
Nevajag super identiskus garumus ar aprēķiniem.
120eur 1 cil+ flanci,ari jaskatas kas par masinu,cik tur vietas utt. Piemeram tads uz 6 cil twin scroll 1000eur
Tas bildē tavs roku darbs?
ja |
Offline | |
|
|
MAXixt
| 18. Dec 2014, 23:58 |
#1357
|
|
Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
|
18 Dec 2014, 23:06:32 sejejs rakstīja:
P.S.Jo vairāk mēğini uzticēties citu darbam, jo ar katru reizi pārliecinies, ka labāk pašam. Meistari nebūt nav profesionāļi.
Un vēlreiz, pieminot aprēķinus, pierādīt to lietderību standarta motoram būtu tikai tad, ja uzrādītie rezultāti krasi atšķirtos. Ne 5 un pat ne 20zs nemainīs finiša rezultātu, jo vēl būs 1000 iemeslu, kas dažādi ietekmēs rezultātu.
noperc kaut kadu nedargo tigu un uztaisi pats,nekas tur kosmisks nav. |
Offline | |
|
Kaross | 19. Dec 2014, 00:28 |
#1358
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Atmosfēriskajam dzinējam ļoti svarīgs ir pareizs izplūdes kolektors. Pareizā garuma un diametra u.t.t.
Turbo dzinējam - nepārspīlēt ar trubu diametru un censties uztaisīt ar vienāda garuma trubām. Salīdzinoši vienkārši. Normālam V8 ar saviem 600-700zs izplūdniekam turbu iekšējais diametrs varētu būt uz 42-43mm. Un tālāk jau māksla savērpt un sametināt visu kopā.
šeit ir viens labs atmosfēras kolektors.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Dec 2014, 00:44:24 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Elksnis | 19. Dec 2014, 00:58 |
#1359
|
|
Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| Ērgļa 2.3(2.6) 20varstigais ar 300zs?
|
Offline | |
|
Kaross | 19. Dec 2014, 01:15 |
#1360
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| it kā bijis samērīts 338HP un 325NM. no 2.6 tilpuma.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|