Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Autosporta detaļas I

AutorsZiņojums
Zigmars
18. Dec 2014, 10:22 #1341

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Tas kolektors tāds jocīgs
Offline
Driver
18. Dec 2014, 10:24 #1342

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Dec 2014, 10:22:07 Zigmars rakstīja:
Tas kolektors tāds jocīgs

ari atgadina sunja atvemtu ceermju chupu?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
18. Dec 2014, 13:02 #1343

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Dec 2014, 10:11:09 sejejs rakstīja:
Vietas maz un 120x8=960e. Tas man neder. Hehe


Vietas maz un 8 cilindri + vēlies lētāk.
Būs vien jābrauc ar stock kolektoru.
Lētākais ir 100 Euro par cilindru...

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Phasma
18. Dec 2014, 13:25 #1344

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

nu un ko jūs te ņemās
Bez aprēķiniem kolektoru var uzcept katrs, kas māk metināt un ir spējīgs aizbraukt līdz bodei pēc cauruļu līkumiem. Flančus jau te vairāki tirgoja.
Ja gribas super precīzus izstrādājumus, tad jāmaksā dārgi. Lai gan uzskatu, ka kolektora dizains sāk spēlēt izšķirošu lomu virs 500hp. Vairumam prasības no projekta ir stipri līdz tam ciparam. Pilnībā var iztikt ar Log style kolektoru, kas ir vienkāršs, izturīgs un kompakts. Līdz 250hp vispār var iztikt ar "adapteri" pie stock čuguna kolektoriem.

-----------------
Excitement of building....
Offline
Janis_L
18. Dec 2014, 14:03 #1345

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka

Neproti metināt un gribi pa lēto =>

M52 turbo exhaust manifold
Offline
Puce
18. Dec 2014, 14:13 #1346

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Kāda jēga no zirnekļa, ja tur nekas netiek sarēķināts...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Janis_L
18. Dec 2014, 14:33 #1347

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka


18 Dec 2014, 14:13:28 Puce rakstīja:
Kāda jēga no zirnekļa, ja tur nekas netiek sarēķināts...


Turbo "dievi" saka, ka to kas pietrūkst "piepūtīs"

Rodas jautājums, ko tad viņi tajās rūpīcās rēķina, kad izlej čuguna klučus, ja paskatās stock tubo izplūdes :O
Sametinot no neržas un nedaudz resnākus, nevar būt sliktāk.
Offline
Siipols
18. Dec 2014, 14:39 #1348

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


15 Dec 2014, 12:38:25 artys rakstīja:
Nopirkšu lietotu hidro roceni var paštaisītu, galvenais, lai šancē un pilda savu uzdevumu


Man arī vajag,2 gab. tādas...

Varat piedāvāt vienu,kuru noklonēšu lai sanāk mums abiem


PM>

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Janis_L
18. Dec 2014, 14:50 #1349

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka

Ir 4.gab R15 grunts riepas, bilde īsta. 150e. Sīkāk PM.

[ Šo ziņu laboja Janis_L, 19 Dec 2014, 13:44:10 ]

Offline
zogs
18. Dec 2014, 16:16 #1350

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:

visas detaļas jaunas, atrodas Rīgā, 29149788

bremžu spiediena regulējamais vārsts 25e

sabelt josta melnas, sarkanas 80e




OMP zašādas stūre 350mm uz 90mm 60e

[ Šo ziņu laboja zogs, 18 Dec 2014, 16:17:28 ]

Offline
jjjjuris
18. Dec 2014, 17:46 #1351

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu


18 Dec 2014, 14:39:04 Siipols rakstīja:

15 Dec 2014, 12:38:25 artys rakstīja:
Nopirkšu lietotu hidro roceni var paštaisītu, galvenais, lai šancē un pilda savu uzdevumu


Man arī vajag,2 gab. tādas...

Varat piedāvāt vienu,kuru noklonēšu lai sanāk mums abiem


PM>


uz 3d printera?
Offline
Puce
18. Dec 2014, 18:03 #1352

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Augšējie regulējamie atbalsti priekš e36 un e46.

85Eur komplekts.





Atbalsti, kas kuriem regulējams arī garensagāzums. 150Eur


PM
26568942
[email protected]

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Es60
18. Dec 2014, 20:06 #1353

Kopš: 13. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 221

Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675

Droseļu/karbaratora filtru
Varbūt kādam ir jauns/labs lietots!
Vai var ieteikt kur Lv nopirkt ,negaidot Mēnesi!
Offline
sejejs
18. Dec 2014, 22:58 #1354

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


18 Dec 2014, 14:13:28 Puce rakstīja:
Kāda jēga no zirnekļa, ja tur nekas netiek sarēķināts...

Taisnību saka, ka jēga iespringt uz turbo izplūdi pie lieliem zirgiem. Un arī ja 1000zs no V8 vajag, palielini spiedienu.
Manā gadījumā ir standarta 90-to gadu SOHC ASV ražots motors, ar maks 5200rpm, kurš jau ir ar cirvi izcirsts. Arī ieplūde man uzmetināta, lai zem haubes lien. Šobrīd ir rūpnīcas zirnekļi pielāgoti Top mount, bet treniņa pēc varētu uzmeistarot savādāk, lai paslēptu visu zem haubes.
Ja būvētu motoru, pilnīgi piekrītu, vajadzētu smuku un pareizu kolektoru. Cik nu jēga no tāda, bet pazīmēties ar cipariem gan varētu. Ja ne ar ZS, tad ar EUR točna.
Offline
sejejs
18. Dec 2014, 23:06 #1355

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

P.S.Jo vairāk mēğini uzticēties citu darbam, jo ar katru reizi pārliecinies, ka labāk pašam. Meistari nebūt nav profesionāļi.

Un vēlreiz, pieminot aprēķinus, pierādīt to lietderību standarta motoram būtu tikai tad, ja uzrādītie rezultāti krasi atšķirtos. Ne 5 un pat ne 20zs nemainīs finiša rezultātu, jo vēl būs 1000 iemeslu, kas dažādi ietekmēs rezultātu.
Offline
MAXixt
18. Dec 2014, 23:57 #1356

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


18 Dec 2014, 10:03:07 -JUREVICH- rakstīja:

18 Dec 2014, 01:05:49 MAXixt rakstīja:

16 Dec 2014, 20:25:45 sejejs rakstīja:
Kurš taisa un cik maksā 4cil kolektoru uzbūvēt?
Interesētu 2 gabali uz V8 un viens uz 4cil turbīnai.
Nevajag super identiskus garumus ar aprēķiniem.
120eur 1 cil+ flanci,ari jaskatas kas par masinu,cik tur vietas utt. Piemeram tads uz 6 cil twin scroll 1000eur


Tas bildē tavs roku darbs?
ja
Offline
MAXixt
18. Dec 2014, 23:58 #1357

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


18 Dec 2014, 23:06:32 sejejs rakstīja:
P.S.Jo vairāk mēğini uzticēties citu darbam, jo ar katru reizi pārliecinies, ka labāk pašam. Meistari nebūt nav profesionāļi.

Un vēlreiz, pieminot aprēķinus, pierādīt to lietderību standarta motoram būtu tikai tad, ja uzrādītie rezultāti krasi atšķirtos. Ne 5 un pat ne 20zs nemainīs finiša rezultātu, jo vēl būs 1000 iemeslu, kas dažādi ietekmēs rezultātu.
noperc kaut kadu nedargo tigu un uztaisi pats,nekas tur kosmisks nav.
Offline
Kaross
19. Dec 2014, 00:28 #1358

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atmosfēriskajam dzinējam ļoti svarīgs ir pareizs izplūdes kolektors. Pareizā garuma un diametra u.t.t.
Turbo dzinējam - nepārspīlēt ar trubu diametru un censties uztaisīt ar vienāda garuma trubām. Salīdzinoši vienkārši. Normālam V8 ar saviem 600-700zs izplūdniekam turbu iekšējais diametrs varētu būt uz 42-43mm. Un tālāk jau māksla savērpt un sametināt visu kopā.

šeit ir viens labs atmosfēras kolektors.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Dec 2014, 00:44:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Elksnis
19. Dec 2014, 00:58 #1359

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

Ērgļa 2.3(2.6) 20varstigais ar 300zs?

Offline
Kaross
19. Dec 2014, 01:15 #1360

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

it kā bijis samērīts 338HP un 325NM. no 2.6 tilpuma.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo