Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
AF
12. Nov 2017, 11:54 #134

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


12 Nov 2017, 06:47:32 @MrEdix rakstīja:
Jautajums Karosam vai Remap, pie abiem esmu bijis, neko sliktu nevaru pateikt, auto lido, viss bumbas, ne duuma nekaa pagaidam vismaz, bet jautajums shads, es kaut ko dzirdeju, ka apskate taisas ieviest parbaudi tiem dpf filtriem, it ka tiem auto kuriem ir jabut pec rupnicas, viniem bus jabut savadak 3nieks, informacija nav pilniga, bet no uzticama cilveka, ka domajam risinat so problemu, jo cik zinu ir looti daudz cilveki kuriem nav vaira dpf utt vai varetu but kads risinajums, ja nu muusu gudrie izlemj baudit tadas lietas???

Uzreiz varu pateikt, ka nevar pierādīt dpf neesamību ja viss nostrādāts labi, un kāpēc nevar, bet ar nepacietību arī pagaidīšu tevis pieminēto spečuku atbildes
Offline
Lauriko
12. Nov 2017, 12:18 #135

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nu jau aftermarket DPF nemaksā tik dārgi, lai neliktu jaunu! Galvenais jautājums ir vai cilvēkiem ir sajēga, ka DPF pata no sevis nemirst, parasti pie vainas ir virkne citu defektu!
Par remap.lv varu teikt ka viņu metināšanas kvalitāte ir pielīdzināma OE un kaurš katrs nepateiks, vai tur ir akut kas darīta vai nē!
Un CSDD nav un nebūs iespējas pārbaudīt progrmmatūras izmaiņas!
Tā, ka vienīgais variants kā ateauties negatīvu vērtējumu TA ir kad auto ir jābūt DPF, bet tur ir taisna truba, vai brutāli no apakšas izgriezts un ar pusautomātu aizpļūtits!
Offline
AF
12. Nov 2017, 12:26 #136

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nedaudz klūdies, savā dzīves ciklā - automobīła, dpf nekad nebūs mūžīgs, ir iespēja to atjaunot, vai nomainīt, bet ne visiem automobīłiem ražotāji komstruktīvi paredzējuši viegli izńemamu dpf elementu, lai to var atjaunot.
Offline
Staris
12. Nov 2017, 13:30 #137

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


12 Nov 2017, 06:47:32 @MrEdix rakstīja:
Jautajums Karosam vai Remap, pie abiem esmu bijis, neko sliktu nevaru pateikt, auto lido, viss bumbas, ne duuma nekaa pagaidam vismaz, bet jautajums shads, es kaut ko dzirdeju, ka apskate taisas ieviest parbaudi tiem dpf filtriem, it ka tiem auto kuriem ir jabut pec rupnicas, viniem bus jabut savadak 3nieks, informacija nav pilniga, bet no uzticama cilveka, ka domajam risinat so problemu, jo cik zinu ir looti daudz cilveki kuriem nav vaira dpf utt vai varetu but kads risinajums, ja nu muusu gudrie izlemj baudit tadas lietas???

un man TA cilvēks pateica, ka viņi nevar pābraudīt DPF bunduļa saturu un reāla filtra esamību. Pat, ja ir acīmredzamas metinājuma pēdas, tad TA cilvēkam tas filtrs ir jāattaisa vaļā un jākonstatē faktu, ka tas ir tukšs.
Offline
Mizx
12. Nov 2017, 14:20 #138

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

Vācijā uz bunduli neskatās, mēra atgāzes ar krutāku iekārtu. Tāpēc viņiem jau sen arī katalizatoru izgriešana negāja cauri, lika lietotus mūsējos. Latvijā jau tikai pāris parametrus TA spēj noteikt. Ja prasības būs stingrākas, būs citas iekārtas, rentgena aci pārbaudītājiem nebūs jāattīsta.
Offline
AF
12. Nov 2017, 14:44 #139

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tu laikam domā NOx mērīšanas instrumentu, ja tur to pielieto, bet mega reti un tas tikai aptuveni nosaka, tālāk balstoties uz to, tavu auto nosūta uz detalizētāku pārbaudi.
Bet tas vairāk attiecas uz auto ar ADblue sistēmām, kuras paredzētas NOx izmešu samazināšanai.
Parastajam auto ar dpf , ar vai bez tā NOx būs tāds pats..
Offline
Mizx
12. Nov 2017, 23:17 #140

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


12 Nov 2017, 14:44:40 @AF rakstīja:
Tu laikam domā NOx mērīšanas instrumentu, ja tur to pielieto, bet mega reti un tas tikai aptuveni nosaka, tālāk balstoties uz to, tavu auto nosūta uz detalizētāku pārbaudi.
Bet tas vairāk attiecas uz auto ar ADblue sistēmām, kuras paredzētas NOx izmešu samazināšanai.
Parastajam auto ar dpf , ar vai bez tā NOx būs tāds pats..
Nē, tik konkrēti nebiju domājis. Viņiem jau gadiem visiem, arī veciem benzīnniekiem nomēra ir katalizators vai nav. Principā izmet faktu par to kādām EUR normām atbilst izpludes gāzes un tad skatās, kādām tam auto būtu jāatbilst tā ražošanas brīdī, varbūt jābūt uzlabotam pēc teh. pases. No tā arī viens var tikt pie zaļās uzlīmes, bet cits ar škietami tādu pašu auto pie tikai dzeltenās braukšanai pilsētās. Uz ārzemniekiem šajā ziņā dažreiz paskatās caur pirkstiem, tas gan, jo tie parasti iebrauc tikai dažreiz kā viesi, vienlaicīgi zinu, ka ir LV reģistrētas mašīnas, kam sarkanā uzlīme jeb bans iebraukt pilsētu centros, tas gadījies gan dīzeļiem, gan benzīnam un nav runa par aizmirsušos pagājušā gadsimta auto bez mūsu TA.
Offline
Kaross
12. Nov 2017, 23:48 #141

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Benzīnniekiem arī LV katalizatoru izgriešana neiet cauri. Nevienam pēc 2003.gada.
Tu esi dzirdējis kaut ko ļoti aptuvenu, bet ne precīzus faktus. Tā ka tālu no patiesības. Tas varētu būt jau pieminētais AF tests NOx izmešiem Adblue sistēmām. DPF Vācijā ņem ārā arī vietējie tūninga kantori un tāpat testus iet bez viņiem bez problēmām. Pats esmu vismaz padsmit DE reģistrētiem auto izņēmis DPF un joprojām tie auto brauc bez DPF.

Iepriekš Mr.Edix rakstītais arī vēl tālāk no patiesības. Pirmkārt 3 nekad mūžā neliks par izņemtu DPF. Max. varētu būt 2-nieks.
Otrkārt TA nav iekārtu ar kurām pārbaudīt DPF neesamību un pierādīt to vai tur ir iekšā vai nav - nereāli. Ilgi, dārgi un grūti īstenojams pasākums.

Te viena bilde kā izskatās DPF no Audi, kuram jau izgriezts DPF pie mums. Pēc mēneša tur nebūs pat zīmes, ka kaut kas būtu darīts.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mizx
13. Nov 2017, 00:08 #142

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

Daudz var izdarīt, ja dara gudri un kompleksi, ir kaut kādas robežas, cik un ko var. Kas jāizdara bonusā. Man savulaik bija bizness — vedu šeit izgrieztos katalizatorus atpakaļ uzstādīšanai DE, maksāja vairāk kā par jaunu "universālo" katalizatoru, tas bija mašīnām pirms 2003. gada. Cenas pasliktinājās, jo arī auto Vācijā kļuva jaunāki, pieprasījums pēc veciem katalizatoriem samazinājās, ar to vairs nenodarbojos, bet šur tur LV internetā joprojām karājas veci sludinājumi, ka uzpērk katalizatorus ar manu telefona numuru, dažreiz pat kāds zvana un jautā. Tā kā vairumā gadījumu klienti bija tie, kam vajadzēja tikt galā ar Vācijas TA prasībām, iegūstot labu EURO normu par maksimāli zemu cenu, tad attiecīgi arī diezgan iedziļinājos TA atgāžu mērījumos tur.
Offline
Kaross
13. Nov 2017, 00:18 #143

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Katalizatori kādiem dzinējiem? Nebija pārsvarā benzīnnieki?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
crime
13. Nov 2017, 00:20 #144

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

Nah kaut kādus testus jātaisa? DPF neesamība tak ir elementāri redzama - glušaka gals iekšpusē nokvēp, kamēr tackai, kurai DPF nav izņemts, glušaks ir tīrs.
Offline
crime
13. Nov 2017, 00:23 #145

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

un OEM katus vācieši pērk arī tagad, savu katu no e24 pārdevu pagājušogad uz DE, kaut kas ap 250 vai 300 eur bija
Offline
Mizx
13. Nov 2017, 00:33 #146

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


13 Nov 2017, 00:18:45 @Kaross rakstīja:
Katalizatori kādiem dzinējiem? Nebija pārsvarā benzīnnieki?
Dažādi, daudz turp sūtīju. Kādus dabūju, tādus sūtīju prom. Biežāk jau benzīna, jo tie bija vērtīgāki arī no pārdevēju viedokļa, dīzeļiem necik daudz dabūt nevarēja un man vajadzēja ar visiem bunduļiem, izķidātos tajā galā neatmaksājās likt atpakaļ bunduļos, jo metināšana dārga.
Offline
terausneruse
13. Nov 2017, 00:53 #147

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Nesen, kad gàju skati, prasīju par dpf! Drīzumā sāks baudīt dpf autiņiem no 12.g.ražojuma! Vecāki var ķimiķot! Dīzeļiem drīkst ņemt nost aizmugures bunduli, galvenais,lai centràlais un iztur decibelus un atgāzes!
Offline
terausneruse
13. Nov 2017, 00:56 #148

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


12 Nov 2017, 23:48:18 @Kaross rakstīja:
Benzīnniekiem arī LV katalizatoru izgriešana neiet cauri. Nevienam pēc 2003.gada.
Tu esi dzirdējis kaut ko ļoti aptuvenu, bet ne precīzus faktus. Tā ka tālu no patiesības. Tas varētu būt jau pieminētais AF tests NOx izmešiem Adblue sistēmām. DPF Vācijā ņem ārā arī vietējie tūninga kantori un tāpat testus iet bez viņiem bez problēmām. Pats esmu vismaz padsmit DE reģistrētiem auto izņēmis DPF un joprojām tie auto brauc bez DPF.

Iepriekš Mr.Edix rakstītais arī vēl tālāk no patiesības. Pirmkārt 3 nekad mūžā neliks par izņemtu DPF. Max. varētu būt 2-nieks.
Otrkārt TA nav iekārtu ar kurām pārbaudīt DPF neesamību un pierādīt to vai tur ir iekšā vai nav - nereāli. Ilgi, dārgi un grūti īstenojams pasākums.

Te viena bilde kā izskatās DPF no Audi, kuram jau izgriezts DPF pie mums. Pēc mēneša tur nebūs pat zīmes, ka kaut kas būtu darīts.




Daudz deksīgāk ielikt skaistu trubu
Offline
MAXixt
13. Nov 2017, 01:14 #149

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Smuks tikai uz bildes, parasti neviens stiprinajums neder+ metala biezums 0.8.
Offline
Angelz
17. Nov 2017, 17:24 #150

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


12 Nov 2017, 11:54:49 @AF rakstīja:

Uzreiz varu pateikt, ka nevar pierādīt dpf neesamību ja viss nostrādāts labi, un kāpēc nevar, bet ar nepacietību arī pagaidīšu tevis pieminēto spečuku atbildes


Pietiek apskatīties dpf pretspiedienu, temp kā paliek viss skaidrs. Var protams arī izvirst apskatoties vadības bloka firmwarē.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Gats
07. Jul 2018, 21:21 #151

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Stulbs jautājums noteikti,bet vng interese....kam tieši domāta dpf izprogramēšana?...tikai dēļ tā lai vairs nebūtu reģenirācijas?
Es saprotu katalizātoram vai tiem dpf kur da4iki ir gan sākumā gan beigās jo tad mainās rādijumi un tt.,bet ja dpf filtram kuram nav da4iks pēc viņa..kāpēc viņš jāprogrammē laukā?
Offline
AF
07. Jul 2018, 21:37 #152

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Vnk naudas nokāšana.


P.s

Izņem, pabrauc un sapratīsi. Tikai ugunsdzēšamo paņem līdzi drošības labad.
Offline
Glenfiddich
07. Jul 2018, 22:22 #153

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: 3.0D


Nezinu kā tas ir tehniski, bet ja nepareizi izprogrammē tad turpina mēģināt izdedzināt ar visām no tā izrietošajām sekām.Paaugstināti apgriezieni, skaņa utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo