Autors | Ziņojums |
Czars | |
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Evakuators => draivers vai cits sakarigs serviss, ja pasam neiet so lietu atrisinat. [ Šo ziņu laboja Czars, 11 Jun 2015, 10:41:27 ] |
Offline | |
|
ahmeds | |
Kopš: 26. Oct 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 273
Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i
|
11 Jun 2015, 10:39:16 lapinjs rakstīja:
Ir bijis kad baka maz degvielas nekas tamlidzigs nav bijis.. ir ari gadijies ka daciks bij beigts un degviela bija beigusies,tad vienkārši nelece.. bet nekau ka pa isputeju šauj un rīstās.. tā kā parlejās.. nezin ko dariit.
Nu itkā jau šauj,kad tieši ir pa maz degvielas,nevis kad pārlejas,kad auto pārlejas viņš tarkšķ takā mopēds,domāju,ka patiešām skaties bākas sūkni,gan jau ka nobeidzies dēļ tā,ka esi braukājis līdz pilnīgi tukšāi bākai,kas tieši arī nobeidza sūkni,vai arī ielej iekšā 20 litrus degvielu un mēģini vēlreiz.
|
Offline | |
|
ens | |
Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
11 Jun 2015, 00:32:08 Pekle rakstīja:
Situācija:
Deg abs, asc un sarkanais ((!));
abs nestrādā;
Spidometrs strādā;
asc poga nestrādā
Darbības:
Pieslēdzu pie kompja, uzrādīja problēmu ar abiem priekšējiem abs devējiem. Uz pacēlāja izgrozīju riteņus, devējus neredz- signāla nav.
Nomainīju abus uz jauniem- bez izmaiņām.
Nodzēsu kļudas- bremžu pedālis kā akmens, uzgāzēt gandrīz nevar. Asc poga sāka strādāt. Mazliet ieskrējos un kārtīgi uzdevu pa bremzēm, lampas atpakaļ panelī un viss pa vecam. Bremzējot likās ka abs tomēr mēģina ko darīt, jo sita pa pedāli kas liek cerēt ka abs bloks tomēr vēl dzīvs.
Bija doma izzvanīt vadus bet nesapratu uz kurieni aiziet devēja vads.
Jautājums:
Devēja vads iet uz kurieni? Salons zem bardačoka vai bloks zem filtra?
Konstruktīvi ieteikumi?
96` 2.5 benzīns
Uz servisu pats varu dadomāties aizvest, tādus ieteikumus nevajag.
Cirvis Tu esi, pat internets tev pateiktu kurš no abs devējiem ir jāmaina pie tādiem simptoniem!
Turklāt kāds sakars abs devējam un riteņu grozīšanai uz vietas? |
Offline | |
|
lapinjs | |
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: E53
|
11 Jun 2015, 10:40:41 Czars rakstīja:
Evakuators => draivers vai cits sakarigs serviss, ja pasam neiet so lietu atrisinat.
2 nedelas atpakal ar evakuatoru nogadaju servisā, ddiemzel man ideju vairak neka viņiem. .. negribas nemt atkal evakuatoru un dzit kautkur citur.. domaju ka te gudri vīri palidzes rast risinajunu.. |
Offline | |
|
Pekle | |
Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
11 Jun 2015, 11:55:10 ens rakstīja:
11 Jun 2015, 00:32:08 Pekle rakstīja:
Situācija:
Deg abs, asc un sarkanais ((!));
abs nestrādā;
Spidometrs strādā;
asc poga nestrādā
Darbības:
Pieslēdzu pie kompja, uzrādīja problēmu ar abiem priekšējiem abs devējiem. Uz pacēlāja izgrozīju riteņus, devējus neredz- signāla nav.
Nomainīju abus uz jauniem- bez izmaiņām.
Nodzēsu kļudas- bremžu pedālis kā akmens, uzgāzēt gandrīz nevar. Asc poga sāka strādāt. Mazliet ieskrējos un kārtīgi uzdevu pa bremzēm, lampas atpakaļ panelī un viss pa vecam. Bremzējot likās ka abs tomēr mēģina ko darīt, jo sita pa pedāli kas liek cerēt ka abs bloks tomēr vēl dzīvs.
Bija doma izzvanīt vadus bet nesapratu uz kurieni aiziet devēja vads.
Jautājums:
Devēja vads iet uz kurieni? Salons zem bardačoka vai bloks zem filtra?
Konstruktīvi ieteikumi?
96` 2.5 benzīns
Uz servisu pats varu dadomāties aizvest, tādus ieteikumus nevajag.
Cirvis Tu esi, pat internets tev pateiktu kurš no abs devējiem ir jāmaina pie tādiem simptoniem!
Turklāt kāds sakars abs devējam un riteņu grozīšanai uz vietas?
Parādīsi lūdzu kur es jautāju par to kurš abs devējs man jāmaina?
Sensoru diagnostika, tev kaut ko izsaka šie vārdi? Vari neatbildēt. Atradies te kārtējais klaviatūras varonis, ja nejēdz atbildēt uz jautājumu tad netērē savu laiku ar tukšu muldēšanu. |
Offline | |
|
lapinjs | |
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: E53
|
10 Jun 2015, 12:38:13 lapinjs rakstīja:
!! HELP !!! Iedod kāds padomu..
E39 2.8 startējot momentāli noslāpst! Dodot gāzīti šaudās un rīstās,kā atlaiž,tā noslāpst!
Kompis kļūdas nemet!
Nomainiju- gaisa masas neritaju,sadalenes dēvēju un kloķēnes devēju,nekas nemainās
Vai varetu but,ka izplūde ciet vai vārstu vaks jaņem nost un jāskatās ķēdes ?
[ Šo ziņu laboja lapinjs, 11 Jun 2015, 16:03:04 ] |
Offline | |
|
ens | |
Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
11 Jun 2015, 13:00:05 Pekle rakstīja:
11 Jun 2015, 11:55:10 ens rakstīja:
11 Jun 2015, 00:32:08 Pekle rakstīja:
Situācija:
Deg abs, asc un sarkanais ((!));
abs nestrādā;
Spidometrs strādā;
asc poga nestrādā
Darbības:
Pieslēdzu pie kompja, uzrādīja problēmu ar abiem priekšējiem abs devējiem. Uz pacēlāja izgrozīju riteņus, devējus neredz- signāla nav.
Nomainīju abus uz jauniem- bez izmaiņām.
Nodzēsu kļudas- bremžu pedālis kā akmens, uzgāzēt gandrīz nevar. Asc poga sāka strādāt. Mazliet ieskrējos un kārtīgi uzdevu pa bremzēm, lampas atpakaļ panelī un viss pa vecam. Bremzējot likās ka abs tomēr mēģina ko darīt, jo sita pa pedāli kas liek cerēt ka abs bloks tomēr vēl dzīvs.
Bija doma izzvanīt vadus bet nesapratu uz kurieni aiziet devēja vads.
Jautājums:
Devēja vads iet uz kurieni? Salons zem bardačoka vai bloks zem filtra?
Konstruktīvi ieteikumi?
96` 2.5 benzīns
Uz servisu pats varu dadomāties aizvest, tādus ieteikumus nevajag.
Cirvis Tu esi, pat internets tev pateiktu kurš no abs devējiem ir jāmaina pie tādiem simptoniem!
Turklāt kāds sakars abs devējam un riteņu grozīšanai uz vietas?
Parādīsi lūdzu kur es jautāju par to kurš abs devējs man jāmaina?
Sensoru diagnostika, tev kaut ko izsaka šie vārdi? Vari neatbildēt. Atradies te kārtējais klaviatūras varonis, ja nejēdz atbildēt uz jautājumu tad netērē savu laiku ar tukšu muldēšanu.
Ok, nepareizi izlasiju, domāju ka speedo nestrādā.
Bet nu anyway, delphi sensorus likt nebija pareizi, saliec oem un tad skaties kas notiek. |
Offline | |
|
TD91 | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
| varbūt kāds rīgas robežās var piedāvāt kondiškas ventilatoru , vajadzīgs tikai ventilātors no e39 530d fl!!! |
Offline | |
|
|
Jureks | |
Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
|
10 Jun 2015, 22:29:10 Laoshi rakstīja:
10 Jun 2015, 22:06:30 Jureks rakstīja:
Tiešām kyb ir tadi sudi ka pec ~7000km ir lupatās??
Kyb ir kayaba, oriģināli tie ir labi japāņu amīši, bet Eiropā viņi taisa amjus Āfrikai, Eiropai un Āzijai Viņi arī ir gandrīz vislētākie.
Tev nav niķis bremzēt iekšā bedrē/uz gulošā?
kaa Tu domaji to bremzēšanu.. pirs guloša un tad brauc virsu tādā veidā lielāku slodzi taisu?? hvz.. man pie majam tieši ir guļošais.. lielais.. |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
11 Jun 2015, 21:43:54 Jureks rakstīja:
kaa Tu domaji to bremzēšanu.. pirs guloša un tad brauc virsu tādā veidā lielāku slodzi taisu?? hvz.. man pie majam tieši ir guļošais.. lielais..
Pirms ir Ok, pēc tam pārbrauc pāri bez bremzēm |
Offline | |
|
Jureks | |
Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
|
11 Jun 2015, 21:45:57 Araajz rakstīja:
11 Jun 2015, 21:43:54 Jureks rakstīja:
kaa Tu domaji to bremzēšanu.. pirs guloša un tad brauc virsu tādā veidā lielāku slodzi taisu?? hvz.. man pie majam tieši ir guļošais.. lielais..
Pirms ir Ok, pēc tam pārbrauc pāri bez bremzēm
es jau iktaa lenam braucu paari.. vai tas butu pie vainas.. 4 x vismaz jabrauc pari guļošajam dienaa.. |
Offline | |
|
Jureks | |
Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
| kurš pedējā laika ir parlasijis piekari visu priekša ar normalam detāļām? var atsutit izcenojumus |
Offline | |
|
aaziits | |
Kopš: 09. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 468
Braucu ar: e39
|
11 Jun 2015, 21:49:37 Jureks rakstīja:
kurš pedējā laika ir parlasijis piekari visu priekša ar normalam detāļām? var atsutit izcenojumus
man arī varētu atsūtīt |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
11 Jun 2015, 21:47:28 Jureks rakstīja:
11 Jun 2015, 21:45:57 Araajz rakstīja:
11 Jun 2015, 21:43:54 Jureks rakstīja:
kaa Tu domaji to bremzēšanu.. pirs guloša un tad brauc virsu tādā veidā lielāku slodzi taisu?? hvz.. man pie majam tieši ir guļošais.. lielais..
Pirms ir Ok, pēc tam pārbrauc pāri bez bremzēm
es jau iktaa lenam braucu paari.. vai tas butu pie vainas.. 4 x vismaz jabrauc pari guļošajam dienaa..
Nu galvenais ir pirms gulošā/bedres atlaist bremzes, lai piekare var normāli kustēties buksēs/atsaitēs. Šo kļūdu bieži taisa sievietes, pamana bedri, bremzē, purns zemē, amji līdz pusei iekšā, piekare nospriegota un tad buuuuummm... sitiens un arī riepu burtiski plēš uz asas bedres kants, nevis ritenis pārripo pāri.
Forši ir pat biki iedot gāzīti |
Offline | |
|
Jureks | |
Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
| nu man draudzene ari brauka daudz ar auto |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Jun 2015, 22:08:40 Laoshi rakstīja:
11 Jun 2015, 21:47:28 Jureks rakstīja:
11 Jun 2015, 21:45:57 Araajz rakstīja:
11 Jun 2015, 21:43:54 Jureks rakstīja:
kaa Tu domaji to bremzēšanu.. pirs guloša un tad brauc virsu tādā veidā lielāku slodzi taisu?? hvz.. man pie majam tieši ir guļošais.. lielais..
Pirms ir Ok, pēc tam pārbrauc pāri bez bremzēm
es jau iktaa lenam braucu paari.. vai tas butu pie vainas.. 4 x vismaz jabrauc pari guļošajam dienaa..
Nu galvenais ir pirms gulošā/bedres atlaist bremzes, lai piekare var normāli kustēties buksēs/atsaitēs. Šo kļūdu bieži taisa sievietes, pamana bedri, bremzē, purns zemē, amji līdz pusei iekšā, piekare nospriegota un tad buuuuummm... sitiens un arī riepu burtiski plēš uz asas bedres kants, nevis ritenis pārripo pāri.
Forši ir pat biki iedot gāzīti
un bremzejot auto svars parnesas uz priekšu |
Offline | |
|
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
11 Jun 2015, 22:11:15 uldens1 rakstīja:
11 Jun 2015, 22:08:40 Laoshi rakstīja:
11 Jun 2015, 21:47:28 Jureks rakstīja:
11 Jun 2015, 21:45:57 Araajz rakstīja:
11 Jun 2015, 21:43:54 Jureks rakstīja:
kaa Tu domaji to bremzēšanu.. pirs guloša un tad brauc virsu tādā veidā lielāku slodzi taisu?? hvz.. man pie majam tieši ir guļošais.. lielais..
Pirms ir Ok, pēc tam pārbrauc pāri bez bremzēm
es jau iktaa lenam braucu paari.. vai tas butu pie vainas.. 4 x vismaz jabrauc pari guļošajam dienaa..
Nu galvenais ir pirms gulošā/bedres atlaist bremzes, lai piekare var normāli kustēties buksēs/atsaitēs. Šo kļūdu bieži taisa sievietes, pamana bedri, bremzē, purns zemē, amji līdz pusei iekšā, piekare nospriegota un tad buuuuummm... sitiens un arī riepu burtiski plēš uz asas bedres kants, nevis ritenis pārripo pāri.
Forši ir pat biki iedot gāzīti
un bremzejot auto svars parnesas uz priekšu
Un pie attiecīga ātruma var noraut tiltu |
Offline | |
|
Jureks | |
Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
| te jau powera klasika.. gribeju bez maz vai servisu par uzmeteju taisiit, bet tagad pats esmu vainiigs.. |
Offline | |
|
sakums | |
Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Gallo!
Kāds ir mainījis drošības jostu, kas nāk e39 touringa pakaļējā sēdeklī? (tobiš vidējo jostu)
Kādu laiku atpakaļ mainīju salonu, jaunajam vidējā drošibas josta bija nogriesta, bet it kā vēl palika no vecā, gribas samainīt un salikt lai ir čotka. Bet nesaprotu, kā es varu dabūt ārā to drošibas jostu no beņķa.?? |
Offline | |
|
ahmeds | |
Kopš: 26. Oct 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 273
Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i
|
13 Jun 2015, 10:53:44 sakums rakstīja:
kā es varu dabūt ārā to drošibas jostu no beņķa.??
Sis varētu palīdzēt http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.ph...-removal-install |
Offline | |
|