Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
a4b4audi
25. Jul 2014, 13:00 #13241

Kopš: 15. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: bmw

sveiki, varbut kads meistars man var palidzeet...
problema tada, ka savam autinjam kam ir gazes iekarta 4 paaudze, bet nu cik saprotu tad tas ir krievu razhojums ZENITPRO, Shark1500.. .. atgāzes CO un HC 10X pārsniedz savu normu, kas ir atļauta un pie kā labāk vērsties, zināms kāds sakarīgs meistars kursh saprot visu un varētu novērst liekās atgāzes?pieņemu ka gadu nekas nav pilnigi darīts, ka kautkas ir smagi aizdirsies... anyone?

[ Šo ziņu laboja a4b4audi, 25 Jul 2014, 13:01:20 ]

Offline
Induction
25. Jul 2014, 16:20 #13242

Kopš: 25. Nov 2010

Ziņojumi: 55

Braucu ar: jaunām ķēdēm


viss ticamākais gāzes vārstā lipeklis noķerts, noskrūvēt no reduktora un izmazgāt ievērojot drošības pasākumus.


piebildīšu ka avārijas starts arī neiet tādā gadījumā (tas ir kad pogu tur); labi ja pats braucu, tad varu simtiem reižu pogu bakstīt, bet kad māte iesēžas, tā tik vien uz benzīna un šauj.

drošības pasākumi tie būtu? bez atklātām liesmām vai tikai ar tukšo balonu? Manuprāt tur tas vārsts pie nestrādājošas iekārtas slēgts, pareizi ?
Tad vienk ņemu ārā reduktoru un jaucu, tīru, jā?

Paldies

[ Šo ziņu laboja Induction, 25 Jul 2014, 16:21:18 ]

Offline
nagla
25. Jul 2014, 16:33 #13243

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

aizgriez balonu ciet un nemies droshi! protams nepatikamaikais bus gazi nolaist no magistrales!
Offline
kexxx
26. Jul 2014, 09:20 #13244

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


25 Jul 2014, 16:33:35 nagla rakstīja:
aizgriez balonu ciet un nemies droshi! protams nepatikamaikais bus gazi nolaist no magistrales!


kas tur nepatīkams? pārslēdzies uz gāzi, aizgriez ciet balonu, pagaidi, līdz motors izstrādā gandrīz visu gāzi, kas bija maģistrālē un reduktorā (dēļ spiediena krituma motors pārslēgsies un benzīnu), noslāpē motoru un skrūvē vaļā- gāze būs atlikusi minimāli...

P.S. ieteiktu gan tomēr pieslēgt pie kompja, jo varbūt problēma nemaz nav tur...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 26 Jul 2014, 09:24:09 ]

Offline
kexxx
26. Jul 2014, 09:26 #13245

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


25 Jul 2014, 10:06:42 PASSATizhi rakstīja:
kāpēc jāgāzē? nav gadijumā 1 gen.???


kompim parast var iestatīt, pie kādiem apgriezieniem pārslēgties. ja ielikts, piem, 600- pārslēgsies tukšgaitā, bet vari ielikt arī 2000- un pārslēgsies tikai uzgāzējot
Offline
BMW-Valcha
26. Jul 2014, 09:30 #13246

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


25 Jul 2014, 10:58:05 jaks rakstīja:
Arī 4gen ir ecu kas paši nepārslēdzas :zenit_compact:

viss pārslēdzas skaisti pa vienam cilindram, tikai jāiestata pareizi rpm
Online
nagla
26. Jul 2014, 10:37 #13247

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


26 Jul 2014, 09:20:32 kexxx rakstīja:

25 Jul 2014, 16:33:35 nagla rakstīja:
aizgriez balonu ciet un nemies droshi! protams nepatikamaikais bus gazi nolaist no magistrales!


kas tur nepatīkams? pārslēdzies uz gāzi, aizgriez ciet balonu, pagaidi, līdz motors izstrādā gandrīz visu gāzi, kas bija maģistrālē un reduktorā (dēļ spiediena krituma motors pārslēgsies un benzīnu), noslāpē motoru un skrūvē vaļā- gāze būs atlikusi minimāli...

P.S. ieteiktu gan tomēr pieslēgt pie kompja, jo varbūt problēma nemaz nav tur...
vins jau mineja ka nevar uz gazi parslegties
Offline
kexxx
26. Jul 2014, 10:56 #13248

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


26 Jul 2014, 10:37:44 nagla rakstīja:

26 Jul 2014, 09:20:32 kexxx rakstīja:

25 Jul 2014, 16:33:35 nagla rakstīja:
aizgriez balonu ciet un nemies droshi! protams nepatikamaikais bus gazi nolaist no magistrales!


kas tur nepatīkams? pārslēdzies uz gāzi, aizgriez ciet balonu, pagaidi, līdz motors izstrādā gandrīz visu gāzi, kas bija maģistrālē un reduktorā (dēļ spiediena krituma motors pārslēgsies un benzīnu), noslāpē motoru un skrūvē vaļā- gāze būs atlikusi minimāli...

P.S. ieteiktu gan tomēr pieslēgt pie kompja, jo varbūt problēma nemaz nav tur...
vins jau mineja ka nevar uz gazi parslegties


var, bet tikai ar n-to reizi...
Offline
volumemax
26. Jul 2014, 13:15 #13249

Kopš: 06. Nov 2013

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

kur doties ar sekojošo problēmu:
kad iedarbinu auto (uz siltu, tāpēc uzreiz pārsledzas uz gāzi), apgriezieni sāk peldēt. ja uzgazēt, apgriezieni iet augša, bet pēc tam mašīna noslāpst. pārsledzu uz benzīnu, apgriezieniem viss ok, braukt var, bet iet kaut kā neīpaši labi. piemēram aizbraucu kaut kur, atstāju auto uz kādu laiku, atkal iedabinu un viss paliek kartībā

šī problēma bijusi tikai dažas reizes, parasti viss ir ok un iet normāli, bet tomēr..

auto: e39 523 ar 4. paaudzes gāzes iekārtu
Offline
kexxx
26. Jul 2014, 14:30 #13250

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


26 Jul 2014, 13:15:59 volumemax rakstīja:
kur doties ar sekojošo problēmu:
kad iedarbinu auto (uz siltu, tāpēc uzreiz pārsledzas uz gāzi), apgriezieni sāk peldēt. ja uzgazēt, apgriezieni iet augša, bet pēc tam mašīna noslāpst. pārsledzu uz benzīnu, apgriezieniem viss ok, braukt var, bet iet kaut kā neīpaši labi. piemēram aizbraucu kaut kur, atstāju auto uz kādu laiku, atkal iedabinu un viss paliek kartībā

šī problēma bijusi tikai dažas reizes, parasti viss ir ok un iet normāli, bet tomēr..

auto: e39 523 ar 4. paaudzes gāzes iekārtu


varbūt korekcijas aiziet pa zipelēm dēļ augstās gāzes temperatūras, tagad vasarā motortelpa kārtīgi uzkarst...
pie gāzinieka jādzen, piemēram, koijotss
Offline
BMW-Valcha
26. Jul 2014, 22:39 #13251

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


26 Jul 2014, 14:30:36 kexxx rakstīja:

26 Jul 2014, 13:15:59 volumemax rakstīja:
kur doties ar sekojošo problēmu:
kad iedarbinu auto (uz siltu, tāpēc uzreiz pārsledzas uz gāzi), apgriezieni sāk peldēt. ja uzgazēt, apgriezieni iet augša, bet pēc tam mašīna noslāpst. pārsledzu uz benzīnu, apgriezieniem viss ok, braukt var, bet iet kaut kā neīpaši labi. piemēram aizbraucu kaut kur, atstāju auto uz kādu laiku, atkal iedabinu un viss paliek kartībā

šī problēma bijusi tikai dažas reizes, parasti viss ir ok un iet normāli, bet tomēr..

auto: e39 523 ar 4. paaudzes gāzes iekārtu


varbūt korekcijas aiziet pa zipelēm dēļ augstās gāzes temperatūras, tagad vasarā motortelpa kārtīgi uzkarst...
pie gāzinieka jādzen, piemēram, koijotss

koijoc te ir gāzes Dievs ar slimiem auto

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 26 Jul 2014, 22:39:32 ]

Online
kexxx
27. Jul 2014, 09:25 #13252

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


26 Jul 2014, 22:39:09 BMW-Valcha rakstīja:

26 Jul 2014, 14:30:36 kexxx rakstīja:

26 Jul 2014, 13:15:59 volumemax rakstīja:
kur doties ar sekojošo problēmu:
kad iedarbinu auto (uz siltu, tāpēc uzreiz pārsledzas uz gāzi), apgriezieni sāk peldēt. ja uzgazēt, apgriezieni iet augša, bet pēc tam mašīna noslāpst. pārsledzu uz benzīnu, apgriezieniem viss ok, braukt var, bet iet kaut kā neīpaši labi. piemēram aizbraucu kaut kur, atstāju auto uz kādu laiku, atkal iedabinu un viss paliek kartībā

šī problēma bijusi tikai dažas reizes, parasti viss ir ok un iet normāli, bet tomēr..

auto: e39 523 ar 4. paaudzes gāzes iekārtu


varbūt korekcijas aiziet pa zipelēm dēļ augstās gāzes temperatūras, tagad vasarā motortelpa kārtīgi uzkarst...
pie gāzinieka jādzen, piemēram, koijotss

koijoc te ir gāzes Dievs ar slimiem auto


ok, var arī pie BMW-Valcha- leģendāra lietotu iekārtu tirgotāja
Offline
Shkodists
27. Jul 2014, 17:50 #13253

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Meklēju variantus lielākam ģimenes auto. Toyota Previa izskatās tīri labs variants. Uz ielas esmu manījis pāris sagāzētus, kas, visticamāk, nozīmē, ka ar 4.paaudzi gan jau šis auto draudzējas.
Kā ir ar balonu? Cik lielu balonu un kur tam var iemontēt? Vai šim motoram ir nepieciešama vārstu eļļošana?
Offline
stucers
27. Jul 2014, 21:46 #13254

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Kas par h... kad ir kad dzeses šķ uzkarsis līdz ~92, tad uz maziem apgriezieniem slodzē raustās.. uz beņu nekas neraustās? Saprotu, ka degkamera ir kārtīgi pārkarsusi.. sanāk vajag pieregulēt treknāku/?

[ Šo ziņu laboja stucers, 27 Jul 2014, 21:47:06 ]

Offline
PASSATizhi
27. Jul 2014, 22:14 #13255

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

jomaju, stulbie esti un fini nezin kas ir bomāru nos
ja Tallinā vel atradu vienu staciju kur iepūst, tad pie somiem nesastapu nevienu. cūkas
Offline
tuno
27. Jul 2014, 22:28 #13256

Kopš: 10. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 445

Braucu ar: auto

cik šobrīd to paaudžu gāzes iekārtām ir?
un īsumā pēdējām kāds atšķirības? (cena un vēl??)
Offline
PASSATizhi
27. Jul 2014, 22:34 #13257

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

6.

5 un 6 atširas ar to, ka 6 mīž nosu caur oem benzīna sprauslām.

man šķiet ka pareizi nosapņoju
Offline
JDS
27. Jul 2014, 22:51 #13258

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Jul 2014, 22:14:30 PASSATizhi rakstīja:
jomaju, stulbie esti un fini nezin kas ir bomāru nos
ja Tallinā vel atradu vienu staciju kur iepūst, tad pie somiem nesastapu nevienu. cūkas

Somijai tuvaakaa ir stokholmaa estos ir ap 50.
Biji ar gjimeni peec persiliem un ledusskapja? sanaaca pa daargo ne?
Offline
kexxx
27. Jul 2014, 22:51 #13259

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


27 Jul 2014, 21:46:46 stucers rakstīja:
Kas par h... kad ir kad dzeses šķ uzkarsis līdz ~92, tad uz maziem apgriezieniem slodzē raustās.. uz beņu nekas neraustās? Saprotu, ka degkamera ir kārtīgi pārkarsusi.. sanāk vajag pieregulēt treknāku/?


ņipričom tur degkamera- gāzei sasilstot, samazinās blīvums (tādā pat tilpumā gāzes reāli ir mazāk), tāpēc degmaisījums paliek liess. priekš tam ir temperatūras korekcija gāzes kompim, kura droši vien Tev nav pareizi noregulēta
Offline
Ilvars_78
28. Jul 2014, 11:52 #13260

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

Ko gāzes patērētāji saka par DUS "Virši" gāzi? Nav bijusi pieredze..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo