Autors | Ziņojums |
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| EKOgāze tak nav tas pats sūds kas LPG?
Vnk šodien redzēju kā LPG uzpilda EKOgāzes tanku... |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
|
22 Jul 2014, 16:31:16 Kalnz rakstīja:
EKOgāze tak nav tas pats sūds kas LPG?
Vnk šodien redzēju kā LPG uzpilda EKOgāzes tanku...
kas vainas LPG gāzei? |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 Jul 2014, 18:09:21 kexxx rakstīja:
22 Jul 2014, 16:31:16 Kalnz rakstīja:
EKOgāze tak nav tas pats sūds kas LPG?
Vnk šodien redzēju kā LPG uzpilda EKOgāzes tanku...
kas vainas LPG gāzei?
ir tādi stereotipi, un lēto filtru īpašnieku bailes ieraut kko nelabu |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
22 Jul 2014, 18:56:53 PASSATizhi rakstīja:
22 Jul 2014, 18:09:21 kexxx rakstīja:
22 Jul 2014, 16:31:16 Kalnz rakstīja:
EKOgāze tak nav tas pats sūds kas LPG?
Vnk šodien redzēju kā LPG uzpilda EKOgāzes tanku...
kas vainas LPG gāzei?
ir tādi stereotipi, un lēto filtru īpašnieku bailes ieraut kko nelabu
Bet soreiz man arii filtraa bija vairaak suudu nekaa parasti, pietam sanaca nomainit pie 9 tk. Karma ir baigaa kuce |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| ieķīlā savu 13cm baklažānu, un nopērc normālu filtru ar maināmu elementu. tad var noliet liekos piemaisijumus |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
22 Jul 2014, 16:31:16 Kalnz rakstīja:
EKOgāze tak nav tas pats sūds kas LPG?
Vnk šodien redzēju kā LPG uzpilda EKOgāzes tanku...
Augusta sākumā braukšu uz apkopi. Pārzāģēšu filtru, safotografēšu un ielikšu bildes tepat forumā. Pa šiem 15k km 90% pildījos vienā konkrētā LPG kantora tankā (Viršu tankā pie Maximas noliktavām). Pārējie 10% Lukoilā. Pagaidām nejūtu nekādas problēmas - motors darbojas nevainojami. |
Offline | |
|
maciska | |
Kopš: 27. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 268
Braucu ar: ETV1000 2,5RS un prātu
|
Beidzot sagāzējos. Impezai ar 2,5 motoru, kuram arī nedaudz sēdinātas galvas viss ir zaibis, jaudas/dinamikas zudumu nekādu, tukšgaita ideāla
Sākšu saudzēt dabu un maka saturu [ Šo ziņu laboja maciska, 23 Jul 2014, 09:48:50 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| muhaha, kompis ar reģipsenēm pie uguns sienas ir kas jauns, un šlauka vienai sprauslai tūlīt tulīt aizspiedīsies ciet [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 23 Jul 2014, 10:38:45 ] |
Offline | |
|
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
23 Jul 2014, 10:37:35 PASSATizhi rakstīja:
muhaha, kompis ar reģipsenēm pie uguns sienas ir kas jauns, un šlauka vienai sprauslai tūlīt tulīt aizspiedīsies ciet
eu zandele, kads butu tavs risinajums? pielimet ar no vacijas atvesto persil? |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
23 Jul 2014, 10:56:34 martinssirants rakstīja:
23 Jul 2014, 10:37:35 PASSATizhi rakstīja:
muhaha, kompis ar reģipsenēm pie uguns sienas ir kas jauns, un šlauka vienai sprauslai tūlīt tulīt aizspiedīsies ciet
eu zandele, kads butu tavs risinajums? pielimet ar no vacijas atvesto persil?
protams, peleko šūnu trūkums liedz pielietot kādu kronšteinu, un stiprināt pie oem skrūvēm, kuru netrūkst iebkura auto motortelpā. pēc visa spriežot tev arī ir reģipsenes zem pārsega un galvā |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
23 Jul 2014, 11:02:46 PASSATizhi rakstīja:
23 Jul 2014, 10:56:34 martinssirants rakstīja:
23 Jul 2014, 10:37:35 PASSATizhi rakstīja:
muhaha, kompis ar reģipsenēm pie uguns sienas ir kas jauns, un šlauka vienai sprauslai tūlīt tulīt aizspiedīsies ciet
eu zandele, kads butu tavs risinajums? pielimet ar no vacijas atvesto persil?
protams, peleko šūnu trūkums liedz pielietot kādu kronšteinu, un stiprināt pie oem skrūvēm, kuru netrūkst iebkura auto motortelpā. pēc visa spriežot tev arī ir reģipsenes zem pārsega un galvā
es tev uzreiz varu pateikt, ka imprezai tur nav nekadu oem skruvju tajaa vietaa. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| tikai tagad nevajag attaisnot to vienu reģipseni un vienu koka skrūvi ja pilnīgi nekā, kam neticu, izloci skavu no biezās montāžas lentas un kaut vai piekniedē smuki, da daudz variantu. es nepieņemtu auto ar šādi pieskrūvētu ecu vispār izskatās pēc lauku gatera. |
Offline | |
|
maciska | |
Kopš: 27. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 268
Braucu ar: ETV1000 2,5RS un prātu
|
23 Jul 2014, 11:10:13 PASSATizhi rakstīja:
tikai tagad nevajag attaisnot to vienu reģipseni un vienu koka skrūvi ja pilnīgi nekā, kam neticu, izloci skavu no biezās montāžas lentas un kaut vai piekniedē smuki, da daudz variantu. es nepieņemtu auto ar šādi pieskrūvētu ecu vispār izskatās pēc lauku gatera.
Ja būtu peskrūvēts ar ranila skrūvēm, kurām smukas galviņas uz 8mm tad būtu ok? |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nēēē darba kultūra acīmredzot jums abiem ir sveša |
Offline | |
|
australia | |
Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| reģipsenes droši vien = lētā desa |
Offline | |
|
Induction | |
Kopš: 25. Nov 2010
Ziņojumi: 55
Braucu ar: jaunām ķēdēm
| Sveiki puiši,
Kādi ir gāzes tā teikt galvenie mezgli kur var meklēt problēmas? Mani jau minimums gadu besī ārā tas, ka nevar normāli pārslēgties. Indikators jau rāda ka var uzgāzējot pārslēgties uz gāzi, bet NEKKĀ. Braukāju un spaidu to pogu pa divām reizēm, no kādas 20-30 nostrādā un normāli aiziet.
Reāli liekas ka nelaiž cauri kāds vārsts, pats no sevis dzirdu ka kad zem kapota vārst noskan, tad pārslēgsies. Tas aktuāli no rīta un kad vismaz drusku pastāv, pat vasarā.
Prasīju vietējiem gazaffčikiem, tiem nav kur pieslēgt ZENITu. Ir kādi ieteikumi, lai turpinātu rakt pašam?
Vai arī kur bija tas Preiļu džeks ?
Paaldies ! |
Offline | |
|
|
eziss | |
Kopš: 05. Dec 2008
No: Rēzekne
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Ne Līzingu.
|
25 Jul 2014, 09:02:40 Induction rakstīja:
Sveiki puiši,
Kādi ir gāzes tā teikt galvenie mezgli kur var meklēt problēmas? Mani jau minimums gadu besī ārā tas, ka nevar normāli pārslēgties. Indikators jau rāda ka var uzgāzējot pārslēgties uz gāzi, bet NEKKĀ. Braukāju un spaidu to pogu pa divām reizēm, no kādas 20-30 nostrādā un normāli aiziet.
Reāli liekas ka nelaiž cauri kāds vārsts, pats no sevis dzirdu ka kad zem kapota vārst noskan, tad pārslēgsies. Tas aktuāli no rīta un kad vismaz drusku pastāv, pat vasarā.
Prasīju vietējiem gazaffčikiem, tiem nav kur pieslēgt ZENITu. Ir kādi ieteikumi, lai turpinātu rakt pašam?
Vai arī kur bija tas Preiļu džeks ?
Paaldies !
Ja kas, varu iedot sava meistara kontaktus, tiesa atrodas Daugavpilī, bet tāpat tuvāk nekā rīga. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| kāpēc jāgāzē? nav gadijumā 1 gen.??? |
Offline | |
|
jaks | |
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Arī 4gen ir ecu kas paši nepārslēdzas :zenit_compact: |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
25 Jul 2014, 09:02:40 Induction rakstīja:
Sveiki puiši,
Kādi ir gāzes tā teikt galvenie mezgli kur var meklēt problēmas? Mani jau minimums gadu besī ārā tas, ka nevar normāli pārslēgties. Indikators jau rāda ka var uzgāzējot pārslēgties uz gāzi, bet NEKKĀ. Braukāju un spaidu to pogu pa divām reizēm, no kādas 20-30 nostrādā un normāli aiziet.
Reāli liekas ka nelaiž cauri kāds vārsts, pats no sevis dzirdu ka kad zem kapota vārst noskan, tad pārslēgsies. Tas aktuāli no rīta un kad vismaz drusku pastāv, pat vasarā.
Prasīju vietējiem gazaffčikiem, tiem nav kur pieslēgt ZENITu. Ir kādi ieteikumi, lai turpinātu rakt pašam?
Vai arī kur bija tas Preiļu džeks ?
Paaldies !
viss ticamākais gāzes vārstā lipeklis noķerts, noskrūvēt no reduktora un izmazgāt ievērojot drošības pasākumus.
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|