Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E30 M3

AutorsZiņojums
edzulis
16. Feb 2007, 18:46 #1321

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-02-16 18:33, adolfs rakstīja:
te un te mosh kkas noder


kaut kā lēti viņi tur tos motorus tirgo - pa 2k eur Moš jāņem tāds. Jānoskaidro kā ar šipingu utt.
Offline
uksits
16. Feb 2007, 18:54 #1322

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


2007-02-16 18:46, edzulis rakstīja:

2007-02-16 18:33, adolfs rakstīja:
te un te mosh kkas noder


kaut kā lēti viņi tur tos motorus tirgo - pa 2k eur Moš jāņem tāds. Jānoskaidro kā ar šipingu utt.

ja jau tu nem citu motoru , tad jau shitaja nava jegas neko bakstit , tad jau labk jaunaja ieliec kaut kadu $ ieksa.nu kaut ka ta ne
Offline
uksits
16. Feb 2007, 19:02 #1323

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


2007-02-16 18:56, adolfs rakstīja:

2007-02-16 18:54, uksits rakstīja:

2007-02-16 18:46, edzulis rakstīja:

2007-02-16 18:33, adolfs rakstīja:
te un te mosh kkas noder


kaut kā lēti viņi tur tos motorus tirgo - pa 2k eur Moš jāņem tāds. Jānoskaidro kā ar šipingu utt.

ja jau tu nem citu motoru , tad jau shitaja nava jegas neko bakstit , tad jau labk jaunaja ieliec kaut kadu $ ieksa.nu kaut ka ta ne


nakuj jaanjem cits motors, kuraa jaaliek iekshaa, ja jau ir viens taads

nu varbut tas kuru grib itka nopirkt , ir biku jaudigaks ,
Offline
Muncis
16. Feb 2007, 20:12 #1324

Kopš: 25. Dec 2003

Ziņojumi: 827

Braucu ar:

jaa cipars labs savaacaas man iznaaca kaukur uz 5-6 euro detalas plus darbs kad taamiti piemetaam pie Gabraana
Offline
edzulis
16. Feb 2007, 21:00 #1325

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-02-16 20:12, Muncis rakstīja:
jaa cipars labs savaacaas man iznaaca kaukur uz 5-6 euro detalas plus darbs kad taamiti piemetaam pie Gabraana


man sanāca 6k lvl Bet nu pārāk daudz viņš prasa par darbu vien...
Offline
kro
16. Feb 2007, 23:27 #1326

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2007-02-16 18:18, DoubleD rakstīja:
atrodi, kas to veco pirks...


pirks, piemeram es
Offline
edzulis
16. Feb 2007, 23:32 #1327

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tie 215zs motori ir jau pārdoti abi divi. domāju gan, ja jau maksā ~ 2k eur katrs

Šovakar atkal nedaudz mainījās plāni uz dzinēju un viss būs vēl krutāk nekā likās pa dienu, bet pagaidām neatklāšu kas un kā
Offline
sejejs
16. Feb 2007, 23:47 #1328

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2007-02-16 23:32, edzulis rakstīja:
Šovakar atkal nedaudz mainījās plāni uz dzinēju un viss būs vēl krutāk nekā likās pa dienu, bet pagaidām neatklāšu kas un kā

Moš kļūt pieaugušam un IZLEMT ko darīt tālāk?
Offline
edzulis
17. Feb 2007, 00:19 #1329

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

detaļas motoram maksā ~ 2800lvl + šipings no usa kas noteikti būtu salīdzinoši lēts, ja nebūtu 2.5 evo kloķenes

bet nu tādas ir tās izmaksas. Tas nozīmē 2.5 ar original sport evo kloķeni, kaltie virzuļi un viss ar to saistītais un ~ 11:1 cr, kaltie klaņi, šāles, vārsti, vārstu atsperes + titāna micītes, vārstu vadīklas, blīves, skrūves, 2.5 čips, ieplūdes sadalene agresīvāka.

vēl jāierēķina galvas slīpēšana, bloka apstrāde. + darbs, visādi sīkumi. Beigās rupji ņemot 5-6k eur stabili sanāk par kārtīgu S14 motoru.

Moš JZ ir kādi komentāri par kompresiju. Cik tavuprāt ir max pieļaujamā pie mūsu 98 benžas? 11.5:1? Vismaz tāda nāk iekš E46 M3... [ This message was edited by: edzulis on 2007-02-17 00:20 ]
Offline
Phasma
17. Feb 2007, 00:29 #1330

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

tad beidzot es dzirdu prātīgas domas un nopietnus plānus, Edzul! Vot to es saucu par BMW mīlestību! Tu atkal esi PAPA manās acīs!

-----------------
Excitement of building....
Offline
edzulis
17. Feb 2007, 00:30 #1331

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Offline
edzulis
17. Feb 2007, 01:39 #1332

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

http://www.youtube.com/watch?v=V6ATc7bj9og

liekās, ka tur būtu 400zs
Offline
Krauze
17. Feb 2007, 11:26 #1333

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

Ta ari izskataas tadaa kartingaa sajuuta laba


2007-02-17 01:39, edzulis rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=V6ATc7bj9og

liekās, ka tur būtu 400zs
Offline
JZ
17. Feb 2007, 11:42 #1334

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es nezinu kaa reekjinaat max iespeejamo kompresiju kaut kaadai degvielai, bet zinu ka tas nav tik vienkaarshi, tb gjeometriskaa kompresija, jeb tilpumu attieciiba starp sadegshanas kameru un cilindra tilpumu, kad virzulis ir lejaa, ir tikai puse no visas padariishanas, jo pie dazhaadiem apgriezieniem piemekleejot paareejos komponentus iepluudee/izpluudee var panaakt dazhaadu cilindra pildiijumu

piemeers, ja sadegshanas kamera buutu 10cm3 un cilindra tilpums kopaa 110cm3, tad piemekleejot attieciigas sadales vaarpstas, galvu, vaarstus, iepluudes kolektorus, vareetu panaakt ka pie noteiktiem rpm (tur, kur ir vajadziigs max griezes moments) cilindraa varees iedabuut nevis max 110cm3 degmaisiijuma, bet, piemeeram, 130cm3, attieciigi "kompresija" vairs nebuus 11:1, bet kaut kas ap 13:1

rezumee ir taads, ka, nevar pielasiit gjeometrisko kompresiju atkariibaa no benziina, jo galarezultaatu var ietekmeet veel salades vaarpstas, iepluudes kanaali un kolektors, vaarsti

jaanjem arii veeraa arii ka muusu 98 benziins, diemzheel, ir pilniigs meesls

kaa lai izveelas galu galaa? domaaju ka jaasameklee kaads liidziigs motors peec parametriem (zinu ka 944 porschei bija 4cil atmosfeeriskais 2.5l motors) un jaaizveelas kompresiju izejot no taa...

atceros ka audi-style forumaa Ljebedoks rakstija par visu shito teoriju, bija arii kaut kaadas formulas apreekjiniem, vinjsh tur diezgan smalki visu bija apstaastijis, mosh jaameklee kontakti un jaabrauc pie vinja...


2007-02-17 00:19, edzulis rakstīja:
detaļas motoram maksā ~ 2800lvl + šipings no usa kas noteikti būtu salīdzinoši lēts, ja nebūtu 2.5 evo kloķenes

bet nu tādas ir tās izmaksas. Tas nozīmē 2.5 ar original sport evo kloķeni, kaltie virzuļi un viss ar to saistītais un ~ 11:1 cr, kaltie klaņi, šāles, vārsti, vārstu atsperes + titāna micītes, vārstu vadīklas, blīves, skrūves, 2.5 čips, ieplūdes sadalene agresīvāka.

vēl jāierēķina galvas slīpēšana, bloka apstrāde. + darbs, visādi sīkumi. Beigās rupji ņemot 5-6k eur stabili sanāk par kārtīgu S14 motoru.

Moš JZ ir kādi komentāri par kompresiju. Cik tavuprāt ir max pieļaujamā pie mūsu 98 benžas? 11.5:1? Vismaz tāda nāk iekš E46 M3...

<font size=1>[ This message was edited by: edzulis on 2007-02-17 00:20 ]</font>
Offline
edzulis
17. Feb 2007, 18:26 #1335

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Parādijies viens e30 M3 sport evolution

sludinājums
Offline
FlYiNG
17. Feb 2007, 18:28 #1336

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Lizingaa tik vecu var panjemt??
Offline
edzulis
17. Feb 2007, 18:41 #1337

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

mierīgi! uz 7 gadi bez pirmās iemaksas, pie tam vēl operatīvajā
Offline
uvels
17. Feb 2007, 19:10 #1338

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

nu jabuut baigajam kosmonautam lai tadu nopirktu,cena vnk psc!!!bet labs aparats!
Offline
ParaTr00per
17. Feb 2007, 19:22 #1339

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

es gan neesu JZ, bet lai arii mani $.02 tiek...
kompresija ir atkariiga no kompresijas pakaapes un volumetriskaas efektivitaates pie konkreetajiem apgriezieniem. savukaart degvielas (ne)detoneeshana ir atkariiga no kompresijas un degkameras formas - no taa, kaa paarvietojas degshanas fronte. kaa visu sho var *apreekjinaat* man nau skaidrs. empiiriski ir noskaidrotas labaakaas degkameru formas un zinot iepluudes/izpluudes parametrus var piemest uz pirxtiem apmeeram kaadaa apgriezienu diapazonaa buus labaaka volumetriskaa efektivitaate, betnu taa jebkuraa gadiijumaa nau "preciiza zinaatne"...
edzuli, saspringsti un njem vai nu gatavu un jau notesteetu produktu, vai arii atmet tam pasaakumam ar roqu. ja saaksies experimenti, tad tu rezultaataa izteereesi daudz vairaak naudas un rezultaats var arii nesasniegt veelamo. taapeec jau arii tie gatavie kiti nopietniem kantoriem maxaa taadu naudu, tur ir uzcepts ne viens vien biidelis, lai noskaidrotu, kaa ir vislabaak.
Offline
edzulis
17. Feb 2007, 19:45 #1340

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

būs, būs pārbaudītas vērtības. Esmu daudz par S14 lasījis iekš S14 net. Neviens tur nesūdzās par tiem turnet vai VAC 2.5 kitiem ar 11.5:1 vai 11:1 kompresijām. Tie būs par pamatu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo