Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M3
Autors | Ziņojums |
edzulis | 16. Feb 2007, 18:46 |
#1321
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-02-16 18:33, adolfs rakstīja:
te un te mosh kkas noder
kaut kā lēti viņi tur tos motorus tirgo - pa 2k eur Moš jāņem tāds. Jānoskaidro kā ar šipingu utt. | Offline | | |
uksits | 16. Feb 2007, 18:54 |
#1322
|
| Kopš: 23. Jan 2006
No: Zilupe
Ziņojumi: 17701
Braucu ar: V8 diesel
|
2007-02-16 18:46, edzulis rakstīja:
2007-02-16 18:33, adolfs rakstīja:
te un te mosh kkas noder
kaut kā lēti viņi tur tos motorus tirgo - pa 2k eur Moš jāņem tāds. Jānoskaidro kā ar šipingu utt.
ja jau tu nem citu motoru , tad jau shitaja nava jegas neko bakstit , tad jau labk jaunaja ieliec kaut kadu $ ieksa.nu kaut ka ta ne | Offline | | |
uksits | 16. Feb 2007, 19:02 |
#1323
|
| Kopš: 23. Jan 2006
No: Zilupe
Ziņojumi: 17701
Braucu ar: V8 diesel
|
2007-02-16 18:56, adolfs rakstīja:
2007-02-16 18:54, uksits rakstīja:
2007-02-16 18:46, edzulis rakstīja:
2007-02-16 18:33, adolfs rakstīja:
te un te mosh kkas noder
kaut kā lēti viņi tur tos motorus tirgo - pa 2k eur Moš jāņem tāds. Jānoskaidro kā ar šipingu utt.
ja jau tu nem citu motoru , tad jau shitaja nava jegas neko bakstit , tad jau labk jaunaja ieliec kaut kadu $ ieksa.nu kaut ka ta ne
nakuj jaanjem cits motors, kuraa jaaliek iekshaa, ja jau ir viens taads
nu varbut tas kuru grib itka nopirkt , ir biku jaudigaks , | Offline | | |
Muncis | 16. Feb 2007, 20:12 |
#1324
|
| Kopš: 25. Dec 2003
Ziņojumi: 827
Braucu ar:
| jaa cipars labs savaacaas man iznaaca kaukur uz 5-6 euro detalas plus darbs kad taamiti piemetaam pie Gabraana | Offline | | |
edzulis | 16. Feb 2007, 21:00 |
#1325
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-02-16 20:12, Muncis rakstīja:
jaa cipars labs savaacaas man iznaaca kaukur uz 5-6 euro detalas plus darbs kad taamiti piemetaam pie Gabraana
man sanāca 6k lvl Bet nu pārāk daudz viņš prasa par darbu vien... | Offline | | |
kro | 16. Feb 2007, 23:27 |
#1326
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
2007-02-16 18:18, DoubleD rakstīja:
atrodi, kas to veco pirks...
pirks, piemeram es | Offline | | |
edzulis | 16. Feb 2007, 23:32 |
#1327
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| tie 215zs motori ir jau pārdoti abi divi. domāju gan, ja jau maksā ~ 2k eur katrs
Šovakar atkal nedaudz mainījās plāni uz dzinēju un viss būs vēl krutāk nekā likās pa dienu, bet pagaidām neatklāšu kas un kā | Offline | | |
sejejs | 16. Feb 2007, 23:47 |
#1328
|
| Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2007-02-16 23:32, edzulis rakstīja:
Šovakar atkal nedaudz mainījās plāni uz dzinēju un viss būs vēl krutāk nekā likās pa dienu, bet pagaidām neatklāšu kas un kā
Moš kļūt pieaugušam un IZLEMT ko darīt tālāk? | Offline | | |
|
edzulis | 17. Feb 2007, 00:19 |
#1329
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| detaļas motoram maksā ~ 2800lvl + šipings no usa kas noteikti būtu salīdzinoši lēts, ja nebūtu 2.5 evo kloķenes
bet nu tādas ir tās izmaksas. Tas nozīmē 2.5 ar original sport evo kloķeni, kaltie virzuļi un viss ar to saistītais un ~ 11:1 cr, kaltie klaņi, šāles, vārsti, vārstu atsperes + titāna micītes, vārstu vadīklas, blīves, skrūves, 2.5 čips, ieplūdes sadalene agresīvāka.
vēl jāierēķina galvas slīpēšana, bloka apstrāde. + darbs, visādi sīkumi. Beigās rupji ņemot 5-6k eur stabili sanāk par kārtīgu S14 motoru.
Moš JZ ir kādi komentāri par kompresiju. Cik tavuprāt ir max pieļaujamā pie mūsu 98 benžas? 11.5:1? Vismaz tāda nāk iekš E46 M3... [ This message was edited by: edzulis on 2007-02-17 00:20 ] | Offline | | |
Phasma | 17. Feb 2007, 00:29 |
#1330
|
| Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| tad beidzot es dzirdu prātīgas domas un nopietnus plānus, Edzul! Vot to es saucu par BMW mīlestību! Tu atkal esi PAPA manās acīs!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
edzulis | 17. Feb 2007, 00:30 |
#1331
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| | Offline | | |
edzulis | 17. Feb 2007, 01:39 |
#1332
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| http://www.youtube.com/watch?v=V6ATc7bj9og
liekās, ka tur būtu 400zs | Offline | | |
Krauze | 17. Feb 2007, 11:26 |
#1333
|
| Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
| Ta ari izskataas tadaa kartingaa sajuuta laba
2007-02-17 01:39, edzulis rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=V6ATc7bj9og
liekās, ka tur būtu 400zs
| Offline | | |
JZ | 17. Feb 2007, 11:42 |
#1334
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es nezinu kaa reekjinaat max iespeejamo kompresiju kaut kaadai degvielai, bet zinu ka tas nav tik vienkaarshi, tb gjeometriskaa kompresija, jeb tilpumu attieciiba starp sadegshanas kameru un cilindra tilpumu, kad virzulis ir lejaa, ir tikai puse no visas padariishanas, jo pie dazhaadiem apgriezieniem piemekleejot paareejos komponentus iepluudee/izpluudee var panaakt dazhaadu cilindra pildiijumu
piemeers, ja sadegshanas kamera buutu 10cm3 un cilindra tilpums kopaa 110cm3, tad piemekleejot attieciigas sadales vaarpstas, galvu, vaarstus, iepluudes kolektorus, vareetu panaakt ka pie noteiktiem rpm (tur, kur ir vajadziigs max griezes moments) cilindraa varees iedabuut nevis max 110cm3 degmaisiijuma, bet, piemeeram, 130cm3, attieciigi "kompresija" vairs nebuus 11:1, bet kaut kas ap 13:1
rezumee ir taads, ka, nevar pielasiit gjeometrisko kompresiju atkariibaa no benziina, jo galarezultaatu var ietekmeet veel salades vaarpstas, iepluudes kanaali un kolektors, vaarsti
jaanjem arii veeraa arii ka muusu 98 benziins, diemzheel, ir pilniigs meesls
kaa lai izveelas galu galaa? domaaju ka jaasameklee kaads liidziigs motors peec parametriem (zinu ka 944 porschei bija 4cil atmosfeeriskais 2.5l motors) un jaaizveelas kompresiju izejot no taa...
atceros ka audi-style forumaa Ljebedoks rakstija par visu shito teoriju, bija arii kaut kaadas formulas apreekjiniem, vinjsh tur diezgan smalki visu bija apstaastijis, mosh jaameklee kontakti un jaabrauc pie vinja...
2007-02-17 00:19, edzulis rakstīja:
detaļas motoram maksā ~ 2800lvl + šipings no usa kas noteikti būtu salīdzinoši lēts, ja nebūtu 2.5 evo kloķenes
bet nu tādas ir tās izmaksas. Tas nozīmē 2.5 ar original sport evo kloķeni, kaltie virzuļi un viss ar to saistītais un ~ 11:1 cr, kaltie klaņi, šāles, vārsti, vārstu atsperes + titāna micītes, vārstu vadīklas, blīves, skrūves, 2.5 čips, ieplūdes sadalene agresīvāka.
vēl jāierēķina galvas slīpēšana, bloka apstrāde. + darbs, visādi sīkumi. Beigās rupji ņemot 5-6k eur stabili sanāk par kārtīgu S14 motoru.
Moš JZ ir kādi komentāri par kompresiju. Cik tavuprāt ir max pieļaujamā pie mūsu 98 benžas? 11.5:1? Vismaz tāda nāk iekš E46 M3...
<font size=1>[ This message was edited by: edzulis on 2007-02-17 00:20 ]</font>
| Offline | | |
edzulis | 17. Feb 2007, 18:26 |
#1335
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Parādijies viens e30 M3 sport evolution
sludinājums | Offline | | |
FlYiNG | 17. Feb 2007, 18:28 |
#1336
|
| Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| Lizingaa tik vecu var panjemt?? | Offline | | |
|
edzulis | 17. Feb 2007, 18:41 |
#1337
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| mierīgi! uz 7 gadi bez pirmās iemaksas, pie tam vēl operatīvajā | Offline | | |
uvels | 17. Feb 2007, 19:10 |
#1338
|
| Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| nu jabuut baigajam kosmonautam lai tadu nopirktu,cena vnk psc!!!bet labs aparats!
| Offline | | |
ParaTr00per | 17. Feb 2007, 19:22 |
#1339
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
| es gan neesu JZ, bet lai arii mani $.02 tiek...
kompresija ir atkariiga no kompresijas pakaapes un volumetriskaas efektivitaates pie konkreetajiem apgriezieniem. savukaart degvielas (ne)detoneeshana ir atkariiga no kompresijas un degkameras formas - no taa, kaa paarvietojas degshanas fronte. kaa visu sho var *apreekjinaat* man nau skaidrs. empiiriski ir noskaidrotas labaakaas degkameru formas un zinot iepluudes/izpluudes parametrus var piemest uz pirxtiem apmeeram kaadaa apgriezienu diapazonaa buus labaaka volumetriskaa efektivitaate, betnu taa jebkuraa gadiijumaa nau "preciiza zinaatne"...
edzuli, saspringsti un njem vai nu gatavu un jau notesteetu produktu, vai arii atmet tam pasaakumam ar roqu. ja saaksies experimenti, tad tu rezultaataa izteereesi daudz vairaak naudas un rezultaats var arii nesasniegt veelamo. taapeec jau arii tie gatavie kiti nopietniem kantoriem maxaa taadu naudu, tur ir uzcepts ne viens vien biidelis, lai noskaidrotu, kaa ir vislabaak. | Offline | | |
edzulis | 17. Feb 2007, 19:45 |
#1340
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| būs, būs pārbaudītas vērtības. Esmu daudz par S14 lasījis iekš S14 net. Neviens tur nesūdzās par tiem turnet vai VAC 2.5 kitiem ar 11.5:1 vai 11:1 kompresijām. Tie būs par pamatu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|