Autors | Ziņojums |
968-jk | 06. Jan 2016, 23:52 |
#1321
|
|
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
|
06 Jan 2016, 23:47:52 uudensputns rakstīja:
06 Jan 2016, 23:23:06 968-jk rakstīja:
Trīsceļa termostatvārstu liek uz turpgaitas! Doma tāda, sūknis dzen pa kolektoru 38'C. Kolīdz tā temperatūra nokrītas (grīdas noēd jeb atdziest), tā vārsts atveras un no turpgaitas pieņem un piejauc klāt silto ūdeni. Tāpēc šo sistēmu arī sauc par mikseri.
Tas ir kaut kas jauns-kopš kura laika cirkulācijas sūkņus liek turpgaitā?
Kurā vietā minēju, ka sūknis jāpārliek? |
Offline | |
|
J_E | 06. Jan 2016, 23:55 |
#1322
|
|
Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| Ir gan pareizi es vēl kad pats liku domāju WTF , pūtu ar fēnu , sildīju kapilāru viss sakrita tā ka jāliek uz abratkas. Problēma ar tiem,piemēram ESBE ir caurplūde. neatceros precīzi bet nu nepietika.
Ja pareizi atceros, tad sanak ta, ka ja: sistēma auksta mauc uz grīdām cik ir iestatīts uz mixera aiz katla (piemēram 55*)(ir vēl tvertnes, katlam darba temp. 85* lai nebutu lieki jaut.) , kad jaucējs uz grīdām sajūt ka ir tie iestatītie 30* aizveras atapakaļgaita uz katlu, respektīvi, grīdas pumpis dzenā silto ūdeni pa savu loku, tiklīdz atdziest paver vaļā atpakaļgaitu un līdz ar to parādās plūsma no katla ar tiem 55*. kaut kā tā.. man viss strādā, viss čotka. [ Šo ziņu laboja J_E, 06 Jan 2016, 23:57:10 ] |
Offline | |
|
uudensputns | 06. Jan 2016, 23:57 |
#1323
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
06 Jan 2016, 16:41:18 janeks7 rakstīja:
Varbùt bik nesaprotu,bet vai termoregulàtoram nebija jábùt pie augšèjá kolektora,kur iet iekśà karstais ùdens?
Sūknis ir tur,kur tam jābūt,taču vārstam gan ir jābūt uz pienākošās.Pamatcirkulācija notiek sūknis>uz vārstu>uz augšējo kolektoru>grīda>apakšējais kolektors>sūknis.Pazeminoties grīdas temperatūrai,vārsts atveras un piejauc karsto ūdeni tik,cik uzregulēts.Vārsta uzdevums ir nepieļaut grīdā iesprukt karstajam ūdenim,ko Tavs pašreizējais slēgums nenodrošina. |
Offline | |
|
Burkaans | 07. Jan 2016, 07:53 |
#1324
|
|
Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
06 Jan 2016, 23:57:42 uudensputns rakstīja:
06 Jan 2016, 16:41:18 janeks7 rakstīja:
Varbùt bik nesaprotu,bet vai termoregulàtoram nebija jábùt pie augšèjá kolektora,kur iet iekśà karstais ùdens?
Sūknis ir tur,kur tam jābūt,taču vārstam gan ir jābūt uz pienākošās.Pamatcirkulācija notiek sūknis>uz vārstu>uz augšējo kolektoru>grīda>apakšējais kolektors>sūknis.Pazeminoties grīdas temperatūrai,vārsts atveras un piejauc karsto ūdeni tik,cik uzregulēts.Vārsta uzdevums ir nepieļaut grīdā iesprukt karstajam ūdenim,ko Tavs pašreizējais slēgums nenodrošina.
Apmet to mezglu otrādi, un sūkni arī attiecībā pret mezglu, temperatūru labāk lasīt no atpakaļgaitas, kas praktiski parāda telpas temperatūru, ar nelielu kļūdu un tev tā termogalva nav jāgroza mainoties āra temperatūrai, siltām grīdām cirkulācijas sūkņa novietojums turpgaita/atpakaļgaita nav būtisks, ja nav runa par kādu īpašu konkrētu slēgumu, apkures lokā gan labāk ka cirkulācijas sūknis tiek projektēts atpakaļgaitā, it īpasi pie primitīviem siltuma avotiem, (parasts apkures katls) izslēdz darbību ar augstām temperatūrām(varbūtēju tvaiku kļūmes gadījumā), kā arī gaisa burbuļu nokļūšanu, kas var radīt kļūmi sistēmas darbībā. |
Offline | |
|
Hasks | 07. Jan 2016, 08:37 |
#1325
|
|
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
| Termo galva strādā ar kapilāru, kur t ņem no turpgaitas. Kad t par augstu tā, atpakaļ gaita uz katlu ciet un cirkulācija iet pa grīdām.
Tā sistēma tāda ir visiem - roth kermi utt. Tur nav ko mainīt, viss šādā veidā ir saskrūvēts no rūpnīcas
Un siltajām grīdām telpas t regulē servomotori, vai, šajā gadījumā, baltie korķi ar homo sapiens piedziņu, nevis šitā galva. Šī galva atbild lai pašās grīdās neieiet pārāk augsta t
Edit: udensputns ideja pareiza, bet izpildijums šajā sistēmā notiek aizeverot atpakaļ gaitu uz katlu. Kad tā ir ciet, karsto uz grīdām tāpat nav iespējams ielaist, jo cirkulācija no katla nenotiek.[ Šo ziņu laboja Hasks, 07 Jan 2016, 11:09:11 ] |
Offline | |
|
Xplod | 07. Jan 2016, 08:44 |
#1326
|
|
Kopš: 16. Aug 2005
Ziņojumi: 103
Braucu ar: pilnpiedziņu
| precīzi pateikts
tā arī ir , man ar viss strādā + man vēl otrā galā šim kolektoram , ir radiatora kolektors , tam gan nav sakara ar grīdas jaucējmezglu |
Offline | |
|
Tikai_lasu | 07. Jan 2016, 10:55 |
#1327
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Burkāns jau faktiski piedāvā optimizāciju "pa lēto", uzspļaujot maksimālajai temperatūrai, jo kamēr grīda uzsils, uz to ies pilnā apkures temperatūra. |
Offline | |
|
Hasks | 07. Jan 2016, 11:03 |
#1328
|
|
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
| toč. Putnam ideja ir pareiza, burkaans biš ierāva flokšos |
Offline | |
|
|
968-jk | 07. Jan 2016, 21:25 |
#1329
|
|
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
|
06 Jan 2016, 23:52:57 968-jk rakstīja:
06 Jan 2016, 23:47:52 uudensputns rakstīja:
06 Jan 2016, 23:23:06 968-jk rakstīja:
Trīsceļa termostatvārstu liek uz turpgaitas! Doma tāda, sūknis dzen pa kolektoru 38'C. Kolīdz tā temperatūra nokrītas (grīdas noēd jeb atdziest), tā vārsts atveras un no turpgaitas pieņem un piejauc klāt silto ūdeni. Tāpēc šo sistēmu arī sauc par mikseri.
Tas ir kaut kas jauns-kopš kura laika cirkulācijas sūkņus liek turpgaitā?
Kurā vietā minēju, ka sūknis jāpārliek?
Lūk, šīs nedēļas gara darbs. Sūkņi uz turpgaitas.
[ Šo ziņu laboja 968-jk, 07 Jan 2016, 21:26:31 ] |
Offline | |
|
Soilwork | 07. Jan 2016, 22:46 |
#1330
|
|
Kopš: 20. Jul 2010
Ziņojumi: 1537
Braucu ar: N46 un grabošu vanosu
| Es ceru, ka tev pirms sūkņiem ir drošības grupa uztaisīta
Ja tā ir pēc, tad var sanākt neliels Kaboom
Ā nu vienīgi granulnieks vari izglābt, ja pārtrūkst strāvas padeve. - nekuras vairs
|
Offline | |
|
Ivo__ | 07. Jan 2016, 23:11 |
#1331
|
|
Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| Es redzu drošības vārstu pie kolektora |
Offline | |
|
JohnyB | 08. Jan 2016, 00:37 |
#1332
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar:
|
07 Jan 2016, 23:11:55 Ivo__ rakstīja:
Es redzu drošības vārstu pie kolektora
Tas nav kolektors. Bet hidrauliskais atdalītājs. Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.
|
Offline | |
|
RenegadeX | 08. Jan 2016, 10:07 |
#1333
|
|
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
08 Jan 2016, 00:37:16 JohnyB rakstīja:
07 Jan 2016, 23:11:55 Ivo__ rakstīja:
Es redzu drošības vārstu pie kolektora
Tas nav kolektors. Bet hidrauliskais atdalītājs. Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.
Nē tas ir kolektors. Reku piemērs http://www.akvedukts.lv/userfiles/files/image/E...manifolds_EN.pdf
Par drošības grupas izvietojumu piekrītu. Atgaisotājam zūd jēga, bet nu ja aizbildinās ka citas vietas nebija, tad var mēgināt izšļūkt pie pasūtītāja. SPiediena vārsts jau tapart nostradās un manometrs spiedienu rādīs.
Ņemot vērā, ka sūkņu grupas praktiski ir ņemtas gatavas tad par sūkņu izvietojumu jau ražotājs ir lēmis. |
Offline | |
|
RenegadeX | 08. Jan 2016, 10:10 |
#1334
|
|
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| Starpcitu - Regulēju TAC 2112/2222 (Schneider electric) un Danfoss automātikas procesorus. Varu arī uzstādīt vai nomainīt apkures automātikas komponentes. Ja kādam nepieciešama palīdzība tad divi964divi.divi35 |
Offline | |
|
MPBK | 08. Jan 2016, 10:31 |
#1335
|
|
Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
08 Jan 2016, 00:37:16 JohnyB rakstīja:
07 Jan 2016, 23:11:55 Ivo__ rakstīja:
Es redzu drošības vārstu pie kolektora
Tas nav kolektors. Bet hidrauliskais atdalītājs. Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.
Gaisotājus papildus var salikt augstākajos sistēma punktos. |
Offline | |
|
Tikai_lasu | 08. Jan 2016, 11:02 |
#1336
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
08 Jan 2016, 00:37:16 JohnyB rakstīja:
Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.
+ sūkņi salikti virknē. Cirkulācija tā pati, tikai elektrību ēd 2x vairāk.[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 08 Jan 2016, 11:06:45 ] |
Offline | |
|
|
viesulis | 08. Jan 2016, 19:58 |
#1337
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Ir kads kas nodarbojas ar gazes apkures remontu? Saplisa radiniekam apkure, nezinu precizi kas.
|
Offline | |
|
depo | 08. Jan 2016, 21:57 |
#1338
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kā rēķina cik garu trubu vajag siltās grīdas apkurei? Man vs viens cilvēks sanāk 100m atšķirība
Es rēķinu pēc formulas, ja 150mm solis, tad koefs 6.66 x telpas m2. Piemēram 10m2 telpai būtu 66m truba.[ Šo ziņu laboja depo, 08 Jan 2016, 22:06:19 ] |
Offline | |
|
MPBK | 08. Jan 2016, 22:03 |
#1339
|
|
Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
08 Jan 2016, 21:57:03 depo rakstīja:
Kā rēķina cik garu trubu vajag siltās grīdas apkurei? Man vs viens cilvēks sanāk 100m atšķirība
Es rēķinu pēc formulas, ja 150mm solis, tad koefs 6.66 x telpas m2. Piemēram 10m2 telpas būtu 66m truba.
Vienu kontūru uz 15 m2, bet var likt kā ienāk prātā [ Šo ziņu laboja MPBK, 08 Jan 2016, 22:03:49 ] |
Offline | |
|
Mizx | 08. Jan 2016, 22:50 |
#1340
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
08 Jan 2016, 21:57:03 depo rakstīja:
Kā rēķina cik garu trubu vajag siltās grīdas apkurei? Man vs viens cilvēks sanāk 100m atšķirība
Es rēķinu pēc formulas, ja 150mm solis, tad koefs 6.66 x telpas m2. Piemēram 10m2 telpai būtu 66m truba.
Vispār jau labāk būtu rēķināt pēc loku skaita. T.i. vienu loku neiesaka taisīt garāku par 80 metriem. Bet caurules nopērkamas pa 200m ruļļiem, cik tagad palicis prātā. Attiecīgi cauruļu daudzums tāpēc var atšķirties, ka viens ierēķina loku vairāk kā otrs. Un patiesībā tās maksā proporcionāli tik maz, ka labāk ieciklēties uz pārējām pozīcijām, tiešām labāk ielikt lieku proporcionāli vienādu īsāku loku kā nožmiegties un uztaisīt mazāk garus. |
Offline | |
|