Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
968-jk
06. Jan 2016, 23:52 #1321

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13616

Braucu ar: 30niekiem


06 Jan 2016, 23:47:52 uudensputns rakstīja:

06 Jan 2016, 23:23:06 968-jk rakstīja:
Trīsceļa termostatvārstu liek uz turpgaitas! Doma tāda, sūknis dzen pa kolektoru 38'C. Kolīdz tā temperatūra nokrītas (grīdas noēd jeb atdziest), tā vārsts atveras un no turpgaitas pieņem un piejauc klāt silto ūdeni. Tāpēc šo sistēmu arī sauc par mikseri.


Tas ir kaut kas jauns-kopš kura laika cirkulācijas sūkņus liek turpgaitā?

Kurā vietā minēju, ka sūknis jāpārliek?
Offline
J_E
06. Jan 2016, 23:55 #1322

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

Ir gan pareizi es vēl kad pats liku domāju WTF , pūtu ar fēnu , sildīju kapilāru viss sakrita tā ka jāliek uz abratkas. Problēma ar tiem,piemēram ESBE
ir caurplūde. neatceros precīzi bet nu nepietika.
Ja pareizi atceros, tad sanak ta, ka ja: sistēma auksta mauc uz grīdām cik ir iestatīts uz mixera aiz katla (piemēram 55*)(ir vēl tvertnes, katlam darba temp. 85* lai nebutu lieki jaut.) , kad jaucējs uz grīdām sajūt ka ir tie iestatītie 30* aizveras atapakaļgaita uz katlu, respektīvi, grīdas pumpis dzenā silto ūdeni pa savu loku, tiklīdz atdziest paver vaļā atpakaļgaitu un līdz ar to parādās plūsma no katla ar tiem 55*. kaut kā tā.. man viss strādā, viss čotka.

[ Šo ziņu laboja J_E, 06 Jan 2016, 23:57:10 ]

Offline
uudensputns
06. Jan 2016, 23:57 #1323

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jan 2016, 16:41:18 janeks7 rakstīja:


Varbùt bik nesaprotu,bet vai termoregulàtoram nebija jábùt pie augšèjá kolektora,kur iet iekśà karstais ùdens?


Sūknis ir tur,kur tam jābūt,taču vārstam gan ir jābūt uz pienākošās.Pamatcirkulācija notiek sūknis>uz vārstu>uz augšējo kolektoru>grīda>apakšējais kolektors>sūknis.Pazeminoties grīdas temperatūrai,vārsts atveras un piejauc karsto ūdeni tik,cik uzregulēts.Vārsta uzdevums ir nepieļaut grīdā iesprukt karstajam ūdenim,ko Tavs pašreizējais slēgums nenodrošina.
Offline
Burkaans
07. Jan 2016, 07:53 #1324

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


06 Jan 2016, 23:57:42 uudensputns rakstīja:

06 Jan 2016, 16:41:18 janeks7 rakstīja:


Varbùt bik nesaprotu,bet vai termoregulàtoram nebija jábùt pie augšèjá kolektora,kur iet iekśà karstais ùdens?


Sūknis ir tur,kur tam jābūt,taču vārstam gan ir jābūt uz pienākošās.Pamatcirkulācija notiek sūknis>uz vārstu>uz augšējo kolektoru>grīda>apakšējais kolektors>sūknis.Pazeminoties grīdas temperatūrai,vārsts atveras un piejauc karsto ūdeni tik,cik uzregulēts.Vārsta uzdevums ir nepieļaut grīdā iesprukt karstajam ūdenim,ko Tavs pašreizējais slēgums nenodrošina.
Apmet to mezglu otrādi, un sūkni arī attiecībā pret mezglu, temperatūru labāk lasīt no atpakaļgaitas, kas praktiski parāda telpas temperatūru, ar nelielu kļūdu un tev tā termogalva nav jāgroza mainoties āra temperatūrai, siltām grīdām cirkulācijas sūkņa novietojums turpgaita/atpakaļgaita nav būtisks, ja nav runa par kādu īpašu konkrētu slēgumu, apkures lokā gan labāk ka cirkulācijas sūknis tiek projektēts atpakaļgaitā, it īpasi pie primitīviem siltuma avotiem, (parasts apkures katls) izslēdz darbību ar augstām temperatūrām(varbūtēju tvaiku kļūmes gadījumā), kā arī gaisa burbuļu nokļūšanu, kas var radīt kļūmi sistēmas darbībā.
Offline
Hasks
07. Jan 2016, 08:37 #1325

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;

Termo galva strādā ar kapilāru, kur t ņem no turpgaitas. Kad t par augstu tā, atpakaļ gaita uz katlu ciet un cirkulācija iet pa grīdām.
Tā sistēma tāda ir visiem - roth kermi utt. Tur nav ko mainīt, viss šādā veidā ir saskrūvēts no rūpnīcas

Un siltajām grīdām telpas t regulē servomotori, vai, šajā gadījumā, baltie korķi ar homo sapiens piedziņu, nevis šitā galva. Šī galva atbild lai pašās grīdās neieiet pārāk augsta t

Edit: udensputns ideja pareiza, bet izpildijums šajā sistēmā notiek aizeverot atpakaļ gaitu uz katlu. Kad tā ir ciet, karsto uz grīdām tāpat nav iespējams ielaist, jo cirkulācija no katla nenotiek.

[ Šo ziņu laboja Hasks, 07 Jan 2016, 11:09:11 ]

Offline
Xplod
07. Jan 2016, 08:44 #1326

Kopš: 16. Aug 2005

Ziņojumi: 103

Braucu ar: pilnpiedziņu

precīzi pateikts

tā arī ir , man ar viss strādā + man vēl otrā galā šim kolektoram , ir radiatora kolektors , tam gan nav sakara ar grīdas jaucējmezglu
Offline
Tikai_lasu
07. Jan 2016, 10:55 #1327

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Burkāns jau faktiski piedāvā optimizāciju "pa lēto", uzspļaujot maksimālajai temperatūrai, jo kamēr grīda uzsils, uz to ies pilnā apkures temperatūra.
Offline
Hasks
07. Jan 2016, 11:03 #1328

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;

toč. Putnam ideja ir pareiza, burkaans biš ierāva flokšos
Offline
968-jk
07. Jan 2016, 21:25 #1329

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13616

Braucu ar: 30niekiem


06 Jan 2016, 23:52:57 968-jk rakstīja:

06 Jan 2016, 23:47:52 uudensputns rakstīja:

06 Jan 2016, 23:23:06 968-jk rakstīja:
Trīsceļa termostatvārstu liek uz turpgaitas! Doma tāda, sūknis dzen pa kolektoru 38'C. Kolīdz tā temperatūra nokrītas (grīdas noēd jeb atdziest), tā vārsts atveras un no turpgaitas pieņem un piejauc klāt silto ūdeni. Tāpēc šo sistēmu arī sauc par mikseri.


Tas ir kaut kas jauns-kopš kura laika cirkulācijas sūkņus liek turpgaitā?

Kurā vietā minēju, ka sūknis jāpārliek?

Lūk, šīs nedēļas gara darbs. Sūkņi uz turpgaitas.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 07 Jan 2016, 21:26:31 ]

Offline
Soilwork
07. Jan 2016, 22:46 #1330

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Es ceru, ka tev pirms sūkņiem ir drošības grupa uztaisīta

Ja tā ir pēc, tad var sanākt neliels Kaboom

Ā nu vienīgi granulnieks vari izglābt, ja pārtrūkst strāvas padeve. - nekuras vairs


Offline
Ivo__
07. Jan 2016, 23:11 #1331

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Es redzu drošības vārstu pie kolektora
Offline
JohnyB
08. Jan 2016, 00:37 #1332

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


07 Jan 2016, 23:11:55 Ivo__ rakstīja:
Es redzu drošības vārstu pie kolektora


Tas nav kolektors. Bet hidrauliskais atdalītājs. Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.
Offline
RenegadeX
08. Jan 2016, 10:07 #1333

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


08 Jan 2016, 00:37:16 JohnyB rakstīja:

07 Jan 2016, 23:11:55 Ivo__ rakstīja:
Es redzu drošības vārstu pie kolektora


Tas nav kolektors. Bet hidrauliskais atdalītājs. Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.


Nē tas ir kolektors. Reku piemērs http://www.akvedukts.lv/userfiles/files/image/E...manifolds_EN.pdf
Par drošības grupas izvietojumu piekrītu. Atgaisotājam zūd jēga, bet nu ja aizbildinās ka citas vietas nebija, tad var mēgināt izšļūkt pie pasūtītāja. SPiediena vārsts jau tapart nostradās un manometrs spiedienu rādīs.
Ņemot vērā, ka sūkņu grupas praktiski ir ņemtas gatavas tad par sūkņu izvietojumu jau ražotājs ir lēmis.
Offline
RenegadeX
08. Jan 2016, 10:10 #1334

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

Starpcitu - Regulēju TAC 2112/2222 (Schneider electric) un Danfoss automātikas procesorus. Varu arī uzstādīt vai nomainīt apkures automātikas komponentes. Ja kādam nepieciešama palīdzība tad divi964divi.divi35
Offline
MPBK
08. Jan 2016, 10:31 #1335

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


08 Jan 2016, 00:37:16 JohnyB rakstīja:

07 Jan 2016, 23:11:55 Ivo__ rakstīja:
Es redzu drošības vārstu pie kolektora


Tas nav kolektors. Bet hidrauliskais atdalītājs. Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.


Gaisotājus papildus var salikt augstākajos sistēma punktos.
Offline
Tikai_lasu
08. Jan 2016, 11:02 #1336

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


08 Jan 2016, 00:37:16 JohnyB rakstīja:
Un tai drošības grupai novietojums bomba. Gaisotajs mega daudz gaisa nokers.


+ sūkņi salikti virknē. Cirkulācija tā pati, tikai elektrību ēd 2x vairāk.

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 08 Jan 2016, 11:06:45 ]

Offline
viesulis
08. Jan 2016, 19:58 #1337

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ir kads kas nodarbojas ar gazes apkures remontu? Saplisa radiniekam apkure, nezinu precizi kas.

Offline
depo
08. Jan 2016, 21:57 #1338

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kā rēķina cik garu trubu vajag siltās grīdas apkurei? Man vs viens cilvēks sanāk 100m atšķirība

Es rēķinu pēc formulas, ja 150mm solis, tad koefs 6.66 x telpas m2. Piemēram 10m2 telpai būtu 66m truba.

[ Šo ziņu laboja depo, 08 Jan 2016, 22:06:19 ]

Offline
MPBK
08. Jan 2016, 22:03 #1339

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


08 Jan 2016, 21:57:03 depo rakstīja:
Kā rēķina cik garu trubu vajag siltās grīdas apkurei? Man vs viens cilvēks sanāk 100m atšķirība

Es rēķinu pēc formulas, ja 150mm solis, tad koefs 6.66 x telpas m2. Piemēram 10m2 telpas būtu 66m truba.

Vienu kontūru uz 15 m2, bet var likt kā ienāk prātā

[ Šo ziņu laboja MPBK, 08 Jan 2016, 22:03:49 ]

Offline
Mizx
08. Jan 2016, 22:50 #1340

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


08 Jan 2016, 21:57:03 depo rakstīja:
Kā rēķina cik garu trubu vajag siltās grīdas apkurei? Man vs viens cilvēks sanāk 100m atšķirība

Es rēķinu pēc formulas, ja 150mm solis, tad koefs 6.66 x telpas m2. Piemēram 10m2 telpai būtu 66m truba.
Vispār jau labāk būtu rēķināt pēc loku skaita. T.i. vienu loku neiesaka taisīt garāku par 80 metriem. Bet caurules nopērkamas pa 200m ruļļiem, cik tagad palicis prātā. Attiecīgi cauruļu daudzums tāpēc var atšķirties, ka viens ierēķina loku vairāk kā otrs. Un patiesībā tās maksā proporcionāli tik maz, ka labāk ieciklēties uz pārējām pozīcijām, tiešām labāk ielikt lieku proporcionāli vienādu īsāku loku kā nožmiegties un uztaisīt mazāk garus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo