Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Garijs87
24. Feb 2012, 19:01 #1321

Kopš: 03. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: E30, E39

Kas varētu būt par vainu e39 orģinālajam magjim (http://www.bazzi.biz/bmw/images/anleit/radios/prof_kass_midG.jpg), ka izslēdzot aizdedzi, pazūd visi uzliktie iestatījumi? Respektīvi ieslēdzot aizdedzi, magjim iestatījumi ir tā ka skan tikai vienas puses tumbas, saregulējot visu tā lai skan visas tumbas un izslēdzot aizdedzi, pēc tam atkal ieslēdzot aizdedzi, atkal skan tikai viena puse un jaregule atkal no jauna
Offline
uldens1
24. Feb 2012, 19:43 #1322

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Feb 2012, 14:30:59 JohnyB rakstīja:
Sveiki, sorry ka nav par BMW bet varbūt kāds ko zin
vai kādam ir kāda laba /slikta pieredze ar Opel 1.9 DTH motora ERG vārstu, netiekam galā ar viņu, mainām tīrām tolka nav
varbūt vaina kur citur? turbīnas eļļošana, katalizators, cieto daļiņu filtrs, degvielas sprauslas, motora sadilums????
ja kāds var ko vērtīgu pakomentēt lūdzu PM
likat jaunu vai šrotenieku
Offline
DrumB
24. Feb 2012, 19:48 #1323

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

No kura gada sāka nākt normālie 2.5 tdi priekš A6?
Offline
JohnyB
24. Feb 2012, 19:49 #1324

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


24 Feb 2012, 19:43:46 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 14:30:59 JohnyB rakstīja:
Sveiki, sorry ka nav par BMW bet varbūt kāds ko zin
vai kādam ir kāda laba /slikta pieredze ar Opel 1.9 DTH motora ERG vārstu, netiekam galā ar viņu, mainām tīrām tolka nav
varbūt vaina kur citur? turbīnas eļļošana, katalizators, cieto daļiņu filtrs, degvielas sprauslas, motora sadilums????
ja kāds var ko vērtīgu pakomentēt lūdzu PM
likat jaunu vai šrotenieku


4 gadu pieredze: pirmoreiz jaunu Adamauto tad 2 reiz tas pats tīrīts , tad jauns no Ape motors un ar divreiz tīrīts, tik pēdējo reizi mēnesi atpakaļ un atkal neiet.
Offline
uldens1
24. Feb 2012, 19:59 #1325

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Feb 2012, 19:49:42 JohnyB rakstīja:

24 Feb 2012, 19:43:46 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 14:30:59 JohnyB rakstīja:
Sveiki, sorry ka nav par BMW bet varbūt kāds ko zin
vai kādam ir kāda laba /slikta pieredze ar Opel 1.9 DTH motora ERG vārstu, netiekam galā ar viņu, mainām tīrām tolka nav
varbūt vaina kur citur? turbīnas eļļošana, katalizators, cieto daļiņu filtrs, degvielas sprauslas, motora sadilums????
ja kāds var ko vērtīgu pakomentēt lūdzu PM
likat jaunu vai šrotenieku


4 gadu pieredze: pirmoreiz jaunu Adamauto tad 2 reiz tas pats tīrīts , tad jauns no Ape motors un ar divreiz tīrīts, tik pēdējo reizi mēnesi atpakaļ un atkal neiet.
uztaisi nopietnu diagnostiku visam
Offline
uldens1
24. Feb 2012, 20:00 #1326

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Feb 2012, 19:48:57 DrumB rakstīja:
No kura gada sāka nākt normālie 2.5 tdi priekš A6?
Ja runa par C5 tad tiem kuriem motora kods sakas ar B
Offline
Helmuts
24. Feb 2012, 20:02 #1327

Kopš: 22. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: E34 4.4i


24 Feb 2012, 20:00:36 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 19:48:57 DrumB rakstīja:
No kura gada sāka nākt normālie 2.5 tdi priekš A6?
Ja runa par C5 tad tiem kuriem motora kods sakas ar B


c5 nav normāla 2.5tdi motora vispār
Offline
JohnyB
24. Feb 2012, 20:03 #1328

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


24 Feb 2012, 19:59:45 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 19:49:42 JohnyB rakstīja:

24 Feb 2012, 19:43:46 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 14:30:59 JohnyB rakstīja:
Sveiki, sorry ka nav par BMW bet varbūt kāds ko zin
vai kādam ir kāda laba /slikta pieredze ar Opel 1.9 DTH motora ERG vārstu, netiekam galā ar viņu, mainām tīrām tolka nav
varbūt vaina kur citur? turbīnas eļļošana, katalizators, cieto daļiņu filtrs, degvielas sprauslas, motora sadilums????
ja kāds var ko vērtīgu pakomentēt lūdzu PM
likat jaunu vai šrotenieku


4 gadu pieredze: pirmoreiz jaunu Adamauto tad 2 reiz tas pats tīrīts , tad jauns no Ape motors un ar divreiz tīrīts, tik pēdējo reizi mēnesi atpakaļ un atkal neiet.
uztaisi nopietnu diagnostiku visam



vot vot 3 dienas pēc kārtas bijām Bosch Rolis nočakarējāmies un tolks 0 - nebrauciet tur vienīgais ko saka Opel centrs mainiet un tīriet un mainiet un tīriet, degvielai piedevu valsts liek liet, pārbraucieni mazi tipa u.t.t. tapēc ar jautāju ka varbūt kāds ir ticis galā ar līdzīgu situāciju kādā veidā!
Offline
DrumB
24. Feb 2012, 20:03 #1329

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


24 Feb 2012, 20:00:36 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 19:48:57 DrumB rakstīja:
No kura gada sāka nākt normālie 2.5 tdi priekš A6?
Ja runa par C5 tad tiem kuriem motora kods sakas ar B

Aha C5. No konkrēta gada B kodu motori nenāca? Vienkārši ir 1998. gada auto, gribas zināt vai ir vērts sākt interesēties.
Offline
matiicins
24. Feb 2012, 20:04 #1330

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


24 Feb 2012, 12:07:32 dainiiz rakstīja:
kaads var apgaismot kur RR sportam ir sasijas numurs novietots neskaitot, logu un plaaksniiti pie uz motora televizora.

nepieciesams uz raamja, esosais numurs
droši vien, ka uz rāmja pie labā priekšējā vai aizmugurējā riteņa
Offline
uldens1
24. Feb 2012, 20:09 #1331

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Feb 2012, 20:03:51 DrumB rakstīja:

24 Feb 2012, 20:00:36 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 19:48:57 DrumB rakstīja:
No kura gada sāka nākt normālie 2.5 tdi priekš A6?
Ja runa par C5 tad tiem kuriem motora kods sakas ar B

Aha C5. No konkrēta gada B kodu motori nenāca? Vienkārši ir 1998. gada auto, gribas zināt vai ir vērts sākt interesēties.
B sakas no kaut kada 2001 vai 2002
Offline
DrumB
24. Feb 2012, 20:30 #1332

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


24 Feb 2012, 20:27:36 Sancix rakstīja:

24 Feb 2012, 20:09:18 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 20:03:51 DrumB rakstīja:

24 Feb 2012, 20:00:36 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 19:48:57 DrumB rakstīja:
No kura gada sāka nākt normālie 2.5 tdi priekš A6?
Ja runa par C5 tad tiem kuriem motora kods sakas ar B

Aha C5. No konkrēta gada B kodu motori nenāca? Vienkārši ir 1998. gada auto, gribas zināt vai ir vērts sākt interesēties.
B sakas no kaut kada 2001 vai 2002

Pirms kāda laika biju iesaistījies diskusijā par šiem dzinējiem, teicu ka neko sliktu nevaru teikt....(laikam piesaucu)
Šobrīd remontējās dzinēja augša(galvas),un kā noskaidroju tad uz 220k bija tas pats (uz odometra oriģināli 335k km)

laikam jau jāmūk no bēdīgi slavenā v6 tdi

Paldies. Palasīju arī citas diskusijas, laikam šoreiz nebūs īstā izvēle.
Offline
uldens1
24. Feb 2012, 20:49 #1333

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

kapec galvas noceli nost
Offline
uldens1
24. Feb 2012, 20:52 #1334

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Feb 2012, 20:50:58 Sancix rakstīja:

24 Feb 2012, 20:49:44 uldens1 rakstīja:
kapec galvas noceli nost

galvas blīve kirdikt....
ja jau mainisi sadalenes un citus sikumus,tad nav verts pec tam pardot,jabrauc pašam
Offline
agaFU
24. Feb 2012, 21:52 #1335

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo


23 Feb 2012, 09:15:21 Pacha rakstīja:
Sveiki, ir problēma.

Kad iedarbinu mašīnu, apmēram 5-10 sec pastrādā un tad noglušās.! Motors ir m42b18..


Kā arī vienu brīdi sākās problēmas ar motoru, kad dod gāzi no zemiem apgirezieniem, viņš tā kā rijās ciet, bet kad tiek līdz 2k, tad viss kārtībā. Pluss tam visam, vēl arī tukšgaitā apgirezieni staigā..
Bija aizdomas, ka pie vainas varētu būt tas, ka sveču šahtās ir eļļa.. Nomainīju vārstu vāka blīvi + sveču blīves(tās bija metamas ), tad tas pasākums turpinājās. Raustījās, raustījās.. nomainīju sveces, pietinu gaisa masas gofru! Šķiet ka ir pazudis, bet laiku pa laikam parādās..
Vai kādam nav nojausma, kas tas varētu būt?

zonde. atvieno, tad pameegini.
Offline
mozais
24. Feb 2012, 23:37 #1336

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d

runājot par to raustīšanos m42b18 - iepriekš, kur raxtīju, ka silts kādas 10 sekundes raustās...
šodien pieslēgts pie kompja - nav nevienas kļūdas, pārbaudīta zonde - strādā nevainojami, tākā zondes vaina nebūs..
gaisu reāli piesūkt nevar, tad visu laiku tā būtu jārīstās - cik noprotu..
ir doma, ka slapjais štekerī kaut kādā, k-kur ticis.. bet nu nez..
Offline
berny757
24. Feb 2012, 23:49 #1337

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

nezinu kur tagad šito ielikt, bet labprāt uzzinātu kā var profilā nomainīt dzīvesvietu???
Offline
mozais
24. Feb 2012, 23:56 #1338

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


24 Feb 2012, 23:49:34 berny757 rakstīja:
nezinu kur tagad šito ielikt, bet labprāt uzzinātu kā var profilā nomainīt dzīvesvietu???
ja pareizi saprotu, ko vēlies - tad spiežam augšpusē: PROFILS - LABOT - PILSĒTA un izvelies...
Offline
berny757
25. Feb 2012, 00:09 #1339

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


24 Feb 2012, 23:56:21 mozais rakstīja:

24 Feb 2012, 23:49:34 berny757 rakstīja:
nezinu kur tagad šito ielikt, bet labprāt uzzinātu kā var profilā nomainīt dzīvesvietu???
ja pareizi saprotu, ko vēlies - tad spiežam augšpusē: PROFILS - LABOT - PILSĒTA un izvelies...

Laikam esmu tizls
Nav tur manas pilsētas. Kādreiz bija iespēja ierakstīt pilsētas vai vietas nosaukumu arī tad ja viņas nebija sarakstā...
Offline
nagla
25. Feb 2012, 02:53 #1340

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


24 Feb 2012, 20:03:45 JohnyB rakstīja:

24 Feb 2012, 19:59:45 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 19:49:42 JohnyB rakstīja:

24 Feb 2012, 19:43:46 uldens1 rakstīja:

24 Feb 2012, 14:30:59 JohnyB rakstīja:
Sveiki, sorry ka nav par BMW bet varbūt kāds ko zin
vai kādam ir kāda laba /slikta pieredze ar Opel 1.9 DTH motora ERG vārstu, netiekam galā ar viņu, mainām tīrām tolka nav
varbūt vaina kur citur? turbīnas eļļošana, katalizators, cieto daļiņu filtrs, degvielas sprauslas, motora sadilums????
ja kāds var ko vērtīgu pakomentēt lūdzu PM
likat jaunu vai šrotenieku


4 gadu pieredze: pirmoreiz jaunu Adamauto tad 2 reiz tas pats tīrīts , tad jauns no Ape motors un ar divreiz tīrīts, tik pēdējo reizi mēnesi atpakaļ un atkal neiet.
uztaisi nopietnu diagnostiku visam



vot vot 3 dienas pēc kārtas bijām Bosch Rolis nočakarējāmies un tolks 0 - nebrauciet tur vienīgais ko saka Opel centrs mainiet un tīriet un mainiet un tīriet, degvielai piedevu valsts liek liet, pārbraucieni mazi tipa u.t.t. tapēc ar jautāju ka varbūt kāds ir ticis galā ar līdzīgu situāciju kādā veidā!

a kas tieshi par problemu,auto neiet vai check engine iedegas? noglushit neesi domajis,ja atgazes lauj!

[ Šo ziņu laboja nagla, 25 Feb 2012, 02:58:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo