Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
kro
02. Feb 2013, 14:14 #1321

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

Gan jau tas pats kas man vai nu ģenerators, vai aķītis Bet tur neko darīt auto jau tomēr +/- 10 gadi un ar to ir jārēķinās.
Offline
JZ
02. Feb 2013, 16:51 #1322

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

e38 nepievīla, pats vainīgs, reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors, abi ir remontējami... pie reizes ieteiktu pārbaudīt arī starteri, ne tikai pārbaudīt, bet lai pārjauc, notīra kontaktus, pāreļļo/pārsmērē utt un tad atkal ir miers uz 200k km
Offline
crime
02. Feb 2013, 16:53 #1323

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

nafig? ir jaabrauc, kameer iet!
Offline
uldens1
02. Feb 2013, 17:27 #1324

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
e38 nepievīla, pats vainīgs, reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors, abi ir remontējami... pie reizes ieteiktu pārbaudīt arī starteri, ne tikai pārbaudīt, bet lai pārjauc, notīra kontaktus, pāreļļo/pārsmērē utt un tad atkal ir miers uz 200k km
ja ģenerators tas kas tosola tad tur nav nekadu ogļu
Offline
edzulis
02. Feb 2013, 20:16 #1325

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
...reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors...


Nē, nu laikam domā, ka esmu mehs Es atverot haubi pat nevaru no augšas pateikt, kur tur ģenerators, kur nu vēl iedomāties pie kaut kādām darbībām servisā vajag viņu pārbaudīt Vienmēr esmu centies turēt to auto ideālā tehniskā un vizuālā stāvoklī, bet tādas lietas iedomāties nav priekš manis.

Kādas vispār opcijas ar ģeņģeriem? Izskatās, ka viņš vainīgs. Jārestaurē, jauns, lietots?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 02 Feb 2013, 20:16:51 ]

Offline
mc
02. Feb 2013, 20:19 #1326

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


02 Feb 2013, 20:16:13 edzulis rakstīja:

02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
...reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors...


Nē, nu laikam domā, ka esmu mehs Es atverot haubi pat nevaru no augšas pateikt, kur tur ģenerators, kur nu vēl iedomāties pie kaut kādām darbībām servisā vajag viņu pārbaudīt Vienmēr esmu centies turēt to auto ideālā tehniskā un vizuālā stāvoklī, bet tādas lietas iedomāties nav priekš manis.

Kādas vispār opcijas ar ģeņģeriem? Izskatās, ka viņš vainīgs. Jārestaurē, jauns, lietots?
aizved pie Riddlera, man viņš noņēma izjauca, nomainīja ogles, gultņus. Tjip restaurēja ātri un lēti.

-----------------


Offline
edzulis
02. Feb 2013, 20:32 #1327

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

pēc vin man ir kaut kāds ūdensdzeses. Ok, jāuzgriež viņam
Offline
crime
02. Feb 2013, 20:32 #1328

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

vinjam tak tosola dzeses gjenerators, tur reti kad kaut kas restaureejas, parasti jaunu jaaliek un miers

[ Šo ziņu laboja crime, 02 Feb 2013, 20:33:43 ]

Offline
Agritis
02. Feb 2013, 20:53 #1329

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Vai tad ir arī e38, kuriem nav tas ūdensdzeses ģeņgeris?
Offline
kro
02. Feb 2013, 21:17 #1330

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


02 Feb 2013, 20:16:13 edzulis rakstīja:

02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
...reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors...


Nē, nu laikam domā, ka esmu mehs Es atverot haubi pat nevaru no augšas pateikt, kur tur ģenerators, kur nu vēl iedomāties pie kaut kādām darbībām servisā vajag viņu pārbaudīt Vienmēr esmu centies turēt to auto ideālā tehniskā un vizuālā stāvoklī, bet tādas lietas iedomāties nav priekš manis.

Kādas vispār opcijas ar ģeņģeriem? Izskatās, ka viņš vainīgs. Jārestaurē, jauns, lietots?


Man tiko bija tas pats līdz ar to ir zināmas opcijas.
1. generators dzesejas ar kopējo motra (ka tauta saka tosola) dzeses škidrumu
2. šiem ģeneratoriem nav nekādu oglīšu!!! tie ir diožu ģeneratori un pēc idejas ir "mūžīgi"
3. šiem ģeneratoriem nepatīk tukši galvaniskie elementi un pārslodzes!!! tāpēc ar e38 nevajag visiem "piepīpēt" un likt izlādējušos aķīšus klāt. Kā arī e38 jāliek atbilstošas kapacitātēs aķītis.
4. e38 nav no tiem auto kam vispār patīk aķīša raustīšana, pielikšana no ņemšana un citas nevajadzīgas manipulācijas.
5. tātad opcijas:
5.1. pirk jaunu, cena kosmoss 600-800 LVL
5.2. restaurēt ~180LVL ar garantiju uz kaut kādu laiku
5.3. likt lietotu ar risku ka nomirs tā pat ~100LVL

pat izvēlējos likt lietotu jau vienreiz restaurētu - Marihuans piedāvāja.

[ Šo ziņu laboja kro, 02 Feb 2013, 21:19:55 ]

Offline
crime
02. Feb 2013, 21:32 #1331

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


02 Feb 2013, 20:53:11 Agritis rakstīja:
Vai tad ir arī e38, kuriem nav tas ūdensdzeses ģeņgeris?


diizelim tak nav, nu vismaz m57 parasts ogliishu gjengjeris, m62 ir tosola dzeses
Offline
uldens1
02. Feb 2013, 22:09 #1332

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

ja labi iespringst un mekle tad jauns ģenis maksa 600 eiro
Offline
uldens1
02. Feb 2013, 22:10 #1333

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


02 Feb 2013, 21:32:02 crime rakstīja:

02 Feb 2013, 20:53:11 Agritis rakstīja:
Vai tad ir arī e38, kuriem nav tas ūdensdzeses ģeņgeris?


diizelim tak nav, nu vismaz m57 parasts ogliishu gjengjeris, m62 ir tosola dzeses
3.0 nav 4.0 ir tosola ģenis
Offline
edzulis
02. Feb 2013, 22:18 #1334

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu i nah. Dorši vien sāks brukt viss pēc kārtas Jāmaina pret kaut kādu 2007-2009 E65 750i ar gāzi un miers
Offline
Bimmer
02. Feb 2013, 22:27 #1335

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

760Li
Offline
crime
02. Feb 2013, 22:29 #1336

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

beidzat tak murgot ja e38 uztureeshana ir par daargu, tad e65 tochna nebuus pa kabatai
Offline
crime
02. Feb 2013, 22:32 #1337

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

starp citu - jautaajums par teemu - visiem tiem tosola dzeses gjeneratoriem ir jaabuut taa, ka staavot uz vietas un tukshgaitaa uzgaazeejot, salona apgaismojums un priborkas apgaismojums paliek mazliet, mazliet spozhaaks? autinjam ar m57 un parasto gjeneratoru taa nav, m62 ar tosola dzesi savukaart ir

[ Šo ziņu laboja crime, 02 Feb 2013, 22:33:40 ]

Offline
edzulis
02. Feb 2013, 22:39 #1338

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pa kabatai vai ne pa kabatai, bet pieredze rāda, ka jaunāks, modernāks, svaigāks un sarežģītāks auto uztrēšanā izrādās izdevīgāks un mazāk piņķerīgs

Da laaabi. Jāuzskata, ka šitas remonts būs līdzvērtīgs kaut kāda jauna sūda viena mēneša līzinga maksājumam un jācer, ka nākamos pāris mēnešus bez ieguldījumiem
Offline
crime
02. Feb 2013, 22:44 #1339

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

edzuli, tev ir e38, kam nav visaadi s-edc, padkachkas, nenormaalaas elektronikas kaa 750i, dzineejs saliidzinoshi vienkaarshs un uzticams, kas tev tur veel var nobrukt? sadalenju deveeji, zondes? nu gjenerators ir viens no daargaakajiem remontiem tam auto, samaini to un gaazee taalaak
Offline
edzulis
02. Feb 2013, 22:45 #1340

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tagad sāku filmu tīt atpakaļ. Īpaši aukstajās dienās iedegās kuhlwaser prufens neilgi pēc piešķilšanas. Uzmetu pirmajā reizē aci, likās, ka līmenis ir ok un nemaz nepapildināju, lai arī bija tosols pa rokai. Tagad kad palika siltāks jau atkal bija ok. Tas tak nevarēja būt par iemeslu viņa nokaušanai, jo atrodas diezgan zemu un nelielas tosola līmeņa svārstības nevar ietekmēt? Un vispār, pa kurieni tad ellē ratā tas tosols varētu pazust, ja ar auto viss kārtībā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo