Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem
Autors | Ziņojums |
kro | 02. Feb 2013, 14:14 |
#1321
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| Gan jau tas pats kas man vai nu ģenerators, vai aķītis Bet tur neko darīt auto jau tomēr +/- 10 gadi un ar to ir jārēķinās. | Offline | | |
JZ | 02. Feb 2013, 16:51 |
#1322
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| e38 nepievīla, pats vainīgs, reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors, abi ir remontējami... pie reizes ieteiktu pārbaudīt arī starteri, ne tikai pārbaudīt, bet lai pārjauc, notīra kontaktus, pāreļļo/pārsmērē utt un tad atkal ir miers uz 200k km | Offline | | |
crime | 02. Feb 2013, 16:53 |
#1323
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| nafig? ir jaabrauc, kameer iet! | Offline | | |
uldens1 | 02. Feb 2013, 17:27 |
#1324
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
e38 nepievīla, pats vainīgs, reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors, abi ir remontējami... pie reizes ieteiktu pārbaudīt arī starteri, ne tikai pārbaudīt, bet lai pārjauc, notīra kontaktus, pāreļļo/pārsmērē utt un tad atkal ir miers uz 200k km
ja ģenerators tas kas tosola tad tur nav nekadu ogļu | Offline | | |
edzulis | 02. Feb 2013, 20:16 |
#1325
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
...reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors...
Nē, nu laikam domā, ka esmu mehs Es atverot haubi pat nevaru no augšas pateikt, kur tur ģenerators, kur nu vēl iedomāties pie kaut kādām darbībām servisā vajag viņu pārbaudīt Vienmēr esmu centies turēt to auto ideālā tehniskā un vizuālā stāvoklī, bet tādas lietas iedomāties nav priekš manis.
Kādas vispār opcijas ar ģeņģeriem? Izskatās, ka viņš vainīgs. Jārestaurē, jauns, lietots? [ Šo ziņu laboja edzulis, 02 Feb 2013, 20:16:51 ] | Offline | | |
mc | 02. Feb 2013, 20:19 |
#1326
|
| Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
02 Feb 2013, 20:16:13 edzulis rakstīja:
02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
...reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors...
Nē, nu laikam domā, ka esmu mehs Es atverot haubi pat nevaru no augšas pateikt, kur tur ģenerators, kur nu vēl iedomāties pie kaut kādām darbībām servisā vajag viņu pārbaudīt Vienmēr esmu centies turēt to auto ideālā tehniskā un vizuālā stāvoklī, bet tādas lietas iedomāties nav priekš manis.
Kādas vispār opcijas ar ģeņģeriem? Izskatās, ka viņš vainīgs. Jārestaurē, jauns, lietots?
aizved pie Riddlera, man viņš noņēma izjauca, nomainīja ogles, gultņus. Tjip restaurēja ātri un lēti.
-----------------
| Offline | | |
edzulis | 02. Feb 2013, 20:32 |
#1327
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| pēc vin man ir kaut kāds ūdensdzeses. Ok, jāuzgriež viņam | Offline | | |
crime | 02. Feb 2013, 20:32 |
#1328
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| vinjam tak tosola dzeses gjenerators, tur reti kad kaut kas restaureejas, parasti jaunu jaaliek un miers [ Šo ziņu laboja crime, 02 Feb 2013, 20:33:43 ] | Offline | | |
|
Agritis | 02. Feb 2013, 20:53 |
#1329
|
| Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Vai tad ir arī e38, kuriem nav tas ūdensdzeses ģeņgeris? | Offline | | |
kro | 02. Feb 2013, 21:17 |
#1330
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
02 Feb 2013, 20:16:13 edzulis rakstīja:
02 Feb 2013, 16:51:38 JZ rakstīja:
...reizi pa reizei vecam auto vajag pastīties kas notiek ar ģenerātora oglēm un kādā stāvoklī ir pats kolektors...
Nē, nu laikam domā, ka esmu mehs Es atverot haubi pat nevaru no augšas pateikt, kur tur ģenerators, kur nu vēl iedomāties pie kaut kādām darbībām servisā vajag viņu pārbaudīt Vienmēr esmu centies turēt to auto ideālā tehniskā un vizuālā stāvoklī, bet tādas lietas iedomāties nav priekš manis.
Kādas vispār opcijas ar ģeņģeriem? Izskatās, ka viņš vainīgs. Jārestaurē, jauns, lietots?
Man tiko bija tas pats līdz ar to ir zināmas opcijas.
1. generators dzesejas ar kopējo motra (ka tauta saka tosola) dzeses škidrumu
2. šiem ģeneratoriem nav nekādu oglīšu!!! tie ir diožu ģeneratori un pēc idejas ir "mūžīgi"
3. šiem ģeneratoriem nepatīk tukši galvaniskie elementi un pārslodzes!!! tāpēc ar e38 nevajag visiem "piepīpēt" un likt izlādējušos aķīšus klāt. Kā arī e38 jāliek atbilstošas kapacitātēs aķītis.
4. e38 nav no tiem auto kam vispār patīk aķīša raustīšana, pielikšana no ņemšana un citas nevajadzīgas manipulācijas.
5. tātad opcijas:
5.1. pirk jaunu, cena kosmoss 600-800 LVL
5.2. restaurēt ~180LVL ar garantiju uz kaut kādu laiku
5.3. likt lietotu ar risku ka nomirs tā pat ~100LVL
pat izvēlējos likt lietotu jau vienreiz restaurētu - Marihuans piedāvāja.
[ Šo ziņu laboja kro, 02 Feb 2013, 21:19:55 ] | Offline | | |
crime | 02. Feb 2013, 21:32 |
#1331
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
02 Feb 2013, 20:53:11 Agritis rakstīja:
Vai tad ir arī e38, kuriem nav tas ūdensdzeses ģeņgeris?
diizelim tak nav, nu vismaz m57 parasts ogliishu gjengjeris, m62 ir tosola dzeses | Offline | | |
uldens1 | 02. Feb 2013, 22:09 |
#1332
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| ja labi iespringst un mekle tad jauns ģenis maksa 600 eiro | Offline | | |
uldens1 | 02. Feb 2013, 22:10 |
#1333
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
02 Feb 2013, 21:32:02 crime rakstīja:
02 Feb 2013, 20:53:11 Agritis rakstīja:
Vai tad ir arī e38, kuriem nav tas ūdensdzeses ģeņgeris?
diizelim tak nav, nu vismaz m57 parasts ogliishu gjengjeris, m62 ir tosola dzeses
3.0 nav 4.0 ir tosola ģenis | Offline | | |
edzulis | 02. Feb 2013, 22:18 |
#1334
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nu i nah. Dorši vien sāks brukt viss pēc kārtas Jāmaina pret kaut kādu 2007-2009 E65 750i ar gāzi un miers | Offline | | |
Bimmer | 02. Feb 2013, 22:27 |
#1335
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| 760Li | Offline | | |
crime | 02. Feb 2013, 22:29 |
#1336
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| beidzat tak murgot ja e38 uztureeshana ir par daargu, tad e65 tochna nebuus pa kabatai | Offline | | |
|
crime | 02. Feb 2013, 22:32 |
#1337
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| starp citu - jautaajums par teemu - visiem tiem tosola dzeses gjeneratoriem ir jaabuut taa, ka staavot uz vietas un tukshgaitaa uzgaazeejot, salona apgaismojums un priborkas apgaismojums paliek mazliet, mazliet spozhaaks? autinjam ar m57 un parasto gjeneratoru taa nav, m62 ar tosola dzesi savukaart ir [ Šo ziņu laboja crime, 02 Feb 2013, 22:33:40 ] | Offline | | |
edzulis | 02. Feb 2013, 22:39 |
#1338
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pa kabatai vai ne pa kabatai, bet pieredze rāda, ka jaunāks, modernāks, svaigāks un sarežģītāks auto uztrēšanā izrādās izdevīgāks un mazāk piņķerīgs
Da laaabi. Jāuzskata, ka šitas remonts būs līdzvērtīgs kaut kāda jauna sūda viena mēneša līzinga maksājumam un jācer, ka nākamos pāris mēnešus bez ieguldījumiem | Offline | | |
crime | 02. Feb 2013, 22:44 |
#1339
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
| edzuli, tev ir e38, kam nav visaadi s-edc, padkachkas, nenormaalaas elektronikas kaa 750i, dzineejs saliidzinoshi vienkaarshs un uzticams, kas tev tur veel var nobrukt? sadalenju deveeji, zondes? nu gjenerators ir viens no daargaakajiem remontiem tam auto, samaini to un gaazee taalaak | Offline | | |
edzulis | 02. Feb 2013, 22:45 |
#1340
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tagad sāku filmu tīt atpakaļ. Īpaši aukstajās dienās iedegās kuhlwaser prufens neilgi pēc piešķilšanas. Uzmetu pirmajā reizē aci, likās, ka līmenis ir ok un nemaz nepapildināju, lai arī bija tosols pa rokai. Tagad kad palika siltāks jau atkal bija ok. Tas tak nevarēja būt par iemeslu viņa nokaušanai, jo atrodas diezgan zemu un nelielas tosola līmeņa svārstības nevar ietekmēt? Un vispār, pa kurieni tad ellē ratā tas tosols varētu pazust, ja ar auto viss kārtībā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|