Online

Pašreiz BMWPower skatās 259 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Ch
01. Nov 2011, 19:10 #1321

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Nov 2011, 18:50:07 Puce rakstīja:
a ko dara ar tādām ļočenēm? Cik saprotu, tad tur neatmaksājas remontēt tādas???


no mums uz austrumiem gan jau piekrāso švīkas un močī tālāk.
Offline
AV
01. Nov 2011, 19:11 #1322

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Neviens pasaziera filmets on-board vel nav? :iphone:
Offline
Ivo__
01. Nov 2011, 19:11 #1323

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

При выполнении захода на посадку в Варшаве на ВПП 33, примерно в 13:10 по местному времени, экипаж прервал заход на высоте 3000 футов и сообщил диспетчеру, что сработала индикация небезопасного положения всех трех опор шасси. Для выяснения причин и устранения неисправности самолет встал в зону ожидания, где находился около 1 часа 20 минут.
Для осмотра самолета в воздух был поднят истребитель, летчик которого подтвердил, что все три опоры шасси находятся в убранном состоянии.
Все попытки экипажа выпустить шасси оказались безуспешными. В итоге была выполнена посадка без шасси. Самолет остался в пределах ВПП.
Offline
JurisS
01. Nov 2011, 20:44 #1324

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 325i

Nice photo:
Offline
Barny
01. Nov 2011, 21:08 #1325

Kopš: 19. Jan 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:


01 Nov 2011, 15:33:01 Erx rakstīja:

01 Nov 2011, 15:06:25 user rakstīja:
smuki nosēdās

http://www.apollo.lv/portal/news/articles/254522




Es saprotu, ja pēc šādas nosēšanās pasažieri aplaudē pilotam par labi paveiktu darbu, nevis kā te bija pasākuši
Jāsaka gan, ka šī tendence pēdējā laikā, manuprāt, iet mazumā.

Pag.nedēļā lidoju Riga-Bergamo
Bergamo-Palermo un tāpat atpakaļ.. domāju, ka vismaz iekšējā lidojumā ne1 neplaudēs..a skuju..tikai atpakaļ uz RIX bij visšķidrākie applausi...un laikapstākļi, manuprāt, ideāli..un nekas nekratīja...
par ko viņi tur plaudē??
Offline
GintsK
01. Nov 2011, 21:53 #1326

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Kas tur slikts aplaudēt, ja pilots nosēdina tā ka nemaz nejūt saskāriena brīdi?
Man ir bijis, ka jābrīnās, kā tas lidaparāts tādas piezemēšanās vispār var izturēt - nomet uz skrejceļa ar mešanu. saulainā bezvējā. Tad gan neplaudē.
Offline
krishus_1
01. Nov 2011, 21:58 #1327

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Atraduši par ko cepties tak ir cilvēki, kuri, izkāpjot no autobusa, arī šoferim pasaka "paldies!" ... Kas tur tāds?
Offline
Ivo__
01. Nov 2011, 22:06 #1328

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

starpība varētu būt kaut tajā,ka piloti nedzird to "paldies"
Offline
NO_
01. Nov 2011, 22:06 #1329

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


01 Nov 2011, 21:53:34 GintsK rakstīja:
Kas tur slikts aplaudēt, ja pilots nosēdina tā ka nemaz nejūt saskāriena brīdi?
Man ir bijis, ka jābrīnās, kā tas lidaparāts tādas piezemēšanās vispār var izturēt - nomet uz skrejceļa ar mešanu. saulainā bezvējā. Tad gan neplaudē.


+1
Arii ir gadijies, kad noseezhoties, nejuuti pat saskarshanos ar zemi un tad biezhaak ir aplausi, taa pat, ja janoseezhas speeciigaa veejaa, vienmeer peec kaartiigas izpurinaashanas ir aplausi, un manupraat, tas ir normaaali.
Offline
RVR
01. Nov 2011, 22:13 #1330

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR

Kā bija rakstīts vienā krievu forumā - ja cilvēki aplaudē nosēžoties lidmašīnai, tad dzīviem un veseliem izkāpjot no "Gazeļ" markas mikriņa Maskavas guļamrajonā viņiem vajadzētu kā minumums salūtu šaut
Offline
kro
01. Nov 2011, 22:17 #1331

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

reku vélviens video
Varšavā piezemējas 'Boeing' bez šasijas
http://tv.delfi.lv/?showvid=AMCg9DnS

[ Šo ziņu laboja kro, 01 Nov 2011, 22:25:07 ]

Offline
krishus_1
01. Nov 2011, 22:34 #1332

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


01 Nov 2011, 22:06:07 Ivo__ rakstīja:
starpība varētu būt kaut tajā,ka piloti nedzird to "paldies"

Nu tapēc laikam arī autobusos neviens neapplaudē
Offline
GintsK
02. Nov 2011, 08:22 #1333

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


01 Nov 2011, 23:49:45 ML rakstīja:
Air baltics kaa likums vissuudiigaak seedina.

Kādam vēl tā liekas? Ja tā - ar ko tas izskaidrojams?
-------
Kad un vai sēdina autopilots?
Offline
RVR
02. Nov 2011, 09:00 #1334

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


02 Nov 2011, 08:54:03 soulfreak rakstīja:

Tantes pieturā stāsta, ka BT šitā darās, lai varētu no skrejceļa raut iekšā pirmajā nobraucamajā ceļā uz savu stajanku, lai nav jākursē lēnām apkārt pa visu skrejceļu. Tāpēc, varbūt, brutāli norauj lejā max ātri un uzreiz met pa nažiem, lai nogrieztos, tas gan attiecināms tikai uz RIX. Bija jau te kaut kad vienu ziemu, ka viens BT iestūrēja kupenā
Es tik tā, esmu saklausījies tantes pieturā, gan jau kāds gudrāks, kas dzīvo pie lidlauka palabos


Nu vispār BT parkojas, gan uz 1., gan uz 2., gan uz 3. perona, tāpēc diezgan grūti būtu nodalīt kādu "savu" stāvvietu.

Par to nogriešanos - kaut kur "ātri nogriezties" no skrejceļa teorētiski var tikai sēžoties no dienvidu (Mārupes) puses. Sēžoties no ziemeļu (Imantas, jūras) puses iespēju "ātri nogriezties" nav.
Offline
GintsK
02. Nov 2011, 09:11 #1335

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Nu vienreiz FRA airbaltics nosvieda to lidmašīnu, ka tiešām nobrīnījos, kā tas viss iztur! Sēdās, sēdās. Un beigās laikam attapās, ka līdz zemei vēl vieni lieki 4m. Tos tad pieveica forsētā tempā...
Offline
shmurger
02. Nov 2011, 09:22 #1336

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


01 Nov 2011, 22:17:39 kro rakstīja:
reku vélviens video
Varšavā piezemējas 'Boeing' bez šasijas
http://tv.delfi.lv/?showvid=AMCg9DnS
ja lidmašīnā bija lietuvieši, tad 100% ,pirmie izkāpa viņi.
Offline
arizah
02. Nov 2011, 09:26 #1337

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Nov 2011, 08:22:17 GintsK rakstīja:

01 Nov 2011, 23:49:45 ML rakstīja:
Air baltics kaa likums vissuudiigaak seedina.

Kādam vēl tā liekas? Ja tā - ar ko tas izskaidrojams?
-------
Kad un vai sēdina autopilots?


man liekas tas ir bulshitas par to airbalticu, dazhreiz noseezhas labi dazhreiz slikti. citreiz rainis izcili noseezhas, citreiz vienk nomet lejaa. bet par to autopilotu man arii intersee
Offline
Schutzstaffel
02. Nov 2011, 09:28 #1338

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

NEvienu lidmašīnu nekad nesēdina autopilots. Approach, Glideslope utt - jā. Nosēdina vienmēr manuāli. Ja kādu interese sīkāk varu pakomentēt.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Nov 2011, 09:31:53 ]

Offline
shmurger
02. Nov 2011, 09:29 #1339

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


02 Nov 2011, 08:22:17 GintsK rakstīja:

01 Nov 2011, 23:49:45 ML rakstīja:
Air baltics kaa likums vissuudiigaak seedina.

Kādam vēl tā liekas? Ja tā - ar ko tas izskaidrojams?
-------


nevis liekas , bet tā arī ir. ar ryanairu,sas, lidojot esmu dažreiz esmu pamodies ,kad visi jau rakņājas pa somu nodalījumiem ar AB nekādīgi tā nesanāk, tie mazie ļotaki ar propelleriem, dažreiz liekas, ka izjuks uz skrejceļa domāju ,ka tā tāda to bobbardieru īpatnība, taču nesen viens pilots nosēdināja neraksturīgi maigi,gandrīz nevarēja just, ka riteņi zemei pieskaras
Offline
arizah
02. Nov 2011, 09:35 #1340

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Nov 2011, 09:28:45 Schutzstaffel rakstīja:
NEvienu lidmašīnu nekad nesēdina autopilots. Approach, Glideslope utt - jā. Nosēdina vienmēr manuāli. Ja kādu interese sīkāk varu pakomentēt.


nu ta jau nerakstītu, ja neinteresētu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo