Autors | Ziņojums |
Ch | 01. Nov 2011, 19:10 |
#1321
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
01 Nov 2011, 18:50:07 Puce rakstīja:
a ko dara ar tādām ļočenēm? Cik saprotu, tad tur neatmaksājas remontēt tādas???
no mums uz austrumiem gan jau piekrāso švīkas un močī tālāk. |
Offline | |
|
AV | 01. Nov 2011, 19:11 |
#1322
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Neviens pasaziera filmets on-board vel nav? :iphone: |
Offline | |
|
Ivo__ | 01. Nov 2011, 19:11 |
#1323
|
|
Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| При выполнении захода на посадку в Варшаве на ВПП 33, примерно в 13:10 по местному времени, экипаж прервал заход на высоте 3000 футов и сообщил диспетчеру, что сработала индикация небезопасного положения всех трех опор шасси. Для выяснения причин и устранения неисправности самолет встал в зону ожидания, где находился около 1 часа 20 минут.
Для осмотра самолета в воздух был поднят истребитель, летчик которого подтвердил, что все три опоры шасси находятся в убранном состоянии.
Все попытки экипажа выпустить шасси оказались безуспешными. В итоге была выполнена посадка без шасси. Самолет остался в пределах ВПП.
|
Offline | |
|
JurisS | 01. Nov 2011, 20:44 |
#1324
|
|
Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 325i
| Nice photo:
|
Offline | |
|
Barny | 01. Nov 2011, 21:08 |
#1325
|
|
Kopš: 19. Jan 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1338
Braucu ar:
|
01 Nov 2011, 15:33:01 Erx rakstīja:
01 Nov 2011, 15:06:25 user rakstīja:
smuki nosēdās
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/254522
Es saprotu, ja pēc šādas nosēšanās pasažieri aplaudē pilotam par labi paveiktu darbu, nevis kā te bija pasākuši
Jāsaka gan, ka šī tendence pēdējā laikā, manuprāt, iet mazumā.
Pag.nedēļā lidoju Riga-Bergamo
Bergamo-Palermo un tāpat atpakaļ.. domāju, ka vismaz iekšējā lidojumā ne1 neplaudēs..a skuju..tikai atpakaļ uz RIX bij visšķidrākie applausi...un laikapstākļi, manuprāt, ideāli..un nekas nekratīja...
par ko viņi tur plaudē?? |
Offline | |
|
GintsK | 01. Nov 2011, 21:53 |
#1326
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Kas tur slikts aplaudēt, ja pilots nosēdina tā ka nemaz nejūt saskāriena brīdi?
Man ir bijis, ka jābrīnās, kā tas lidaparāts tādas piezemēšanās vispār var izturēt - nomet uz skrejceļa ar mešanu. saulainā bezvējā. Tad gan neplaudē. |
Offline | |
|
krishus_1 | 01. Nov 2011, 21:58 |
#1327
|
|
Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Atraduši par ko cepties tak ir cilvēki, kuri, izkāpjot no autobusa, arī šoferim pasaka "paldies!" ... Kas tur tāds? |
Offline | |
|
Ivo__ | 01. Nov 2011, 22:06 |
#1328
|
|
Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| starpība varētu būt kaut tajā,ka piloti nedzird to "paldies" |
Offline | |
|
|
NO_ | 01. Nov 2011, 22:06 |
#1329
|
|
Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
|
01 Nov 2011, 21:53:34 GintsK rakstīja:
Kas tur slikts aplaudēt, ja pilots nosēdina tā ka nemaz nejūt saskāriena brīdi?
Man ir bijis, ka jābrīnās, kā tas lidaparāts tādas piezemēšanās vispār var izturēt - nomet uz skrejceļa ar mešanu. saulainā bezvējā. Tad gan neplaudē.
+1
Arii ir gadijies, kad noseezhoties, nejuuti pat saskarshanos ar zemi un tad biezhaak ir aplausi, taa pat, ja janoseezhas speeciigaa veejaa, vienmeer peec kaartiigas izpurinaashanas ir aplausi, un manupraat, tas ir normaaali. |
Offline | |
|
RVR | 01. Nov 2011, 22:13 |
#1330
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Kā bija rakstīts vienā krievu forumā - ja cilvēki aplaudē nosēžoties lidmašīnai, tad dzīviem un veseliem izkāpjot no "Gazeļ" markas mikriņa Maskavas guļamrajonā viņiem vajadzētu kā minumums salūtu šaut |
Offline | |
|
kro | 01. Nov 2011, 22:17 |
#1331
|
|
Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| reku vélviens video
Varšavā piezemējas 'Boeing' bez šasijas
http://tv.delfi.lv/?showvid=AMCg9DnS[ Šo ziņu laboja kro, 01 Nov 2011, 22:25:07 ] |
Offline | |
|
krishus_1 | 01. Nov 2011, 22:34 |
#1332
|
|
Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
01 Nov 2011, 22:06:07 Ivo__ rakstīja:
starpība varētu būt kaut tajā,ka piloti nedzird to "paldies"
Nu tapēc laikam arī autobusos neviens neapplaudē |
Offline | |
|
GintsK | 02. Nov 2011, 08:22 |
#1333
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
01 Nov 2011, 23:49:45 ML rakstīja:
Air baltics kaa likums vissuudiigaak seedina.
Kādam vēl tā liekas? Ja tā - ar ko tas izskaidrojams?
-------
Kad un vai sēdina autopilots? |
Offline | |
|
RVR | 02. Nov 2011, 09:00 |
#1334
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
02 Nov 2011, 08:54:03 soulfreak rakstīja:
Tantes pieturā stāsta, ka BT šitā darās, lai varētu no skrejceļa raut iekšā pirmajā nobraucamajā ceļā uz savu stajanku, lai nav jākursē lēnām apkārt pa visu skrejceļu. Tāpēc, varbūt, brutāli norauj lejā max ātri un uzreiz met pa nažiem, lai nogrieztos, tas gan attiecināms tikai uz RIX. Bija jau te kaut kad vienu ziemu, ka viens BT iestūrēja kupenā
Es tik tā, esmu saklausījies tantes pieturā, gan jau kāds gudrāks, kas dzīvo pie lidlauka palabos
Nu vispār BT parkojas, gan uz 1., gan uz 2., gan uz 3. perona, tāpēc diezgan grūti būtu nodalīt kādu "savu" stāvvietu.
Par to nogriešanos - kaut kur "ātri nogriezties" no skrejceļa teorētiski var tikai sēžoties no dienvidu (Mārupes) puses. Sēžoties no ziemeļu (Imantas, jūras) puses iespēju "ātri nogriezties" nav. |
Offline | |
|
GintsK | 02. Nov 2011, 09:11 |
#1335
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Nu vienreiz FRA airbaltics nosvieda to lidmašīnu, ka tiešām nobrīnījos, kā tas viss iztur! Sēdās, sēdās. Un beigās laikam attapās, ka līdz zemei vēl vieni lieki 4m. Tos tad pieveica forsētā tempā... |
Offline | |
|
shmurger | 02. Nov 2011, 09:22 |
#1336
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
01 Nov 2011, 22:17:39 kro rakstīja:
reku vélviens video
Varšavā piezemējas 'Boeing' bez šasijas
http://tv.delfi.lv/?showvid=AMCg9DnS
ja lidmašīnā bija lietuvieši, tad 100% ,pirmie izkāpa viņi. |
Offline | |
|
|
arizah | 02. Nov 2011, 09:26 |
#1337
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
02 Nov 2011, 08:22:17 GintsK rakstīja:
01 Nov 2011, 23:49:45 ML rakstīja:
Air baltics kaa likums vissuudiigaak seedina.
Kādam vēl tā liekas? Ja tā - ar ko tas izskaidrojams?
-------
Kad un vai sēdina autopilots?
man liekas tas ir bulshitas par to airbalticu, dazhreiz noseezhas labi dazhreiz slikti. citreiz rainis izcili noseezhas, citreiz vienk nomet lejaa. bet par to autopilotu man arii intersee |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 02. Nov 2011, 09:28 |
#1338
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| NEvienu lidmašīnu nekad nesēdina autopilots. Approach, Glideslope utt - jā. Nosēdina vienmēr manuāli. Ja kādu interese sīkāk varu pakomentēt. [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Nov 2011, 09:31:53 ] |
Offline | |
|
shmurger | 02. Nov 2011, 09:29 |
#1339
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
02 Nov 2011, 08:22:17 GintsK rakstīja:
01 Nov 2011, 23:49:45 ML rakstīja:
Air baltics kaa likums vissuudiigaak seedina.
Kādam vēl tā liekas? Ja tā - ar ko tas izskaidrojams?
-------
nevis liekas , bet tā arī ir. ar ryanairu,sas, lidojot esmu dažreiz esmu pamodies ,kad visi jau rakņājas pa somu nodalījumiem ar AB nekādīgi tā nesanāk, tie mazie ļotaki ar propelleriem, dažreiz liekas, ka izjuks uz skrejceļa domāju ,ka tā tāda to bobbardieru īpatnība, taču nesen viens pilots nosēdināja neraksturīgi maigi,gandrīz nevarēja just, ka riteņi zemei pieskaras |
Offline | |
|
arizah | 02. Nov 2011, 09:35 |
#1340
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
02 Nov 2011, 09:28:45 Schutzstaffel rakstīja:
NEvienu lidmašīnu nekad nesēdina autopilots. Approach, Glideslope utt - jā. Nosēdina vienmēr manuāli. Ja kādu interese sīkāk varu pakomentēt.
nu ta jau nerakstītu, ja neinteresētu |
Offline | |
|