Autors | Ziņojums |
Peecis | 29. May 2010, 00:05 |
#1321
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
29 May 2010, 00:01:25 PowerBMW rakstīja:
28 May 2010, 23:53:22 Driver rakstīja:
Ko tu tur lej? neko tur nevar.
Pie stepselja pienak tris vadi - pluss, minuss un vadibas impulsa vads. Talak vinji aiziet uz kontrolieri, kas nostiprinats pie ventjika korpusa un no ta kontroliera iziet jau divi vadi uz pashu ventjika elektromotoru.
Pie stepselja tos + un - var bakstit kamer nelabi paliek un nekas nenotiks, kamer nepados specialu vadibas signalu pa tresho vadu.
Rit paķeršu lidz un telošu triku meistaru
Pastāsti sīkāk- pie kura vada ko slēdz klāt, lai tas ventjiks grieztos? |
Offline | |
|
PowerBMW | 29. May 2010, 00:09 |
#1322
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
29 May 2010, 00:05:08 Peecis rakstīja:
29 May 2010, 00:01:25 PowerBMW rakstīja:
28 May 2010, 23:53:22 Driver rakstīja:
Ko tu tur lej? neko tur nevar.
Pie stepselja pienak tris vadi - pluss, minuss un vadibas impulsa vads. Talak vinji aiziet uz kontrolieri, kas nostiprinats pie ventjika korpusa un no ta kontroliera iziet jau divi vadi uz pashu ventjika elektromotoru.
Pie stepselja tos + un - var bakstit kamer nelabi paliek un nekas nenotiks, kamer nepados specialu vadibas signalu pa tresho vadu.
Rit paķeršu lidz un telošu triku meistaru
Pastāsti sīkāk- pie kura vada ko slēdz klāt, lai tas ventjiks grieztos?
precizi Tev šobrid nepateikšu Bet ir nogriezts gabals no orģinalas pravotkas (ar 3 vadiem)-krāsas no galvas nezinu kā lieku ja neaizmirsišu tad Driveram rit nodemonstrešu |
Offline | |
|
Driver | 29. May 2010, 00:14 |
#1323
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tik neuztaisi montanu! Turu pie varda un nemegini man paradit ka griezas ar diviem atrumiem 96 gada e39 ventjiks, palaid to ar kontrolieri!
Daudzi srotisti, saka ka griezas, bet piesprauzot nekas negriezas, jo kontrolieris beigts. Mosh taa vinju var palaist testam pedejo x
29 May 2010, 00:09:05 PowerBMW rakstīja:
29 May 2010, 00:05:08 Peecis rakstīja:
29 May 2010, 00:01:25 PowerBMW rakstīja:
28 May 2010, 23:53:22 Driver rakstīja:
Ko tu tur lej? neko tur nevar.
Pie stepselja pienak tris vadi - pluss, minuss un vadibas impulsa vads. Talak vinji aiziet uz kontrolieri, kas nostiprinats pie ventjika korpusa un no ta kontroliera iziet jau divi vadi uz pashu ventjika elektromotoru.
Pie stepselja tos + un - var bakstit kamer nelabi paliek un nekas nenotiks, kamer nepados specialu vadibas signalu pa tresho vadu.
Rit paķeršu lidz un telošu triku meistaru
Pastāsti sīkāk- pie kura vada ko slēdz klāt, lai tas ventjiks grieztos?
precizi Tev šobrid nepateikšu Bet ir nogriezts gabals no orģinalas pravotkas (ar 3 vadiem)-krāsas no galvas nezinu kā lieku ja neaizmirsišu tad Driveram rit nodemonstrešu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 29. May 2010, 00:23 |
#1324
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 May 2010, 00:17:10 Melvins rakstīja:
bet tās vadības sistēmas tomēr ir samērā vienkāršas
tikai rudits onanists var meginat noimitet attiecigu PWM impulsu turot rokas divus vadus. Normalam cilvekam pat uz drumakajam poham rokas tik atri netric!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
dogMa | 29. May 2010, 11:14 |
#1325
|
|
Kopš: 15. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 458
Braucu ar: vienu R15
| Pačukstiet, lūdzu, priekšā, kuras ir e36 2.5i aizm. plaukta peldošās bukses?
Vai tās varētu ietekmēt to, ka pār pārbauktuvēm, salaiduma vietām, mazām ceļa "pumpām" aizmuguri tā kā nopurina?
Paldies! |
Offline | |
|
Reinis29 | 29. May 2010, 11:16 |
#1326
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
| Struntigs zimejums bet sanak ka Nr3
29 May 2010, 11:14:15 dogMa rakstīja:
Pačukstiet, lūdzu, priekšā, kuras ir e36 2.5i aizm. plaukta peldošās bukses?
Vai tās varētu ietekmēt to, ka pār pārbauktuvēm, salaiduma vietām, mazām ceļa "pumpām" aizmuguri tā kā nopurina?
Paldies!
|
Offline | |
|
dogMa | 29. May 2010, 11:19 |
#1327
|
|
Kopš: 15. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 458
Braucu ar: vienu R15
| Paldies!
Un tas varētu ietekmēt to aizm. purināšanu? |
Offline | |
|
Srakans | 29. May 2010, 11:27 |
#1328
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Es vairāk liktu uz 4. Tad pa jebkādiem ceļa nelīdzenumiem, risēm peld aizmugure. Tāpat arī pie gāzes uzdošanas. |
Offline | |
|
|
dogMa | 29. May 2010, 11:31 |
#1329
|
|
Kopš: 15. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 458
Braucu ar: vienu R15
| Tai nr. 4 iet pāri tā detaļa nr. 17? Ja jā, tad tās ir mainītas. |
Offline | |
|
nutastur | 29. May 2010, 12:14 |
#1330
|
|
Kopš: 01. Mar 2009
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: POLO
| kur var pārdot un cik var dabūt par LR pasi? |
Offline | |
|
mastermind | 29. May 2010, 12:22 |
#1331
|
|
Kopš: 24. May 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| te tiešām nav neviena ar kaut kādu saistību ar kādu no autoskolām? |
Offline | |
|
Instigater | 29. May 2010, 12:25 |
#1332
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Vai dīzeļa atgāzu neitralizatoru arī var nodot tāpat kā benzīna katalizatoru un saņemt naudiņas? |
Offline | |
|
Re5tepa | 29. May 2010, 12:32 |
#1333
|
|
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:
28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)
piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss
Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā? |
Offline | |
|
Reinis29 | 29. May 2010, 12:37 |
#1334
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
29 May 2010, 11:31:20 dogMa rakstīja:
Tai nr. 4 iet pāri tā detaļa nr. 17? Ja jā, tad tās ir mainītas.
Peldosa ir nr3. ja nr3 beigta tad ritenis kustas parasti vertikala virziena. ja peld pa risem tad teiktu ka vairak varetu but nr4 pie vainas! nenak vina kopa ar nr17. ar nr17 palidzibu savirzi regule aizmugure![ Šo ziņu laboja Reinis29, 29 May 2010, 12:38:59 ] |
Offline | |
|
Reinis29 | 29. May 2010, 12:40 |
#1335
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
29 May 2010, 12:32:03 Re5tepa rakstīja:
28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:
28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)
piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss
Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?
Ja a/c nestrada tad logiski vinu nesledz ieksa! bet vins jau ari nepieciesamibas gadijuma masinu dzesee! |
Offline | |
|
Re5tepa | 29. May 2010, 12:57 |
#1336
|
|
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
29 May 2010, 12:40:30 Reinis29 rakstīja:
29 May 2010, 12:32:03 Re5tepa rakstīja:
28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:
28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)
piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss
Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?
Ja a/c nestrada tad logiski vinu nesledz ieksa! bet vins jau ari nepieciesamibas gadijuma masinu dzesee!
lasi AC strādā.
un tāda nepieciešamība pēc papildus dzeses nekad nav bijusi, jo mufta un termostati darbojas.
Vnk ir jautājums vai spiediens sistēmā varētu būt par maz? tb tik daudz lai kko augstu pūstu pietiek, bet lai ieslēgtu ventilātoru par maz?
ai, vnk 1dien būs jāaizskrien pie pildītājiem, lai nočeko kas tur īsti darās ar to freonu. |
Offline | |
|
|
most | 29. May 2010, 13:17 |
#1337
|
|
Kopš: 27. Mar 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl
| e38 728 4:3 dsp
Ka lai pie ta aparata pieliek subi? cik sapratu ja ir DSP tad tur nevar pieslegt hi input!!
un ;;;Speaker and Line/RCA Inputs;; sis texts nozime ka var slegt aktivajam klat no tumbam???? |
Offline | |
|
Peecis | 29. May 2010, 14:14 |
#1338
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
29 May 2010, 12:57:59 Re5tepa rakstīja:
29 May 2010, 12:40:30 Reinis29 rakstīja:
29 May 2010, 12:32:03 Re5tepa rakstīja:
28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:
28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)
piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss
Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?
Ja a/c nestrada tad logiski vinu nesledz ieksa! bet vins jau ari nepieciesamibas gadijuma masinu dzesee!
lasi AC strādā.
un tāda nepieciešamība pēc papildus dzeses nekad nav bijusi, jo mufta un termostati darbojas.
Vnk ir jautājums vai spiediens sistēmā varētu būt par maz? tb tik daudz lai kko augstu pūstu pietiek, bet lai ieslēgtu ventilātoru par maz?
ai, vnk 1dien būs jāaizskrien pie pildītājiem, lai nočeko kas tur īsti darās ar to freonu.
Ja aukstu gaisu pūš, tad ventilatoram noteikti būtu jāieslēdzas. |
Offline | |
|
dogMa | 29. May 2010, 15:55 |
#1339
|
|
Kopš: 15. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 458
Braucu ar: vienu R15
|
29 May 2010, 12:37:52 Reinis29 rakstīja:
Peldosa ir nr3. ja nr3 beigta tad ritenis kustas parasti vertikala virziena. ja peld pa risem tad teiktu ka vairak varetu but nr4 pie vainas! nenak vina kopa ar nr17. ar nr17 palidzibu savirzi regule aizmugure!
Pasūtīju to detaļu, bet veikalnieks saka, ka tā (nr. 3) nav peldošā bukse..
Pa risēm nepeld, bet braucot pāri tilta salaiduma vietām, ceļa pumpām, tā kā aizmuguri nopurina abos virzienos. wtf?
Detaļa nr. 4 abās pusēs ir mainīta, savirze saregulēta. |
Offline | |
|
fubuz | 29. May 2010, 17:27 |
#1340
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| Ja es rīt samaksāju sodu. vai 1dien viņš jau būs aizskaitījies un varēs ar auto iziet tehnisko apskati? |
Offline | |
|