Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājums spečukiem 19

AutorsZiņojums
Peecis
29. May 2010, 00:05 #1321

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


29 May 2010, 00:01:25 PowerBMW rakstīja:

28 May 2010, 23:53:22 Driver rakstīja:
Ko tu tur lej? neko tur nevar.
Pie stepselja pienak tris vadi - pluss, minuss un vadibas impulsa vads. Talak vinji aiziet uz kontrolieri, kas nostiprinats pie ventjika korpusa un no ta kontroliera iziet jau divi vadi uz pashu ventjika elektromotoru.
Pie stepselja tos + un - var bakstit kamer nelabi paliek un nekas nenotiks, kamer nepados specialu vadibas signalu pa tresho vadu.

Rit paķeršu lidz un telošu triku meistaru

Pastāsti sīkāk- pie kura vada ko slēdz klāt, lai tas ventjiks grieztos?
Offline
PowerBMW
29. May 2010, 00:09 #1322

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


29 May 2010, 00:05:08 Peecis rakstīja:

29 May 2010, 00:01:25 PowerBMW rakstīja:

28 May 2010, 23:53:22 Driver rakstīja:
Ko tu tur lej? neko tur nevar.
Pie stepselja pienak tris vadi - pluss, minuss un vadibas impulsa vads. Talak vinji aiziet uz kontrolieri, kas nostiprinats pie ventjika korpusa un no ta kontroliera iziet jau divi vadi uz pashu ventjika elektromotoru.
Pie stepselja tos + un - var bakstit kamer nelabi paliek un nekas nenotiks, kamer nepados specialu vadibas signalu pa tresho vadu.

Rit paķeršu lidz un telošu triku meistaru

Pastāsti sīkāk- pie kura vada ko slēdz klāt, lai tas ventjiks grieztos?

precizi Tev šobrid nepateikšu Bet ir nogriezts gabals no orģinalas pravotkas (ar 3 vadiem)-krāsas no galvas nezinu kā lieku ja neaizmirsišu tad Driveram rit nodemonstrešu
Offline
Driver
29. May 2010, 00:14 #1323

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tik neuztaisi montanu! Turu pie varda un nemegini man paradit ka griezas ar diviem atrumiem 96 gada e39 ventjiks, palaid to ar kontrolieri!
Daudzi srotisti, saka ka griezas, bet piesprauzot nekas negriezas, jo kontrolieris beigts. Mosh taa vinju var palaist testam pedejo x

29 May 2010, 00:09:05 PowerBMW rakstīja:

29 May 2010, 00:05:08 Peecis rakstīja:

29 May 2010, 00:01:25 PowerBMW rakstīja:

28 May 2010, 23:53:22 Driver rakstīja:
Ko tu tur lej? neko tur nevar.
Pie stepselja pienak tris vadi - pluss, minuss un vadibas impulsa vads. Talak vinji aiziet uz kontrolieri, kas nostiprinats pie ventjika korpusa un no ta kontroliera iziet jau divi vadi uz pashu ventjika elektromotoru.
Pie stepselja tos + un - var bakstit kamer nelabi paliek un nekas nenotiks, kamer nepados specialu vadibas signalu pa tresho vadu.

Rit paķeršu lidz un telošu triku meistaru

Pastāsti sīkāk- pie kura vada ko slēdz klāt, lai tas ventjiks grieztos?

precizi Tev šobrid nepateikšu Bet ir nogriezts gabals no orģinalas pravotkas (ar 3 vadiem)-krāsas no galvas nezinu kā lieku ja neaizmirsišu tad Driveram rit nodemonstrešu


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
29. May 2010, 00:23 #1324

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2010, 00:17:10 Melvins rakstīja:
bet tās vadības sistēmas tomēr ir samērā vienkāršas

tikai rudits onanists var meginat noimitet attiecigu PWM impulsu turot rokas divus vadus. Normalam cilvekam pat uz drumakajam poham rokas tik atri netric!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dogMa
29. May 2010, 11:14 #1325

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15

Pačukstiet, lūdzu, priekšā, kuras ir e36 2.5i aizm. plaukta peldošās bukses?


Vai tās varētu ietekmēt to, ka pār pārbauktuvēm, salaiduma vietām, mazām ceļa "pumpām" aizmuguri tā kā nopurina?

Paldies!
Offline
Reinis29
29. May 2010, 11:16 #1326

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29

Struntigs zimejums bet sanak ka Nr3


29 May 2010, 11:14:15 dogMa rakstīja:
Pačukstiet, lūdzu, priekšā, kuras ir e36 2.5i aizm. plaukta peldošās bukses?


Vai tās varētu ietekmēt to, ka pār pārbauktuvēm, salaiduma vietām, mazām ceļa "pumpām" aizmuguri tā kā nopurina?

Paldies!
Offline
dogMa
29. May 2010, 11:19 #1327

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15

Paldies!

Un tas varētu ietekmēt to aizm. purināšanu?
Offline
Srakans
29. May 2010, 11:27 #1328

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Es vairāk liktu uz 4. Tad pa jebkādiem ceļa nelīdzenumiem, risēm peld aizmugure. Tāpat arī pie gāzes uzdošanas.
Offline
dogMa
29. May 2010, 11:31 #1329

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15

Tai nr. 4 iet pāri tā detaļa nr. 17? Ja jā, tad tās ir mainītas.
Offline
nutastur
29. May 2010, 12:14 #1330

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: POLO

kur var pārdot un cik var dabūt par LR pasi?
Offline
mastermind
29. May 2010, 12:22 #1331

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

te tiešām nav neviena ar kaut kādu saistību ar kādu no autoskolām?
Offline
Instigater
29. May 2010, 12:25 #1332

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vai dīzeļa atgāzu neitralizatoru arī var nodot tāpat kā benzīna katalizatoru un saņemt naudiņas?
Offline
Re5tepa
29. May 2010, 12:32 #1333

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:

28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)

piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss

Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?
Offline
Reinis29
29. May 2010, 12:37 #1334

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29


29 May 2010, 11:31:20 dogMa rakstīja:
Tai nr. 4 iet pāri tā detaļa nr. 17? Ja jā, tad tās ir mainītas.


Peldosa ir nr3. ja nr3 beigta tad ritenis kustas parasti vertikala virziena. ja peld pa risem tad teiktu ka vairak varetu but nr4 pie vainas! nenak vina kopa ar nr17. ar nr17 palidzibu savirzi regule aizmugure!

[ Šo ziņu laboja Reinis29, 29 May 2010, 12:38:59 ]

Offline
Reinis29
29. May 2010, 12:40 #1335

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29


29 May 2010, 12:32:03 Re5tepa rakstīja:

28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:

28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)

piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss

Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?


Ja a/c nestrada tad logiski vinu nesledz ieksa! bet vins jau ari nepieciesamibas gadijuma masinu dzesee!
Offline
Re5tepa
29. May 2010, 12:57 #1336

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


29 May 2010, 12:40:30 Reinis29 rakstīja:

29 May 2010, 12:32:03 Re5tepa rakstīja:

28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:

28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)

piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss

Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?


Ja a/c nestrada tad logiski vinu nesledz ieksa! bet vins jau ari nepieciesamibas gadijuma masinu dzesee!

lasi AC strādā.
un tāda nepieciešamība pēc papildus dzeses nekad nav bijusi, jo mufta un termostati darbojas.
Vnk ir jautājums vai spiediens sistēmā varētu būt par maz? tb tik daudz lai kko augstu pūstu pietiek, bet lai ieslēgtu ventilātoru par maz?
ai, vnk 1dien būs jāaizskrien pie pildītājiem, lai nočeko kas tur īsti darās ar to freonu.
Offline
most
29. May 2010, 13:17 #1337

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

e38 728 4:3 dsp
Ka lai pie ta aparata pieliek subi? cik sapratu ja ir DSP tad tur nevar pieslegt hi input!!

un ;;;Speaker and Line/RCA Inputs;; sis texts nozime ka var slegt aktivajam klat no tumbam????
Offline
Peecis
29. May 2010, 14:14 #1338

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


29 May 2010, 12:57:59 Re5tepa rakstīja:

29 May 2010, 12:40:30 Reinis29 rakstīja:

29 May 2010, 12:32:03 Re5tepa rakstīja:

28 May 2010, 23:36:49 Driver rakstīja:

28 May 2010, 13:05:09 Re5tepa rakstīja:
Kā vislabāk pārbaudīt AC ventilātoru uz e46?
AC strādā, bet ventilators negriežas(pag. vasar strādāja)

piesledzot pie kompja un padodot komandu ieslegt ventjiku.
Var ari meginat tapat - ieslegt AC, gaidit, kad ieslegsies ventjiks, kad pacelsies sistemas spiediens. Ja ventjks neiet, tad var ari uzspridzinat sistemu
p.s. Ar vadiem neko tur nevar pa taisno pabakstities, jo tur ir specifisks kontrolieris ventjikam, ko var vadit tikai ar specialu signalu, kuru var padot motora vadibas bloks vai caks noriss

Bet vai tā var būt, ka sistēmā ir nepietiekams spiediens un tāpēc viņu neslēdz iekšā?


Ja a/c nestrada tad logiski vinu nesledz ieksa! bet vins jau ari nepieciesamibas gadijuma masinu dzesee!

lasi AC strādā.
un tāda nepieciešamība pēc papildus dzeses nekad nav bijusi, jo mufta un termostati darbojas.
Vnk ir jautājums vai spiediens sistēmā varētu būt par maz? tb tik daudz lai kko augstu pūstu pietiek, bet lai ieslēgtu ventilātoru par maz?
ai, vnk 1dien būs jāaizskrien pie pildītājiem, lai nočeko kas tur īsti darās ar to freonu.

Ja aukstu gaisu pūš, tad ventilatoram noteikti būtu jāieslēdzas.
Offline
dogMa
29. May 2010, 15:55 #1339

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15


29 May 2010, 12:37:52 Reinis29 rakstīja:
Peldosa ir nr3. ja nr3 beigta tad ritenis kustas parasti vertikala virziena. ja peld pa risem tad teiktu ka vairak varetu but nr4 pie vainas! nenak vina kopa ar nr17. ar nr17 palidzibu savirzi regule aizmugure!
Pasūtīju to detaļu, bet veikalnieks saka, ka tā (nr. 3) nav peldošā bukse..
Pa risēm nepeld, bet braucot pāri tilta salaiduma vietām, ceļa pumpām, tā kā aizmuguri nopurina abos virzienos. wtf?
Detaļa nr. 4 abās pusēs ir mainīta, savirze saregulēta.
Offline
fubuz
29. May 2010, 17:27 #1340

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

Ja es rīt samaksāju sodu. vai 1dien viņš jau būs aizskaitījies un varēs ar auto iziet tehnisko apskati?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo