Autors | Ziņojums |
zviux | 24. Aug 2008, 22:49 |
#1321
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
| Eu nu spečuki, sarosas ļoti aktuāls jautājums! |
Offline | |
|
aspy | 24. Aug 2008, 22:53 |
#1322
|
|
Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
|
24 Aug 2008, 21:24:09 zviux rakstīja:
Tātad šīze liela, dzesēšanas šķidrumā eļļa, bet nekādi burbuļi nau, šķidrums nezūd, un motors nekarst, kas varētu būt pa vainu? Tiešām galvas blīve, jeb pastāv arī citi varjant?
Labākajā gadiumā galvas blīve beigta sliktākajā gadijumā galvai vai blokam ir plaisas... |
Offline | |
|
zviux | 24. Aug 2008, 23:04 |
#1323
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
| Aizmirsu, pateikt ka motorīc ir bījis uzvārījies, bet nu ne tik tālu lai spiestu arā dzesēšanas šķidrumu, a, cik jūtīgas tās galvas blīves ir uz karstumu, moš tomēr nocepusies blīve. [ Šo ziņu laboja zviux, 24 Aug 2008, 23:07:06 ] |
Offline | |
|
aspy | 24. Aug 2008, 23:09 |
#1324
|
|
Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
|
24 Aug 2008, 23:04:19 zviux rakstīja:
Aizmirsu, pateikt ka motorīc ir bījis uzvārījies, bet nu ne tik tālu lai spiestu arā dzesēšanas šķidrumu, a, cik jūtīgas tās galvas blīves ir uz karstumu, moš tomēr nocepusies.
m52 motori Ļoti jutigi pret parkarsešanu varbūt galva saverpusies
ja izdevās samērā viegli viņu pārkarsēt tad ar dzesēšanas sistemu vis nav kārtībā!!! |
Offline | |
|
zviux | 24. Aug 2008, 23:13 |
#1325
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
| Tas jau itkā bīj kādu laiciņu atpakaļ toreiz problēma bīj termostats kurš nebīj veries vaļā, bet nu itkā toreiz ļāvu viņam lēnām atdzist, termostatu nomainīja desēšanas šķidrumu arī, temperatūra normāla, bet tosolā eļa? Kādas idējas uz cik esmu ieberzies? |
Offline | |
|
zviux | 24. Aug 2008, 23:31 |
#1326
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
|
24 Aug 2008, 23:13:17 zviux rakstīja:
Tas jau itkā bīj kādu laiciņu atpakaļ toreiz problēma bīj termostats kurš nebīj veries vaļā, bet nu itkā toreiz ļāvu viņam lēnām atdzist, termostatu nomainīja desēšanas šķidrumu arī, temperatūra normāla, bet tosolā eļa? Kādas idējas uz cik esmu ieberzies?
??? |
Offline | |
|
7er | 24. Aug 2008, 23:36 |
#1327
|
|
Kopš: 22. Jan 2007
Ziņojumi: 350
Braucu ar: shadow
| shitie ir bbs rs
|
Offline | |
|
aspy | 24. Aug 2008, 23:36 |
#1328
|
|
Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
|
24 Aug 2008, 23:31:58 zviux rakstīja:
24 Aug 2008, 23:13:17 zviux rakstīja:
Tas jau itkā bīj kādu laiciņu atpakaļ toreiz problēma bīj termostats kurš nebīj veries vaļā, bet nu itkā toreiz ļāvu viņam lēnām atdzist, termostatu nomainīja desēšanas šķidrumu arī, temperatūra normāla, bet tosolā eļa? Kādas idējas uz cik esmu ieberzies?
???
Par izmaksām nezinu visus renontus savam auto veicu pats...
Motors droši vien būs jāplēš vaļā tas nozīmē dargi E36 īpašniekam... |
Offline | |
|
|
zviux | 24. Aug 2008, 23:41 |
#1329
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
| Kā tas i, jāplēš vaļā, jāņem nost galva? |
Offline | |
|
aspy | 24. Aug 2008, 23:42 |
#1330
|
|
Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
|
24 Aug 2008, 23:41:50 zviux rakstīja:
Kā tas i, jāplēš vaļā, jāņem nost galva?
Jā |
Offline | |
|
zviux | 24. Aug 2008, 23:48 |
#1331
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
| A cik liels čakars tur ir? tipa sadalenes un vārsti, vanos arī jāķidā āra lai noņemtu galvu un nomainītu blīvi? |
Offline | |
|
aspy | 25. Aug 2008, 00:00 |
#1332
|
|
Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
|
24 Aug 2008, 23:48:29 zviux rakstīja:
A cik liels čakars tur ir? tipa sadalenes un vārsti, vanos arī jāķidā āra lai noņemtu galvu un nomainītu blīvi?
Ja nav bijusi nekāda darīšana ar motoriem tad nesanāks šī procedūra veiksmīgi ar pirmo reizi...
Čakers ir un šis tas jāzin
Tev iesaku meklēt kādu normalu motoristu Šajā lapā daži ir satopami tikai vajag pameklēt! |
Offline | |
|
zviux | 25. Aug 2008, 00:07 |
#1333
|
|
Kopš: 16. Jan 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 90
Braucu ar: e36 328
| Nu es jau to vairāk zinkārības pēc prasīju, pats taka tā netaisos ar to visu njemties. |
Offline | |
|
Rakstnieks | 25. Aug 2008, 00:13 |
#1334
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
24 Aug 2008, 23:36:43 7er rakstīja:
shitie ir bbs rs
Nav! |
Offline | |
|
Rakstnieks | 25. Aug 2008, 00:14 |
#1335
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| BBS RS |
Offline | |
|
Bimmer | 25. Aug 2008, 00:18 |
#1336
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Tie 7er ieliktie ir BBS Style 5 |
Offline | |
|
|
Instigater | 25. Aug 2008, 08:29 |
#1337
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tauta, dalaas informaacijaa, kuram riepu servisam ir kriize? Diski jaaizvalcee ideaali apalji un riepas jaapaarmontee, jaanobalansee. :shura_gatavojas_ziemai:
Kriize rullee, vajag tikai vinju atrast! |
Offline | |
|
lsd | 25. Aug 2008, 09:05 |
#1338
|
|
Kopš: 07. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 589
Braucu ar: 01 530d
| sekojoš jautājums, parīt jāiet auto tehniskais.
Un arī pienācis laiks mainīt motora eļļu - labāk to darīt pirms vai pēc tehniskās apskates? vai tam nav nozīmes? |
Offline | |
|
Instigater | 25. Aug 2008, 09:11 |
#1339
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nav noziimes.
Ja motors ir netiirs, tad nomaini tagad ellju, mazgaa motoru un braucu uz TA. Ja motors ir tiirs, tad TA un tad mainiit eelju, jo gan jau lohi skruuveejot valjaa filtru tur visu nolaistiis un nesakops. |
Offline | |
|
Delerium | 25. Aug 2008, 09:51 |
#1340
|
|
Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
|
25 Aug 2008, 08:29:55 Instigater rakstīja:
Tauta, dalaas informaacijaa, kuram riepu servisam ir kriize? Diski jaaizvalcee ideaali apalji un riepas jaapaarmontee, jaanobalansee. :shura_gatavojas_ziemai:
Kriize rullee, vajag tikai vinju atrast!
Melgaa uz maskavas ielas mani paarsteidza ar krizes cenaam.. 2x R18 izvalcēja pa 25Ls |
Offline | |
|