Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Lafter
06. Jul 2014, 14:14 #13121

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Te bieži piemin ,, gribeji pa lēto, dābūji pa lēto,,
Gan sakarā ar kojotu gan citiem.
Šitais ir psc
Ja meistars parakstās uz cenu-kaut pa 5 euro=darbs ir jāizdara vienalga pēc labakās sirdsapziņas. Ja klientam neapmierina cena, var atmest kādas operacijas.
Ja parakstījies lētak-tad darbs ir jādara ar tadu kvalitati kā par labu samaksu+dzeramnaudu. Priekšniekam ir jāstaiga aiz padotajiem un japarbauda darbs, arī jānes atbildība par to.

Ja kantori strādā ,,pa lēto, bet ne tik kvalitatīvi,,-ar tadām atrunām... Tad vienalga tie ir šaraškinu kantori kuriem vajag mest līkumu. Pašā startā, ar tādu devīzi normāls uzņēmums, serviss,cilvēks Nestrādā!!!!

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Saabich
06. Jul 2014, 14:16 #13122

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: WC numurzīmēm

Martinsirants ir no Madonas?
Offline
xjs_4
06. Jul 2014, 14:45 #13123

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Vēl ir svarīgi kurš zajavu pirmais met powerā. Pareizi ir provocēt lai uzmetējs pirmais met uzmeteejos uzmesto.. Tad uzmestais sāk kaa metējs , bet Istais metējs (kursh itkaa ir uzmestais) paliek par uzmeteeju .

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Shkodists
06. Jul 2014, 15:18 #13124

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Varbūt ir pieredze ar Ford S-Max 2.5 sagāzēšanu? Internetā pa ārzemju forumiem šur tur parādās, ka šis konkrētais variants neesot labs ar gāzi.
Visādi citādi izskatās labs variants 5 cilvēku ģimenei. Ja vēl ar LPG, vispār ideāli.
Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 15:44 #13125

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 14:03:10 meidei rakstīja:
Cik maksa uzlikt LPG uz Saab 9-5 2.3t Aero?


Apmēram 600 eur.Saab ir viens no īpatņiem,kuram kuru katru gāzes kompi nevar mest virsū - it kā iet,bet no rīta auksts pielec tikai ar otro trešo piegājienu.
Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 15:48 #13126

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 15:18:27 Shkodists rakstīja:
Varbūt ir pieredze ar Ford S-Max 2.5 sagāzēšanu? Internetā pa ārzemju forumiem šur tur parādās, ka šis konkrētais variants neesot labs ar gāzi.
Visādi citādi izskatās labs variants 5 cilvēku ģimenei. Ja vēl ar LPG, vispār ideāli.


Visparastākais GM koncerna ražotais motors,kurš sastopams volvo s80.Gāzējas ideāli,dažas regulēšanas īpatnības.Visu korekti saliekot nekādu problēmu nav.Grūtības ar balona novietošanu.
Offline
Lauriko
06. Jul 2014, 15:50 #13127

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


06 Jul 2014, 15:44:44 uudensputns rakstīja:

06 Jul 2014, 14:03:10 meidei rakstīja:
Cik maksa uzlikt LPG uz Saab 9-5 2.3t Aero?


Apmēram 600 eur.Saab ir viens no īpatņiem,kuram kuru katru gāzes kompi nevar mest virsū - it kā iet,bet no rīta auksts pielec tikai ar otro trešo piegājienu.

Klau, man draugs jau labu laiku mokās ar to nevarēšanu iedarbināt teši konkrētajam modelim ar tādu motoru, ko var tur viņam izdarīt lai lec normāli!
Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 16:00 #13128

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 15:50:55 Lauriko rakstīja:

06 Jul 2014, 15:44:44 uudensputns rakstīja:

06 Jul 2014, 14:03:10 meidei rakstīja:
Cik maksa uzlikt LPG uz Saab 9-5 2.3t Aero?


Apmēram 600 eur.Saab ir viens no īpatņiem,kuram kuru katru gāzes kompi nevar mest virsū - it kā iet,bet no rīta auksts pielec tikai ar otro trešo piegājienu.

Klau, man draugs jau labu laiku mokās ar to nevarēšanu iedarbināt teši konkrētajam modelim ar tādu motoru, ko var tur viņam izdarīt lai lec normāli!


Nomainīt gāzes kompi.Un tikai.
Offline
Delerium
06. Jul 2014, 18:44 #13129

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

ko tu vinjam gribi uzstumt pa 600Eur? neriistisies? man iekartas cena vien bija 550Eur
Offline
kexxx
06. Jul 2014, 18:47 #13130

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


06 Jul 2014, 16:00:40 uudensputns rakstīja:

06 Jul 2014, 15:50:55 Lauriko rakstīja:

06 Jul 2014, 15:44:44 uudensputns rakstīja:

06 Jul 2014, 14:03:10 meidei rakstīja:
Cik maksa uzlikt LPG uz Saab 9-5 2.3t Aero?


Apmēram 600 eur.Saab ir viens no īpatņiem,kuram kuru katru gāzes kompi nevar mest virsū - it kā iet,bet no rīta auksts pielec tikai ar otro trešo piegājienu.

Klau, man draugs jau labu laiku mokās ar to nevarēšanu iedarbināt teši konkrētajam modelim ar tādu motoru, ko var tur viņam izdarīt lai lec normāli!


Nomainīt gāzes kompi.Un tikai.

tīri intereses pēc- kāda tieši funkcija nepieciešama kompim? nu, ja nav noslēpums, protams
Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 20:12 #13131

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 18:47:03 kexxx rakstīja:

06 Jul 2014, 16:00:40 uudensputns rakstīja:

06 Jul 2014, 15:50:55 Lauriko rakstīja:

06 Jul 2014, 15:44:44 uudensputns rakstīja:

06 Jul 2014, 14:03:10 meidei rakstīja:
Cik maksa uzlikt LPG uz Saab 9-5 2.3t Aero?


Apmēram 600 eur.Saab ir viens no īpatņiem,kuram kuru katru gāzes kompi nevar mest virsū - it kā iet,bet no rīta auksts pielec tikai ar otro trešo piegājienu.

Klau, man draugs jau labu laiku mokās ar to nevarēšanu iedarbināt teši konkrētajam modelim ar tādu motoru, ko var tur viņam izdarīt lai lec normāli!


Nomainīt gāzes kompi.Un tikai.

tīri intereses pēc- kāda tieši funkcija nepieciešama kompim? nu, ja nav noslēpums, protams


Svarīgi,kā izpildīta benzīna sprauslu atslēgšana un signāla apstrāde.To uzgāju nejauši,cīnoties ar vienu volvo,tad ar elektroniķi diskutējot nonācām pie iemesla.Nomainot kompi,visas probzas kā ar roku nost.Pēc tam uz diviem saab pābaudīju,tas pats.
Kur tieši suns aprakts,protams,ka neteikšu...
Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 20:14 #13132

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 18:44:54 Delerium rakstīja:
ko tu vinjam gribi uzstumt pa 600Eur? neriistisies? man iekartas cena vien bija 550Eur


Teicu,ka apmēram.Ja es likšu,tad nerīstīsies.
Offline
kexxx
06. Jul 2014, 20:29 #13133

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


06 Jul 2014, 20:12:27 uudensputns rakstīja:

Svarīgi,kā izpildīta benzīna sprauslu atslēgšana un signāla apstrāde.To uzgāju nejauši,cīnoties ar vienu volvo,tad ar elektroniķi diskutējot nonācām pie iemesla.Nomainot kompi,visas probzas kā ar roku nost.Pēc tam uz diviem saab pābaudīju,tas pats.
Kur tieši suns aprakts,protams,ka neteikšu...


hm, tamonai tāda problēma ir? bija doma, ja esošo pepelacu mainīt, tad pārlikt iekārtu... un kandidāti tieši volvo un saab
Offline
Delerium
06. Jul 2014, 20:32 #13134

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

man uz Saab iedarbinas tikai ar benzīnu arī karsts dzinējs.. tukšgaita pēc iedarbināšanas stradā tikai ar benzīnu, tikko biš uzgāzē - pārslēdzas uz gāzi.. pārslēgšanos vispār nejūtu. iekārta TronicAG
Offline
zie4a318
06. Jul 2014, 20:33 #13135

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51

kur var iegadaties 3 paudzes gazes filtrus un visu kas pienakas apkopej??kuto visu dara un vel varbut gribetos noregulet jo dazreiz raustas uz brivgaitas apgriezieniem???

[ Šo ziņu laboja zie4a318, 06 Jul 2014, 22:53:53 ]

Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 21:30 #13136

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 20:29:14 kexxx rakstīja:

06 Jul 2014, 20:12:27 uudensputns rakstīja:

Svarīgi,kā izpildīta benzīna sprauslu atslēgšana un signāla apstrāde.To uzgāju nejauši,cīnoties ar vienu volvo,tad ar elektroniķi diskutējot nonācām pie iemesla.Nomainot kompi,visas probzas kā ar roku nost.Pēc tam uz diviem saab pābaudīju,tas pats.
Kur tieši suns aprakts,protams,ka neteikšu...


hm, tamonai tāda problēma ir? bija doma, ja esošo pepelacu mainīt, tad pārlikt iekārtu... un kandidāti tieši volvo un saab


Tamona ir tā,ar kuru problēmu nav.Volvo ir mana mīļā marka,tur vispār viss ideāli.
Offline
martinssirants
06. Jul 2014, 21:35 #13137

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


06 Jul 2014, 14:16:50 Saabich rakstīja:
Martinsirants ir no Madonas?


Jaa no Madonas. A kas?
Offline
zie4a318
06. Jul 2014, 22:54 #13138

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51


06 Jul 2014, 20:33:43 zie4a318 rakstīja:
kur var iegadaties 3 paudzes gazes filtrus un visu kas pienakas apkopej??kuto visu dara un vel varbut gribetos noregulet jo dazreiz raustas uz brivgaitas apgriezieniem???
Offline
Billy
06. Jul 2014, 23:43 #13139

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


05 Jul 2014, 21:39:00 kexxx rakstīja:
nu labi, gana dirsties, nav zināms, vai pats koijotss tur vispār pirkstu pielika pie tās mašīnas, lažas gadās visiem un šajā gadījumā, cik saprotu, galu galā viss tiks sataisīts kā pieklājas...

Man ka klientam..ir mazsvarigi kas lika tur pirkstus..Janis,Peteris vai Nikita.Ja svarigi uzturet limeni un reputaciju tad ka parbaudi aiz saviem darboniem.Vajadzetu pazit kas ir kads un kadas lazas pielaidis lidz sim.
Saprati nepareizi!Koijots atsutija PM un piedavaja salabot uz sava rekina sprauslas,saregulet gazi utt ja es izdzesisu savus skarbos ierakstus. Tas butu mainit savas domas par visu. Es atteicos. Es jau atbildeju vinam ka var but es padomatu par piedavajumu un var but piekristu ja nebusu sis vina atbildes pec mana apraksta:

03 Jul 2014, 13:32:39 koijotss rakstīja:
ko tur var gribēt no lietotas iekartas, man tika prasīts uzstadīt nevis viņu remontēt(reduktors,sprauslas)
Zin kā ar dažiem klientiem , citam karba ,citam riteņi krīt nost , vainīgs gazinieks
Un tie lodētie vadi man izbesīja , trīs reizes meklēju kur pārlūzuši un nav ko te bumbas ripināt.
gala rezultāta tikuntā es 280 rubļus ar nesaņēmu , tākā vari nežēloties ka dārgi bij.

..vina atbilde kura vins neviena vieta neatzist savu vainu pulbiski kaut PM atzist ka kasjaki bija. Piedevam kaut ko gudri spriedele par lietotu iekartu un ka ko tur var gribet..kaut iekarta ejosa tika nonemta no donora masinas un vins piedevam vinu pats licis tika un apkalpojis. Sis bija viens no iemesliem kapec tiesi pie vina tika likta..kaut citi letak piedavaja uzlikt. Ja saja gadijuma gazinieks vaings jo lietotai iekartai ar neuzspraustu benzina sprauslu kur lida klat gazinieki nav nekad sakars! Tur vainiga ir attieksme pret darbu un darba kvalitate. Un neticu ka liekot jaunu iekartu ta mainas un tiek vilkti balti cimdi utt. Pec koijota logikas ja aizved ejosu masinu pie vina un uzliekot gazi(jaunu vai lietotu whatever) neiet masina uz benzina ka gaja tad vini nekur nav vainigi..viss cits ir vainigs ka riepas krit masinai,karba neiet ka vajag un tikai ne vini..neskatoties ka gazes liksanas procesa tiek greizti masinas kompja vadi un vienoti gazes kompja vadi..neskatoties ka tiek modificeta tosola trubas gazes reduktora vajadzibam..neskatotieska tiek kas modificets ka mana gadijuma ar benzina spauslu bleki kas tika nemts nost lai kompaktak var sapickat tur gazes sprauslas,vadus tam blakam kura rezultata tas kas to darija vienai benzina sprauslai neatsprauda stekeri un neko neparbaudija. Sis visas lietas nav jazin klientiem kuri aizved masinu uz gazes iekartas liksanu..kuri samaksa un rekinas ka sanemot masinu viss ir ka bija+ir uzstadita un noreguleta gazes iekarta. Vini rekinas ka viss no gazinieka puses ir izdarits..parbaudits un nebus pec viniem jabrauc un jamekle kad kas teces ne tur kur vajag un masina neies uz to pasu benzinu.
Ar koijotu tika runats uzstadit un saregulet lai viss iet. Par nekadu labosanu negaja runa jo iekarta ejosa. Ja kada sprausla neiet tad gazinieks to var parbaudit..ja mak un pateikt to. Uzlikta iekarta ir kaut ka..par regulaciju gruti pateikt..jo ja gazes iekarta tiek reguleta pec 5 cilindriem tad mac saubas ka tur vispar kas regulets.Un pec visu kasjaku atklasanas kad otreiz aizbraucu un koijotam teicu lai parregule-saregule gazi un kad vins uz to man jautaja "Vai tad masina neiet?Kapec japarregule.." man sakas prikols ka uzberot ap 3-4t.rpm paresledzas uz bendzu kaut gaze ir un pirms tam ta nebija. Tapec es apsaubu koijota spejas ko saregulet mana gadijuma..Sameklesu kadu kas mak. Ja 2 reiz nesanak tad man apnika un ir savs viedoklis par spejam visa sita sakara.
Zinosu ja gazes iekartai nav ne vainas un regulacijas bus likas un viss stradas pec cita gazinieka apmeklejuma.

[ Šo ziņu laboja Billy, 06 Jul 2014, 23:55:38 ]

Offline
uudensputns
06. Jul 2014, 23:48 #13140

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


06 Jul 2014, 22:54:14 zie4a318 rakstīja:

06 Jul 2014, 20:33:43 zie4a318 rakstīja:
kur var iegadaties 3 paudzes gazes filtrus un visu kas pienakas apkopej??kuto visu dara un vel varbut gribetos noregulet jo dazreiz raustas uz brivgaitas apgriezieniem???



Nu tiešām viss ar karoti mutē jāieliek un aiz rociņas jāved...-pie jebkura gāzinieka,ja nav speciālu vēlmju gāzinieka izvēlē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo