Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
crime
06. Jul 2013, 00:46 #13101

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8477

Braucu ar: m635csi


06 Jul 2013, 00:43:53 rucha rakstīja:

06 Jul 2013, 00:32:56 crime rakstīja:

06 Jul 2013, 00:17:46 Driver rakstīja:
kapec nolemi, ka klokenes devejs pipec?

tapec, ka internetaa taa bija rakstiits

tapēc ka tika veikta diagnoztika,motora kļudas neatrada,nekko neuzrādija,izmērot devējam nebija nekādas pretestības!!Kā to kļūdu nodzēš,ja devējs nomaints?...aķi atvienot?

kaadas kljuudas tu taisies dzeest, ja tika veikta diagnostika un kljuudu nebija
Offline
rucha
06. Jul 2013, 00:48 #13102

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


06 Jul 2013, 00:46:33 crime rakstīja:

06 Jul 2013, 00:43:53 rucha rakstīja:

06 Jul 2013, 00:32:56 crime rakstīja:

06 Jul 2013, 00:17:46 Driver rakstīja:
kapec nolemi, ka klokenes devejs pipec?

tapec, ka internetaa taa bija rakstiits

tapēc ka tika veikta diagnoztika,motora kļudas neatrada,nekko neuzrādija,izmērot devējam nebija nekādas pretestības!!Kā to kļūdu nodzēš,ja devējs nomaints?...aķi atvienot?

kaadas kljuudas tu taisies dzeest, ja tika veikta diagnostika un kljuudu nebija

nu mož pēc devēja maiņas vajag..hvz!!zb jau..un sūknis pa taisno savienojot ar aķi šance!!
Offline
Laoshi
06. Jul 2013, 00:48 #13103

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Jul 2013, 00:43:53 rucha rakstīja:

06 Jul 2013, 00:32:56 crime rakstīja:

06 Jul 2013, 00:17:46 Driver rakstīja:
kapec nolemi, ka klokenes devejs pipec?

tapec, ka internetaa taa bija rakstiits

tapēc ka tika veikta diagnoztika,motora kļudas neatrada,nekko neuzrādija,izmērot devējam nebija nekādas pretestības!!Kā to kļūdu nodzēš,ja devējs nomaints?...aķi atvienot?


Tu pārbaudīji, sūknis pumpē vispār pie pagrieztas aizdedzes? Vnk uzšauj pa sūkņa vāku, šad tad aiziet. Aķi var atvienot, tā gan ir sentēvu metode kļūdu dzēšanā.

Ā, nu ja kļūdu nebija, tad nav ko dzēst, jā

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 06 Jul 2013, 00:49:48 ]

Offline
crime
06. Jul 2013, 00:50 #13104

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8477

Braucu ar: m635csi

izskataas, ka iesaakumaa tev jaaaizved tas auto pie normaala meistara, nevis pie jampampinja taa tu pusi detalju nomainiisi un dziesmaa to kasti nedabuusi
Offline
pekinens
06. Jul 2013, 01:19 #13105

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

sveiciens!

kāda ir max pieļaujamā eļļas temperatūra dzinējam??
Offline
AF
06. Jul 2013, 08:00 #13106

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


05 Jul 2013, 21:47:30 edzhaans rakstīja:
A to saļniku nevar izspiest pavisam, pats zini, piektdien 13tajos un kad pilnmēness, kārba iztek un tu nojāj to pat nenojaušot, vai arī šis nebūs tas saļniks ?
ne, tur spiediens mazs, manam bija tā, ka kkāds līkrocis viņu pirmstam gribēja izņemt, iedūra ar skrūvgriezi bet tā arī nenomainīja nu es ta gdu braukaju, līdz mainot sajūgu to nepiefiksēju
Offline
romizz
06. Jul 2013, 10:02 #13107

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4278

Braucu ar: VAG

e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.

Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30
Offline
k_be
06. Jul 2013, 10:55 #13108

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


05 Jul 2013, 21:17:10 fondrahtenbergs rakstīja:
visdrīzāk tek eļļa no kārbas, no mazā saļņika, kurš ir uz šiftera galiņa, maksā viņš 35 santīmī bet lai nomainīt ir jāņem nost kārba , pa lielam liec mīksto, viņš tur tek tikai tad, kad kārbai riktīgākā slodze, man viņš vēl trakāk ir tecējis, un viss ok, tur labi ja gada laikā man 80ml iztecēja


Šķidrumam nav eļļas konsistence un krāsa, ja lasīji, ko rakstīju

Tāpēc es vairāk piekristu PowerBMW teiktajam, par ko arī man ir aizdomas.

Lai nu kā, uz servisu ir paredzēts nākamnedēļ braukt, tad arī varēšu iedrukāt, kas tur notiek.


06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.

Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30


Man M54B30 tukšgaitā dažreiz peld apgriezieni no ~750 uz 500. Diagnostikā pateica, ka jāmaina zonde aiz katalizatora.

Viss. Internetā arī salasījos visas iespējamās vainas. Aizbrauc labāk arī pats uz diagnostiku.

[ Šo ziņu laboja k_be, 06 Jul 2013, 11:06:15 ]

Offline
AF
06. Jul 2013, 11:51 #13109

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


06 Jul 2013, 10:55:31 k_be rakstīja:

05 Jul 2013, 21:17:10 fondrahtenbergs rakstīja:
visdrīzāk tek eļļa no kārbas, no mazā saļņika, kurš ir uz šiftera galiņa, maksā viņš 35 santīmī bet lai nomainīt ir jāņem nost kārba , pa lielam liec mīksto, viņš tur tek tikai tad, kad kārbai riktīgākā slodze, man viņš vēl trakāk ir tecējis, un viss ok, tur labi ja gada laikā man 80ml iztecēja


Šķidrumam nav eļļas konsistence un krāsa, ja lasīji, ko rakstīju

Tāpēc es vairāk piekristu PowerBMW teiktajam, par ko arī man ir aizdomas.

Lai nu kā, uz servisu ir paredzēts nākamnedēļ braukt, tad arī varēšu iedrukāt, kas tur notiek.


06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.

Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30


Man M54B30 tukšgaitā dažreiz peld apgriezieni no ~750 uz 500. Diagnostikā pateica, ka jāmaina zonde aiz katalizatora.

Viss. Internetā arī salasījos visas iespējamās vainas. Aizbrauc labāk arī pats uz diagnostiku.
es zinu ko runāju, tavai zināšanai e46 kārbās nāk Liftime eļļa kura ir causpīdīga ar dzeltenu nokrāsu, nesmird un vispār atgādina urīnu, un nekas cits tur nevar tecēt vispār nekāds kondensāts pat ne tuvu, tur viņš tik tecēs, ja salons būs pilns ar ūdeni
Offline
Driver
06. Jul 2013, 13:05 #13110

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Jul 2013, 10:55:31 k_be rakstīja:
Man M54B30 tukšgaitā dažreiz peld apgriezieni no ~750 uz 500. Diagnostikā pateica, ka jāmaina zonde aiz katalizatora.
Aizbrauc labāk arī pats uz diagnostiku.

zonde aiz KAT neietekmes to, ka tuksgaita peld apgriezieni tas ir vel viens (slepts) defekts
taa kaa aizbrauc pats uz diagnostiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
appolons
06. Jul 2013, 14:51 #13111

Kopš: 21. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: e46 330d

Padoms vajadzigs!
Domāju pie reizes mainot eļļu nomainīt arī kartera blīvi. Varbūt kādam ir pieredze un var padalīties ar to.
Un vai vispār ir vērts to darit pašam
modelis E46

[ Šo ziņu laboja appolons, 06 Jul 2013, 15:40:46 ]

Offline
Lauriko
06. Jul 2013, 15:00 #13112

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Laba doma tik sarežgītība atkarīga no auto modeļa!
Offline
Ekimons
06. Jul 2013, 15:08 #13113

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.

Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30


No pieredzes - vanos. Viss tika mainīts, pārbaudīts utt. Palīdzēja skalotājs/ellas piedeva, ko ielēja erg auto (ex basse)
Vajag tam auto regulārāk iedot pa muguru, nebūs tādu 'aizaugshanas' problēmu
Sākās ar Taviem simptoniem, beidzās ar V8 burbuļošanu.

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 06 Jul 2013, 15:14:34 ]

Offline
romizz
06. Jul 2013, 17:56 #13114

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4278

Braucu ar: VAG


06 Jul 2013, 15:08:05 Ekimons rakstīja:

06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.

Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30


No pieredzes - vanos. Viss tika mainīts, pārbaudīts utt. Palīdzēja skalotājs/ellas piedeva, ko ielēja erg auto (ex basse)
Vajag tam auto regulārāk iedot pa muguru, nebūs tādu 'aizaugshanas' problēmu
Sākās ar Taviem simptoniem, beidzās ar V8 burbuļošanu.


Njā, laikam pie vienas tas, ka auto sieviete izmanto katru dienu 10 km līdz darbam un back un ''aizaug''.
Vanosus mainīji, vai tikai skalošana+eļļas maiņa un check engine pazuda? Man līdz tavam ''v8'' biki vēl jāpagaida

[ Šo ziņu laboja romizz, 06 Jul 2013, 18:03:32 ]

Offline
Anriinii
06. Jul 2013, 18:29 #13115

Kopš: 19. Jul 2008

Ziņojumi: 145

Braucu ar:

Sveiki problema...No kolektora ,galvaa sabira tie metala sudinji ...dabuju galvu remonteet....visu sataisija, tagad lidz 1.8tkst iet kaa vajag tad kad jasledzas turbinai jaudas nav un svilpo turbine , bet iepriksh nesvilpoja vai nedzirdeeju vismaz. vai tiesham turbine vai kads dachiks ?

Servisa teica ka visu kartiba salikushi , ka turbina ticis kads gabals un tur ko sapostijis help

BME e46 320D 2004.g

mby pie kada zinatjaa rit no 18-21 varu pieripinat lai var apgaismot mani

[ Šo ziņu laboja Anriinii, 06 Jul 2013, 18:29:39 ]

Offline
Lauriko
06. Jul 2013, 18:32 #13116

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nav jāgas ne pie viena cita braukt, brauc pa taisno uz servisu un ņem nost turbīnu!
Offline
martins1111
06. Jul 2013, 18:45 #13117

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 242

Braucu ar:


06 Jul 2013, 18:29:11 Anriinii rakstīja:
Sveiki problema...No kolektora ,galvaa sabira tie metala sudinji ...dabuju galvu remonteet....visu sataisija, tagad lidz 1.8tkst iet kaa vajag tad kad jasledzas turbinai jaudas nav un svilpo turbine , bet iepriksh nesvilpoja vai nedzirdeeju vismaz. vai tiesham turbine vai kads dachiks ?

Servisa teica ka visu kartiba salikushi , ka turbina ticis kads gabals un tur ko sapostijis help

BME e46 320D 2004.g

mby pie kada zinatjaa rit no 18-21 varu pieripinat lai var apgaismot mani


Gan jau, ka mazaa skruuviite caur spaarniniem izgaajusi
Offline
Stinger
06. Jul 2013, 23:01 #13118

Kopš: 30. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E53

Cik manuālajā kārbā iet eļas? man 528i
Offline
gintars8
07. Jul 2013, 01:01 #13119

Kopš: 07. Jul 2013

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

bmw 120d 2006.gada 120kw ....
braucot ar auto spiezot pedaali griidaa pie tahometra 4000 apgriezieni mashinai pazuud jauda un izmet taaadu itkaa suukniiti panelii , nodarbinot motoru un pielaizhot vairaak problemas nav , kameer nesaac spiest pedaali griidaaliidz 4000ap. normaali braucot mashiina brauc , ka neebuutu nekaadas probleemas...?
Offline
Kaross
07. Jul 2013, 01:19 #13120

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

suknitis ir check engine. kluda vadibas bloka. jabrauc uz diagnostiku un jaatrisina problema.
Parstartejot dzineju kludu uz to bridi it ka nonemas, bet atmina paliek.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo