Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
|
06 Jul 2013, 00:43:53 rucha rakstīja:
06 Jul 2013, 00:32:56 crime rakstīja:
06 Jul 2013, 00:17:46 Driver rakstīja:
kapec nolemi, ka klokenes devejs pipec?
tapec, ka internetaa taa bija rakstiits
tapēc ka tika veikta diagnoztika,motora kļudas neatrada,nekko neuzrādija,izmērot devējam nebija nekādas pretestības!!Kā to kļūdu nodzēš,ja devējs nomaints?...aķi atvienot?
kaadas kljuudas tu taisies dzeest, ja tika veikta diagnostika un kljuudu nebija | Offline | | |
rucha | | Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
|
06 Jul 2013, 00:46:33 crime rakstīja:
06 Jul 2013, 00:43:53 rucha rakstīja:
06 Jul 2013, 00:32:56 crime rakstīja:
06 Jul 2013, 00:17:46 Driver rakstīja:
kapec nolemi, ka klokenes devejs pipec?
tapec, ka internetaa taa bija rakstiits
tapēc ka tika veikta diagnoztika,motora kļudas neatrada,nekko neuzrādija,izmērot devējam nebija nekādas pretestības!!Kā to kļūdu nodzēš,ja devējs nomaints?...aķi atvienot?
kaadas kljuudas tu taisies dzeest, ja tika veikta diagnostika un kljuudu nebija
nu mož pēc devēja maiņas vajag..hvz!!zb jau..un sūknis pa taisno savienojot ar aķi šance!! | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
06 Jul 2013, 00:43:53 rucha rakstīja:
06 Jul 2013, 00:32:56 crime rakstīja:
06 Jul 2013, 00:17:46 Driver rakstīja:
kapec nolemi, ka klokenes devejs pipec?
tapec, ka internetaa taa bija rakstiits
tapēc ka tika veikta diagnoztika,motora kļudas neatrada,nekko neuzrādija,izmērot devējam nebija nekādas pretestības!!Kā to kļūdu nodzēš,ja devējs nomaints?...aķi atvienot?
Tu pārbaudīji, sūknis pumpē vispār pie pagrieztas aizdedzes? Vnk uzšauj pa sūkņa vāku, šad tad aiziet. Aķi var atvienot, tā gan ir sentēvu metode kļūdu dzēšanā.
Ā, nu ja kļūdu nebija, tad nav ko dzēst, jā [ Šo ziņu laboja Laoshi, 06 Jul 2013, 00:49:48 ] | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
| izskataas, ka iesaakumaa tev jaaaizved tas auto pie normaala meistara, nevis pie jampampinja taa tu pusi detalju nomainiisi un dziesmaa to kasti nedabuusi | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| sveiciens!
kāda ir max pieļaujamā eļļas temperatūra dzinējam?? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
05 Jul 2013, 21:47:30 edzhaans rakstīja:
A to saļniku nevar izspiest pavisam, pats zini, piektdien 13tajos un kad pilnmēness, kārba iztek un tu nojāj to pat nenojaušot, vai arī šis nebūs tas saļniks ?
ne, tur spiediens mazs, manam bija tā, ka kkāds līkrocis viņu pirmstam gribēja izņemt, iedūra ar skrūvgriezi bet tā arī nenomainīja nu es ta gdu braukaju, līdz mainot sajūgu to nepiefiksēju | Offline | | |
romizz | | Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4287
Braucu ar: VAG
| e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.
Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30 | Offline | | |
k_be | | Kopš: 05. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
05 Jul 2013, 21:17:10 fondrahtenbergs rakstīja:
visdrīzāk tek eļļa no kārbas, no mazā saļņika, kurš ir uz šiftera galiņa, maksā viņš 35 santīmī bet lai nomainīt ir jāņem nost kārba , pa lielam liec mīksto, viņš tur tek tikai tad, kad kārbai riktīgākā slodze, man viņš vēl trakāk ir tecējis, un viss ok, tur labi ja gada laikā man 80ml iztecēja
Šķidrumam nav eļļas konsistence un krāsa, ja lasīji, ko rakstīju
Tāpēc es vairāk piekristu PowerBMW teiktajam, par ko arī man ir aizdomas.
Lai nu kā, uz servisu ir paredzēts nākamnedēļ braukt, tad arī varēšu iedrukāt, kas tur notiek.
06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.
Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30
Man M54B30 tukšgaitā dažreiz peld apgriezieni no ~750 uz 500. Diagnostikā pateica, ka jāmaina zonde aiz katalizatora.
Viss. Internetā arī salasījos visas iespējamās vainas. Aizbrauc labāk arī pats uz diagnostiku.[ Šo ziņu laboja k_be, 06 Jul 2013, 11:06:15 ] | Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
06 Jul 2013, 10:55:31 k_be rakstīja:
05 Jul 2013, 21:17:10 fondrahtenbergs rakstīja:
visdrīzāk tek eļļa no kārbas, no mazā saļņika, kurš ir uz šiftera galiņa, maksā viņš 35 santīmī bet lai nomainīt ir jāņem nost kārba , pa lielam liec mīksto, viņš tur tek tikai tad, kad kārbai riktīgākā slodze, man viņš vēl trakāk ir tecējis, un viss ok, tur labi ja gada laikā man 80ml iztecēja
Šķidrumam nav eļļas konsistence un krāsa, ja lasīji, ko rakstīju
Tāpēc es vairāk piekristu PowerBMW teiktajam, par ko arī man ir aizdomas.
Lai nu kā, uz servisu ir paredzēts nākamnedēļ braukt, tad arī varēšu iedrukāt, kas tur notiek.
06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.
Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30
Man M54B30 tukšgaitā dažreiz peld apgriezieni no ~750 uz 500. Diagnostikā pateica, ka jāmaina zonde aiz katalizatora.
Viss. Internetā arī salasījos visas iespējamās vainas. Aizbrauc labāk arī pats uz diagnostiku.
es zinu ko runāju, tavai zināšanai e46 kārbās nāk Liftime eļļa kura ir causpīdīga ar dzeltenu nokrāsu, nesmird un vispār atgādina urīnu, un nekas cits tur nevar tecēt vispār nekāds kondensāts pat ne tuvu, tur viņš tik tecēs, ja salons būs pilns ar ūdeni | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jul 2013, 10:55:31 k_be rakstīja:
Man M54B30 tukšgaitā dažreiz peld apgriezieni no ~750 uz 500. Diagnostikā pateica, ka jāmaina zonde aiz katalizatora.
Aizbrauc labāk arī pats uz diagnostiku.
zonde aiz KAT neietekmes to, ka tuksgaita peld apgriezieni tas ir vel viens (slepts) defekts
taa kaa aizbrauc pats uz diagnostiku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
appolons | | Kopš: 21. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: e46 330d
| Padoms vajadzigs!
Domāju pie reizes mainot eļļu nomainīt arī kartera blīvi. Varbūt kādam ir pieredze un var padalīties ar to.
Un vai vispār ir vērts to darit pašam
modelis E46[ Šo ziņu laboja appolons, 06 Jul 2013, 15:40:46 ] | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Laba doma tik sarežgītība atkarīga no auto modeļa! | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.
Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30
No pieredzes - vanos. Viss tika mainīts, pārbaudīts utt. Palīdzēja skalotājs/ellas piedeva, ko ielēja erg auto (ex basse)
Vajag tam auto regulārāk iedot pa muguru, nebūs tādu 'aizaugshanas' problēmu
Sākās ar Taviem simptoniem, beidzās ar V8 burbuļošanu.[ Šo ziņu laboja Ekimons, 06 Jul 2013, 15:14:34 ] | Offline | | |
romizz | | Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4287
Braucu ar: VAG
|
06 Jul 2013, 15:08:05 Ekimons rakstīja:
06 Jul 2013, 10:02:43 romizz rakstīja:
e92 330i deg check engine. Mašīna nelīdzeni strādā uz maziem apgriezieniem tukšgaitā, dažkārt arī uz vidējiem braucot tā kā ''nodreb''.
Lambda, Vanos, vaio kas cits?
N53B30
No pieredzes - vanos. Viss tika mainīts, pārbaudīts utt. Palīdzēja skalotājs/ellas piedeva, ko ielēja erg auto (ex basse)
Vajag tam auto regulārāk iedot pa muguru, nebūs tādu 'aizaugshanas' problēmu
Sākās ar Taviem simptoniem, beidzās ar V8 burbuļošanu.
Njā, laikam pie vienas tas, ka auto sieviete izmanto katru dienu 10 km līdz darbam un back un ''aizaug''.
Vanosus mainīji, vai tikai skalošana+eļļas maiņa un check engine pazuda? Man līdz tavam ''v8'' biki vēl jāpagaida
[ Šo ziņu laboja romizz, 06 Jul 2013, 18:03:32 ] | Offline | | |
Anriinii | | Kopš: 19. Jul 2008
Ziņojumi: 145
Braucu ar:
| Sveiki problema...No kolektora ,galvaa sabira tie metala sudinji ...dabuju galvu remonteet....visu sataisija, tagad lidz 1.8tkst iet kaa vajag tad kad jasledzas turbinai jaudas nav un svilpo turbine , bet iepriksh nesvilpoja vai nedzirdeeju vismaz. vai tiesham turbine vai kads dachiks ?
Servisa teica ka visu kartiba salikushi , ka turbina ticis kads gabals un tur ko sapostijis help
BME e46 320D 2004.g
mby pie kada zinatjaa rit no 18-21 varu pieripinat lai var apgaismot mani [ Šo ziņu laboja Anriinii, 06 Jul 2013, 18:29:39 ] | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Nav jāgas ne pie viena cita braukt, brauc pa taisno uz servisu un ņem nost turbīnu!
| Offline | | |
|
martins1111 | | Kopš: 18. May 2008
Ziņojumi: 242
Braucu ar:
|
06 Jul 2013, 18:29:11 Anriinii rakstīja:
Sveiki problema...No kolektora ,galvaa sabira tie metala sudinji ...dabuju galvu remonteet....visu sataisija, tagad lidz 1.8tkst iet kaa vajag tad kad jasledzas turbinai jaudas nav un svilpo turbine , bet iepriksh nesvilpoja vai nedzirdeeju vismaz. vai tiesham turbine vai kads dachiks ?
Servisa teica ka visu kartiba salikushi , ka turbina ticis kads gabals un tur ko sapostijis help
BME e46 320D 2004.g
mby pie kada zinatjaa rit no 18-21 varu pieripinat lai var apgaismot mani
Gan jau, ka mazaa skruuviite caur spaarniniem izgaajusi | Offline | | |
Stinger | | Kopš: 30. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: E53
| Cik manuālajā kārbā iet eļas? man 528i | Offline | | |
gintars8 | | Kopš: 07. Jul 2013
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| bmw 120d 2006.gada 120kw ....
braucot ar auto spiezot pedaali griidaa pie tahometra 4000 apgriezieni mashinai pazuud jauda un izmet taaadu itkaa suukniiti panelii , nodarbinot motoru un pielaizhot vairaak problemas nav , kameer nesaac spiest pedaali griidaaliidz 4000ap. normaali braucot mashiina brauc , ka neebuutu nekaadas probleemas...? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| suknitis ir check engine. kluda vadibas bloka. jabrauc uz diagnostiku un jaatrisina problema.
Parstartejot dzineju kludu uz to bridi it ka nonemas, bet atmina paliek.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|