Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Drifts VI
Autors | Ziņojums |
Stalwart | | Kopš: 09. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 436
Braucu ar: XV1600
|
30 Sep 2012, 23:00:40 hornets rakstīja:Piekrītu!!! Šķiet ka 333 drifterus uztver kā autosporta nezāles kuras vajadzētu izkaplēt!
Vienmēr tā ir bijis, ir un būs. Arī RC tas pats, starp citu[ Šo ziņu laboja Stalwart, 01 Oct 2012, 19:14:22 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kas namniekam par motoru? Tak nejau stock 2,8? | Offline | | |
archiijs | | Kopš: 28. Apr 2009
Ziņojumi: 252
Braucu ar: melno
|
01 Oct 2012, 19:19:36 Locis rakstīja:
Kas namniekam par motoru? Tak nejau stock 2,8?
kapec tu doma ka naw stock? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Bildēs izskatās,ka kūp normāli.
Kāds reduktors? | Offline | | |
skrinda | | Kopš: 29. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 1241
Braucu ar: e36 V8 power
| drift car rent jelgavaa
sikaak te | Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
01 Oct 2012, 21:31:29 skrinda rakstīja:
drift car rent jelgavaa
sikaak te
Tas toch ir lielais lenkjis, rimi iepirkuma ratinjiem ir mazaaks | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| vēl labāks ir pats sludinājums, latv.valoda skolā, laikam nav mācīta
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
Devil | | Kopš: 20. Feb 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 7004
Braucu ar: Pulju
|
01 Oct 2012, 19:19:36 Locis rakstīja:
Kas namniekam par motoru? Tak nejau stock 2,8?
2.8 ar 3.91 reduktora attiecību + ProAm klasei hidrauliskā rokasbremze
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team | Offline | | |
|
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18944
Braucu ar: Braucu ar
|
01 Oct 2012, 21:31:29 skrinda rakstīja:
drift car rent jelgavaa
sikaak te
Degviela ietilpst cenā? ja tā, tad labs piedāvājums. | Offline | | |
Ducis33 | | Kopš: 02. Oct 2012
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Latvijas Drifta kausa 5.posma
Sacensību komisārs
Jānis Ducmanis
PASKAIDROJUMS.
2012.gada 29.septembrī, Rīgā, Biķernieku kompleksā sporta bāzē norisinājās Latvijas Drifta kausa 5.posma sacensības Street, Pro-Am un Pro klasēs, kuras laikā radās vairākas domstarpības starp sacensību dalībniekiem un tiesnešiem. Starp daudziem citiem jautājumiem, viskarstākās diskusijas izvērtās attiecībā uz diviem jautājumiem/gadījumiem: 1) Trases konfigurācijas maiņa pirms tandēmu braucieniem; un 2) Dalībnieka Ivo Cīruļa rezultāta anulēšana Pro klases pusfināla I.braucienā;
Vēlos vērst visu dalībnieku uzmanību uz to, ka visas pretenzijas un protestus ir jāiesniedz sacensību galvenajam tiesnesim vai LAF, tādā kārtībā, kā to paredz sacensību reglamentējošie dokumenti: Sacensību nolikums un LAF sporta kodekss. Ņemot vērā, ka sacensību galvenajam tiesnesim vai komisāram protesti netika iesniegti, jebkādu sacensību tiesnešu pieņemto lēmumu apstrīdēšanai vairs NAV juridiska pamata, līdz ar to visi tiesnešu pieņemtie lēmumi sacensību laikā saglabā savu spēku un vairs nav apstrīdami.
Neskatoties uz augstāk minēto un abstrahējoties no šī procesa formālajām prasībām, tomēr vēlos sniegt savu viedokli attiecībā uz augstāk minētajiem jautājumiem:
Par trases konfigurācijas maiņu
Uzskatu, ka tiesnešu lēmums attiecībā uz trases konfigurācijas maiņu un veids, kā tas tika izdarīts bija pietiekami korekts, sekojošu iemeslu dēļ:
a) Sacensību galvenajam tiesnesim ir tiesības pieņemt lēmumu par trases konfigurācijas maiņu jebkurā sacensību brīdī, kad galvenais tiesnesis to uzskata par nepieciešamu drošības apsvērumu dēļ vai arī lai nodrošinātu godīgu cīņu un sacensību norisi („Fair Play” princips);
b) Konkrētajā gadījumā, trases konfigurācijā paredzētā vērtēšanas zona netika mainīta;
c) Visiem dalībniekiem tika dota iespēja veikt iesildīšanās braucienu pirms tandēmu braucieniem;
d) Par lēmumu veikt trases konfigurācijas maiņu visi dalībnieki tika papildus informēti dalībnieku sapulcē;
e) Visbeidzot (un šis ir pats galvenais apsvērums) visiem dalībniekiem šie apstākļi tika radīti pilnīgi vienādi, proti, neviens no dalībniekiem neguva acīmredzamus labumus no lēmuma par trases konfigurācijas maiņu, tādējādi sacensību norisē tika nodrošināts „Fair Play” princips;
Ņemot vērā augstāk minēto, uzskatu, ka jebkuras pretenzijas vai protesti attiecībā uz šo jautājumu ir nepamatoti un tiktu noraidīti, pat, ja tādi tiktu iesniegti sacensību sekretariātā atbilstoši noteiktajai kārtībai.
Diemžēl, kārtība kādā tiek pieņemti lēmumi attiecībā uz trases konfigurācijas maiņu un dalībnieku informēšanu nav atrunāta precīzāk ne Drifta kausa gada nolikumā, ne arī sacensību nolikumā, līdz ar to, lai nākotnē izvairītos no līdzīgām domstarpībām, ieteiktu šo jautājumu precīzi atrunāt un iestrādāt 2013.gada Drifta kausa nolikumā. Uz doto brīdi, bija jāvadās no loģiskiem apsvērumiem, vispārpieņemtajām normām un citu valstu pieredzes, bet vienlaicīgi nodrošinot drošības prasības un saglabājot „Fair Play” principu.
Par Ivo Cīruļa rezultāta anulēšanu
Ņemot vērā, ka šis jautājums ir saistīts ar vērtēšanu un būtu jābūt adresētam sacensību vērtējošajiem tiesnešiem, vēlos atgādināt, ka vērtējošo tiesnešu lēmumi nav pakļauti apstrīdēšanai vai protestiem. Diemžēl visiem sacensību dalībniekiem ir jāapzinās, ka drifts ir subjektīvs tehniskais sporta veids un katra dalībnieka rezultāts ir atkarīgs no tiesnešu subjektīvā vērtējuma nevis racionāliem apsvērumiem.
Neskatoties uz to, vēlos sniegt savu viedokli un izklāstīt savus, kā sacensību komisāra, apsvērumus, kādēļ uzskatu, ka vērtējošo tiesnešu pieņemtais lēmums, anulēt Ivo Cīruļa rezultātu, ir pamatots un nav apstrīdams:
a) Par starta kārtību, proti, jautājumi par to, kurš dalībnieks tandēmu braucienos startē pirmais, kurš otrais un kurā pusē stājas uz starta, dalībnieki tika informēti dalībnieku sapulcē;
b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;
c) Rakstiski starta kārtība nav atrunāta nedz sacensību nolikumā, nedz arī Drifta kausa gada nolikumā, līdz ar to nevar apgalvot, ka sacensībās organizētā starta kārtība ir pretrunā ar kādu no normatīvajiem vai reglamentējošajiem dokumentiem;
d) Viedoklis, ka šo sacensību noteiktā starta kārtība ir atšķirīga, no tās kāda tā ir bijusi līdz šim, nevar būt par argumentu tiesnešu lēmumu apstrīdēšanai;
e) Apdzīšana tandēmu braucienos tiek viennozīmīgi vērtēta ar „nulli”, līdz ar to vērtējošo tiesnešu vērtējums ir atbilstošs;
Protams, var uzsākt diskusiju par to, kāpēc tiesneši nereaģēja, īpaši neinformēja dalībnieku, operatīvi neorganizēja pārbraucienus utt, taču jāatzīst, ka konkrētajā gadījumā veikt kādas pielaides attiecīgajam dalībniekam, pirmkārt, nebūtu korekti pret pārējiem dalībniekiem un, otrkārt, apdraudēja sacensību norises drošību un pakļautu riskam sacensības pilnībā pārtraukt. Diemžēl, lai arī cik tas skarbi un banāli neizklausītos, bet nezināšana neatbrīvo no atbildības. Turklāt, jāņem vērā arī, ka:
a) Starta tiesneši nevarēja iedomāties īpaši brīdināt dalībnieku, ņemot vērā, ka starta pozīciju Ivo Cīrulis bija ieņēmis atbilstoši noteiktajai kārtībai;
b) Ieskaitīt veikto braucienu, kā pusfināla II.braucienu nebūtu korekti un taisnīgi pret konkurentu, jo Ivo Cīruļa rīcība izbojāja konkurenta sniegumu I.braucienā;
c) Veikt pilnu pārbraucienu diemžēl neatļāva laika apstākļi un jau iestājusies tumsa, turklāt, tas atkal nebūtu korekti un taisnīgi attiecībā pret konkurentiem;
Ņemot vērā augstāk minēto, uzskatu ka tiesnešu lēmums attiecībā uz Ivo Cīruļa rezultāta anulēšanu ir pamatots un nav apstrīdams.
Ar cieņu
| Offline | | |
Ervalds | | Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11511
Braucu ar: sliktu piemēru
| Kā isti notiek process, ja priekšā braucošajam kkas atdalāsno auto? Jāmauc pāri vai arī zaudē tandēmā? Vienkārši intereses pēc kā tur pareizāk jārīkojas? | Offline | | |
MP_ICE | | Kopš: 03. Jun 2004
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Celica 4WD Turbo
| Es teiktu, ka tādā gadījumā, ja tā detaļa tev ir traucējusi, jāzaudē priekšējam. Citādi jau var braukāt pa priekšu ar pilnu bagažnieku ar naglām un cerēt ka kāds aiz tevis tendēmos zaudēs Vai uztaisīt betona bamperi kurš nokrīt tad kad tev vajag | Offline | | |
Gasper | | Kopš: 09. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 232
Braucu ar: A4
| Cik es saprotu,ja pa priekšu braucošais sagriežas paliec aiz viņa un viss,nekusti no vietas un tev ieskaitīs kādus punktus,jo viņš izraisija to sagriešanos un viss. | Offline | | |
Redliner | | Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
02 Oct 2012, 11:53:00 Gasper rakstīja:
Cik es saprotu,ja pa priekšu braucošais sagriežas paliec aiz viņa un viss,nekusti no vietas un tev ieskaitīs kādus punktus,jo viņš izraisija to sagriešanos un viss.
Kā gan tandēmos lai paliek aiz priekšābraucošā ja atstarpe ir pāris cm ? | Offline | | |
Ervalds | | Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11511
Braucu ar: sliktu piemēru
| Tapēc arī jautāju, jo var izveidoties tizla situācija. Uzliekot bamperi uz savilcējiem pie konkrētās ieplakas uz trases viņam ir lieliska iespēja aiziet pa gaisu, jābūt labiem nerviem lai otrais braucējs vienaldzīgi brauktu pāri vizuāli lielam priekšmetam. | Offline | | |
sh0rty | | Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar: diesel power
| Viens jautajums par paskaidrojumu:
b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;
ieņem augšējo vai augstāko pozīciju (pēc kval. rezultātiem)? Ja augšējo, tad pēc kādiem kritērijiem / rezultātiem / personas vārda vai uzvārda tiek iedalīta augšējā vai apakšējā "egles" pozīcija???[ Šo ziņu laboja sh0rty, 02 Oct 2012, 12:00:16 ] | Offline | | |
|
martinsg | | Kopš: 21. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1307
Braucu ar: prieku
|
02 Oct 2012, 11:59:18 sh0rty rakstīja:
Viens jautajums par paskaidrojumu:
b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;
ieņem augšējo vai augstāko pozīciju (pēc kval. rezultātiem)? Ja augšējo, tad pēc kādiem kritērijiem / rezultātiem / personas vārda vai uzvārda tiek iedalīta augšējā vai apakšējā "egles" pozīcija???
Imho peec kvalifikaacijaa ieguutaa punktu skaita. | Offline | | |
Krauze | | Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
| Sagriešanās ir nulle!
Tiesāju to ko redzu.
Cita lieta protams ir Lidojošs bampers logā. Tēma diskusijai par drošību. Tas ir Orgu un Komisāra ziņā pie noteikumu izstrādes.
Auto iziet tehnisko komisiju un saņem pielaidi sacensībām.
Iespējams tādos gadījumos var derēt video atkārtojums ar atkārtotu braucienu.
Taisnības būs dažādas!
| Offline | | |
Gasper | | Kopš: 09. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 232
Braucu ar: A4
|
02 Oct 2012, 11:55:32 Redliner rakstīja:
02 Oct 2012, 11:53:00 Gasper rakstīja:
Cik es saprotu,ja pa priekšu braucošais sagriežas paliec aiz viņa un viss,nekusti no vietas un tev ieskaitīs kādus punktus,jo viņš izraisija to sagriešanos un viss.
Kā gan tandēmos lai paliek aiz priekšābraucošā ja atstarpe ir pāris cm ?
Nu ja pāris cm tad jebkurā gadijuma ir crash.
Jo ja apdzīsi tad ieliek nulli. | Offline | | |
sh0rty | | Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar: diesel power
|
02 Oct 2012, 12:00:46 martinsg rakstīja:
02 Oct 2012, 11:59:18 sh0rty rakstīja:
Viens jautajums par paskaidrojumu:
b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;
ieņem augšējo vai augstāko pozīciju (pēc kval. rezultātiem)? Ja augšējo, tad pēc kādiem kritērijiem / rezultātiem / personas vārda vai uzvārda tiek iedalīta augšējā vai apakšējā "egles" pozīcija???
Imho peec kvalifikaacijaa ieguutaa punktu skaita.
Ivo kvalificejas augstaka pozicija (2.vieta)!!!! | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|