Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
Stalwart
01. Oct 2012, 19:14 #13101

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600


30 Sep 2012, 23:00:40 hornets rakstīja:Piekrītu!!! Šķiet ka 333 drifterus uztver kā autosporta nezāles kuras vajadzētu izkaplēt!


Vienmēr tā ir bijis, ir un būs. Arī RC tas pats, starp citu

[ Šo ziņu laboja Stalwart, 01 Oct 2012, 19:14:22 ]

Offline
Locis
01. Oct 2012, 19:19 #13102

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11295

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kas namniekam par motoru? Tak nejau stock 2,8?
Offline
archiijs
01. Oct 2012, 19:28 #13103

Kopš: 28. Apr 2009

Ziņojumi: 252

Braucu ar: melno


01 Oct 2012, 19:19:36 Locis rakstīja:
Kas namniekam par motoru? Tak nejau stock 2,8?

kapec tu doma ka naw stock?
Offline
Locis
01. Oct 2012, 19:33 #13104

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11295

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Bildēs izskatās,ka kūp normāli.
Kāds reduktors?
Offline
skrinda
01. Oct 2012, 21:31 #13105

Kopš: 29. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1241

Braucu ar: e36 V8 power

drift car rent jelgavaa
sikaak te
Offline
ghost
01. Oct 2012, 22:22 #13106

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


01 Oct 2012, 21:31:29 skrinda rakstīja:
drift car rent jelgavaa
sikaak te

Tas toch ir lielais lenkjis, rimi iepirkuma ratinjiem ir mazaaks
Offline
DoubleD
01. Oct 2012, 22:57 #13107

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

vēl labāks ir pats sludinājums, latv.valoda skolā, laikam nav mācīta

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Devil
01. Oct 2012, 23:14 #13108

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju


01 Oct 2012, 19:19:36 Locis rakstīja:
Kas namniekam par motoru? Tak nejau stock 2,8?

2.8 ar 3.91 reduktora attiecību + ProAm klasei hidrauliskā rokasbremze

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
ozo
01. Oct 2012, 23:25 #13109

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18944

Braucu ar: Braucu ar


01 Oct 2012, 21:31:29 skrinda rakstīja:
drift car rent jelgavaa
sikaak te


Degviela ietilpst cenā? ja tā, tad labs piedāvājums.
Offline
Ducis33
02. Oct 2012, 10:26 #13110

Kopš: 02. Oct 2012

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Latvijas Drifta kausa 5.posma
Sacensību komisārs
Jānis Ducmanis

PASKAIDROJUMS.


2012.gada 29.septembrī, Rīgā, Biķernieku kompleksā sporta bāzē norisinājās Latvijas Drifta kausa 5.posma sacensības Street, Pro-Am un Pro klasēs, kuras laikā radās vairākas domstarpības starp sacensību dalībniekiem un tiesnešiem. Starp daudziem citiem jautājumiem, viskarstākās diskusijas izvērtās attiecībā uz diviem jautājumiem/gadījumiem: 1) Trases konfigurācijas maiņa pirms tandēmu braucieniem; un 2) Dalībnieka Ivo Cīruļa rezultāta anulēšana Pro klases pusfināla I.braucienā;

Vēlos vērst visu dalībnieku uzmanību uz to, ka visas pretenzijas un protestus ir jāiesniedz sacensību galvenajam tiesnesim vai LAF, tādā kārtībā, kā to paredz sacensību reglamentējošie dokumenti: Sacensību nolikums un LAF sporta kodekss. Ņemot vērā, ka sacensību galvenajam tiesnesim vai komisāram protesti netika iesniegti, jebkādu sacensību tiesnešu pieņemto lēmumu apstrīdēšanai vairs NAV juridiska pamata, līdz ar to visi tiesnešu pieņemtie lēmumi sacensību laikā saglabā savu spēku un vairs nav apstrīdami.

Neskatoties uz augstāk minēto un abstrahējoties no šī procesa formālajām prasībām, tomēr vēlos sniegt savu viedokli attiecībā uz augstāk minētajiem jautājumiem:

Par trases konfigurācijas maiņu
Uzskatu, ka tiesnešu lēmums attiecībā uz trases konfigurācijas maiņu un veids, kā tas tika izdarīts bija pietiekami korekts, sekojošu iemeslu dēļ:

a) Sacensību galvenajam tiesnesim ir tiesības pieņemt lēmumu par trases konfigurācijas maiņu jebkurā sacensību brīdī, kad galvenais tiesnesis to uzskata par nepieciešamu drošības apsvērumu dēļ vai arī lai nodrošinātu godīgu cīņu un sacensību norisi („Fair Play” princips);
b) Konkrētajā gadījumā, trases konfigurācijā paredzētā vērtēšanas zona netika mainīta;
c) Visiem dalībniekiem tika dota iespēja veikt iesildīšanās braucienu pirms tandēmu braucieniem;
d) Par lēmumu veikt trases konfigurācijas maiņu visi dalībnieki tika papildus informēti dalībnieku sapulcē;
e) Visbeidzot (un šis ir pats galvenais apsvērums) visiem dalībniekiem šie apstākļi tika radīti pilnīgi vienādi, proti, neviens no dalībniekiem neguva acīmredzamus labumus no lēmuma par trases konfigurācijas maiņu, tādējādi sacensību norisē tika nodrošināts „Fair Play” princips;

Ņemot vērā augstāk minēto, uzskatu, ka jebkuras pretenzijas vai protesti attiecībā uz šo jautājumu ir nepamatoti un tiktu noraidīti, pat, ja tādi tiktu iesniegti sacensību sekretariātā atbilstoši noteiktajai kārtībai.
Diemžēl, kārtība kādā tiek pieņemti lēmumi attiecībā uz trases konfigurācijas maiņu un dalībnieku informēšanu nav atrunāta precīzāk ne Drifta kausa gada nolikumā, ne arī sacensību nolikumā, līdz ar to, lai nākotnē izvairītos no līdzīgām domstarpībām, ieteiktu šo jautājumu precīzi atrunāt un iestrādāt 2013.gada Drifta kausa nolikumā. Uz doto brīdi, bija jāvadās no loģiskiem apsvērumiem, vispārpieņemtajām normām un citu valstu pieredzes, bet vienlaicīgi nodrošinot drošības prasības un saglabājot „Fair Play” principu.

Par Ivo Cīruļa rezultāta anulēšanu
Ņemot vērā, ka šis jautājums ir saistīts ar vērtēšanu un būtu jābūt adresētam sacensību vērtējošajiem tiesnešiem, vēlos atgādināt, ka vērtējošo tiesnešu lēmumi nav pakļauti apstrīdēšanai vai protestiem. Diemžēl visiem sacensību dalībniekiem ir jāapzinās, ka drifts ir subjektīvs tehniskais sporta veids un katra dalībnieka rezultāts ir atkarīgs no tiesnešu subjektīvā vērtējuma nevis racionāliem apsvērumiem.

Neskatoties uz to, vēlos sniegt savu viedokli un izklāstīt savus, kā sacensību komisāra, apsvērumus, kādēļ uzskatu, ka vērtējošo tiesnešu pieņemtais lēmums, anulēt Ivo Cīruļa rezultātu, ir pamatots un nav apstrīdams:

a) Par starta kārtību, proti, jautājumi par to, kurš dalībnieks tandēmu braucienos startē pirmais, kurš otrais un kurā pusē stājas uz starta, dalībnieki tika informēti dalībnieku sapulcē;
b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;
c) Rakstiski starta kārtība nav atrunāta nedz sacensību nolikumā, nedz arī Drifta kausa gada nolikumā, līdz ar to nevar apgalvot, ka sacensībās organizētā starta kārtība ir pretrunā ar kādu no normatīvajiem vai reglamentējošajiem dokumentiem;
d) Viedoklis, ka šo sacensību noteiktā starta kārtība ir atšķirīga, no tās kāda tā ir bijusi līdz šim, nevar būt par argumentu tiesnešu lēmumu apstrīdēšanai;
e) Apdzīšana tandēmu braucienos tiek viennozīmīgi vērtēta ar „nulli”, līdz ar to vērtējošo tiesnešu vērtējums ir atbilstošs;

Protams, var uzsākt diskusiju par to, kāpēc tiesneši nereaģēja, īpaši neinformēja dalībnieku, operatīvi neorganizēja pārbraucienus utt, taču jāatzīst, ka konkrētajā gadījumā veikt kādas pielaides attiecīgajam dalībniekam, pirmkārt, nebūtu korekti pret pārējiem dalībniekiem un, otrkārt, apdraudēja sacensību norises drošību un pakļautu riskam sacensības pilnībā pārtraukt. Diemžēl, lai arī cik tas skarbi un banāli neizklausītos, bet nezināšana neatbrīvo no atbildības. Turklāt, jāņem vērā arī, ka:

a) Starta tiesneši nevarēja iedomāties īpaši brīdināt dalībnieku, ņemot vērā, ka starta pozīciju Ivo Cīrulis bija ieņēmis atbilstoši noteiktajai kārtībai;
b) Ieskaitīt veikto braucienu, kā pusfināla II.braucienu nebūtu korekti un taisnīgi pret konkurentu, jo Ivo Cīruļa rīcība izbojāja konkurenta sniegumu I.braucienā;
c) Veikt pilnu pārbraucienu diemžēl neatļāva laika apstākļi un jau iestājusies tumsa, turklāt, tas atkal nebūtu korekti un taisnīgi attiecībā pret konkurentiem;

Ņemot vērā augstāk minēto, uzskatu ka tiesnešu lēmums attiecībā uz Ivo Cīruļa rezultāta anulēšanu ir pamatots un nav apstrīdams.

Ar cieņu
Offline
Ervalds
02. Oct 2012, 10:51 #13111

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11511

Braucu ar: sliktu piemēru

Kā isti notiek process, ja priekšā braucošajam kkas atdalāsno auto? Jāmauc pāri vai arī zaudē tandēmā? Vienkārši intereses pēc kā tur pareizāk jārīkojas?
Offline
MP_ICE
02. Oct 2012, 11:29 #13112

Kopš: 03. Jun 2004

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Celica 4WD Turbo

Es teiktu, ka tādā gadījumā, ja tā detaļa tev ir traucējusi, jāzaudē priekšējam. Citādi jau var braukāt pa priekšu ar pilnu bagažnieku ar naglām un cerēt ka kāds aiz tevis tendēmos zaudēs Vai uztaisīt betona bamperi kurš nokrīt tad kad tev vajag
Offline
Gasper
02. Oct 2012, 11:53 #13113

Kopš: 09. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: A4

Cik es saprotu,ja pa priekšu braucošais sagriežas paliec aiz viņa un viss,nekusti no vietas un tev ieskaitīs kādus punktus,jo viņš izraisija to sagriešanos un viss.
Offline
Redliner
02. Oct 2012, 11:55 #13114

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


02 Oct 2012, 11:53:00 Gasper rakstīja:
Cik es saprotu,ja pa priekšu braucošais sagriežas paliec aiz viņa un viss,nekusti no vietas un tev ieskaitīs kādus punktus,jo viņš izraisija to sagriešanos un viss.


Kā gan tandēmos lai paliek aiz priekšābraucošā ja atstarpe ir pāris cm ?
Offline
Ervalds
02. Oct 2012, 11:58 #13115

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11511

Braucu ar: sliktu piemēru

Tapēc arī jautāju, jo var izveidoties tizla situācija. Uzliekot bamperi uz savilcējiem pie konkrētās ieplakas uz trases viņam ir lieliska iespēja aiziet pa gaisu, jābūt labiem nerviem lai otrais braucējs vienaldzīgi brauktu pāri vizuāli lielam priekšmetam.
Offline
sh0rty
02. Oct 2012, 11:59 #13116

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: diesel power

Viens jautajums par paskaidrojumu:

b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;

ieņem augšējo vai augstāko pozīciju (pēc kval. rezultātiem)? Ja augšējo, tad pēc kādiem kritērijiem / rezultātiem / personas vārda vai uzvārda tiek iedalīta augšējā vai apakšējā "egles" pozīcija???

[ Šo ziņu laboja sh0rty, 02 Oct 2012, 12:00:16 ]

Offline
martinsg
02. Oct 2012, 12:00 #13117

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


02 Oct 2012, 11:59:18 sh0rty rakstīja:
Viens jautajums par paskaidrojumu:

b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;

ieņem augšējo vai augstāko pozīciju (pēc kval. rezultātiem)? Ja augšējo, tad pēc kādiem kritērijiem / rezultātiem / personas vārda vai uzvārda tiek iedalīta augšējā vai apakšējā "egles" pozīcija???


Imho peec kvalifikaacijaa ieguutaa punktu skaita.
Offline
Krauze
02. Oct 2012, 12:03 #13118

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

Sagriešanās ir nulle!
Tiesāju to ko redzu.
Cita lieta protams ir Lidojošs bampers logā. Tēma diskusijai par drošību. Tas ir Orgu un Komisāra ziņā pie noteikumu izstrādes.
Auto iziet tehnisko komisiju un saņem pielaidi sacensībām.

Iespējams tādos gadījumos var derēt video atkārtojums ar atkārtotu braucienu.

Taisnības būs dažādas!

Offline
Gasper
02. Oct 2012, 12:17 #13119

Kopš: 09. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: A4


02 Oct 2012, 11:55:32 Redliner rakstīja:

02 Oct 2012, 11:53:00 Gasper rakstīja:
Cik es saprotu,ja pa priekšu braucošais sagriežas paliec aiz viņa un viss,nekusti no vietas un tev ieskaitīs kādus punktus,jo viņš izraisija to sagriešanos un viss.


Kā gan tandēmos lai paliek aiz priekšābraucošā ja atstarpe ir pāris cm ?

Nu ja pāris cm tad jebkurā gadijuma ir crash.
Jo ja apdzīsi tad ieliek nulli.
Offline
sh0rty
02. Oct 2012, 12:22 #13120

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: diesel power


02 Oct 2012, 12:00:46 martinsg rakstīja:

02 Oct 2012, 11:59:18 sh0rty rakstīja:
Viens jautajums par paskaidrojumu:

b) Konkrētajā gadījumā starta tiesneši vadījās no 2012.gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klasei) nolikuma punkta 8.3. kas nosaka, ka brauciena pirmo pozīciju TOP 16 iegūst tas braucējs, kas „eglē” ieņem augšējo pozīciju;

ieņem augšējo vai augstāko pozīciju (pēc kval. rezultātiem)? Ja augšējo, tad pēc kādiem kritērijiem / rezultātiem / personas vārda vai uzvārda tiek iedalīta augšējā vai apakšējā "egles" pozīcija???


Imho peec kvalifikaacijaa ieguutaa punktu skaita.


Ivo kvalificejas augstaka pozicija (2.vieta)!!!!
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo