Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Vel mani intersee kad buus tikshanaas gaazes ringaa pie lukoila. Tad beidzot varetu noskaidrot kuram ir taisniiba | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
|
04 Jul 2014, 11:29:04 PiRX rakstīja:
04 Jul 2014, 11:24:35 kkas rakstīja:
visi powera meistari šobrīd ir diskreditēti, koijotss ilgi turējās
Vai tad vecais arī ir diskreditēts? Cik es atceros, tad viņš tikai ar vienu konkurentu "laipnībām" apmainījās, bet foto eseju neesmu redzējis.
tak bija te foto ar kkādām cietām trubām un kkādu raudāšanu par kko.
par valchu ik pa laikam kāds iepīkstas, bet viņam piedodami, jo vislētākais no powera gāziniekiem [ Šo ziņu laboja kkas, 04 Jul 2014, 13:47:02 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
04 Jul 2014, 11:26:17 rainman rakstīja:
Kurš Latvijā labi kož LandiRenzo Omegas gāzes iekārtas?
valdis pavlovskis | Offline | | |
rainman | | Kopš: 13. Mar 2004
Ziņojumi: 663
Braucu ar:
| paldies par info.. es jau gribēju Līgai Akmentiņai zvanīt, bet labi ka to neizdarīju.. būtu sanācis nesmukums... | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
04 Jul 2014, 09:59:14 bokens rakstīja:
03 Jul 2014, 21:04:11 uudensputns rakstīja:
03 Jul 2014, 20:54:45 BMW-Valcha rakstīja:
03 Jul 2014, 20:47:23 martinsR rakstīja:
Uz gāzi vai uz benzīna negāja visi cilindri? Ja uz benzīna, varbūt tik uz gāzi pieregulēja kautko, ja regulēja?
beņas sprauslas nedrīkst grozīt, jo viņas mīž uz 4 pusēm - uz vārstiem! ja sagrieš, sāk tecēt pa ieplūdes sieniņām un tālāk nav jāskaidro
Tā,kā stāsti,notiek tikai vīriešu tualetē...
Sprauslai degviela ir JĀIZSMIDZINA,ja tā"mīž",tad tāda ir vai nu jāizmet,vai ar ultraskaņu var mēģināt tīrīt.
to uudenputns
ieej google un ieraksti BMW fuel injector testing vai arī youtube, kur ir ielikti video kā uz BOSH stenda BMW sprauslas sprauslas testē. Sprauslai izsmidzinot izteikti četri strūklu virzieni redzami!
Kas attiecas uz šo topiku, Billy ir malacis ka netur muti un izstāsta kā lietas notiek pie konkrēta meistara un kāda ir attieksme pret klientu. Citi ņems vērā un neiegrābsies.
Nepiekrītu.Palasi ka vien,kā jāstrādā sprauslai.Un painteresējies,cik svarīgi ir degvielu izsmidzināt pēc iespējas labāk.Tad varbūt atradīsi,ka jebkas,kas atgādina strūklu,nav pieļaujams.
P.s.Sprauslas negrozu,jo nav tādas nepieciešamības... | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| udensputns ir lohs un viss
man darbā ir sprauslu stends, uz cik saderam, ka ja tu man dosi pēc kārtas entās ****415 bosch sprauslas, tad viņas visas taisīs strūkliņas, motorā tēmētas uz vārstu cepurītēm?
| Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
05 Jul 2014, 09:24:57 seeingman rakstīja:
udensputns ir lohs un viss
man darbā ir sprauslu stends, uz cik saderam, ka ja tu man dosi pēc kārtas entās ****415 bosch sprauslas, tad viņas visas taisīs strūkliņas, motorā tēmētas uz vārstu cepurītēm?
Labi,lohs.
Tagad paskaidro,kā sprauslas pagriešana ap savu asi var novirzīt t.s. strūklu uz vienu vai otru pusi.
Pēc tam pastāsti,ar ko atšķiras bojāta sprausla no veselas.
Nobeigumā vari pastāstīt,cik liela nozīme ir degvielas izsmidzināšanai un kāpēc tā vispār vajadzīga.
Aiziet. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| gaidām cīņu ar gāzes šļaukās iestiprinātiem reduktoriem!!! | Offline | | |
|
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
03 Jul 2014, 13:32:39 koijotss rakstīja:
03 Jul 2014, 13:03:36 termcan rakstīja:
03 Jul 2014, 12:23:04 Billy rakstīja:
Gari jastasta bet man ne parak labs iespaids palika pec koijota kantora apmeklejuma.
ko tur var gribēt no lietotas iekartas, man tika prasīts uzstadīt nevis viņu remontēt(reduktors,sprauslas)
Zin kā ar dažiem klientiem , citam karba ,citam riteņi krīt nost , vainīgs gazinieks
Un tie lodētie vadi man izbesīja , trīs reizes meklēju kur pārlūzuši un nav ko te bumbas ripināt.
gala rezultāta tikuntā es 280 rubļus ar nesaņēmu , tākā vari nežēloties ka dārgi bij.
Man ar šito auto bija darīšana, liku virsū m50 kolektoru, negribēju likt, teicu, ka sagatavošu visu, lai gāzinieks ieurbj sprauslām vietas pie noņemta kolektora un pats uzliek, lai skaidas nebērtu motorā, billy mani pierunāja tomēr pašam uzlikt kolektoru, kad viņš atbrauca pie manis pēc gāzes uzlikšanas, samainīt kartera ventilācijas un tukšgaitas regulatora blīves, kuras bija nolietojušās un varēja sūkt nedaudz garām, sapratu, ka labi vien ir ka pats uzliku - kāda vēl tur huiņa tiktu sastrādāta, ja koijota darboņiem būtu jāliek kolektors...
tālāk, kā tas ir no lietotas iekārtas, pašlaik rasklads ir par izdarīto darbu, nevis par iekārtas kvalitāti, ja tu esi gāzinieks, tad tev ir jāšarī viss kas saistīts ar gāzi un tās uzlikšanu, nevis jāaizbildinās, ka iekārta lietota - tas šinī gadījumā ir tupa atmazka.
problēma šeit ir tā ka tika iedots auto, kuram viss strādāja ok, bet pēc darba veikšanas pēkšņi raustās motors, tātad vaina ir "meistaru" darbā nevis jauna vai lietota vai kāda iekārta.
Par naudas jautājumu - ja tu vienojies par cenu, sāc strādāt un rodas papildus izmaksas ( šinī gadījumā maģistrāle) tad jāzvana klientam un viņš jābrīdina: "tev tur nav tas un šitas, tas maksās tik un tik, ko daram - pats atvedīsi vai mēs liekam vai ko citu?" tāda ir normāla attieksme pēc kuras nerodas nekāda diršana.
vai arī tu, koijot, gribētu iedot pie manis galvu taisīt, nu teiksim pārbaudīt uz mikro plaisām un nomainīt saļņikus, es saku maksās kaut kur uz 40eur, tad tu atbrauc pakaļ galvai un es saku, paskatījos tev vadīklas bija izļukātas, nomainīju, uzgriezu sēžas, atjaunoju vārstus, no tevis 350 eur
vai tomēr labāk būtu pazvanīt, izstāstīt raskladu, un vienoties par rīcību, un vas starpība runa ir par 300 vai 20 eur, attieksme pret klientu ir svarīgākais, lai veidotu savas firmas reputāciju, pašlaik tu esi to smagi sapisis, un kas tur tev vispār notiek, tas ir tavs kantoris un pārējie visi strādā pie tevis, vai tu kopā ar citiem strādā pie kāda? jo pašlaik izskatās, ka tevi tur neviens neklausa, vai arī tu neprasi darba kvalitāti no viņiem...
kaut kad sen atpakaļ arī bija rasklads no tava kantora, kur gāzes maģistrāle ar samoreziem cauri grīdai piesipta. | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
05 Jul 2014, 09:56:16 uudensputns rakstīja:
05 Jul 2014, 09:24:57 seeingman rakstīja:
udensputns ir lohs un viss
man darbā ir sprauslu stends, uz cik saderam, ka ja tu man dosi pēc kārtas entās ****415 bosch sprauslas, tad viņas visas taisīs strūkliņas, motorā tēmētas uz vārstu cepurītēm?
[img]http://www.bildites.lv/images/x3itn2g8aia0am0rabdw.jpg [/imga]
Labi,lohs.
Tagad paskaidro,kā sprauslas pagriešana ap savu asi var novirzīt t.s. strūklu uz vienu vai otru pusi.
Pēc tam pastāsti,ar ko atšķiras bojāta sprausla no veselas.
Nobeigumā vari pastāstīt,cik liela nozīme ir degvielas izsmidzināšanai un kāpēc tā vispār vajadzīga.
Aiziet.
bildē redzi, kā strūkliņas iet? pagriez sprauslu uz sāniem un strūkliņas trāpīs nevis pa vārstu cepurītēm, bet kanāla sienu, veidosies pilieni, kas traucēs degvielas pareizi sajaukties ar gaisu, veidojot degmaisījumu, nesadegs visa degviela, dirsā ekonomija un jauda, protams tas viss ar dirsasdyno varbūt nebūs jūtams, bet tas IR no svara, sporta auto ieplūdes kanālus matē, lai uz sieniņām neveidotos pilieni.
sprauslas bojājumi var būt dažādi:
sprausla var neturēt degvielas spiedienu aizvērtā pozīcijā un mīzt garām
sprauslas strūkla var būt šķība
spraslas atvērums var būt mazāks, līdz ar to izsmidzīnatais tilpums pie konstanta atvēruma būs mazāks
sprauslas solenoīds var ķerties, līdz ar to pie lielākiem rpm iesmidzinātais daudzums būs mazāks
un sprausla var nestrādāt vispār dēļ noķilējuša vai sadeguša solenoīda.
par degvielas iesmidzināšanas nozīmi tu laikam domāji, kāpēc iesmidzināšana VS karburators?
ar sprauslām tiek panākts precīzs nevis aptuvens degvielas daudzums, un tā tiek iesmidzināta tieši īstajā brīdī, nevis kā karburatoram, visu laiku pa gaisa plūsmu un izplūstot pa visu kolektoru.
kāpec degvielas iesmidzīnāšana ir nepieciešama? bez degvielas auto neiet uz priekšu | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| ja jāmaksā 500Eur par DDM darbu, tad labak papisāties maziet pašam un samaksāt tikai par labu iekārtu + iedot kādu rubli kibernētiķim kas pec tam saregulē... | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Runājam par vienu un to pašu,tik dažādās valodās.
Sprauslas viens no galvenajiem uzdevumiem ir panākt pēc iespējas smalkāku degvielas izsmidzināšanu - jo lielāki pilieni,jo sliktāk tie sajaucas ar gaisu un tieši pilieni ir tie,kuri veido cilvēka acij redzamo stgrūklu,jo tie lielāki,jo strūkla izteiktāka.
Ideālā benzīna sprausla degvielu izsmidzina tikpat smalki,kā dīzeļa sprausla.
Paskaties uz savu stendu no augšas un pagrozi tās,kad tās strādā - būsi pārsteigts par redzēto.
| Offline | | |
Jerso | | Kopš: 12. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: 530e
| Labriit! Latvijaa nopeerkams Dutch/UK bayonet uzpildes uzgalis, ne adapteris? | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Manaa skatiijumaa pilsonis, kursh tupa izpilda prasiito nav nekaads meistars, taadus vajag aizmirst un nekad vairs nebraukt tur. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Jul 2014, 20:51:34 miklucis rakstīja:
"profesionāļu" lodējums salīdzinājumā ar autora veikumu -iespārda
+1
Par nostielumu un citiem sudiem neko nesaku.
Bet termokebriki vairuma gadijumu ir neprofesionalisma raditajs tapat kaa krasainie presejamie vadu savienojumi/gali. Iet viena limeni ar zilo izoleni.
Varbut izskatas smuki ar presetam mammam un papiem pravodka un sakembrikota, bet tik izskatas...
Varbut vel kadam uz stavoshas pipeles vajag uzmaukt termokembriku un apsildit, lai stav vienmer
Kembriks vadam ir tapat kaa lokanai gumijas/silikona trubai pasrocigi pa vidu iepists metala savienotajgabals, kas zinama mera "lauz".
Un ja trubai/vadam ir jakustas, tad tas tik sliktu dara.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Driver, tad kā labāk noizolēt salodētu vadu??
Reāls jautājums, gribās zināt un iemācīties lai darot savam auto viss būtu tip top | Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
05 Jul 2014, 15:38:04 niknais rakstīja:
sabojāto vadu pārvilkt no sākuma līdz galam
Tu savam srotam jau paarvilki? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
05 Jul 2014, 15:24:25 AF rakstīja:
Driver, tad kā labāk noizolēt salodētu vadu??
Reāls jautājums, gribās zināt un iemācīties lai darot savam auto viss būtu tip top
Piekrītu. Ja pieņem, ka jaunu vadu ievilkt nav laika/iespēju, tad kāds ir vislabākais izolācijas veids?
Šitā ?
Links[ Šo ziņu laboja ATB, 05 Jul 2014, 15:56:20 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| [ Šo ziņu laboja Donciks, 05 Jul 2014, 16:07:53 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| tie, kas savieno vnk ar skrutku un aptin ar izoleni ir lohi, jo sūdīgs savienojums un izolācija
kuri salodē un notin ar izoleni- lohi, jo slikta izolācija
kuri salodē un uzliek termokembriku- lohi, jo kembriki ir neprofesionāli
kuri nomaina visu vadu- lohi, jo nav ko tā jāties ar mašīnu, kurai jau pat vadi plīst
powers līmenī! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|