Autors | Ziņojums |
b1te | |
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
|
kādam bija saskarsme ar šadiem?
man nav nekādas info, bet baigi gribētos zināt, kas tas par brīnumu 3 golfa cenā. |
Offline | |
|
Lauriko | |
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
19 Jun 2011, 18:06:12 b1te rakstīja:
kādam bija saskarsme ar šadiem?
man nav nekādas info, bet baigi gribētos zināt, kas tas par brīnumu 3 golfa cenā.
Reno kā jau reno,kam skaries klāt tas salūzt! |
Offline | |
|
b1te | |
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
|
19 Jun 2011, 18:07:36 Lauriko rakstīja:
19 Jun 2011, 18:06:12 b1te rakstīja:
kādam bija saskarsme ar šadiem?
man nav nekādas info, bet baigi gribētos zināt, kas tas par brīnumu 3 golfa cenā.
Reno kā jau reno,kam skaries klāt tas salūzt!
nē, nu "reno - gavno" es arī dzirdēju, gribējās kaut ko argumentētāko sadzirdēt |
Offline | |
|
Keytez | |
Kopš: 09. Feb 2011
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
|
13 Jun 2011, 23:32:04 Keytez rakstīja:
Jautājums. 1991. gada e36 - no stūres pastiprinātāja sūkņa, uzsveru SŪKŅA, nevis no reikas, nāk neciešama metāliska klaboņa, kas ir pat pielaižot un neitrālajā stāvot. Braucot uz lielākiem apgriezieniem ~2k - 2.5k aizveras un klusē, bet tiklīdz sanāk sabremzēt nogriežoties kkur, apstājoties, tā atkal šī mūzika spēlē manām ausīm. Viss sākās pēc ~2km gara posma pa smirdīgu grantētu ceļu, kas izdrebināja kārtīgi. Līmenis ir vietā, un pagrozot stūri pie izslēgtas aizdedzes pumpē augšā burbuļus, nedaudz sanāca atgaisot, ja to tā var saukt, vienkārši nebija laika vairāk pi... vakars ta4. Ir kādas idejas? Būs glābjams vai pipec?
EDIT: aizmirsu piebilst, ka pa retam kādu eļļas pili arī izspiež sūknis (neesmu precīzāk skatījis kur). Ā un vispār iekšā ir 95. gada motoriņš.
|
Offline | |
|
runiigais | |
Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
19 Jun 2011, 14:09:59 Driver rakstīja:
19 Jun 2011, 10:21:55 runiigais rakstīja:
dzirkstele ir, jāpārbauda par to degvielas padevi.principā pietiek ja es pie sūkņa norauju šļauku uzlieku citu un to ieleiku pudelē vai ne?.
degvielas filtrs pirms 4k km mainīts tā ka tas noteiktu nav pie vainas
nagla atkal fufeli iesaka, nav pilnigi nekadas garantijas, ka suknis ari zem spiediena spej sapumpet kautkadu noteiktu degvielas daudzumu, ja bez spiediena (sljauka pudele) var noliet loti fiksi visu apkartesosho ar benzu.
Nu bet ja pat tad nav nekaa, tad toch
tieši šis variants arī bija, sūknis sūknē bet par maz + aizmestas sveces bija, jo n-tās reizes bija jau griests.iemetu citu sūkni+sveces un viss bumbās atkal rūc un lec no pus apgrieziena+ beidzot esmu ticis vaļā no imobilaizera |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
19 Jun 2011, 18:06:12 b1te rakstīja:
kādam bija saskarsme ar šadiem?
man nav nekādas info, bet baigi gribētos zināt, kas tas par brīnumu 3 golfa cenā.
un stures parlikshana velviena golfa cena! |
Offline | |
|
Ch | |
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Kādam vēl ir bijušas problēmas ar Led lampām? E91 feislifta pagriezienrādītājs gļuko - aizmugurē diodes deg daudz švakāk, ik pa laikam raustās utt. jāmaina tas diožu bloks/visa lampa/kkāds vadības bloks vai kas?
Šādi te:
http://www.youtube.com/watch?v=PiAOG_8WjUo |
Offline | |
|
b1te | |
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
|
19 Jun 2011, 19:46:36 nagla rakstīja:
un stures parlikshana velviena golfa cena!
bilde no google paņemta, ar visu pareizo stūri viņa cena +/-1000eur bez numuriem
karoče, kā jau domāju, neviens neko konkrēti nevar par šiem brīnumiem pateikt |
Offline | |
|
|
Timur | |
Kopš: 09. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 620
Braucu ar:
|
19 Jun 2011, 20:57:17 b1te rakstīja:
19 Jun 2011, 19:46:36 nagla rakstīja:
un stures parlikshana velviena golfa cena!
bilde no google paņemta, ar visu pareizo stūri viņa cena +/-1000eur bez numuriem
karoče, kā jau domāju, neviens neko konkrēti nevar par šiem brīnumiem pateikt
divam pazinam tadi ir ar dizel-motoru, cik dzirdeju no viniem,loti labs motoritis un diezgan izturiga piekare, jo parsvara brauc pa laukiem bija kadas problemas ar elektroniku, bet sikumi
kopuma laba mashinite, prieks gimenei un darbam |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| kam ir speciālie ginekaloģiskie instrumenti, lai M52 motoram nomainītu vārstiem blīvslēgus? |
Offline | |
|
ghost | |
Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Kaadus tieshi tu domaa? |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Domaju,ka viņam vajag šito.
P.S. Man ir,bet esmu pa tālu.
Un nekad ar viņu neko neesmu mēģinājis ginekoloģiski darīt.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| nu jā, man vajag to atsperu nospiedēju un skatījos tisā, ka ir kaut kādas stangas, ar ko tās gumījiņas izraut ārā. |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| pie zobuaarsta tad |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Un pēc tam pie okulsta,tur tādi šmuki mazītiņi pusaplīši sabirs.
Lai gan tām "gumijiņām" dakteri nevajag,nav tik grūti viņas tāpat laukā dabūt.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
19 Jun 2011, 22:19:03 Dzvile rakstīja:
Un pēc tam pie okulsta,tur tādi šmuki mazītiņi pusaplīši sabirs.
Lai gan tām "gumijiņām" dakteri nevajag,nav tik grūti viņas tāpat laukā dabūt.
un ar parastām universālām stangām tiek nospiest tās atsperes? |
Offline | |
|
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
19 Jun 2011, 22:23:49 BMW-Valcha rakstīja:
un ar parastām universālām stangām tiek nospiest tās atsperes?
Ar kādām tieši "univerālajām stangām" taisies tās atsperes nospiest? Ja arī izdosies tos vārstus ataisīt,tad nu galīgi neticu,ka ar plaķenēm kaut ko tur saliksi atpakaļ.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| varbuut mainiit gribi nenonjemot galvu,tad veel kompresors vajadziigs un atspiedeejs savaadaaks [ Šo ziņu laboja otomars, 19 Jun 2011, 22:34:12 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
19 Jun 2011, 22:33:51 otomars rakstīja:
varbuut mainiit gribi nenonjemot galvu,tad veel kompresors vajadziigs un atspiedeejs savaadaaks
nu ja, ka nenoņemot! A kam kompresors? nepietiek, ja virzuli uzdzen uz augšu? |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
19 Jun 2011, 22:35:06 BMW-Valcha rakstīja:
19 Jun 2011, 22:33:51 otomars rakstīja:
varbuut mainiit gribi nenonjemot galvu,tad veel kompresors vajadziigs un atspiedeejs savaadaaks
nu ja, ka nenoņemot! A kam kompresors? nepietiek, ja virzuli uzdzen uz augšu?
Nebižojies,bet ja nav nojēgas kā to darīt tad labāk sameklē kādu palīgu kurš to māk.Tici man,mazāk sev un citiem nervus čakarēsi.
Tu maz zini cik tā atspere stingra ir?
P.S. Un ja mainīsi pagurušam dzinējam blīvslēgus neņemot nost galvu ir ļoti liela iespējamība,ka vārsti vairs nesēdēs kā vajag,kompresija pa dirsu un atkal būs jauni jautājumi.[ Šo ziņu laboja Dzvile, 19 Jun 2011, 22:55:34 ]
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|