Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Archuks
20. Sep 2017, 16:17 #13041

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Tā tikai liekas, vai uz rudeni atkal ielās parādījušies vairāk GT/WRX/STI?
Offline
RS7
20. Sep 2017, 16:45 #13042

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

https://m.ss.com/msg/ru/transport/cars/subaru/impreza/akdbx.html
iepriekš bijis gx rusiks
Offline
us
20. Sep 2017, 16:47 #13043

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Tevis minētajiem gadiem lielākoties tā arī ir, atšķirības ir tikai vizuālas. Orģināli tur ir jābūt EJ205 motoram, TD04 ļurbai un 5 ātrumu kārbai. Pa gadiem var atšķirties ECU versijas, attiecīgi jaunākiem gadiem ir pilnveidotāka programma (ROM), bet tas ir mazsvarīgi. Ņemot vērā to, ka Subaru ir aptuveni miljons ātrumkārbu kodu, iespējams, pa gadiem ir kaut kādas atšķirības kārbās, bet tas atkal ir mazsvarīgi, jo 5 ātrumu kārba tāpat nav nekāda Dieva dāvana Pirmajiem gadiem uppipe - trubā, kas savieno izplūdes kolektoru ar turbīnu ir katalizātors, kas mēdz sadalīties. Parasti to var dzirdēt uz vietas nedaudz uzgāzējot, ja nograb tā it kā izpūtēja caurulē mētātos akmens, tad šo trubu ir jānomaina vai jāizgriež katalizātors, ja to neizdara, tad katalizātora atlūzas var ielidot turbīnā.

Vispār ieteiktu paņemt līdzi kādu, kas šos motorus ir skrūvējis un zin ko klausīties. Manam nebija nekāda izteikta klabēšana, bet 3500-4000 apgriezienu diapazonā varēja sadzirdēt smalku "tik tik" skaņu, it kā kāds ar mazu āmuru ātri uzsistu pa metālu. Rezultātā atverot vaļā šālēm trūka gabali, kloķene švīkās un līka, klaņi metami, utt.

Skaties, lai visi ātrumi slēdzās bez krakšķiem, svarīgi notestēt arī ātru slēgšanos, jo var būt tā, ka slēdzoties mierīgi nav krakšķu, bet ātri pārslēdzoties sinhronizātors nepaspēj izdarīt savu darbu. Tāpat skaties, lai atmeoties nelec ārā no ātruma, parausti mašīnu uzdodot, noņemot gāzi vai gadījumā nelec ārā.

Ja mašīnāi ir "lielā turbīna ™" un "lielās sprauslas ™", tad pārliecinies, lai šīs izmaiņas ir attiecīgi pieregulētas vadības blokā.

Bet vispār klausi muldi, es savu paņēmu pa 6k, tūlīt man tas auto būs izmaksājis 10k, kas principā ir tas pats.

[ Šo ziņu laboja us, 20 Sep 2017, 16:53:05 ]

Offline
arizah
20. Sep 2017, 22:14 #13044

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


20 Sep 2017, 16:47:19 @us rakstīja:
Bet vispār klausi muldi, es savu paņēmu pa 6k, tūlīt man tas auto būs izmaksājis 10k, kas principā ir tas pats.


ko noz šitas "tūlīt man tas auto būs izmaksājis"? benzīnu arī skaiti iekšā tajā ciparā?
Offline
us
20. Sep 2017, 22:34 #13045

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Vispār jau nē:

> Cita pilnībā atjaunota Type Ra ātrumkārba un reduktors
> Cits dzinējs no angļa ar mazu noskrējienu, drošības pēc tika saliktas jaunas šāles, gredzeni, blīves utt.
> Spararats un sajūga komplekts, šo it kā var pielīdzināt degvielas vai piekares remonta izdevumiem jeb kā kreivi saka - izhodņiks

Protams, var vienkārši paņemt citu kārbu pa 300 EUR un motoru pa 800 EUR, neko nemainīt un likt vienkārši iekšā, bet tā kā gribēju, lai tas Wrx kustās nedaudz dzīvāk, tika nolemts par labu Type Ra kārbai ar 4.11 pāriem un atjaunot dzinēju, lai var iepūst kaut ko vairāk.

Tā kā gribējās lielāku jaudu, uzliku izplūdi, sūkni, 3 portu turbo spiediena kontrolieri, izslīpēju standarta izplūdes kolektoru, izmetu TGV vārstus un to visu beigās aizvedu saregulēt.

krāsu poliuretāna piekares bukses, STI amortizātorus, STI intercooleri, uppipe bez katalizātora, Spec C glāžu atsaiti, Stack turbo un eļļas spiediena dačikus un tamlīdzīgas lietas es nemaz neskaitu izdevumos.

P.S. Un kā jau katram kārtīgām Subaru īpašniekam, vajag savu diagnostikas kabeli, lai zin par ko šoreiz checks deg

Rezumē tam visam tagad ir tāds, ka beidzot ir patīkami ar to auto braukt, bet izdevis esmu tikapat daudz kā nopērkot STI vai kaut kādu Evo 4-6.


[ Šo ziņu laboja us, 20 Sep 2017, 22:45:11 ]

Offline
Zigmars
20. Sep 2017, 22:49 #13046

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:


P.S. Un kā jau katram kārtīgām Subaru īpašniekam, vajag savu diagnostikas kabeli, lai zin par ko šoreiz checks deg

Offline
Apins
20. Sep 2017, 23:30 #13047

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Tā kā pats neskrūvēju auto, tad nekādus pašdarbošanās variantus negribētu. Galvenais, lai sēdies un brauc, jo sola tak kārtīgu ziemu

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
JZ
20. Sep 2017, 23:30 #13048

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

jautājums jau vairāk ir vai tāds evo 4-6 šodien pa cenu <10k arī nebūs jāpārskrūvē, tām mašīnām tak jau tik pat kā 20 gadi tomēr...
Offline
Apins
20. Sep 2017, 23:41 #13049

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Nezinu kāpēc, bet laikam subaru vairāk simpatizē. Iepriekš laužamais bija Audi B3Q un tas pārāk lielus ieguldījumus neprasīja - bija pirms skates nedaudz jāuzfrišina, jo pa vasaru stāvēja nekustināts. Ar tādu wrx gan jau arī vasarā kaut kur varētu pavizināties. Saprotu, ka lēts STI vispār nemēdz būt, bet ja ir, tad tur kapi?

[ Šo ziņu laboja Apins, 21 Sep 2017, 10:04:21 ]



-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
KF
21. Sep 2017, 04:54 #13050

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

1.kārt normālu evo 6 līdz 10k nemaz nevar dabūt.. >13k €..

2.kārt vecs, lēts evo jau arī nav nekāda medusmaize

3.kārt es neredzu jēgu pirkt kko kam nav vērtības (e4, gt, wrx) Tad labāk nopērc labu evo 9 pa 20k € un pēc ziemas pārdosi pa 22k € ja nenopisīsi... ok, ja devītā par dārgu, tad var skatīties sesto... nu sliktākajā gadījumā kautkādu typeRA vai typeR kupeju... Tos vismaz var pārdot, bet tādu gtešku pēc ziemas nevienam nevajadzēs un varēsi salaulāties vai arī atdot kādam par sviestmaizi..
Offline
Sviests
21. Sep 2017, 06:42 #13051

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


21 Sep 2017, 04:54:35 @KristapsRA rakstīja:
1.kārt normālu evo 6 līdz 10k nemaz nevar dabūt.. >13k €..

2.kārt vecs, lēts evo jau arī nav nekāda medusmaize

3.kārt es neredzu jēgu pirkt kko kam nav vērtības (e4, gt, wrx) Tad labāk nopērc labu evo 9 pa 20k € un pēc ziemas pārdosi pa 22k € ja nenopisīsi... ok, ja devītā par dārgu, tad var skatīties sesto... nu sliktākajā gadījumā kautkādu typeRA vai typeR kupeju... Tos vismaz var pārdot, bet tādu gtešku pēc ziemas nevienam nevajadzēs un varēsi salaulāties vai arī atdot kādam par sviestmaizi..


Nu jau Tu aizlēci kosmosā, cilvēks te meklē ziemas laužam pa 5-6k, bet Tu viņam iesaki ņemt evo pa 20k un nenojāt ligarhs:
Offline
KF
21. Sep 2017, 08:06 #13052

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Oligarhi ir tie kas nopērk GTešku pa 5k, ziemas laikā ieliek vēl 1-2k remontos un pavasarī to pašu auto pārdod pa 3k... Ir vairāki konkrēti piemēri..
Offline
SMOT
21. Sep 2017, 09:27 #13053

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

Gan jau 100x aprunāta tēma, bet kādas atsauksmes par Subaru Forester 2010gada 2.0d?
Offline
elveens
21. Sep 2017, 09:37 #13054

Kopš: 17. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar:


21 Sep 2017, 09:27:09 @SMOT rakstīja:
Gan jau 100x aprunāta tēma, bet kādas atsauksmes par Subaru Forester 2010gada 2.0d?

Ja pareizi atceros, euro4 motoriem plīst kloķvārpstas. Ja ir euro5 tad ir ok.
Offline
Huups
21. Sep 2017, 09:37 #13055

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1043

Braucu ar: e53


21 Sep 2017, 09:27:09 @SMOT rakstīja:
Gan jau 100x aprunāta tēma, bet kādas atsauksmes par Subaru Forester 2010gada 2.0d?


Kā auto ir Ok, bet jāmeklē tādu kuram jau motoram kloķene mainīta. Savadāk jebkurā mirklī var sanākt remonts uz pāris k eur.

Frukts - iemet auto bildi.
Offline
Apins
21. Sep 2017, 10:06 #13056

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS


21 Sep 2017, 08:46:32 @muldis rakstīja:
runa starta bija par ziemas auto/izklaides ne nakotnes klasiku
par kadu varku ir runa
katrs gadijums ir individuals, protams, bet imo vairums 20g evo bus labakas par 15g imprezam
ja simpatize subaru - mekle tadu
ar to pat ziema bus vairak gasanas prieka, jo vieniga iespeja to ielocit likuma ir - skersam


Man tieši ziemas prieki asociējas ar ielocīšanu šķērsām, ne braukšanu uz laiku pa ledus trasi, lai tik sekundi ātrāk pabeigtu apli

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
Archuks
21. Sep 2017, 10:56 #13057

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Ne es pircējs, ne pārbūvētājs, bet tēmā iederas - https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsub...ution/dnnox.html - cik pie šī vēl ir jāpieskaita? 2k pārbūve + klasiskā sakopšana auto iegādes brīdī?

P.S. Vairs nevaru postēt #7777

[ Šo ziņu laboja Archuks, 21 Sep 2017, 10:56:46 ]

Offline
Archuks
21. Sep 2017, 11:00 #13058

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


21 Sep 2017, 10:57:38 @bertons rakstīja:

21 Sep 2017, 08:06:15 @KristapsRA rakstīja:
Oligarhi ir tie kas nopērk GTešku pa 5k, ziemas laikā ieliek vēl 1-2k remontos un pavasarī to pašu auto pārdod pa 3k... Ir vairāki konkrēti piemēri..


Oligarhi ir jau tie kuri startaa N pakas gatavi izgaazt par miskasti, lai ziemaa padauziitos Es saprastu mees buutu kkur Skandinaavijas ziemeljos ar stabilu ziemu un aizsalushiem ezeriem nejau 2 vakari pie Elkora uz kuru peec stundas menti atbrauc

Brīvkalni, ledus trases, pieRīgas dopi u.tml. Par Elkor pieminēšanu šajā topikā būtu jāpiešķir bans
Offline
Archuks
21. Sep 2017, 12:13 #13059

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Nu ja katru reizi nošķiļ auto tā, ka samazinās vērtība par 800 EUR un beigās tas ir nododams KuusaKoski, tad loģika pareiza
Offline
jaks
21. Sep 2017, 20:43 #13060

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

elitārajiem varbūt kkur plauktā putekļus krāj kāda audi wastegate membrāna?
nauda ir

[ Šo ziņu laboja jaks, 21 Sep 2017, 21:37:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex