Online
Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Tā tikai liekas, vai uz rudeni atkal ielās parādījušies vairāk GT/WRX/STI? | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| https://m.ss.com/msg/ru/transport/cars/subaru/impreza/akdbx.html
iepriekš bijis gx rusiks | Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Tevis minētajiem gadiem lielākoties tā arī ir, atšķirības ir tikai vizuālas. Orģināli tur ir jābūt EJ205 motoram, TD04 ļurbai un 5 ātrumu kārbai. Pa gadiem var atšķirties ECU versijas, attiecīgi jaunākiem gadiem ir pilnveidotāka programma (ROM), bet tas ir mazsvarīgi. Ņemot vērā to, ka Subaru ir aptuveni miljons ātrumkārbu kodu, iespējams, pa gadiem ir kaut kādas atšķirības kārbās, bet tas atkal ir mazsvarīgi, jo 5 ātrumu kārba tāpat nav nekāda Dieva dāvana Pirmajiem gadiem uppipe - trubā, kas savieno izplūdes kolektoru ar turbīnu ir katalizātors, kas mēdz sadalīties. Parasti to var dzirdēt uz vietas nedaudz uzgāzējot, ja nograb tā it kā izpūtēja caurulē mētātos akmens, tad šo trubu ir jānomaina vai jāizgriež katalizātors, ja to neizdara, tad katalizātora atlūzas var ielidot turbīnā.
Vispār ieteiktu paņemt līdzi kādu, kas šos motorus ir skrūvējis un zin ko klausīties. Manam nebija nekāda izteikta klabēšana, bet 3500-4000 apgriezienu diapazonā varēja sadzirdēt smalku "tik tik" skaņu, it kā kāds ar mazu āmuru ātri uzsistu pa metālu. Rezultātā atverot vaļā šālēm trūka gabali, kloķene švīkās un līka, klaņi metami, utt.
Skaties, lai visi ātrumi slēdzās bez krakšķiem, svarīgi notestēt arī ātru slēgšanos, jo var būt tā, ka slēdzoties mierīgi nav krakšķu, bet ātri pārslēdzoties sinhronizātors nepaspēj izdarīt savu darbu. Tāpat skaties, lai atmeoties nelec ārā no ātruma, parausti mašīnu uzdodot, noņemot gāzi vai gadījumā nelec ārā.
Ja mašīnāi ir "lielā turbīna ™" un "lielās sprauslas ™", tad pārliecinies, lai šīs izmaiņas ir attiecīgi pieregulētas vadības blokā.
Bet vispār klausi muldi, es savu paņēmu pa 6k, tūlīt man tas auto būs izmaksājis 10k, kas principā ir tas pats.[ Šo ziņu laboja us, 20 Sep 2017, 16:53:05 ] | Offline | | |
arizah | | Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
20 Sep 2017, 16:47:19 @us rakstīja:
Bet vispār klausi muldi, es savu paņēmu pa 6k, tūlīt man tas auto būs izmaksājis 10k, kas principā ir tas pats.
ko noz šitas "tūlīt man tas auto būs izmaksājis"? benzīnu arī skaiti iekšā tajā ciparā? | Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Vispār jau nē:
> Cita pilnībā atjaunota Type Ra ātrumkārba un reduktors
> Cits dzinējs no angļa ar mazu noskrējienu, drošības pēc tika saliktas jaunas šāles, gredzeni, blīves utt.
> Spararats un sajūga komplekts, šo it kā var pielīdzināt degvielas vai piekares remonta izdevumiem jeb kā kreivi saka - izhodņiks
Protams, var vienkārši paņemt citu kārbu pa 300 EUR un motoru pa 800 EUR, neko nemainīt un likt vienkārši iekšā, bet tā kā gribēju, lai tas Wrx kustās nedaudz dzīvāk, tika nolemts par labu Type Ra kārbai ar 4.11 pāriem un atjaunot dzinēju, lai var iepūst kaut ko vairāk.
Tā kā gribējās lielāku jaudu, uzliku izplūdi, sūkni, 3 portu turbo spiediena kontrolieri, izslīpēju standarta izplūdes kolektoru, izmetu TGV vārstus un to visu beigās aizvedu saregulēt.
krāsu poliuretāna piekares bukses, STI amortizātorus, STI intercooleri, uppipe bez katalizātora, Spec C glāžu atsaiti, Stack turbo un eļļas spiediena dačikus un tamlīdzīgas lietas es nemaz neskaitu izdevumos.
P.S. Un kā jau katram kārtīgām Subaru īpašniekam, vajag savu diagnostikas kabeli, lai zin par ko šoreiz checks deg
Rezumē tam visam tagad ir tāds, ka beidzot ir patīkami ar to auto braukt, bet izdevis esmu tikapat daudz kā nopērkot STI vai kaut kādu Evo 4-6.
[ Šo ziņu laboja us, 20 Sep 2017, 22:45:11 ] | Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
|
P.S. Un kā jau katram kārtīgām Subaru īpašniekam, vajag savu diagnostikas kabeli, lai zin par ko šoreiz checks deg
| Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Tā kā pats neskrūvēju auto, tad nekādus pašdarbošanās variantus negribētu. Galvenais, lai sēdies un brauc, jo sola tak kārtīgu ziemu
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| jautājums jau vairāk ir vai tāds evo 4-6 šodien pa cenu <10k arī nebūs jāpārskrūvē, tām mašīnām tak jau tik pat kā 20 gadi tomēr... | Offline | | |
|
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Nezinu kāpēc, bet laikam subaru vairāk simpatizē. Iepriekš laužamais bija Audi B3Q un tas pārāk lielus ieguldījumus neprasīja - bija pirms skates nedaudz jāuzfrišina, jo pa vasaru stāvēja nekustināts. Ar tādu wrx gan jau arī vasarā kaut kur varētu pavizināties. Saprotu, ka lēts STI vispār nemēdz būt, bet ja ir, tad tur kapi? [ Šo ziņu laboja Apins, 21 Sep 2017, 10:04:21 ]
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| 1.kārt normālu evo 6 līdz 10k nemaz nevar dabūt.. >13k €..
2.kārt vecs, lēts evo jau arī nav nekāda medusmaize
3.kārt es neredzu jēgu pirkt kko kam nav vērtības (e4, gt, wrx) Tad labāk nopērc labu evo 9 pa 20k € un pēc ziemas pārdosi pa 22k € ja nenopisīsi... ok, ja devītā par dārgu, tad var skatīties sesto... nu sliktākajā gadījumā kautkādu typeRA vai typeR kupeju... Tos vismaz var pārdot, bet tādu gtešku pēc ziemas nevienam nevajadzēs un varēsi salaulāties vai arī atdot kādam par sviestmaizi.. | Offline | | |
Sviests | | Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
21 Sep 2017, 04:54:35 @KristapsRA rakstīja:
1.kārt normālu evo 6 līdz 10k nemaz nevar dabūt.. >13k €..
2.kārt vecs, lēts evo jau arī nav nekāda medusmaize
3.kārt es neredzu jēgu pirkt kko kam nav vērtības (e4, gt, wrx) Tad labāk nopērc labu evo 9 pa 20k € un pēc ziemas pārdosi pa 22k € ja nenopisīsi... ok, ja devītā par dārgu, tad var skatīties sesto... nu sliktākajā gadījumā kautkādu typeRA vai typeR kupeju... Tos vismaz var pārdot, bet tādu gtešku pēc ziemas nevienam nevajadzēs un varēsi salaulāties vai arī atdot kādam par sviestmaizi..
Nu jau Tu aizlēci kosmosā, cilvēks te meklē ziemas laužam pa 5-6k, bet Tu viņam iesaki ņemt evo pa 20k un nenojāt ligarhs: | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Oligarhi ir tie kas nopērk GTešku pa 5k, ziemas laikā ieliek vēl 1-2k remontos un pavasarī to pašu auto pārdod pa 3k... Ir vairāki konkrēti piemēri.. | Offline | | |
SMOT | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| Gan jau 100x aprunāta tēma, bet kādas atsauksmes par Subaru Forester 2010gada 2.0d? | Offline | | |
elveens | | Kopš: 17. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
21 Sep 2017, 09:27:09 @SMOT rakstīja:
Gan jau 100x aprunāta tēma, bet kādas atsauksmes par Subaru Forester 2010gada 2.0d?
Ja pareizi atceros, euro4 motoriem plīst kloķvārpstas. Ja ir euro5 tad ir ok. | Offline | | |
Huups | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1043
Braucu ar: e53
|
21 Sep 2017, 09:27:09 @SMOT rakstīja:
Gan jau 100x aprunāta tēma, bet kādas atsauksmes par Subaru Forester 2010gada 2.0d?
Kā auto ir Ok, bet jāmeklē tādu kuram jau motoram kloķene mainīta. Savadāk jebkurā mirklī var sanākt remonts uz pāris k eur.
Frukts - iemet auto bildi. | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
|
21 Sep 2017, 08:46:32 @muldis rakstīja:
runa starta bija par ziemas auto/izklaides ne nakotnes klasiku
par kadu varku ir runa
katrs gadijums ir individuals, protams, bet imo vairums 20g evo bus labakas par 15g imprezam
ja simpatize subaru - mekle tadu
ar to pat ziema bus vairak gasanas prieka, jo vieniga iespeja to ielocit likuma ir - skersam
Man tieši ziemas prieki asociējas ar ielocīšanu šķērsām, ne braukšanu uz laiku pa ledus trasi, lai tik sekundi ātrāk pabeigtu apli
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
|
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Ne es pircējs, ne pārbūvētājs, bet tēmā iederas - https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsub...ution/dnnox.html - cik pie šī vēl ir jāpieskaita? 2k pārbūve + klasiskā sakopšana auto iegādes brīdī?
P.S. Vairs nevaru postēt #7777 [ Šo ziņu laboja Archuks, 21 Sep 2017, 10:56:46 ] | Offline | | |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
21 Sep 2017, 10:57:38 @bertons rakstīja:
21 Sep 2017, 08:06:15 @KristapsRA rakstīja:
Oligarhi ir tie kas nopērk GTešku pa 5k, ziemas laikā ieliek vēl 1-2k remontos un pavasarī to pašu auto pārdod pa 3k... Ir vairāki konkrēti piemēri..
Oligarhi ir jau tie kuri startaa N pakas gatavi izgaazt par miskasti, lai ziemaa padauziitos Es saprastu mees buutu kkur Skandinaavijas ziemeljos ar stabilu ziemu un aizsalushiem ezeriem nejau 2 vakari pie Elkora uz kuru peec stundas menti atbrauc
Brīvkalni, ledus trases, pieRīgas dopi u.tml. Par Elkor pieminēšanu šajā topikā būtu jāpiešķir bans | Offline | | |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Nu ja katru reizi nošķiļ auto tā, ka samazinās vērtība par 800 EUR un beigās tas ir nododams KuusaKoski, tad loģika pareiza | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| elitārajiem varbūt kkur plauktā putekļus krāj kāda audi wastegate membrāna?
nauda ir [ Šo ziņu laboja jaks, 21 Sep 2017, 21:37:19 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|