Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
Instigater
16. Oct 2019, 10:21 #13021

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Aizej uz autoskolu! Tā plēves lenta neko nenozīmē. Nozīme gan ir bleķa zīmēm.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 16 Oct 2019, 10:22:17 ]

Offline
FR888
16. Oct 2019, 11:14 #13022

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ka-pareiz...in-partner-sites

A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.

es piemeram apli iebraucot vispar nepariijos vai tur kaads pish pa pirmo man virsu vai nee

[ Šo ziņu laboja FR888, 16 Oct 2019, 11:21:59 ]

Offline
kvatra
16. Oct 2019, 11:33 #13023

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Mierīgi, ar marķējumu kaut vai, uzzīmē saliņu priekšā un viss. Hvz, kāpēc to nedara

[ Šo ziņu laboja kvatra, 16 Oct 2019, 11:36:03 ]

Offline
hronists
16. Oct 2019, 11:45 #13024

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.



gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.
Offline
968-jk
16. Oct 2019, 11:49 #13025

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


16 Oct 2019, 11:45:49 @hronists rakstīja:

16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.



gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.

Varbūt projektētāji paši mīž pa apli braukt.

Tā zīme aplī pirms izbrauktuves U.Gatves virzienā uz Jūrmalu ir vienķārši "piz*ec".

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 16 Oct 2019, 11:51:23 ]

Offline
hronists
16. Oct 2019, 11:56 #13026

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


16 Oct 2019, 11:49:39 @968-jk rakstīja:

16 Oct 2019, 11:45:49 @hronists rakstīja:

16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.



gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.

Varbūt projektētāji paši mīž pa apli braukt.

Tā zīme aplī pirms izbrauktuves U.Gatves virzienā uz Jūrmalu ir vienķārši "piz*ec".


nezinu par kādu zīmi runā

iespējams vajag kaut kādus metrus starp uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm, lai svētdienas braucēji spētu nosprukt nost no apļa. tajā pat laikā Mūkusalas aplī vismaz vienai uzbrauktuvei beidzot uzbraukšanas josla ir tāda pa kuru nenesās pirmās joslas gonščegi, huļe tāpat nevarēja izdarīt arī uz pārējām - nezinu.
Offline
FR888
16. Oct 2019, 12:04 #13027

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


16 Oct 2019, 11:56:13 @hronists rakstīja:

16 Oct 2019, 11:49:39 @968-jk rakstīja:

16 Oct 2019, 11:45:49 @hronists rakstīja:

16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.



gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.

Varbūt projektētāji paši mīž pa apli braukt.

Tā zīme aplī pirms izbrauktuves U.Gatves virzienā uz Jūrmalu ir vienķārši "piz*ec".


nezinu par kādu zīmi runā

iespējams vajag kaut kādus metrus starp uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm, lai svētdienas braucēji spētu nosprukt nost no apļa. tajā pat laikā Mūkusalas aplī vismaz vienai uzbrauktuvei beidzot uzbraukšanas josla ir tāda pa kuru nenesās pirmās joslas gonščegi, huļe tāpat nevarēja izdarīt arī uz pārējām - nezinu.


pirms aplja jau vispar tikai veidojas probka tikai tapec ka kads (kaads - nasaciits jeedziens - vardusakot visn nomaina otru) visu laiku rinko pa apla pirmo joslu.

kaads lai mosh uzraxta uz csdd ar jautajumu WTF?
Offline
bmwaddict
16. Oct 2019, 12:14 #13028

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 Oct 2019, 12:04:45 @FR888 rakstīja:
pirms aplja jau vispar tikai veidojas probka tikai tapec ka kads (kaads - nasaciits jeedziens - vardusakot visn nomaina otru) visu laiku rinko pa apla pirmo joslu.

kaads lai mosh uzraxta uz csdd ar jautajumu WTF?


bezceriigi rakstiit.. CSDD vai kura tur organizaacija konceptuaali atbild par satiksmes organizaaciju liidz shim pasham mirklim nav speejushi saprast ka apljveida krustojumus nevar izmantot tur kur krustojas 2 ielas ar saliidzinoshi bliivu satiksmi, vispaart to nevajadzeteu izmantot jebkur kur ielai ir 2 vai vairaak joslas katraa virzienaa.. taa arii ir visas probleemas sakne. apljveida krustojumi der kautkaadiem mazaas noziimes celjiem kautkaadaas mazpilseetaaskur likt luksaforus noziimee vienk to ka tos ignorees utt..
Offline
hronists
16. Oct 2019, 12:17 #13029

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


16 Oct 2019, 12:14:43 @bmwaddict rakstīja:

16 Oct 2019, 12:04:45 @FR888 rakstīja:
pirms aplja jau vispar tikai veidojas probka tikai tapec ka kads (kaads - nasaciits jeedziens - vardusakot visn nomaina otru) visu laiku rinko pa apla pirmo joslu.

kaads lai mosh uzraxta uz csdd ar jautajumu WTF?


bezceriigi rakstiit.. CSDD vai kura tur organizaacija konceptuaali atbild par satiksmes organizaaciju liidz shim pasham mirklim nav speejushi saprast ka apljveida krustojumus nevar izmantot tur kur krustojas 2 ielas ar saliidzinoshi bliivu satiksmi, vispaart to nevajadzeteu izmantot jebkur kur ielai ir 2 vai vairaak joslas katraa virzienaa.. taa arii ir visas probleemas sakne. apljveida krustojumi der kautkaadiem mazaas noziimes celjiem kautkaadaas mazpilseetaaskur likt luksaforus noziimee vienk to ka tos ignorees utt..


var redzēt, ka tu neesi bijis Francijā tur nav iespējams nobraukt vairāk par 300 metriem pilsētā un 5km ārpus tās lai netrāpītu uz apļa
Offline
bmwaddict
16. Oct 2019, 12:24 #13030

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 Oct 2019, 12:17:15 @hronists rakstīja:
var redzēt, ka tu neesi bijis Francijā tur nav iespējams nobraukt vairāk par 300 metriem pilsētā un 5km ārpus tās lai netrāpītu uz apļa


shur tur pilseetaas to var izmantot ja tas tiek dariits pareizi. kaa arii uz B-roadiem kur vienkaaarshi nepiecieshams nodroshinaat to ka celju krustojumos nenotiek smagas avaarijas bet satiksmes intensitaate nav tik liela lai liktu luksaforus vai buuveetu paarvadus..
Offline
DeeCee
16. Oct 2019, 12:30 #13031

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga vieta.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Oct 2019, 12:36:28 ]

Offline
F50
16. Oct 2019, 12:33 #13032

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Noslogotiem 2 ielu apljiem, kopuma pluusma uz ielas buus nedaudz lenaaka, bet daudz daudz vienmerigaaka, ar mazaak sastregumiem

Ka jau te mineja, latvistana galvena problema ir tie pirmas joslas brauceji, vai neadekvats attalums starp izbrauktuvi/uzbrauktuvi

[ Šo ziņu laboja F50, 16 Oct 2019, 12:33:45 ]

Offline
Zalespljavejs
16. Oct 2019, 12:37 #13033

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2496

Braucu ar: tautas auto

Pirmās joslas braucēji ir tāpēc, ka ir kretīni kas nelaiž no otrās atpakaļ pirmajā. Turbo joslas ir laba lieta, un vajadzētu vairāk apļos to ieviest.
Offline
968-jk
16. Oct 2019, 12:40 #13034

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


16 Oct 2019, 12:33:26 @F50 rakstīja:
Noslogotiem 2 ielu apljiem, kopuma pluusma uz ielas buus nedaudz lenaaka, bet daudz daudz vienmerigaaka, ar mazaak sastregumiem

Ka jau te mineja, latvistana galvena problema ir tie pirmas joslas brauceji, vai neadekvats attalums starp izbrauktuvi/uzbrauktuvi


LV vairākumā ir divu tipu braucēji- bremzes un lidotāji. Ja būtu vidusceļš, tad viss būs normāli. Zviedrijā pilsētas un ne tikai sastāv no vieniem apļiem vien, kur attālumi starp iebrauktuvēm/izbrauktuvēm ir stipri mazāki kā mūsu apļos, tikai visi draudzīgi bez stresa tos izbrauc un neviens neko nekavē.
Offline
bmwaddict
16. Oct 2019, 12:43 #13035

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 Oct 2019, 12:30:45 @DeeCee rakstīja:
Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga daudz vieta.


Absoluuts fufels. Luuk tev skaidri redzams piemeers dziivee bet nee.. kgan tev kaa ruudiitam SJW aciimredzami fakti neinteresee galnais ir tureeties pie ideologjijas

paskaidro man kaa aplja caurlaidiiba var buut labaakais risinaajums divu intensiivu ielu krustojumaa ja 1) lai tiktu aplii gandriiz katram auto ir jaapastaajas un jaagaida iespeeja iekljauties pluusmaa vai tikt palaistam 2) ja abu ielu satiksme principaa meegjina izspraukties pa "pudeles kaklu" jo lielaakaa dalja autobrauceeju protams seezh maleejaa joslaa 3) videejais aatrums izbraucot apli ir daudzkaart mazaaks nekaa pareizi organizeetaa krustojumaa ar luksaforu kas elementaari saskanjots "zaljajaa vilnii" ar paareejiem luksaforiem izvairoties no situaacijaas kad uz sho krustojumu vienlaiciigi lido automashiinas pa abaam ielaa,

kaa aplim var buut lielaaka caurlaides speeja un luudzu nepieskaiti tur turbojoslas jo taas tik pat labi var izbuuveet arii tradicionaalaa krustojumaa


[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Oct 2019, 12:44:42 ]

Offline
kkas
16. Oct 2019, 12:46 #13036

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9336

Braucu ar: Alfu

Teica dīvāna eksperts
Offline
F50
16. Oct 2019, 12:48 #13037

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


16 Oct 2019, 12:40:36 @968-jk rakstīja:

16 Oct 2019, 12:33:26 @F50 rakstīja:
Noslogotiem 2 ielu apljiem, kopuma pluusma uz ielas buus nedaudz lenaaka, bet daudz daudz vienmerigaaka, ar mazaak sastregumiem

Ka jau te mineja, latvistana galvena problema ir tie pirmas joslas brauceji, vai neadekvats attalums starp izbrauktuvi/uzbrauktuvi


LV vairākumā ir divu tipu braucēji- bremzes un lidotāji. Ja būtu vidusceļš, tad viss būs normāli. Zviedrijā pilsētas un ne tikai sastāv no vieniem apļiem vien, kur attālumi starp iebrauktuvēm/izbrauktuvēm ir stipri mazāki kā mūsu apļos, tikai visi draudzīgi bez stresa tos izbrauc un neviens neko nekavē.


Es pilniigi piekriitu, 90% gadiijumu aplis > luksofors

Vienkarshi tieshi Riigaa ir dazhi ljoti noslogoti celji, manuprat ar neadekvatu izbuvi, un ka jau pareizi teici, ir lidotaji apli, kautvai 2. josla, bet bremzetajs tapat neuzdroshinasies izlist

Lai gan ir redzets biezhi, it ipasi mukusalas apli, ka cilveki kada sunja peec parkartojas uz pirmo joslu tieshi pirms iebrauktuve vai tieshi iebrauktuve tas psc

[ Šo ziņu laboja F50, 16 Oct 2019, 12:49:02 ]

Offline
DeeCee
16. Oct 2019, 13:00 #13038

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

nu davai, savus alternatīvos faktus studijā, tas, ka tu(vai OAN) pasaka, ka kaut kas ir fakts, to par tādu nepadara.

Ceļu projektētāji lohi, bet addict zin labāk


16 Oct 2019, 12:43:57 @bmwaddict rakstīja:

16 Oct 2019, 12:30:45 @DeeCee rakstīja:
Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga daudz vieta.


Absoluuts fufels. Luuk tev skaidri redzams piemeers dziivee bet nee.. kgan tev kaa ruudiitam SJW aciimredzami fakti neinteresee galnais ir tureeties pie ideologjijas

paskaidro man kaa aplja caurlaidiiba var buut labaakais risinaajums divu intensiivu ielu krustojumaa ja 1) lai tiktu aplii gandriiz katram auto ir jaapastaajas un jaagaida iespeeja iekljauties pluusmaa vai tikt palaistam 2) ja abu ielu satiksme principaa meegjina izspraukties pa "pudeles kaklu" jo lielaakaa dalja autobrauceeju protams seezh maleejaa joslaa 3) videejais aatrums izbraucot apli ir daudzkaart mazaaks nekaa pareizi organizeetaa krustojumaa ar luksaforu kas elementaari saskanjots "zaljajaa vilnii" ar paareejiem luksaforiem izvairoties no situaacijaas kad uz sho krustojumu vienlaiciigi lido automashiinas pa abaam ielaa,

kaa aplim var buut lielaaka caurlaides speeja un luudzu nepieskaiti tur turbojoslas jo taas tik pat labi var izbuuveet arii tradicionaalaa krustojumaa



Offline
abyss
16. Oct 2019, 13:02 #13039

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523


16 Oct 2019, 12:43:57 @bmwaddict rakstīja:

16 Oct 2019, 12:30:45 @DeeCee rakstīja:
Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga daudz vieta.


Absoluuts fufels. Luuk tev skaidri redzams piemeers dziivee bet nee.. kgan tev kaa ruudiitam SJW aciimredzami fakti neinteresee galnais ir tureeties pie ideologjijas

paskaidro man kaa aplja caurlaidiiba var buut labaakais risinaajums divu intensiivu ielu krustojumaa ja 1) lai tiktu aplii gandriiz katram auto ir jaapastaajas un jaagaida iespeeja iekljauties pluusmaa vai tikt palaistam 2) ja abu ielu satiksme principaa meegjina izspraukties pa "pudeles kaklu" jo lielaakaa dalja autobrauceeju protams seezh maleejaa joslaa 3) videejais aatrums izbraucot apli ir daudzkaart mazaaks nekaa pareizi organizeetaa krustojumaa ar luksaforu kas elementaari saskanjots "zaljajaa vilnii" ar paareejiem luksaforiem izvairoties no situaacijaas kad uz sho krustojumu vienlaiciigi lido automashiinas pa abaam ielaa,

kaa aplim var buut lielaaka caurlaides speeja un luudzu nepieskaiti tur turbojoslas jo taas tik pat labi var izbuuveet arii tradicionaalaa krustojumaa





Tu to nopietni?

Vienkāršs aplis ar divām izbraukšanas/iebraukšanas joslām būs pa saviem 15% ātrāks.

Tu nebiji arī tas, kurš teica, ka nevjajag sprādzēties?
Offline
uldens1
16. Oct 2019, 13:03 #13040

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=2tbkYjNrTs0
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo