Autors | Ziņojums |
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Aizej uz autoskolu! Tā plēves lenta neko nenozīmē. Nozīme gan ir bleķa zīmēm. [ Šo ziņu laboja Instigater, 16 Oct 2019, 10:22:17 ] |
Offline | |
|
FR888 | |
Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ka-pareiz...in-partner-sites
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.
es piemeram apli iebraucot vispar nepariijos vai tur kaads pish pa pirmo man virsu vai nee[ Šo ziņu laboja FR888, 16 Oct 2019, 11:21:59 ] |
Offline | |
|
kvatra | |
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Mierīgi, ar marķējumu kaut vai, uzzīmē saliņu priekšā un viss. Hvz, kāpēc to nedara
[ Šo ziņu laboja kvatra, 16 Oct 2019, 11:36:03 ] |
Offline | |
|
hronists | |
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.
gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara. |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13619
Braucu ar: 30niekiem
|
16 Oct 2019, 11:45:49 @hronists rakstīja:
16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.
gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.
Varbūt projektētāji paši mīž pa apli braukt.
Tā zīme aplī pirms izbrauktuves U.Gatves virzienā uz Jūrmalu ir vienķārši "piz*ec". [ Šo ziņu laboja 968-jk, 16 Oct 2019, 11:51:23 ] |
Offline | |
|
hronists | |
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
16 Oct 2019, 11:49:39 @968-jk rakstīja:
16 Oct 2019, 11:45:49 @hronists rakstīja:
16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.
gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.
Varbūt projektētāji paši mīž pa apli braukt.
Tā zīme aplī pirms izbrauktuves U.Gatves virzienā uz Jūrmalu ir vienķārši "piz*ec".
nezinu par kādu zīmi runā
iespējams vajag kaut kādus metrus starp uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm, lai svētdienas braucēji spētu nosprukt nost no apļa. tajā pat laikā Mūkusalas aplī vismaz vienai uzbrauktuvei beidzot uzbraukšanas josla ir tāda pa kuru nenesās pirmās joslas gonščegi, huļe tāpat nevarēja izdarīt arī uz pārējām - nezinu. |
Offline | |
|
FR888 | |
Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
16 Oct 2019, 11:56:13 @hronists rakstīja:
16 Oct 2019, 11:49:39 @968-jk rakstīja:
16 Oct 2019, 11:45:49 @hronists rakstīja:
16 Oct 2019, 11:14:49 @FR888 rakstīja:
A vai ta nevar taisit taa ka vispar nevar pa pirmo joslu pafist garam uzgriesanas vietai? tie idioti dazas reizes apfirstos un butu maaciiba.
gan jau, ka var, bet vnk mudozvoni projektētāji to nedara.
Varbūt projektētāji paši mīž pa apli braukt.
Tā zīme aplī pirms izbrauktuves U.Gatves virzienā uz Jūrmalu ir vienķārši "piz*ec".
nezinu par kādu zīmi runā
iespējams vajag kaut kādus metrus starp uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm, lai svētdienas braucēji spētu nosprukt nost no apļa. tajā pat laikā Mūkusalas aplī vismaz vienai uzbrauktuvei beidzot uzbraukšanas josla ir tāda pa kuru nenesās pirmās joslas gonščegi, huļe tāpat nevarēja izdarīt arī uz pārējām - nezinu.
pirms aplja jau vispar tikai veidojas probka tikai tapec ka kads (kaads - nasaciits jeedziens - vardusakot visn nomaina otru) visu laiku rinko pa apla pirmo joslu.
kaads lai mosh uzraxta uz csdd ar jautajumu WTF? |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
16 Oct 2019, 12:04:45 @FR888 rakstīja:
pirms aplja jau vispar tikai veidojas probka tikai tapec ka kads (kaads - nasaciits jeedziens - vardusakot visn nomaina otru) visu laiku rinko pa apla pirmo joslu.
kaads lai mosh uzraxta uz csdd ar jautajumu WTF?
bezceriigi rakstiit.. CSDD vai kura tur organizaacija konceptuaali atbild par satiksmes organizaaciju liidz shim pasham mirklim nav speejushi saprast ka apljveida krustojumus nevar izmantot tur kur krustojas 2 ielas ar saliidzinoshi bliivu satiksmi, vispaart to nevajadzeteu izmantot jebkur kur ielai ir 2 vai vairaak joslas katraa virzienaa.. taa arii ir visas probleemas sakne. apljveida krustojumi der kautkaadiem mazaas noziimes celjiem kautkaadaas mazpilseetaaskur likt luksaforus noziimee vienk to ka tos ignorees utt.. |
Offline | |
|
|
hronists | |
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
16 Oct 2019, 12:14:43 @bmwaddict rakstīja:
16 Oct 2019, 12:04:45 @FR888 rakstīja:
pirms aplja jau vispar tikai veidojas probka tikai tapec ka kads (kaads - nasaciits jeedziens - vardusakot visn nomaina otru) visu laiku rinko pa apla pirmo joslu.
kaads lai mosh uzraxta uz csdd ar jautajumu WTF?
bezceriigi rakstiit.. CSDD vai kura tur organizaacija konceptuaali atbild par satiksmes organizaaciju liidz shim pasham mirklim nav speejushi saprast ka apljveida krustojumus nevar izmantot tur kur krustojas 2 ielas ar saliidzinoshi bliivu satiksmi, vispaart to nevajadzeteu izmantot jebkur kur ielai ir 2 vai vairaak joslas katraa virzienaa.. taa arii ir visas probleemas sakne. apljveida krustojumi der kautkaadiem mazaas noziimes celjiem kautkaadaas mazpilseetaaskur likt luksaforus noziimee vienk to ka tos ignorees utt..
var redzēt, ka tu neesi bijis Francijā tur nav iespējams nobraukt vairāk par 300 metriem pilsētā un 5km ārpus tās lai netrāpītu uz apļa |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
16 Oct 2019, 12:17:15 @hronists rakstīja:
var redzēt, ka tu neesi bijis Francijā tur nav iespējams nobraukt vairāk par 300 metriem pilsētā un 5km ārpus tās lai netrāpītu uz apļa
shur tur pilseetaas to var izmantot ja tas tiek dariits pareizi. kaa arii uz B-roadiem kur vienkaaarshi nepiecieshams nodroshinaat to ka celju krustojumos nenotiek smagas avaarijas bet satiksmes intensitaate nav tik liela lai liktu luksaforus vai buuveetu paarvadus.. |
Offline | |
|
DeeCee | |
Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga vieta. [ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Oct 2019, 12:36:28 ] |
Offline | |
|
F50 | |
Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Noslogotiem 2 ielu apljiem, kopuma pluusma uz ielas buus nedaudz lenaaka, bet daudz daudz vienmerigaaka, ar mazaak sastregumiem
Ka jau te mineja, latvistana galvena problema ir tie pirmas joslas brauceji, vai neadekvats attalums starp izbrauktuvi/uzbrauktuvi[ Šo ziņu laboja F50, 16 Oct 2019, 12:33:45 ] |
Offline | |
|
Zalespljavejs | |
Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2496
Braucu ar: tautas auto
| Pirmās joslas braucēji ir tāpēc, ka ir kretīni kas nelaiž no otrās atpakaļ pirmajā. Turbo joslas ir laba lieta, un vajadzētu vairāk apļos to ieviest. |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13619
Braucu ar: 30niekiem
|
16 Oct 2019, 12:33:26 @F50 rakstīja:
Noslogotiem 2 ielu apljiem, kopuma pluusma uz ielas buus nedaudz lenaaka, bet daudz daudz vienmerigaaka, ar mazaak sastregumiem
Ka jau te mineja, latvistana galvena problema ir tie pirmas joslas brauceji, vai neadekvats attalums starp izbrauktuvi/uzbrauktuvi
LV vairākumā ir divu tipu braucēji- bremzes un lidotāji. Ja būtu vidusceļš, tad viss būs normāli. Zviedrijā pilsētas un ne tikai sastāv no vieniem apļiem vien, kur attālumi starp iebrauktuvēm/izbrauktuvēm ir stipri mazāki kā mūsu apļos, tikai visi draudzīgi bez stresa tos izbrauc un neviens neko nekavē. |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
16 Oct 2019, 12:30:45 @DeeCee rakstīja:
Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga daudz vieta.
Absoluuts fufels. Luuk tev skaidri redzams piemeers dziivee bet nee.. kgan tev kaa ruudiitam SJW aciimredzami fakti neinteresee galnais ir tureeties pie ideologjijas
paskaidro man kaa aplja caurlaidiiba var buut labaakais risinaajums divu intensiivu ielu krustojumaa ja 1) lai tiktu aplii gandriiz katram auto ir jaapastaajas un jaagaida iespeeja iekljauties pluusmaa vai tikt palaistam 2) ja abu ielu satiksme principaa meegjina izspraukties pa "pudeles kaklu" jo lielaakaa dalja autobrauceeju protams seezh maleejaa joslaa 3) videejais aatrums izbraucot apli ir daudzkaart mazaaks nekaa pareizi organizeetaa krustojumaa ar luksaforu kas elementaari saskanjots "zaljajaa vilnii" ar paareejiem luksaforiem izvairoties no situaacijaas kad uz sho krustojumu vienlaiciigi lido automashiinas pa abaam ielaa,
kaa aplim var buut lielaaka caurlaides speeja un luudzu nepieskaiti tur turbojoslas jo taas tik pat labi var izbuuveet arii tradicionaalaa krustojumaa
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Oct 2019, 12:44:42 ] |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9336
Braucu ar: Alfu
| Teica dīvāna eksperts |
Offline | |
|
|
F50 | |
Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
16 Oct 2019, 12:40:36 @968-jk rakstīja:
16 Oct 2019, 12:33:26 @F50 rakstīja:
Noslogotiem 2 ielu apljiem, kopuma pluusma uz ielas buus nedaudz lenaaka, bet daudz daudz vienmerigaaka, ar mazaak sastregumiem
Ka jau te mineja, latvistana galvena problema ir tie pirmas joslas brauceji, vai neadekvats attalums starp izbrauktuvi/uzbrauktuvi
LV vairākumā ir divu tipu braucēji- bremzes un lidotāji. Ja būtu vidusceļš, tad viss būs normāli. Zviedrijā pilsētas un ne tikai sastāv no vieniem apļiem vien, kur attālumi starp iebrauktuvēm/izbrauktuvēm ir stipri mazāki kā mūsu apļos, tikai visi draudzīgi bez stresa tos izbrauc un neviens neko nekavē.
Es pilniigi piekriitu, 90% gadiijumu aplis > luksofors
Vienkarshi tieshi Riigaa ir dazhi ljoti noslogoti celji, manuprat ar neadekvatu izbuvi, un ka jau pareizi teici, ir lidotaji apli, kautvai 2. josla, bet bremzetajs tapat neuzdroshinasies izlist
Lai gan ir redzets biezhi, it ipasi mukusalas apli, ka cilveki kada sunja peec parkartojas uz pirmo joslu tieshi pirms iebrauktuve vai tieshi iebrauktuve tas psc [ Šo ziņu laboja F50, 16 Oct 2019, 12:49:02 ] |
Offline | |
|
DeeCee | |
Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| nu davai, savus alternatīvos faktus studijā, tas, ka tu(vai OAN) pasaka, ka kaut kas ir fakts, to par tādu nepadara.
Ceļu projektētāji lohi, bet addict zin labāk
16 Oct 2019, 12:43:57 @bmwaddict rakstīja:
16 Oct 2019, 12:30:45 @DeeCee rakstīja:
Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga daudz vieta.
Absoluuts fufels. Luuk tev skaidri redzams piemeers dziivee bet nee.. kgan tev kaa ruudiitam SJW aciimredzami fakti neinteresee galnais ir tureeties pie ideologjijas
paskaidro man kaa aplja caurlaidiiba var buut labaakais risinaajums divu intensiivu ielu krustojumaa ja 1) lai tiktu aplii gandriiz katram auto ir jaapastaajas un jaagaida iespeeja iekljauties pluusmaa vai tikt palaistam 2) ja abu ielu satiksme principaa meegjina izspraukties pa "pudeles kaklu" jo lielaakaa dalja autobrauceeju protams seezh maleejaa joslaa 3) videejais aatrums izbraucot apli ir daudzkaart mazaaks nekaa pareizi organizeetaa krustojumaa ar luksaforu kas elementaari saskanjots "zaljajaa vilnii" ar paareejiem luksaforiem izvairoties no situaacijaas kad uz sho krustojumu vienlaiciigi lido automashiinas pa abaam ielaa,
kaa aplim var buut lielaaka caurlaides speeja un luudzu nepieskaiti tur turbojoslas jo taas tik pat labi var izbuuveet arii tradicionaalaa krustojumaa
|
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8254
Braucu ar: e39 523
|
16 Oct 2019, 12:43:57 @bmwaddict rakstīja:
16 Oct 2019, 12:30:45 @DeeCee rakstīja:
Aplim ir vislielākā caurlaidība no vienlīmeņa risinājumiem. Vairāklīmeņu risinājumi ir dārgi un tiem vajadzīga daudz vieta.
Absoluuts fufels. Luuk tev skaidri redzams piemeers dziivee bet nee.. kgan tev kaa ruudiitam SJW aciimredzami fakti neinteresee galnais ir tureeties pie ideologjijas
paskaidro man kaa aplja caurlaidiiba var buut labaakais risinaajums divu intensiivu ielu krustojumaa ja 1) lai tiktu aplii gandriiz katram auto ir jaapastaajas un jaagaida iespeeja iekljauties pluusmaa vai tikt palaistam 2) ja abu ielu satiksme principaa meegjina izspraukties pa "pudeles kaklu" jo lielaakaa dalja autobrauceeju protams seezh maleejaa joslaa 3) videejais aatrums izbraucot apli ir daudzkaart mazaaks nekaa pareizi organizeetaa krustojumaa ar luksaforu kas elementaari saskanjots "zaljajaa vilnii" ar paareejiem luksaforiem izvairoties no situaacijaas kad uz sho krustojumu vienlaiciigi lido automashiinas pa abaam ielaa,
kaa aplim var buut lielaaka caurlaides speeja un luudzu nepieskaiti tur turbojoslas jo taas tik pat labi var izbuuveet arii tradicionaalaa krustojumaa
Tu to nopietni?
Vienkāršs aplis ar divām izbraukšanas/iebraukšanas joslām būs pa saviem 15% ātrāks.
Tu nebiji arī tas, kurš teica, ka nevjajag sprādzēties?
|
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
| https://www.youtube.com/watch?v=2tbkYjNrTs0 |
Offline | |
|