Online
Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
Autors | Ziņojums |
Melvins | 03. Aug 2005, 09:32 |
#1301
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
| labdien!,
jautājums ir par ventilācijas/kondicioniera/apkures darbību. auto = e36 kompakts, 1,8i, 12/1997.
vairākas reizes ir parādījies dīvains efekts, ka svīst ciet logi (ipaši priekšējais). to ’atsvīšanu’ var panākt tikai un vienīgi padarbinot kondicionieri + pūšot aukstu gaisu uz logiem un salonā. efekts ir periodisks (2-3 reizes 1,5 mēneša laikā).
experimentu rezultātā:
1) pēc atsvīšanas (atsvīdināšanas) logi nesvīst ciet tikai pie pilnībā izslēgtas ventilācijas,
2) pūšot virsū uz priekšējā loga vienkārši vēsu gaisu (bez kondicioniera darbināšanas) tas lēnām aizsvīst,
3) ieslēdzot karstu gaisu salonā (pēc kondicioniera darbības) tiek pāris minūtēs piepūsts neiedomājams kondensāts (aizsvīst pilnīgi viss!!), kas protams pēc 5min pāriet (karstums salonā nenormālākais), bet izslēdzot karstumu atkal ir jāmeklē kondicioniera pakalpojumi (lai nesvīstu logi ciet).
tad kā tam visam reāli būtu jādarbojas? - varbūt es kaut ko nepareizi daru?...
piekrītu!, ka vienā no gadījumiem tas bija normāli (liels lietus, mitrums, uz ko arī aizsvīšanu norakstīju). bet pavisam nesen šādas opcijas parādijās siltā vasaras vakarā, kad no mitruma ne vēsts... rodas aizdomas, ka kaut kas nav tomēr ok.
vai ir normāli?, ka siltam auto - pastāvējušam ielas malā izslēgtam 10-15min (pirms tam ar darbinātu kondicionieri) - to piedarbinot ar izslēgtu kondicionieri = salonā pa ventilācijas caurumiem veļas mitrs, karsts gaiss...
???, nu!... nepavisam neesmu kondicionieru speciālists .
varbūt var sniegt kādu info?
āāā... un tad vēl - citreiz kondicionieris darbojoties no motortelpas salona izdod vilku gaudošanai līdzīgu/periodisku troksni - tas ir parādījies 1,5 mēneša laikā 2-3 reizes. kondicionieris šajā karstajā laikā tiek darbināts regulāri (katru dienu).
kas tas varētu būt? - vai kāds ventilis?
/kondicionieris pildīts & pārbaudīts Permalat’ā = viss bija labākajā kārtībā. teica pat, ka ideāli funkcionē/.
jauku Tev dienu
ar cieņu un laba vēlējumiem,
Melvins.
[ This message was edited by: Melvins on 2005-08-03 09:36 ] | Offline | | |
Permalat | 03. Aug 2005, 10:36 |
#1302
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-03 09:32, Melvins rakstīja:
labdien!,
jautājums ir par ventilācijas/kondicioniera/apkures darbību. auto = e36 kompakts, 1,8i, 12/1997.
vairākas reizes ir parādījies dīvains efekts, ka svīst ciet logi (ipaši priekšējais). to ’atsvīšanu’ var panākt tikai un vienīgi padarbinot kondicionieri + pūšot aukstu gaisu uz logiem un salonā. efekts ir periodisks (2-3 reizes 1,5 mēneša laikā).
experimentu rezultātā:
1) pēc atsvīšanas (atsvīdināšanas) logi nesvīst ciet tikai pie pilnībā izslēgtas ventilācijas,
2) pūšot virsū uz priekšējā loga vienkārši vēsu gaisu (bez kondicioniera darbināšanas) tas lēnām aizsvīst,
3) ieslēdzot karstu gaisu salonā (pēc kondicioniera darbības) tiek pāris minūtēs piepūsts neiedomājams kondensāts (aizsvīst pilnīgi viss!!), kas protams pēc 5min pāriet (karstums salonā nenormālākais), bet izslēdzot karstumu atkal ir jāmeklē kondicioniera pakalpojumi (lai nesvīstu logi ciet).
tad kā tam visam reāli būtu jādarbojas? - varbūt es kaut ko nepareizi daru?...
piekrītu!, ka vienā no gadījumiem tas bija normāli (liels lietus, mitrums, uz ko arī aizsvīšanu norakstīju). bet pavisam nesen šādas opcijas parādijās siltā vasaras vakarā, kad no mitruma ne vēsts... rodas aizdomas, ka kaut kas nav tomēr ok.
vai ir normāli?, ka siltam auto - pastāvējušam ielas malā izslēgtam 10-15min (pirms tam ar darbinātu kondicionieri) - to piedarbinot ar izslēgtu kondicionieri = salonā pa ventilācijas caurumiem veļas mitrs, karsts gaiss...
???, nu!... nepavisam neesmu kondicionieru speciālists .
varbūt var sniegt kādu info?
āāā... un tad vēl - citreiz kondicionieris darbojoties no motortelpas salona izdod vilku gaudošanai līdzīgu/periodisku troksni - tas ir parādījies 1,5 mēneša laikā 2-3 reizes. kondicionieris šajā karstajā laikā tiek darbināts regulāri (katru dienu).
kas tas varētu būt? - vai kāds ventilis?
/kondicionieris pildīts & pārbaudīts Permalat’ā = viss bija labākajā kārtībā. teica pat, ka ideāli funkcionē/.
jauku Tev dienu
ar cieņu un laba vēlējumiem,
Melvins.
<font size=1>[ This message was edited by: Melvins on 2005-08-03 09:36 ]</font>
Sveiks!
Ar gaudojošo skaņu vienkāršāk: varētu būt ķīļsiksna (vai nu ģeneratora, vai kondicionētāja), vai sūkņa gultnis.
Ar svīšanu versijas sekojošas: nedaudz sulo krāsniņas radiators. Tad mitrums sakrājas uz tā (radiatora), ieslēdzot karsto gaisu, tas iztvaiko, veidojas nežēlīgais mitrums, kas aizsvīdina logus. Otrs variants: kaut kas nav kārtībā ar drenāžas sistēmu, lietus laikā ’pielej’ filtrus, pēc tam to mitrumu rauj iekšā ventilācijas sistēmā. Situācija nav gluži normāla, bet, domājams, risināma
Jāpiesakās vien ciemā uz apskati Kaut garām braucot, ieskrien! | Offline | | |
plakanais | 03. Aug 2005, 11:02 |
#1303
|
| Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Jautaajums par e39 un kruiiza kontroli.
Cik sarezhgjiita proceduura ir uzlikt uz 2001. gada 530d kruiizu? Motors 193 lopiigais.
To ka jaamaina stuure tas pats par sevi skaidrs, bet kas tur ar vadiibas blokiem un provodku?
paldies jau ieprieksh | Offline | | |
Permalat | 03. Aug 2005, 11:58 |
#1304
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-03 11:02, Butix rakstīja:
Jautaajums par e39 un kruiiza kontroli.
Cik sarezhgjiita proceduura ir uzlikt uz 2001. gada 530d kruiizu? Motors 193 lopiigais.
To ka jaamaina stuure tas pats par sevi skaidrs, bet kas tur ar vadiibas blokiem un provodku?
paldies jau ieprieksh
Varētu būt, ka ar to arī beidzas. Jo vadībai jau caur k-busu vajadzētu notikt. Bet, konkrētajam auto jāskatās. Elektriķi teica, ka šī esot pirmā reize konkrētajam modelim, kad kāds interesējas | Offline | | |
Melvins | 03. Aug 2005, 11:59 |
#1305
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-08-03 10:36, Permalat rakstīja:
Sveiks!
Ar gaudojošo skaņu vienkāršāk: varētu būt ķīļsiksna (vai nu ģeneratora, vai kondicionētāja), vai sūkņa gultnis.
Ar svīšanu versijas sekojošas: nedaudz sulo krāsniņas radiators. Tad mitrums sakrājas uz tā (radiatora), ieslēdzot karsto gaisu, tas iztvaiko, veidojas nežēlīgais mitrums, kas aizsvīdina logus. Otrs variants: kaut kas nav kārtībā ar drenāžas sistēmu, lietus laikā ’pielej’ filtrus, pēc tam to mitrumu rauj iekšā ventilācijas sistēmā. Situācija nav gluži normāla, bet, domājams, risināma
Jāpiesakās vien ciemā uz apskati Kaut garām braucot, ieskrien!
liels Paldies par info .
kaut kad noteikti pieskriešu (pierakstīšos), tikai vēl nezinu precīzi - kad.
/tas defekts (laikam jau slēptais) uzpeld reizi 2 nedēļās. un manīts tikai 3 reizes, tā kā nēliekas īpaši traģisks. braukt var./. | Offline | | |
Xtreem | 03. Aug 2005, 13:57 |
#1306
|
| Kopš: 27. Jul 2004
Ziņojumi: 156
Braucu ar: vagonu
| $str | Offline | | |
Kasiic | 03. Aug 2005, 14:33 |
#1307
|
| Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
| ir jautajums pa E36 luuku. Ir tada lieta, ka luuka darbojas tikai paris minutes pec autinja ieslegshanas, zinu ka citi ar ar to saskarushies. Nav jau taa liela problema, bet nu..Vai mosh tam taa jabuut?
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
edzulis | 03. Aug 2005, 14:37 |
#1308
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2005-08-03 14:33, Kasiic rakstīja:
ir jautajums pa E36 luuku. Ir tada lieta, ka luuka darbojas tikai paris minutes pec autinja ieslegshanas, zinu ka citi ar ar to saskarushies. Nav jau taa liela problema, bet nu..Vai mosh tam taa jabuut?
the same... | Offline | | |
|
karlisII | 03. Aug 2005, 14:40 |
#1309
|
| Kopš: 05. Jul 2002
Ziņojumi: 2175
Braucu ar:
| Nav lūkas , nav problēmu | Offline | | |
Permalat | 03. Aug 2005, 15:45 |
#1310
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-03 14:33, Kasiic rakstīja:
ir jautajums pa E36 luuku. Ir tada lieta, ka luuka darbojas tikai paris minutes pec autinja ieslegshanas, zinu ka citi ar ar to saskarushies. Nav jau taa liela problema, bet nu..Vai mosh tam taa jabuut?
Interesanti. Elektriķi to kā izplatītu problēmu neatzina...
Nu, kas var būt: motoriņš iet uz beigām (pārkarst), vadība... Jāpiesakās vien pie elektriķiem. | Offline | | |
Kasiic | 03. Aug 2005, 16:00 |
#1311
|
| Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
| Nee, domats tika, ka luuka tikai saak darboties peec autinja uzsildiishanas, nevis izsleedzas!Kad brauc viss normali, bet ja izsleedz mashiinu un akal peec laicinja iesleedz, tad luuka akal paris minutes nedarbojas!Kaa jau mineju taa nav liela problema, bet zinu diezgan daudzus,kam ir luuka un tas notiek! bet nu paldies jebkuraa gadijumaa!
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
Permalat | 03. Aug 2005, 17:21 |
#1312
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-03 13:57, Xtreem rakstīja:
Lūdzu ieprecizēt auto gadu/mēnesi (ja nav zināms - VIN pēdējos 7 simbolus), diski vajadzīgi visi 4? Kluči/sensori arī?
Vajadziigi prieksheejie mashiina e34 m5 31.10.91
Zimmermann diski: Ls 40.00/pāris | Offline | | |
RM1 | 03. Aug 2005, 19:05 |
#1313
|
| Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Pilniiga limonaade
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
jims | 03. Aug 2005, 20:27 |
#1314
|
| Kopš: 20. Jul 2003
No: Viļāni
Ziņojumi: 1440
Braucu ar: izslēgtu DTC
| interesee ka pareizi atgaisot dzeseeshanas sistemu???(e36 325 M50)
paldies | Offline | | |
Permalat | 04. Aug 2005, 13:35 |
#1315
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-03 20:27, jims rakstīja:
interesee ka pareizi atgaisot dzeseeshanas sistemu???(e36 325 M50)
paldies
Galvenais nosacījums: dzesēšanas šķidrums jālej palēnām, vienmērīgi, lai neveidojas gaisa burbuļi. Kad (lēni lejot) sasniegts nominālais līmenis, jāieslēdz motors, jāuzsilda. Nepārtraukti jākontrolē šķidruma līmenis, nepieciešamības gadījumā jāpapildina. Jāpagaida, kamēr atveras termostats, uz 1 min jāuztur 2000RPM, vajadzības gadījumā līmenis jāpapildina. | Offline | | |
Speciall | 04. Aug 2005, 13:42 |
#1316
|
| Kopš: 03. Feb 2005
Ziņojumi: 1624
Braucu ar: MB ML 63 AMG
| Q par panelja apgaismojumu, resp. gribeetos redzeet pulksteni salonaa ari diennakts tumshajaa laikaa (e36). vai peec konstrukcijas tas vispaabaa ir apgaismots vai ziemas naktiis jaavadaas peec zvaigznnju un meeness attieciibaam? Nav jau baigais krenkjis, aber incee gan..
| Offline | | |
|
Permalat | 04. Aug 2005, 13:56 |
#1317
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-04 13:42, Speciall rakstīja:
Q par panelja apgaismojumu, resp. gribeetos redzeet pulksteni salonaa ari diennakts tumshajaa laikaa (e36). vai peec konstrukcijas tas vispaabaa ir apgaismots vai ziemas naktiis jaavadaas peec zvaigznnju un meeness attieciibaam? Nav jau baigais krenkjis, aber incee gan..
Apgaismojums ir paredzēts. Šo defektu varam novērst par Ls 500.00, specially for Speciall - atlaide 99%!!!!! | Offline | | |
pluginss | 04. Aug 2005, 14:06 |
#1318
|
| Kopš: 03. Apr 2003
Ziņojumi: 770
Braucu ar: 324td monstru
| 13 53 2242392
13 53 2244643
| Offline | | |
Speciall | 04. Aug 2005, 14:06 |
#1319
|
| Kopš: 03. Feb 2005
Ziņojumi: 1624
Braucu ar: MB ML 63 AMG
|
2005-08-04 13:56, Permalat rakstīja:
Apgaismojums ir paredzēts. Šo defektu varam novērst par Ls 500.00, specially for Speciall - atlaide 99%!!!!!
thnx, nomierinaaji. kad ?
| Offline | | |
Bosnija | 04. Aug 2005, 14:11 |
#1320
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
|
2005-08-03 20:27, jims rakstīja:
interesee ka pareizi atgaisot dzeseeshanas sistemu???(e36 325 M50)
paldies
Pēc savas prakses ieteiktu to darbu uzticēt spečukiem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|