Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
MartinsL
25. May 2018, 23:44 #1301

Kopš: 16. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Nebraucu!


25 May 2018, 23:29:02 @bmwaddict rakstīja:
DSG?


Nezinu, tas nav automāts, bet manuālā kārba kurai visas darbības pilda hidro pievads.

šajā video ir tieši tā pati kārba , bet nedaudz savādāka problēma. Manējam arī ik pa brīdim mirgo N simbols, lai ko arī darītu ar pašu šifteri.

https://www.youtube.com/watch?v=9Q0UcURKl3g

-----------------
Garāžu sekcijveida vārti un sētas! Poweram -7% no pasūtījuma summas 2018. gada sezonā!

https://www.facebook.com/vartumontaza
Offline
hasans
26. May 2018, 10:11 #1302

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Ir dots bmw e87 ar professional navi (iDrive ar flip-up screen) ar AUX. Vai ir kāda iespēja uztaisīt USB?
Offline
RenegadeX
26. May 2018, 10:36 #1303

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


25 May 2018, 22:45:18 @josi rakstīja:

25 May 2018, 16:23:41 @dzuris rakstīja:

24 May 2018, 10:17:49 @josi rakstīja:
@dzuris - ātrumkārbu ražotāji un modeļi ir daudz un dažādi (kaut vai tam pašam E39 var būt ZF, GM, Jatco kārbas), un kaut kā novienādot visus un teikt, ka normālos apstāklos tie visi vienmēr sāks uzreiz ar otro pārnesmu, ir visai muļķīgi.

kam nāk jatco?

Es tā saprotu, ka pirmajiem E39 528i:
https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/fullAppliance/24001422905


nedomaju ka LV ir daudz Japan un SA versijas auto

L807A National version Japan
L824A NATIONAL VERSION SOUTH AFRICA
Offline
Lauriko
27. May 2018, 09:54 #1304

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


25 May 2018, 23:44:27 @MartinsL rakstīja:

25 May 2018, 23:29:02 @bmwaddict rakstīja:
DSG?


Nezinu, tas nav automāts, bet manuālā kārba kurai visas darbības pilda hidro pievads.

šajā video ir tieši tā pati kārba , bet nedaudz savādāka problēma. Manējam arī ik pa brīdim mirgo N simbols, lai ko arī darītu ar pašu šifteri.

https://www.youtube.com/watch?v=9Q0UcURKl3g

Tas galīgi nav DSG!
Pirmais, kas jaapskata ir eļļas līmenis hidraulikai! Un diemžēl īstā diagnostika tādam sudam ir pieejama tikai pie dīlera! Un ari ne vienmēr šiem sanāk trāpīt!
Offline
dzuris
27. May 2018, 10:31 #1305

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


26 May 2018, 10:36:43 @RenegadeX rakstīja:

25 May 2018, 22:45:18 @josi rakstīja:

25 May 2018, 16:23:41 @dzuris rakstīja:

24 May 2018, 10:17:49 @josi rakstīja:
@dzuris - ātrumkārbu ražotāji un modeļi ir daudz un dažādi (kaut vai tam pašam E39 var būt ZF, GM, Jatco kārbas), un kaut kā novienādot visus un teikt, ka normālos apstāklos tie visi vienmēr sāks uzreiz ar otro pārnesmu, ir visai muļķīgi.

kam nāk jatco?

Es tā saprotu, ka pirmajiem E39 528i:
https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/fullAppliance/24001422905


nedomaju ka LV ir daudz Japan un SA versijas auto

L807A National version Japan
L824A NATIONAL VERSION SOUTH AFRICA
znachit nav
Offline
RenegadeX
27. May 2018, 11:02 #1306

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

znachit teorija ka auto uzsak ar otro parnesumu joprojam paliek speekaa
Offline
josi
27. May 2018, 11:04 #1307

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


26 May 2018, 10:11:20 @hasans rakstīja:
Ir dots bmw e87 ar professional navi (iDrive ar flip-up screen) ar AUX. Vai ir kāda iespēja uztaisīt USB?

Ieteicamākais un droši vien arī lētākais variants būtu uzlikt oriģinālo MULF2 High Bluetooth bloku ar USB ieeju.
Offline
josi
27. May 2018, 11:07 #1308

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


27 May 2018, 11:02:00 @RenegadeX rakstīja:
znachit teorija ka auto uzsak ar otro parnesumu joprojam paliek speekaa

Jā, bet tikai Latvijā

Varbūt vēl pastāstisi, ka tā ir vispasaules automātisko ātrumkārbu ražotāju sazvērestība un patiesībā tur pirmā pārnesuma nemaz nav?
Offline
bmwaddict
27. May 2018, 11:18 #1309

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

to jau nosaka kaarbas vadiiba sadarbiibaa ar ECU, jaunaakaam mashiinaam biezhi atkariigs no aaras temperatuuras ar kuru robu uzsaak, ja zem nulles lielmotori var saakt uzreiz ar otro robu vadiitaaju par to nemaz neinformeejot.
Offline
Lauriko
27. May 2018, 12:35 #1310

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


27 May 2018, 10:10:23 @cufiks rakstīja:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&...zYDLX3nht_yyPI8D


Lūk kas tas par černi!

Jep, tas pats, es dzīvē neesmu redzējis, domāju, ja līdzīgāks Lupo 3L. Šitas jau ir advancētāks! Bet laikam nav stipri uzticamāks!
Offline
bmwaddict
27. May 2018, 12:45 #1311

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 May 2018, 10:10:23 @cufiks rakstīja:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&...zYDLX3nht_yyPI8D


Lūk kas tas par černi!


izskataas peec hyperdrive no Millenium Falcon
Offline
hasans
27. May 2018, 12:48 #1312

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


27 May 2018, 11:04:25 @josi rakstīja:

26 May 2018, 10:11:20 @hasans rakstīja:
Ir dots bmw e87 ar professional navi (iDrive ar flip-up screen) ar AUX. Vai ir kāda iespēja uztaisīt USB?

Ieteicamākais un droši vien arī lētākais variants būtu uzlikt oriģinālo MULF2 High Bluetooth bloku ar USB ieeju.


Skatos, ka pats bloks (lietots) nav nemaz tik dārgs. Ir arī atsevišķi jāpērk speciāli vadi/štekeri? Ebay neviens nepiedāvā vadus ar štekeriem komplektā. Un cik noprotu pēc google, tad der bloks arī no e9x un e6x
Offline
bmwaddict
27. May 2018, 12:59 #1313

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

USB shtekeris tur ir speciaals (apaljsh balts), jaameklee shrotos visticamaak, itkaa varot dabuut ALiExpresaa bet kaa sauc nezinu, lasiiju kaa viens tur ciinaas ar liidziigu ideju. man liekas tur veel buus vajadziigs arii USB hubs veelviena maza kastiite. Bet es neesmu specs par shito vienk gribeejaas kautko pateikt
Offline
hasans
27. May 2018, 13:04 #1314

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Nu vot, varētu kādā šrotā aplasīt kādu e8x, bet nav īsti zināšanu, kas visā tajā komplektā ietilpst. Jāturpina rakt google
Offline
josi
27. May 2018, 14:35 #1315

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Pašlaik kaut kāds Bluetooth vai BT preparation jau ir? Ja nav, tad vajadzēs arī visu pārējo vadu komplektu, ieskaitot optiku.
Offline
KristapsA
27. May 2018, 14:54 #1316

Kopš: 12. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar:


27 May 2018, 11:07:59 @josi rakstīja:

27 May 2018, 11:02:00 @RenegadeX rakstīja:
znachit teorija ka auto uzsak ar otro parnesumu joprojam paliek speekaa

Jā, bet tikai Latvijā

Varbūt vēl pastāstisi, ka tā ir vispasaules automātisko ātrumkārbu ražotāju sazvērestība un patiesībā tur pirmā pārnesuma nemaz nav?



W212, 3.5 benzīns. 7G-tronic kārba. Vienmēr uzsākt ar otro robu. Vienīgais, kad tiek izmantots pirmais ir pie ‘S’ režīma vai kickdown
Offline
hasans
27. May 2018, 15:19 #1317

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


27 May 2018, 14:35:14 @josi rakstīja:
Pašlaik kaut kāds Bluetooth vai BT preparation jau ir? Ja nav, tad vajadzēs arī visu pārējo vadu komplektu, ieskaitot optiku.


Nav nekas no tā. Laikam jau pagaidām sāk izklausīties pēc “nau vērc”
Offline
josi
27. May 2018, 16:40 #1318

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


27 May 2018, 14:54:13 @KristapsA rakstīja:
W212, 3.5 benzīns. 7G-tronic kārba. Vienmēr uzsākt ar otro robu. Vienīgais, kad tiek izmantots pirmais ir pie ‘S’ režīma vai kickdown

Savukārt Pežo lielās, ka sāk pat ar 3., ja jūt, ka auto stāv slīpumā

Tā kā atkārtošu saķotnējo diskusijā teikto - cik ražotāju, tik variantu, un tas 2. robs uzsākot nevienam nav akmenī iecirsts.
Offline
SoWhat
27. May 2018, 16:46 #1319

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Klau, es te jau divas dienas mokos cenšoties noņemt E39 525D pak. kreiso riteņa gultni bez pacēlāja.

Cik esmu skatījies tutoriāļus, pārsvarā tiek ņemta nost arī pusass ar visu to alumīnija kluci, pie kura ir gultnis pieskrūvēts.

Problēma ir tāda, ka nekur netiek parādīts, kā izņemt to pusasi un kā atvienot rocenes trosīti un to otru vadu (vai kas tas tāds ir, nezinu).

Jums nav zināms kāds jēdzīgs tutoriālis, kur tas tiek parādīts vai arī kāds varbūt var šeit pāris teikumos pastāstīt, kā tas process pareizi darās?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 27 May 2018, 16:47:05 ]

Offline
uldens1
27. May 2018, 16:49 #1320

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

ja ir pareizi instrumenti tad gar miroņgalvu tās 4 skruves var tāpat atskŗuvēt,ir japačkarējas bet var
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo